Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Нема 1.3 на ребраст, иначе сите се 16v и клиповите ги заебуват вентилите кога дојде да прерипа ланецот или се скине.
Баш кај 1.3 е познато са ланецот праве проблеми, особено ако е уљето е лошо или на минимум.
Кај моторите со ланец тоа е основно правило, никогаш не се штеде на уље(не дека кај ребрастите не е битно уљето)

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
 
Koa sme kaj rebrasti kaisi, znae nekoj kolku e otprilika promena na rebrast i vodna pumpa za clio 1.2 mk1?
 
Koa sme kaj rebrasti kaisi, znae nekoj kolku e otprilika promena na rebrast i vodna pumpa za clio 1.2 mk1?
Ако добро се сеќавам ребрастиот (без водна пумпа) го платив околу 1500-2000 денари и работна рака беше околу 1000 денари, ама пак зависи од мајстор. Водна пумпа сменив пред околу 8 години и мислам дека беше околу 2200 денари, Valeo.
 
Koa sme kaj rebrasti kaisi, znae nekoj kolku e otprilika promena na rebrast i vodna pumpa za clio 1.2 mk1?


Одземи по некоја стотка од сите ставки оти цените се паднати во меѓувреме, инаку препорака и затегач/шпанер да смениш исто...без разлика да ли е добар или не стариот
Автоматски споено мислење:

Нема 1.3 на ребраст, иначе сите се 16v и клиповите ги заебуват вентилите кога дојде да прерипа ланецот или се скине.
Баш кај 1.3 е познато са ланецот праве проблеми, особено ако е уљето е лошо или на минимум.
Кај моторите со ланец тоа е основно правило, никогаш не се штеде на уље(не дека кај ребрастите не е битно уљето)

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk


Има затегач на ланецот кој работи од притисокот на моторното масло...ако почне да заебава обично вади звук ланецот, ама кај нас ретко кој тоа гледа и наслушува. Дури и од мајстори имам слушано дека ланец не се менува зошто колку и да тропа не можел да се скине и беља да направи. :facepalm:
 
Последно уредено:
Одземи по некоја стотка од сите ставки оти цените се паднати во меѓувреме, инаку препорака и затегач/шпанер да смениш исто...без разлика да ли е добар или не стариот
Автоматски споено мислење:




Има затегач на ланецот кој работи од притисокот на моторното масло...ако почне да заебава обично вади звук ланецот, ама кај ретко кој тоа гледа и наслушува. Дури и од мајстори имам слушано дека ланец не се менува зошто колку и да тропа не можел да се скине и беља да направи. :facepalm:
Jas im kazav na moite da prasaat za cena za se komplet so se vodna pumpa,mada oni ne se naviknati na servisi, na vremeto fikjo imaa i se odese na majstor samo koa e rasipano :D

Inace toa audi a6 sho go spomnav pred nekoe vreme ne go zemav bas radi tropanjeto na lanecot koj ustvari na tie modeli tropa radi zategacot iako me ubeduvaa deka toa e normalno na 3 litarski motori, baska koa otidov da ja gleam bese zagreana do rabotna temperatura. Koa go cuv tropanjeto uopste i ne se zamarav za test vozenje posho znam za toj motor za lance menjanje treba motor da se vadi skroz.
 
Предлог да кажете од каде би можел да купам челични бандажи 4х100 15ки до 2500-3000ден комплет?
Фала
 
И јас мислам дека со ланец дека е. Поука за сите што мислат дека ланец не се менува никогаш.
[/QUOTE]
Се менува бе....еднаш во 100год :icon_lol:
 
Предлог да кажете од каде би можел да купам челични бандажи 4х100 15ки до 2500-3000ден комплет?
Фала


Реклама 5, фејсбук групи за твојата марка на кола, растурачи на твојата марка, итн.
 
Ако на голф 6 со ДПФ го извадам ДПФот дали можам после некое време(година, две) повторно да го вратам и се нормално да си функционира?
 
Зошто би го правел тоа воопшто?

За да извадиш дпф треба и софтверски да се чепне колата...послем пак треба да се врати мапата оригинал...дупло работа.


Ти воопшто ако најдеш голф 6 возен во МК на кој му стои дпф..одма оди во казино, џек пот земаш за 5 минути.
 
Зошто би го правел тоа воопшто?

За да извадиш дпф треба и софтверски да се чепне колата...послем пак треба да се врати мапата оригинал...дупло работа.


Ти воопшто ако најдеш голф 6 возен во МК на кој му стои дпф..одма оди во казино, џек пот земаш за 5 минути.
Бидејќи сакам дизел а колата цело време ќе ја возам во град, би сакал да го вратам бидејќи не знам какви ќе бидат регулативите на владата(забранета регистрација итн).
 
Бидејќи сакам дизел а колата цело време ќе ја возам во град, би сакал да го вратам бидејќи не знам какви ќе бидат регулативите на владата(забранета регистрација итн).
Секој град има обиколница, еднаш неделно посети ја и ќе немаш гајле со дпф. Не мора 150 да возешозеш за да ја издуваш колата, воопшто во град не мора секогаш 4та 60 да ја возеш. Многу погрешно е тоа дека е лошо за дизел мотор ко ја возеш над 2500.
Околу вадењето ДПФ, имаш трошок од 300е и сечење варење, не е баш да се отштека и да се врати по потреба.

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
 
Секој град има обиколница, еднаш неделно посети ја и ќе немаш гајле со дпф. Не мора 150 да возешозеш за да ја издуваш колата, воопшто во град не мора секогаш 4та 60 да ја возеш. Многу погрешно е тоа дека е лошо за дизел мотор ко ја возеш над 2500.
Околу вадењето ДПФ, имаш трошок од 300е и сечење варење, не е баш да се отштека и да се врати по потреба.

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
Jas na tojotata auris vadev dpf...softverski 100evra racno 50evra i podobro mi vlece a i pomalce trosi.
 
Здраво,

Со вклучување на парното во колата кај делот на совозачкото седиште од парното се слуша одреден звук, нешто како штурче.
Дали можеби би знаеле што е?
Со вклучување на климата го немав тој проблем.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom