Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Остави ја да работи у место да отвори термостат перката да се укључи.Штом исклучи перката гаси и одврти штопната.За саат време колку ке истече толку.200 мл ке останат па макар картер да извадиш[DOUBLEPOST=1554068416][/DOUBLEPOST]Капачето и мерачот за уље извадени обавезноУште одамна...кога возев Застава 1300....при менување на уље користев некои мои ,,техники,, за поцелосно истечување на уљето.
Прво мора да се отвори капачето на главата, за полесно да се ствара нормален притисок при истекувањето. Иначе ако не се отвори, се ствара ефект ист како превртено шише....колку истекува течност од долу...толку треба покрај течноста да влези воздух
На крај доаѓа шлагот........јас со уста дувам во отворот на капакот...и верувале или не доста масло истекува така. Доволно е 3-4 пати да се издува внатрешноста
Алекс.....колку и да е интервалот...ти менувај на макс 60 000 км, бидејќи квалитетот на каишот во секој случај е послаб него фабричкиот
И обавезно нова шајбна бакарна претходно усвитена па нагло оладена да омекне,за да не ја прошлајфуваш штопната од стегање,штом ти се свиткал клучот од што била стегнатаMnogu bitno e koga sam menuvaš maslo...da se proveri na štopnata dali ima nekakvi strugotini od.metal, koi bi ukažale na toa deka ima nekakvo struganje vnatre vo motorot.
После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.можно е.
има 2 типа, пасивен кој ја зема брзината од секое тркало преку абс системот и активен каде на секое тркало има засебен уред.
доколку е пасивен треба да се има во предвид дека можи да ти алармира дури и по 15/20+ километри.
Ако е над 200,000км поминато тогаш 5-40 а ако е под 150.000 5-30
Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.
Во секој случај фала
Се менува 5-35A pomegju 150.000 i 200.000 ne menjas ulje
A pomegju 150.000 i 200.000 ne menjas ulje
По правило не треба да се менува градацијата 5w30 со 5w40 па макар и да има 500.000 км на километража, aма тоа важи доколку си прв сопственик и си го одржавал аутото по пропис.Најчесто за да троши помалку масло преминуваат на погусто,поради луфтите кои се ствараат во моторот
Шо збориш бе? Како може градација 5w40 да биде иста со 5w30,било каде у Светот?[DOUBLEPOST=1554152371][/DOUBLEPOST]Сакаш да кажеш дека 5w30 y Македонија е поретко од 5w30 у Германија????Да ама не е баш така , бидејќи маслото од ЕУ и овдешните во МК не е ист квалитет па размилсете малку градацијата 5-30 е потечна од таа 5-40 значи овдешните МК 5-40 е истата таа од ЕУ со 5-30 па види сега
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk