Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Dizna ednas se zatnuva i pocnuva da gubi funkcia,se promenuvat parametrite na kompjuterot i motorot pocnuva da raboti neramnomerno,trokira pri naglo dodavanje turaza,tesko pali koga e ladno,nevleci dovolno. Tresenjeto na motorot e poradi osteten varijabilen zamaec ili hidraulicniot drzac na motor ili na menjacot. Vo mesto cim trese kolata znaci e drzacot e pri kraj. Ako na poniski rpm dodades progresivno turaza i ako pocni da ja zatresuva cela kola znaci e pri kraj zamaecot. Koga e zagreana ako tropa vo ler i pri pritiskanje na kumplugot ako go snema zvukot,znaci e zamaec ili eventualno potisnata. Najcesto e zamaecot...
Па ако не работи рамномерно моторот,колата ке тресе у место.Баш му тресе у место зашто не работи рамномерно моторот.На волан и на врата отворена кога ке потпреш рака најубаво се осеќа дали моторот работи убаво,нормално ако држачите на моторот се добри
 
Па ако не работи рамномерно моторот,колата ке тресе у место.Баш му тресе у место зашто не работи рамномерно моторот.На волан и на врата отворена кога ке потпреш рака најубаво се осеќа дали моторот работи убаво,нормално ако држачите на моторот се добри
Да али и обртајте варираат од 800 на 1100 па пак паѓаат на 800 и испушта доста црн чад. Не верувам дека е дизна пошто и светнува таја кобната сијалица check engine.
 
Да али и обртајте варираат од 800 на 1100 па пак паѓаат на 800 и испушта доста црн чад. Не верувам дека е дизна пошто и светнува таја кобната сијалица check engine.
Не велам дека е дизна само кажувам дека може да тресе у место од моторот ако не работи убаво.Не мора да е замаец или држач на мотор причината за тресењето
 
Терај така додека иде, што ќе откаже ќе мениш после :D
аххаха братми така прај,тера дур не откажи делот али пред 4 дена му откажа задната лева клешта од кочницата и го исфрле цел глицерин. Штета 230 евра за опел астра х 1.7цдти 2005. од ништо нешто...Ненавреме сменати плочки....
 
Имам фиат гранде пунто 2006 1.3 multijet (162000 км, кај мене е од околу 100000 км). До сега освен редовни сервиси (секогаш сум бил прецизен никогаш не сум правел калкулации) не сум правел ништо. Во последно време колата ми треси кога е во место, додека не поминам одреден број на километри, а во меѓу време кога возам чуствувам како да ми ''гуши'' во прва и во втора брзина колата... Кога ја земав од редовен сервис, ми кажаја дека една дизна е затната (као демек морало да го отворат моторот), додека друг ми рече дека ламелата е при крај, а третиот само да му ставам адитив во резервоарот... Некој искуство??
Дали свети чек енџин сијаличката? И колку кс е моторот?
 
Дали свети чек енџин сијаличката? И колку кс е моторот?
Не свети, 90 кс е, не испушта црн чад ниту нешто слично треси само да речиме првите 10 мин ( Ја стартувам колата *тука треси додека не тргнам* и потешко влегува во брзина одам од точка А до точка Б, во меѓу време застанувам на семафор *каде што сега повторно треси ама лесно влегува во брзина* и стасувам до точка Б ја гасам и после тоа не треси се додека нема некоја подолга пауза од +4 часа). Понеделник ќе ја носам во Автоконтрол (тие биле најдобри во Пелагонија како што разбрав) па ќе информирам што како. Фала ви на одговорите, сепак ќе си имам во предвид да не ме дриблаат вака така па да си ја прават онаа нивната педерската... :ајнапиво:
 
Фала ти gjoko-mkd, незнам дали, кога и каде ќе најдам таква пластика на таков плац околу велешки/скопски регион.

А каков адитив за дизел да ставам? Има 5-6 типа и милион производители? Има само за инјектори, па за вентили, па против апсорпција на вода, дизел тритмент, 5 во 1, за ДПФ филтер...итн.
Од друга страна мислењата се многу поделени, со адитивот додатно да не запушам некој дел од целиот систем на довод на гориво - најосетливи се дизните? Адитивот ќе влезе и стои во резервоар - ама да не го донесе целото ѓубре до дизните и да ги запуши? Едни ми викаат тури други ни случајно да не пробувам.

Wynns адитиви, ги имаш во Хубо, супер се и не е мн скап. На YouTube имаш финти како поефективно да го исчистиш моторот, а најпросто го тураш адитив от во резервоар со 20тина литри нафта и да ја издуваш по можност на подолга релација.
 
Tia aditivite za dizni se cista prevara. Ako e nekoja dizna ili pumpata kaput nikakov aditiv ne pomaga. Zato sto ovde se raboti najcesto za mikroskopski mehanicki ostetuvanja na materijalot (ventilskite igli i lezistata vo diznite i ostetuvanja na klipcinjata vo pumpite). Aditivot moze i pogolema belja da napravi ako ima nekoj garez ili parafinirano gjubre vo rezervoarot ke go stopi i seto toa ke otide napred kaj pumpats i diznite. Najdobar aditiv za dizel e dvotaktol, na sekoi 50 litra nafta to est pun rezervar da se stava cca 200ml dvotaktol za podobro podmackuvanje, ako ova nonstop se prakticira znacitelno se namaluva moznosta da dojde do ostetuvanje na diznite ili pumpata. Ako se veke osteteni diznite ili pumpata i sveti petar da go sipes u rezervar nema da ja oprai.
 
Последно уредено:
Не свети, 90 кс е, не испушта црн чад ниту нешто слично треси само да речиме првите 10 мин ( Ја стартувам колата *тука треси додека не тргнам* и потешко влегува во брзина одам од точка А до точка Б, во меѓу време застанувам на семафор *каде што сега повторно треси ама лесно влегува во брзина* и стасувам до точка Б ја гасам и после тоа не треси се додека нема некоја подолга пауза од +4 часа). Понеделник ќе ја носам во Автоконтрол (тие биле најдобри во Пелагонија како што разбрав) па ќе информирам што како. Фала ви на одговорите, сепак ќе си имам во предвид да не ме дриблаат вака така па да си ја прават онаа нивната педерската... :ајнапиво:
Според ова главен проблем е во мењачот, 90кс го имаат замаецот со пружини што е. Кога ќе го отворат мењачот ќе можи да се види колку е оштетен и сигурно и ламелата ќе треба да се смени. Ако не чади најверојатно немаш проблем со дизна како претходно што постиравме овие мотори треба повремено да се издуваат на автопат а не е и захтевно да го исчистиш маф сензорот ама се ова е второстепено.
 
Мислење за Ибица 1.4 тди 2006

За километража не знам точно, женско сопственик и демек така да не им седи во гаража, богати биле имале многу коли, плус службени бла бла такви муабети, па да се откачат од оваа непотребната. :cautious:

2300 евра му ја нудат на дедо ми плус сега ќе ја регистрирале. Ми прати слики, ама не можам да ја видам лично, па може некој случајно ќе ја препознае.

Вреди за тие пари или стариот да си бара Голф 4 за тие пари?

70456563_498103047453984_8777479063443865600_n.jpg70504702_2503261863066935_3785249704116224000_n.jpg70140612_2351663075150947_8068337356798689280_n.jpg
69987742_920789751651453_6756492252534538240_n.jpg
 
1.7 CDTI астра ј.

Немам некои проблеми, колата има снага добро иде итн. Сеа у последно време забележав кога ја возам колата бавно на ниски обртај под константна гас да речеме у втора едно 2 минути (ретко го правам ова) и наеднаш дадам гас колата трокира едно 3-4 пати. Мислев да мењам АГР вентил? Некој совет?
 
Zdravo, ke se potrudam da objasnam ..
Se raboti za polo 1.6 97 god koga ja vozam na benzin i nad 20 obrtai pocnuva nesto da krci nekoj cuden zvuk no koga go vozam na plin se si e normalno ... pomoss??
 
1.7 CDTI астра ј.

Немам некои проблеми, колата има снага добро иде итн. Сеа у последно време забележав кога ја возам колата бавно на ниски обртај под константна гас да речеме у втора едно 2 минути (ретко го правам ова) и наеднаш дадам гас колата трокира едно 3-4 пати. Мислев да мењам АГР вентил? Некој совет?
Ако точно сфатив за егр викаш? Ако нема чек енџин најверојатно не е затнат ако ја исклучиш струјата на него (извади го џекот) автоматски треба да остани затворен и можиш да пробаш дали исто ќе се однесува да знајш дали е то проблем. После ќе ти појави чек енџин ќе треба да го избришиш или со кабел или акумулаторот да го исклучиш, а мислам и со возење откако ќе го приклучиш можи да се бриши.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom