Прв електричен автомобил!!!

  • Креатор на темата Креатор на темата BoRg
  • Време на започнување Време на започнување

BoRg

Resistance is futile you will be assimilated
Член од
8 декември 2005
Мислења
486
Поени од реакции
2
Веб-сајт
www1.idf.il
Прв електричен автомобил на нашите улици
Јачината на акумулаторот овозможува еднократно движење на автомобилот до 250 километри, вели Коце Стојанов

44099.jpg





ГЕВГЕЛИЈА - Наскоро на нашите улици ќе се појави првиот автомобил на електричен погон, чиј прототип веќе е изработен во Германија. Станува збор за патничко возило наменето за две лица, кое е многу евтино, но не помалку брзо и ефикасно од другите автомобили и, се разбира, еколошко. Јачината на акумулаторот му овозможува на возилото да се движи 250 километри без да се полни електричната батерија. Или, пак, по изминатите 250 километри тоа да се направи при краток одмор во близина на електричен довод. Ова мало еколошко чудо наскоро ќе ги освојува сообраќајниците во Европа и во светот.

Се разбира, и во нашата земја доколку се овистинат плановите на гевгелискиот иселеник во Германија Коце Стојанов, кој пред 35 години го напуштил својот град и заедно со својот германски партнер цврсто е решен автомобилот на електричен погон да се произведува во Гевгелија. Стојанов во изминатите три и пол децении во својата компанија за батерии СМРЕ внесе многу новини, почнувајќи од производство на батерии за телефони, камери, калкулатори, па сж до оние за велосипеди и детски автомобили.

„Од неодамна во потрага по нови пазари отворив нов погон во кинескиот град Чангшун, а производството на батерии постојано го проширувам. Затоа и си велам, ако можам да имам погон во далечната Кина, зошто да не отворам во родната Гевгелија. Затоа и одлучив овој многу интересен проект, кој претставува значајна технолошка новина во автомобилската индустрија, да го реализирам во родниот град. Станува збор за многу ефикасно, но, што е уште поважно, евтино возило. Бидејќи само батеријата чини 4.000-5.000 евра, а сж друго е многу евтино, така што вкупната вредност на еден ваков автомобил би изнесувала околу 15.000 евра. Но, ако се има предвид дека годишните трошоци за движење и опслужување на еден ваков автомобил не се поголеми од 100 евра, тогаш повеќе од јасно е дека станува збор за невообичаено евтино возило", вели Коце Стојанов.

Идниот инвеститор во проектот за производство на автомобили на електричен погон веќе има готов проект, поддршка од германскиот партнер, земјиште и погон во Гевгелија за негова реализација. Останува уште да ја обезбеди потребната урбанистичка документација и другите неопходни согласности. Во Општина Гевгелија инвеститорот доби поддршка за реализација на еден ваков проект, а од успешната реализација ќе зависи дали автомобилот на електричен погон ќе сообраќа на нашите улици.
 
Ама ефтино, 15.000 евра... Ќе ти го дувне ветер во соседниот град.
Јас очекував 5-6.000 евра да биде, највеќе. На крај краева па, ко божем технологија што произведува енергија од воздух да користи... Батерија, тркала, седишта - ете ти го возилото.

Коце, не биди алчен...
 
A be taka e avtomobilot ne e eftin no gledaj od ekonomska strana i od strana na zagaduvanje baska novi vrabotuvanja i sl.Sepak i nie nesto da pocneme da proizveduvame sto vo svetski ramki ce bide priznaeno.
 
Браво за типот, Борг од каде го извади ова?
Acid напиша:
Ама ефтино, 15.000 евра... Ќе ти го дувне ветер во соседниот град.
Јас очекував 5-6.000 евра да биде, највеќе. На крај краева па, ко божем технологија што произведува енергија од воздух да користи... Батерија, тркала, седишта - ете ти го возилото.

Коце, не биди алчен...

Е сега ако е точно тоа дека годишно ќе ти троши околу 100е не да се исплати, за дадеш 15.000, дури и џабе е, само штета што е за 2 особи. Рачунај ти ако колата ти троши 10l на 100км и годишно поминуваш да речеме 25.000km ти трошиш 2500l бензин или 2500е да речеме со тоа што постојано растат цените на навтата. Па годишно заштедуваш по 2.400е и што се вика за 6 години си ја отплатил колата со тоа што си заштедил на бензин
 
А батеријата како и на што се полни? Ако треба во штек да ја уклучиш... Ебате економијата...
 
EKONOMIJA

krusha03 напиша:
Браво за типот, Борг од каде го извади ова?


Е сега ако е точно тоа дека годишно ќе ти троши околу 100е не да се исплати, за дадеш 15.000, дури и џабе е, само штета што е за 2 особи. Рачунај ти ако колата ти троши 10l на 100км и годишно поминуваш да речеме 25.000km ти трошиш 2500l бензин или 2500е да речеме со тоа што постојано растат цените на навтата. Па годишно заштедуваш по 2.400е и што се вика за 6 години си ја отплатил колата со тоа што си заштедил на бензин

Go najdov covekov na internet ce probam da stapam vo kontakt so nego za da moze podobro da objasni kako seto ova funkcionira.Dokolku imam uspeh ce postiram od A do Z.

pozdrav
 
A има нешто веб страна од фирмата или да дадеш линк од каде што си ја нашол веста? Во секој случај одлична вест
 
BoRg напиша:
Дефинитивно му треба веб-страна која е од 21 век. :)

Иначе, без такви глупости дека било ефтино. Пак велам - прескапо е!
Што „кола“ е тоа што ќе фрснеш 15.000 евра за неа, а ќе може да ти ја оддува ветер, ќе има место само за тебе и девојкати - а сепак ќе нема доволно сила да се искачи на Средно Водно (или Видиковец)?

Функционалност... Заеби ти „економичност“. За низ град можеби и ќе врши работа, ама кој будала би дал 15.000 евра (ехееееј, добар бизнис ќе започнеш со тие пари....) само за да се возика низ град?
 
A be da mu treba site nego mu treba pojce ama ete covekot se potrudil smislil nesto saka da go izvede toa.Toa sto elektricnite avtomobili se skapi ce se promeni mnogu brzo.Se soglasuvam so tebe i jas ne sakam koli od tip SMART i slicni kutivcinja na trkala ama kako sto gledam tuka kaj mene vo kanada kako odi benzinot i kako stanuva se potesko da odrzuvas eden avtomobil od tip na BUICK,CADILAC ili sl mislam deka severno amerikancive ce se prefrlat na ovie mini-elektrliti.
A za na Vodno da odis so devojkati sigurno ne go preporucuvam ova posto sepak nema mesto neli LOL
 
ostaj so se skapi kako so vika bratot i na vodno ke treba zenskata da slezi da turka. i ekonomicnost ako treba da se polni na struja ni se eba ekonomicnosta.pozz
 
ostaj so se skapi kako so vika bratot i na vodno ke treba zenskata da slezi da turka. i ekonomicnost ako treba da se polni na struja ni se eba ekonomicnosta.pozz
Па добро за да има каваљерство и двајцата ќе туркаат, ама тогаш управувањето може да биде малку поотежнато. :)
Шега на страна. 15 000 евра... економично трошење... тешко дека некој ќе загризе и ќе купи.

За само неверојатни (скоро) 999.999 денари...

Едит:

Ако е ова тоа многу атрактивен дизајн. Баш за 15 000 евра.
Хмм комуналец контенјери имаа ама зелени и сиви (повеќето) - не велам не, имаа и портокалови.
Искрено: идеја - ок, основна скапотија - скапо [треба да е возило што ќе можат што повеќе луѓе да си го дозволат], дизајн - тапа, бизнис - бизнис...
 
Е тоа е маката со електричните автомобили. Скапи се и немаат доволна сила. Затоа за тие пари земаш хибрид. Пр, Кактус од Ситроен, количето е лудило еве ја темата. Има 1.4 хди мотор надополнет од електромотор. Низ град возиш на електромотор, кога ти затреба повеќе сила, оп дизелката... Исто и за по автопат, до 100-ка оди на батерија, автономија 150-200 км. Е мора во штек за да се наполнат батериите, или доволно километри на дизел па електромоторот да работи како генератор(навечер оп каблето в кола, посекако не се вози). Би земал едно такво да имам кеш. За полнење, 2 жички од кај комшијата ке крадам струја:vozbud:.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom