Штип vs Скопје (на полето на рап уметноста)

  • Креатор на темата Креатор на темата Giger's Predator
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Хахаха епа тоа де...му пишав оти нема шанси за профит па е против

Не ми одоговри на ништо...ниту на фристајлот ниту на тоа погоре...
Само игнор за ваквите појави без ралика од кој дел на Македонија се...
Сиротиот е затворен во соба во Софија па виси на форум и се лади изгледа или нешо друго е..
 
Бачко спомињаш андергарунд дека си. На сите артисти им е желбата да бидат чуени и албум да снимат. Автоматски ако снимат албум од некоја продуцентса куќа стануваат комерцијала. Значи кај нас ако е комерцијала одма е лошо... НЕ Е ТАКА Ние македонците имаме такво мислење дека комерцијала е срање и дека не бива. Комерцијала од самиот збор COMERTIAL реклама значи се рекламираш, ја продаваш музиката на луѓето со цел да бидеш чуен. Значи не е ништо лошо да си комерцијала. Затоа сите копуци доста си влагате у филм дека сте андергарунд дека сите целите кон тоа да станете комерцијала и тоа е добро!

Комерцијала = пари (нешто што сите го сакаат за подобар живот) + љубовта кон музиката да не ја заборавиме


малце сум пијан коа го пишувам овва ама гајле ми е :D
 
А така :aplauz: тоа е тоа...мислам дека никаде во светот не се дели рапот како кај нас шо се дели андерграунд - комерцијала хахаха смешни се и тоа јако смешни
Секако дека сите во животот тежнеат да се успешни во било што ама успех без пари не е успех!
Ако си вреден и нај хард-кор песни да правиш ти ќе почнеп да заработуваш полека ама сигурно...: )
А и тука ако некој шо се смета за хард-кор рапер снимили љубовна тематика или со некоја позната поп изведувачка моментално станува срање, комерцијала и што ли не за нафураните кој не го сватиле рапот!
Пример џеј-зи со бијонсе си рока па пак се го сметаат човекот во америка, па и во цел свет за еден од најдобрите хард-кор рапери
И успат нема хард-кор или комерцијала, има само добар и лош рап
Без разлика што тема обработуваш на битот љубовна или социјална само да си искрен е битно...
 
Бачко ќе кажам само, дели музика на добра и лоша и тоа е тоа ;)
 
Nemam zborovi za Provincijalniov Rap ... Duri i albumot se vika PROVINCISKI LADNO ... uzivajte vo rapov .... BOMER e dobar MC i ima dobra lirika ... Pocit za Kocani i ekipata ...


Ova nesto me podseka na SAFRA od SAF ... navistina TESKA lirika ima tuka ...
I posle 10 godini tvrdiot rap vo makedonija sepak postoi .. toa dava nadez :)
 
А така :aplauz: тоа е тоа...мислам дека никаде во светот не се дели рапот како кај нас шо се дели андерграунд - комерцијала хахаха смешни се и тоа јако смешни

Како бе никаде во светот не се дели андергроунд - комерцијала?


vs.



Seen the difference ?
 
Да. Ама тоа е разлика во под-типови на хип хоп, а не комерцијала и андерграунд.
Генгста рап и рнб. Usher е RnB.
Во Америка поделбата на андерграунд и комерцијала, како и бифот east vs. west спласна откако Biggie и Pac го напуштија живиов свет.
После останаа ситници ко 50 cent vs. Ja Rule, осомничен за пукањето 9 куршуми во него.
И Џеј-Зи со Нас, ама тоа ептен ради конкуренција, ништо сериозно.
Гледаш колку е сега поделбата смешна кај нас?
И многу се согласувам со Марко. Многу убаво има напишано, во принцип она за кое се меле цело време низ темиве..
Ако си успеал да профитираш Х дени од твоето творење.. си комерцијала во секој случај.
Разликата е базирана само врз стилот.
Некој ќе оди "get outta your mind", некој "I know I can be what I wanna be".

Минатото не се враќа, сите си го менуваат стилот и се прилагодуваат кад-тад. Хард нема.. умреа тие времиња.
А кај нас којзнае дали постоеле.
Кај нас треба да си распаднат ко Чиста Околина за да се каже дека останале на своето до крај. Ма да, членовите денес трансоини слушаат и се најголеми клабери.. Ама, ете.
Колку да не бидеме без ич.
 
Ete uste edna komparacija ;)
samo so ja ne znam nikoj komercijalci osven tie so se florida i takvi nekoj .. ama ne mi se zamara da gi pustam tuka ... prosto cujte go ovoj underground ;)


I ako videte pesnata e cuena samo 30 pati aahhaahaha ... e toa e vistinski underground rap ... Sea neka mi kaze nekoj deka ne postoi underground rap i deka ova e sranje ... ajde imate li hrabrost :)
 
Да. Ама тоа е разлика во под-типови на хип хоп, а не комерцијала и андерграунд.

Значи имаме различни жарнови.
Се знае кој може да е комерцијала а кој андерграунд.
Значи постои и комерцијала и андерграуннд и во САД и во Македонија.

Во Америка поделбата на андерграунд и комерцијала, како и бифот east vs. west спласна откако Biggie и Pac го напуштија живиов свет.

Хехе, грешка.
Како прво Рапот беше андерграунд уште од самите почетоци (70тите).
Олд скул рапот беше андергроунд.
The Golden Age беше андерграунд.

Од 1998/99 навака рапот завзема голем замав и почна да се врти по MTV (иако и пред тоа се вртеше/промовираа артисти во емисијата YO!MTV Raps која беше со сосема друга идеја и цели т.е. запознавање/афирмирање на хип-хопот а не богатење на одредени поединци).

За времето на 2Pac и Biggie неможе да стане збор за комерцијален рап (во тоа време, но од денешна гледа точка може).

Ако се сеќавате во тоа време е гранџ ерата. Гранџот е комерцијална музика, не рапот (во тоа време).

Значи некаде 1998/99 тука веќе почнува делбата на комерцијала и андерграунд.

Гледаш колку е сега поделбата смешна кај нас?
И многу се согласувам со Марко. Многу убаво има напишано, во принцип она за кое се меле цело време низ темиве..

Не е смешна.
Од една страна имаме ДНК, Врчак, Иван Јованов, Даскал и некои инстант one hit wonder раперчиња а од друга страна пак ги имаме ДНС Екипа, САФ, Легија и Токсикологија (кои според многу се на самата граница) и провинциските и останатите Скопски артисти.

Има стриктно определена стратиграфија.
Ја следам нашата сцена.

Ако си успеал да профитираш Х дени од твоето творење.. си комерцијала во секој случај.

Профит = комерцијала.

Не е тоа дефиницијата за комерцијала.
Значи стилот е, се знае кој стил е а кој не е комерцијален. (прифатен од масите, music for the masses)
 
Хехе, грешка.
Како прво Рапот беше андерграунд уште од самите почетоци (70тите).
Олд скул рапот беше андергроунд.
The Golden Age беше андерграунд.

Јас не реков не. Ама нема биф веќе. Има некои лејм дисчиња на кои никој не реагира.
Од појавата на генгста рап се смени се, затоа што се беше battle, back in the day. Стилот бил нападен, се препуцавале преку лирики.. Си отидоа дечкиве и стивна се.
Она што било некогаш денес го нема. Траки ко на Биги и Пак нема да има никој способност да напише. Се е сменето.

За времето на 2Pac и Biggie неможе да стане збор за комерцијален рап (во тоа време, но од денешна гледа точка може).

Епа? My point exactly.

Инаку...
Јас ДНК, Даскал и Врчак не ги вбројувам во хип хоп артисти. Не е само до мене, општо. Тоа е поп. Не е ни поп-рап, затоа што елементите на хип хоп не ги гледам во нивните творби. Така да, остануваат само останатите кои ги наброја.
Куртис Блоу беше на реклама за Спрајт. Прв хип хоп артист кој се појави во голем проект. Потоа стана првиот милионер во рапот.
Беше прифатен од масите, но и рекламиран (commercial) а колку што знам не е прокламиран никаде како комерцијален артист.

Плус, не реков дека само профит е комерцијала. :wink:
Реклама.. мислам дека самиот збор кажува.
Не можам да се повторувам, ама сум ги трубела работиве претходно.

Ништо, ако не се разбираме.. само сакав да кажам дека поделбата не е никаде како кај нас. Никој не се напиња толку околу целата ствар бил тој комерцијален или не.
Тука толку се напотресуваат.. Влагаат во некој хард кор филм, мислат сите се андер и си земаат за право да зборуваат за други.. the underdogs come out on top.. My ass.
За филмањево збориме. Еден му збори на друг, а не поаѓа од себе.
Нека си почиваат Пак и Биги, да не ми се превртуваат у гроб.. За нашиве wannabe hustler-и збориме. :)
На крај краева, шо зборам.. какви такви, тие се. Ги слушале ние или не.
 
Ако се сеќавате во тоа време е гранџ ерата. Гранџот е комерцијална музика, не рапот (во тоа време).
ОФТОПИК:
Затоа и гранџот изумрел. Морав! :D

Иначе.. миста, едвај чекам септември (:
 
Траки ко на Биги и Пак нема да има никој способност да напише. Се е сменето.

Не се 2Pac и Biggie којзнае што. И во нивното време и сега.
MF Grimm и MF Doom а и многу други (Ice Cube, O.C. посебно) се многу по способни артисти од гореспоменативе кои се за разлика од нив поекспонирани.

И не е се сменето. Тие (а и многу други) си останаа доследни на стилот.

Јас ДНК, Даскал и Врчак не ги вбројувам во хип хоп артисти. Не е само до мене, општо. Тоа е поп. Не е ни поп-рап, затоа што елементите на хип хоп не ги гледам во нивните творби. Така да, остануваат само останатите кои ги наброја.

Школски пример за поп-рап се.
Незнам по кои критериуми го заклучи тоа.

Се знае што е поп музика се знае што е рап.
Имаш ритмичко рецитирање на текст со рима врз матрица (поп со r'n'b/pop-rap) елементи.

Сега поп музика како тремин е друга сторија која е вмешана кога зборуваме за поп-рап многу.
Некои поп-рап терминот го користат за најпопуларниот рап (во моментот) така да во 80тите RUN-DMC и The Beastie Boys се најпопуларни рап артисти но незначи дека се поп-рап.
Слаткар може да се нарече поп-рап по таа логика иако нема врска со по-рап.

Значи елементи на поп музика ни требаат за да добиеме поп-рап.
Тоа го има кај гореспоменатите Македонски рап артисти.

Ништо, ако не се разбираме.. само сакав да кажам дека поделбата не е никаде како кај нас. Никој не се напиња толку околу целата ствар бил тој комерцијален или не.

Се разбираме убаво, ама да знаеш дека секаде има поделба и се напињаат дури и повеќе од нас.

Ј
Тука толку се напотресуваат.. Влагаат во некој хард кор филм, мислат сите се андер и си земаат за право да зборуваат за други.. the underdogs come out on top.. My ass.
За филмањево збориме. Еден му збори на друг, а не поаѓа од себе.

То ти е то.
На крај краишта артистите во Македонија не се замараат толку со тоа кој е комерцијала а кој не, повеќе фановите се замараат.
 
се испокаравте море :)

ја па мислам дека нема андергроунд и комерцијала ...
се е до стилот .. незнам зошто додека чоекот (било кој) праел музика ... додека не зимал пари е андергроунд а кога почна да зима пари за тоа шо твори станува комерцијалист ... сепак е истиот тој ... е сега има некои менуваат стилови .. но ако стилот му е сепак истиот само го усовршува постепено незнам шо има чудно у тоа ... само шо наместо да не зима пари сега чоекот си заработува од тоа и пак си твори :toe:

постов ми е за Dj 93 .... гледам вреќа комерцијала а респект демек андергроунд ...

смешно ми е малце ..
исто како некој ќе праша е шо си ти сега Македонец или Антички Македонец .. :tv: глупости ... а неможе да свати дека се работи за различни периоди ... а јас сум само Македонец од денешницава :tv:
 
Не се 2Pac и Biggie којзнае што. И во нивното време и сега.
MF Grimm и MF Doom а и многу други (Ice Cube, O.C. посебно) се многу по способни артисти од гореспоменативе кои се за разлика од нив поекспонирани.

Ej brat jas bi go dodal edinstveno NAS kako podobar od 2pac :) ti sto misles okolu toa :) ? Maloumen li sum :)

I se pitam kade li se moderatorite i tie decki da vi kazat deka tuka bese Provincija vs Stolica .... a ne komerc vs under ... mislam deka imase takva tema ....
 
Ej brat jas bi go dodal edinstveno NAS kako podobar od 2pac :) ti sto misles okolu toa :) ? Maloumen li sum :)


И Nas ама KRS... :)

I se pitam kade li se moderatorite i tie decki da vi kazat deka tuka bese Provincija vs Stolica .... a ne komerc vs under ... mislam deka imase takva tema ....

Ако де, зборуваме за Македонска андер vs. комерцијала.

Е сега прашање е зошто провинциските рапери не се комерцијала или не ги сметаат за комерцијала?

Значи се е до стилот а не до експонираноста на одреден артист.
Знам многу провинциски рапери кои тежнеат кон комерцијален успех (значи користат поп-рап инструментали и текстови) а никој не ги знае.

Што се тие? Андер?

Незнам што е финтата но комерцијалниот рап од провинцијата не е толку експониран како тој од Скопје, столицата.

Затоа има заблуди кај некој, ако е од Скопје мора да е комерцијала или ако е од провинција мора да е андер.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom