Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво,

Со вклучување на парното во колата кај делот на совозачкото седиште од парното се слуша одреден звук, нешто како штурче.
Дали можеби би знаеле што е?
Со вклучување на климата го немав тој проблем.
Во тој дел на кабината се наоѓа малиот хладњак и вентилаторчето што го раздувува воздухот низ системот за ладење/греење во кабина.
Ако слушаш звук на клокотење и парното е слабо, имаш воздух во системот за ладење. Во тој случај треба да се испушти воздух.
Ако слушаш како свиркање, само кога ќе пуштиш да дува парното тогаш тоа е вентилаторчето. Ништо нема да му биде, сем што ќе свирка. Може да се подмачка или смени ако многу ти пречи. Мене на старата кола така ми свиркаше вентилаторот на ладно/влажно време, после некое време престануваше.
 
Здраво,

Со вклучување на парното во колата кај делот на совозачкото седиште од парното се слуша одреден звук, нешто како штурче.
Дали можеби би знаеле што е?
Со вклучување на климата го немав тој проблем.

Четкиците на моторчето за парно. Не е страшно. Може да се среди инаку, не кошта скапо, мислам дека секој авто електричар може да среди.
 
Зошто на голф 5 2.0 тди на двозонска клима коа ќе пуштам парно, топло дува единствена ако двете подесувања се на HI(HI мислам дека е 30 степени), ако го ставам на 29 енормна е разликата и уопште не се осеќа дека од вентилацијата дува топло што не е случај кога е на HI, некој може да помогне?
 
Во тој дел на кабината се наоѓа малиот хладњак и вентилаторчето што го раздувува воздухот низ системот за ладење/греење во кабина.
Ако слушаш звук на клокотење и парното е слабо, имаш воздух во системот за ладење. Во тој случај треба да се испушти воздух.
Ако слушаш како свиркање, само кога ќе пуштиш да дува парното тогаш тоа е вентилаторчето. Ништо нема да му биде, сем што ќе свирка. Може да се подмачка или смени ако многу ти пречи. Мене на старата кола така ми свиркаше вентилаторот на ладно/влажно време, после некое време престануваше.
Се слуша само свиркање и тоа на одредена јачина,кога е етпен јако пуштено или кога е слабо воопшто не се слуша.
Благодарам на одговорот!
Автоматски споено мислење:

Четкиците на моторчето за парно. Не е страшно. Може да се среди инаку, не кошта скапо, мислам дека секој авто електричар може да среди.
Благодарам!
 
Последно уредено:
Знае ли некој карактеристики и потрошувачка за Киа Сепхиа, бензин/плин, 99год. 64kw? И општо одржување.
 
Kia-та е релативно ретка кола кај нас инаку моторот е солиден и е на Мазда. Делови би нашол доста потешко и не знам колку може да биде здрава од 99-та, особено на плин. Земи ја ако ти ја даваат за 800 евра, повеќе не вреди.


Инаку потрошувачка од 12 л. нагоре низ град, тешка кола + не се баш штедливи, тој мотор е од стар ков, проектиран е во 80-тите.


И искрено нема здрава кола на плин стара 15 - 20 години, кај ли ги најдуваш само...барај некоја само бензин што е, многу поголеми шанси имаш да најдеш здрава кола така...ако ти е скапо возење на бензин стави плин ти послем.
 
Последно уредено:
Kia-та е релативно ретка кола кај нас инаку моторот е солиден и е на Мазда. Делови би нашол доста потешко и не знам колку може да биде здрава од 99-та, особено на плин. Земи ја ако ти ја даваат за 800 евра, повеќе не вреди.


Инаку потрошувачка од 12 л. нагоре низ град, тешка кола + не се баш штедливи, тој мотор е од стар ков, проектиран е во 80-тите.


И искрено нема здрава кола на плин стара 15 - 20 години, кај ли ги најдуваш само...барај некоја само бензин што е, многу поголеми шанси имаш да најдеш здрава кола така...ако ти е скапо возење на бензин стави плин ти послем.

Не е возена многу, реални 110000. Околу 2 години на плин, моторот работи добро и влече добро. Има покажано на некои место корозија само на шасија.
 
Не вреди повеќе 600 евра сепак...рачунај дека мора корозијата да се среди ако планираш да ја возиш,,,буквално може на два дела ќе се раздели колата ако не се среди...

А за километражата не верувај на приказни многу...на таа киа е механички бројчаникот со прсти може бројките да се вратат па сеа рачунај.
 
Совет за промена на сет ламела со замаец кај пежо 407
Препорака за добар сервис како и монтирање на фиксен или варијабилен замаец
 
Менувај варијабилен, фиксен тие калемена работа. Сервис не знам, било кој посериозен сервис ќе ти свршат работа, нема ништо сложено толку.
 
Совет за промена на сет ламела со замаец кај пежо 407
Препорака за добар сервис како и монтирање на фиксен или варијабилен замаец
Колку е разликата во варијабилен, и преправање во фиксен?
Бидејќи мислам ако идеш со фиксен, треба и шинтер ламела, појачана корпа.. Или се става обична ламела и корпа и фиксен замаец, не знам точно како иде тоа.
Ако ти е мала разлика, поарно си е варијабилен, ако е друго помалку вибрации ќе има и на држачите ќе им продолжеш векот.


Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
 
nosi motor od opel corsa c. Dobri motori, se pokazaja dosta solidni i netrosat maslo.
Dosta tivok motor, ne korozirvat,mnogu dobra sasija nosat i podvozjeto mu e dosta kvalitetno izraboteno.
mana mu e egr i klapnata za ler gas.
Potrosnja vo grat 8 litri a otvoreno 6
Знаеш ли карактеристики и потрошувачка за Киа Сепхиа, бензин/плин, 99год. 64kw? И општо одржување. Не е многу возена, околу 110000, 2 години е на плин, има покажано малку корозија.
 
Знаеш ли карактеристики и потрошувачка за Киа Сепхиа, бензин/плин, 99год. 64kw? И општо одржување. Не е многу возена, околу 110000, 2 години е на плин, има покажано малку корозија.
9litri grad na benezin a na otvoreno 7litri.
na plin 10 litri grad a otvoreno 8litri.
Korozia zavisi na koe mesto ima. Ako e nazad na vencina, 3000denari e sreduvanje od vence.
Ako ima korozia na pragovi ne ti se isplajka da ja kupivas poso eden prag za sreduvanje e 300evra.
Za odrzuvanje zavisi so ke smenuvas. Nosi ednostavna prednica, ne e skapa za odrzuvanje, mal servis ti e evtin.
Delovi ima novi so naracka imas i polovni.
 
iskustvo nekoj se raboti za Audi A3 zosto obrtometarot vo miruvajne ler ne odi povejce od 5 iladi obrtai
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom