Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми спомнуваа некој во косово што работел со автоматски менувачи и (правилна) промена на улје на автоматски менувач и вршел детекција на проблеми. Доколку најдам инфо би одел и до таму за да ми провери како што треба.
Има сервис во Кичево што специјалност му се автоматските мењачи, пријатели ми се дечките, НО како што ми кажува газдата вели-ако вадам некој дел од мењачот, нема враќање назад ...исклучиво нов. Човекот заврши факултет во Бугарија и специјализираше на автоматски мењачи.
Побарај го на телефон, кажи му дека Ѓоко од Кичево ти го дал бројот..
Шптим Сула-071 315 862

Има решение и за очоболот......јас ставив вакви Ледови со своја лупа на Алфа 147, и прават линија на асфалтот
Автоматски споено мислење:

Калемените ЛЕД на халоген "огледала" и буксни се најчесто очобол за другите учесници во сообраќајот и во нормални земји се одстрануваат од сообраќајот.
Screenshot_20250208_150818_AliExpress.jpg

20240422_230235.jpg
 
Има сервис во Кичево што специјалност му се автоматските мењачи, пријатели ми се дечките, НО како што ми кажува газдата вели-ако вадам некој дел од мењачот, нема враќање назад ...исклучиво нов. Човекот заврши факултет во Бугарија и специјализираше на автоматски мењачи.
Побарај го на телефон, кажи му дека Ѓоко од Кичево ти го дал бројот..
Шптим Сула-071 315 862
Ти благодарам многу! утре ќе сум по пат до пладне, после пладне ќе го побарам, ќе те известам во приватна што биднало патем, кога ќе може да ја види тогаш не ми се брза секако, ама не сакам да ми биде на ум..
 
Би ги запрашал познавачите на Фиат дали одговара менувач на Фиат Пунто Ево 1.4 со 16V кој има менувач од 6 брзини да се вгради во Фиат Пунто Ево 1.2 со 8 вентили ради намалување на вртежите на околу 500 помалку и помала потрошувачка на гориво при возење на отворен пат.
 
Би ги запрашал познавачите на Фиат дали одговара менувач на Фиат Пунто Ево 1.4 со 16V кој има менувач од 6 брзини да се вгради во Фиат Пунто Ево 1.2 со 8 вентили ради намалување на вртежите на околу 500 помалку и помала потрошувачка на гориво при возење на отворен пат.
Можи али ќе треба и шалтер да се замени.
 
Можи али ќе треба и шалтер да се замени.
Кажи ми колку отприлика чини таа преправка?
Автоматски споено мислење:

Можи али ќе треба и шалтер да се замени.
Еве го графиконот на 6 брзини менувачот на 1.4 16V со 95ks
1754526071938.png
Еве го на Fiat Punto 1.2 8V
1754526343761.png
На 2800 вртежи на моторот со 6 брзинскиот менувач на отворено се вози 110км на час а на 5 брзинскиот со 90 км на час.
 
Последно уредено:
Кажи ми колку отприлика чини таа преправка?
Автоматски споено мислење:


Еве го графиконот на 6 брзини менувачот на 1.4 16V со 95ks
Прегледај го приврзокот 452662
Еве го на Fiat Punto 1.2 8V
Прегледај го приврзокот 452663
На 2800 вртежи на моторот со 6 брзинскиот менувач на отворено се вози 110км на час а на 5 брзинскиот со 90 км на час.
Побрз мењач е нормално. Да земиш половен мењач ќе те кошта 7-8000 денари од кај кардаш на пример и работна рака 6- 8000. Шалтерот незнам што пари би одел. За Опел беше 3000 половен за фиато тука е негде.
 
Побрз мењач е нормално. Да земиш половен мењач ќе те кошта 7-8000 денари од кај кардаш на пример и работна рака 6- 8000. Шалтерот незнам што пари би одел. За Опел беше 3000 половен за фиато тука е негде.
Дали познаваш некој што веќе има направено ваква преправка на менуцачот за да видам практично каква е промената во возењето па ако ми се допадне и кај мене да се направи?
 
ако возиш нормално до кај 110 нема да осетиш нешто огромно намалување на потрошња. Јас имам со 5 брзини и ми троши 4.5 литри бензин на отворено во 5та. На Аутобан во германија каде сите возат 180 може би имало некоја смисла ова конверзијава.
 
ако возиш нормално до кај 110 нема да осетиш нешто огромно намалување на потрошња. Јас имам со 5 брзини и ми троши 4.5 литри бензин на отворено во 5та. На Аутобан во германија каде сите возат 180 може би имало некоја смисла ова конверзијава.
Има и тоа цели 1.5 до 2 литра повеќе на таа брзина во однос на 90км на саат.1000 км ја возев до Скопје од предградие на Љубљана и детално ја тестирав на различни брзини така што не можеш да ме убедиш дека е исто кога не е исто.На 1000км возење тоа е цели 25 евра повеќе за гориво за да скратиш некаде 3 саати помалку возење.Еве ти видео каде што јасно се гледа моменталната потрошувачка на различни константни брзини:
https://www.youtube.com/watch?v=CvH39u0VwXw
 
Има и тоа цели 1.5 до 2 литра повеќе на таа брзина во однос на 90км на саат.1000 км ја возев до Скопје од предградие на Љубљана и детално ја тестирав на различни брзини така што не можеш да ме убедиш дека е исто кога не е исто.На 1000км возење тоа е цели 25 евра повеќе за гориво за да скратиш некаде 3 саати помалку возење.Еве ти видео каде што јасно се гледа моменталната потрошувачка на различни константни брзини:
https://www.youtube.com/watch?v=CvH39u0VwXw

па сега треба да видиш кои ти се приоритетите, ако возиш многу на отворено смени ја, ако возиш од време на време, не знам колку ти се исплати замарањево.
 
па сега треба да видиш кои ти се приоритетите, ако возиш многу на отворено смени ја, ако возиш од време на време, не знам колку ти се исплати замарањево.
Ако ги намалам вртежите за цели 500 како што е практично на 1.4 со 16V веднаш ја правам промената но претходно сакам да видам дали некој веќе ја има таа промена направено и да видам во возењето каква е разликата.
 
У последно време (не знам дали е поврзано со топлото надвор) приметувам дека кога мењам брзини мењачот како малку да ми зајадува т.е “лизга” туку мааалку како да сецка-гребе. Не знам дали си вообразувам или пак одсекогаш било така, но сега ми направи особен впечаток и се зачудив дали може да доведе до нешто по-сериозно? Поло 1.6 дизел, 2011та.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom