Што да одберам?

  • Креатор на темата Креатор на темата taleskiblaze
  • Време на започнување Време на започнување
Има тоа да троши 4 литри дизел низ град (вујко ми има Fiesta 1.4 TDCI од претпоследната генерација, потрошувачката проверена 45467787892123 пати), со бензински мотор тоа можеш да го сонуваш само.
Колку јас се каам што не земав дизел, имам 1.3 бензин јаде 6-7 низ град. Сите ги фалат на форд дизелите, ептен тивки и ПРЕекономични. Мада дизелот си повлекува после други трошоци кога ќе му дојде денот...
 
Колку јас се каам што не земав дизел, имам 1.3 бензин јаде 6-7 низ град. Сите ги фалат на форд дизелите, ептен тивки и ПРЕекономични. Мада дизелот си повлекува после други трошоци кога ќе му дојде денот...
Вујко ми пројде 30.000 веќе во една година со Фиестата... единствено што сака е да не играш играчки и да ставаш црвена нафта. А трошоците кога ќе му дојде денот, и не се којзнае колку големи колку што се прават. 98% од работите кои се негативни за дизел моторите се засноваат на претпоставката АКО... што значи ако ти откаже пумпата за висок притисок или некоја дизна ќе имаш поголеми трошоци. Се останато е идентично со бензинската изведба.

моите очекувања од дизелот на Форд 1.4 се дека побрзо ќе пројде 300.000 и ќе дојде за менување карики, одколку да откаже дизна/пумпа.
 
Кога даваш 11500 евра додај уште 1000 евра па купи си Шевролет КРуз.
 
Кога даваш 11500 евра додај уште 1000 евра па купи си Шевролет КРуз.
Еј, не го тупете со вакви муабети... пошто ќе дојдиме до дај си уште 20.000 евра и куписи Мерцедес Ц класа.

Човекот толку му е лимитот и крај. Не гледајте што може нагоре да купи, туку што може да купи до тие пари.
 
Кој ти рекол дека КИа е јапонска??? Киа е корејско срање, светлосни години зад Јапонците.

Од сите наведени погоре јас би размислил за Fiesta иако сервисите се скапи, не се секирај, секаде дерат на задолжителните сервиси кои се околу 100-150 евра. Понатаму, цените вртоглаво паѓаат.

Исто така би размислил за Citroen C3 1.4 HDI. Доста мала потрошувачка на дизел имаат, а и цената од 10.500 евра е топ. Остај ти човек не купува два пати француска кола, дизелите на PSA се закон мотори. Има тоа да троши 4 литри дизел низ град (вујко ми има Fiesta 1.4 TDCI од претпоследната генерација, потрошувачката проверена 45467787892123 пати), со бензински мотор тоа можеш да го сонуваш само.

Се извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пак
 
Добро бе луѓе и јас верувам дека Fiesta e со дизел е добро возило само што и таа кошта 13000 еур. Крајниот буџет е 11500, што значи само бензинец и тоа основен модел, 1,0 или 1,2.
 
Се извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пак
Wrong again... И субару е Јапонско. Прорчкај по нет ако не те мрзи. Корејски се Daewoo, Kia, Hiyndai....
Subaru, Toyota, Mazda, Nissan се Јапончишта чистокрвни :)

Добро бе луѓе и јас верувам дека Fiesta e со дизел е добро возило само што и таа кошта 13000 еур. Крајниот буџет е 11500, што значи само бензинец и тоа основен модел, 1,0 или 1,2.
Citroen C3 1.4 HDI е 10.500 евра... со клима уред. Имаш уште 1000 евра за екстра опрема... тоа беше целиот муабет.
 
Citroen C3 1.4 HDI е 10.500 евра... со клима уред. Имаш уште 1000 евра за екстра опрема... тоа беше целиот муабет.
Само што моделот е од 2002, 8 годоини стара технологија :)
Имаа мислам во 2006 фејс лифт само незнам што изменаа, дали само го нашминкаа минимално или имаше и зафати во моторот
 
Само што моделот е од 2002, 8 годоини стара технологија :)
Имаа мислам во 2006 фејс лифт само незнам што изменаа, дали само го нашминкаа минимално или имаше и зафати во моторот
Редизајн на браникот напред (троа појќе дупки отворија и го испакнаа) и моторот доби повеќе сила... од 51 kw/70 ks на 66kw/ 90ks кај 1.4 HDI.
 
Да, моторите се исти но и Renault Megane е ист па оној склопен во Франција и оние во Турција склопени за нашиот пазар не се исти, нели? Друго е Шпанија, а сосем друго е Романија.

Моторите кај Шкода и Сеат (и сите други од VAG) се исти, од иста фабрика, од иста лента. Склопувањето, каросеријата, ов0, оно, се различни, но не и моторите.
 
Се извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пак

Subaru главно проивведуваат мотори за авиони, имаат boxer машини и се ЈАПОНСКИ ЗВЕРОВИ. Прават милионче ко од шала. вака личи тоа - 1.000 000 км

Далеку се од корејци :wink:
 
Момче и сеа што се реши?:tv:
 
Decki, imam Yaris i mozam samo da ti go pofalam. I jas bev vo ista dilema pred da odberam kola,gi istestirav site i mozam da ti kazam Yarisot e za klasa podobar od Ibiza, Fabia, stariot model na Polo, noviot model na Fiesta. Togas stasaa i pustite sto gi davase Toyota i mi dodjdoa kako kec na desetka. E sega togas Yarisot kostase 10990 a i Ibiza 11450. Sega gledam deka Yarisot e 12000 so 5 vrati i metalik boja a Ibizata si mozel da ja zemis i za pomalku od 10000.
Ako se odlucuvas za osnovniot motor treba samo da te predupredam deka nitu eden od niv nema dostatno snaga brzi prestignuvanja na avtopat ama predpostavuvam deka toa e cenata za niskata potrosuvacka.
I uste nesto. Pred da se odlucis za dizel motor dobro razmisli kolku kilometri pominuvas godisno.
Ako razmisuvas za Yaris treba da ti kazam deka dizel motorot stanuva isplatliv duri posle 45000km ako go sporeduvas so 1.33l bizinec a ako go sporeduvas so 1.0 benzin posle 100000km.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom