Сакам да знам!

  • Креатор на темата Креатор на темата blue ladybug
  • Време на започнување Време на започнување
... се зборува за мешање на две, три течности со различна густина, а не мерење на една течноста.
... дојди на испит да пресметаш и приготвиш медицински алкохол со разредување на концентриран алкохол со дестилирана вода со волуменско наместо тежинско мерење, поради неточноста на добиениот % ќе се видиме следната сесија.:cautious:
Југуртот не се меша во шишето, процесот на мешање е во машините. На крај шишето можат да го наполнат како точно литар од завршната течност.
 
Југуртот не се меша во шишето, процесот на мешање е во машините. На крај шишето можат да го наполнат како точно литар од завршната течност.
...да прашам некој во млекара, па да одговорам, ти паушал пишуваш, јас објаснив разлика на волуменско и тежинско мерење на две или повеќе течности со различна густина.
 
Финтата е во тоа што не крадат
Почнале да го продаваат јогуртот во -кг а не во литри
Цените повисоки а добиваме помалку
( 1кг јогурт = 943мл = 57мл = ПОМАЛЦЕ
На 17.000 продадени јогурти на ден, газдата си
добива 1000 ЛИТРИ јогурт гратис .
Над-1000евра на ден или
над= ( 365 илјади евра од ништо )
Тоа е муабетот

Алал нека им је какво дупење
:oeoeoe:
 
Финтата е во тоа што не крадат
Почнале да го продаваат јогуртот во -кг а не во литри
Цените повисоки а добиваме помалку
( 1кг јогурт = 943мл = 57мл = ПОМАЛЦЕ
На 17.000 продадени јогурти на ден, газдата си
добива 1000 ЛИТРИ јогурт гратис .
Над-1000евра на ден или
над= ( 365 илјади евра од ништо )
Тоа е муабетот

Алал нека им је какво дупење
:oeoeoe:
Повторно ќе кажам години наназад Бучен Козјак јогуртот кој го продаваат е изразен во 1кг. ,тоа не е од сега.
 
Второ питање док чекам за првото .


Превоз Скопје-Атина директен дали има и шо пари?!
 
Дали некој имал искуство со поплака/враќање на облека (поконкретно, одело) во продавница?

Ја имам следнава ситуација: Некаде во Јули земав одело од еден од попознативе бутици за одела во Скопје, околу 250 евра. Оделото го носев само еднаш (околу 3-4 часа) и веднаш после првото носење се видоа знаци на оштетување, на делот кај препоните, џебовите, и на уште некои места. Веднаш ги побарав во бутикот, го вратив и ги замолив да видат што можат да направат. Рекоа прво дека ќе го испратат до фабрика, ќе го рекламираат и слично.
Ги чекав едно 3-4 недели, ми се јавија дека е направено и кога дојдов да го земам буквално ништо не направиле, само го испеглале :rolleyes:. Ајде пак карање, па друга колешка била, па не се разбрале, го оставив пак, помина месец и нешто, не ме побараа ниту еднаш. Вчера бев до бутикот, овој пат муабетот беше - никој до сега не се пожалил од оваа колекција, вие сте покрупен затоа можеби вака се прави оделото, нема шанси да е ова носено само еднаш и слични глупости, дојдоа до степен да бидат безобразни со мене, иако бев коректен цело време до тој момент.

Long story short - не можат да го поправат оделото и не сакаат да слушнат за никаква рефундација. Што можам да направам јас, и што би бил следен чекор после ова? Дали е најдобро да се жалам / да поднесам претставка во Организација за Заштита на Потрошувачи, или можеби Пазарна Инспекција? Дали вреди воопшто и дали може да вроди со плод?

Кој има некако искуство или препорака, shoot.
 
Дали некој имал искуство со поплака/враќање на облека (поконкретно, одело) во продавница?

Ја имам следнава ситуација: Некаде во Јули земав одело од еден од попознативе бутици за одела во Скопје, околу 250 евра. Оделото го носев само еднаш (околу 3-4 часа) и веднаш после првото носење се видоа знаци на оштетување, на делот кај препоните, џебовите, и на уште некои места. Веднаш ги побарав во бутикот, го вратив и ги замолив да видат што можат да направат. Рекоа прво дека ќе го испратат до фабрика, ќе го рекламираат и слично.
Ги чекав едно 3-4 недели, ми се јавија дека е направено и кога дојдов да го земам буквално ништо не направиле, само го испеглале :rolleyes:. Ајде пак карање, па друга колешка била, па не се разбрале, го оставив пак, помина месец и нешто, не ме побараа ниту еднаш. Вчера бев до бутикот, овој пат муабетот беше - никој до сега не се пожалил од оваа колекција, вие сте покрупен затоа можеби вака се прави оделото, нема шанси да е ова носено само еднаш и слични глупости, дојдоа до степен да бидат безобразни со мене, иако бев коректен цело време до тој момент.

Long story short - не можат да го поправат оделото и не сакаат да слушнат за никаква рефундација. Што можам да направам јас, и што би бил следен чекор после ова? Дали е најдобро да се жалам / да поднесам претставка во Организација за Заштита на Потрошувачи, или можеби Пазарна Инспекција? Дали вреди воопшто и дали може да вроди со плод?

Кој има некако искуство или препорака, shoot.
Ај да не речам ама тие т.н испекциски и здруженија на потрошувачи се само проформа! Имав проблем со мобилен телефон и испадна дека е грешка во серија дури сам производител по други земји ги повлече , но не кај нас продавница ти вика во сервис, сервис вика ништо не му е користиш неовластени апликации, итн препирања. Се жалев во пазарна за истата да ми врати дека незнам како се употребува производот, се обратив до организација на потрошувачи ми цитираа закони , па што требало да направам но ете не сум направил.. На крај им пишав на официјален сајт на производителот кажано од каде е купен , кој сериски број и кој овластен сервис. Добив одговор од регионален менаџер мислам србин беше знаш за колку време ми се јавија овие што ме дриблаа по негов одговор ? За еден ден! Дури со односот абе што си се жалел ќе ти дадевме друг телефон.
 
Дали некој имал искуство со поплака/враќање на облека (поконкретно, одело) во продавница?

Ја имам следнава ситуација: Некаде во Јули земав одело од еден од попознативе бутици за одела во Скопје, околу 250 евра. Оделото го носев само еднаш (околу 3-4 часа) и веднаш после првото носење се видоа знаци на оштетување, на делот кај препоните, џебовите, и на уште некои места. Веднаш ги побарав во бутикот, го вратив и ги замолив да видат што можат да направат. Рекоа прво дека ќе го испратат до фабрика, ќе го рекламираат и слично.
Ги чекав едно 3-4 недели, ми се јавија дека е направено и кога дојдов да го земам буквално ништо не направиле, само го испеглале :rolleyes:. Ајде пак карање, па друга колешка била, па не се разбрале, го оставив пак, помина месец и нешто, не ме побараа ниту еднаш. Вчера бев до бутикот, овој пат муабетот беше - никој до сега не се пожалил од оваа колекција, вие сте покрупен затоа можеби вака се прави оделото, нема шанси да е ова носено само еднаш и слични глупости, дојдоа до степен да бидат безобразни со мене, иако бев коректен цело време до тој момент.

Long story short - не можат да го поправат оделото и не сакаат да слушнат за никаква рефундација. Што можам да направам јас, и што би бил следен чекор после ова? Дали е најдобро да се жалам / да поднесам претставка во Организација за Заштита на Потрошувачи, или можеби Пазарна Инспекција? Дали вреди воопшто и дали може да вроди со плод?

Кој има некако искуство или препорака, shoot.

Мене ако ме прашуваш, однеси го на шнајдер да корегира тоа што е оштетено, и ако не планираш да го носиш, тури го за продажба по сајтовиве или ФБ групи.
Никад нема да се убедите со тие, они ќе тврдат дека си го носел поише пати... ако сакаш можеш да напишеш некој јавен статус на ФБ и да ги тагнеш сите да видат, има случаи кога и ова и те како функционира :)
 
Пробај пријави ги во ДПИ, види што ќе се случи. Јави се и во тоа друштвото за заштита на купувачи... И пиши ги бе со име и презиме, кој дуќан е, итн. Теба ти одговара притисок, а ним криење и заташкување, зошто ги криеш?

@TheWhiteMamba
 
Dali so mToken od komercijalna se prefrlaat pari online od eden na drug chovek? I dali mozhe so bilo koja banka ili mora drugata smetka da e od komercijalna?
 
Dali so mToken od komercijalna se prefrlaat pari online od eden na drug chovek? I dali mozhe so bilo koja banka ili mora drugata smetka da e od komercijalna?
Можеш целта на токенот е да избегнеш шалтер така што плаќај каде сакаш кому сакаш додека имаш пари на сметка се може.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom