Проблем со струја на ATV-то

  • Креатор на темата Креатор на темата Demian records
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
26 мај 2009
Мислења
49
Поени од реакции
8
Добро вечер пријатели.
Вака
пред некој ден ми се јави проблем на атв-то
кога вртам клучот светлата се запалени без да ги уклучам на прекидачот така да и да чкрапам on\off исто му се фаќа си стојат запалени ама премногу слабо светат.
Со амперметарот мерам акомулаторот ( без свртен клуч ) ми дава 12V одкако ќе го свртам клучот ми паѓа на некои 2V +/-
денеска прочепкав да не има некој краток спој ама не успев да видам нигде ( барем толку ме служи видот )
wacko.gif

Ве замолувам доколку имал некој од вас ваков проблем а го отсранил нека помогне
Ви благодарам
Пријатна вечер и сигурна вожња
good3.gif
 
со амперметар не се мерат волти туку ампери:) ако има краток спој некаде, постојат осигурачи кои веднаш ќе реагираат-изгорат-прекинат бидејќи струјата на акумулаторот е многу јака, мене ми мириса дека ќе треба акумулатор да си смениш, не ти е ок:)
 
со амперметар не се мерат волти туку ампери:) ако има краток спој некаде, постојат осигурачи кои веднаш ќе реагираат-изгорат-прекинат бидејќи струјата на акумулаторот е многу јака, мене ми мириса дека ќе треба акумулатор да си смениш, не ти е ок:)
Ама ај не е у ред а си дава 12V објасни ми го тоа?!?! го извадив пробав и други работи да уклучам на него и супер си е :S
 
Извади го џекот од прекидачот за светла и види што ке се деси дали пак ке се палат светлатат
 
Извади го џекот од прекидачот за светла и види што ке се деси дали пак ке се палат светлатат
Само што го извадив прекидачот и си е во ред го проверив мора да е до некое од апаратчињата неможам да видам точно кај идат каблите затоа што се измотани сите заедно со изолација ама како што ми изгледа ќе треба да вадам све комплет :\
 
Само што го извадив прекидачот и си е во ред го проверив мора да е до некое од апаратчињата неможам да видам точно кај идат каблите затоа што се измотани сите заедно со изолација ама како што ми изгледа ќе треба да вадам све комплет :\
Според мене во прекидачот имаш спој
 
штом напонот на самиот акумулатор паѓа на 2V од 12V, мењај акумулатор, не се инаети:)
 
не е до акумулаторот :( пробав со нов и изгледа џабе сум фрлил пари за акумулатор кај ги немам па уште тоа ми требаше.
Нема абер да запали на клуч а на гурање го палам и светлата пак исто си светат а прекидачот е ок.
ајде ако има некој поискусен да даде совет да го решам проблемов зошто пари за мајстор немам ама баш ич
 
Нема што растурај цела инсталација и барај каде има спој друго нема чим немаш пари за мајстор
 
не е до акумулаторот :( пробав со нов и изгледа џабе сум фрлил пари за акумулатор кај ги немам па уште тоа ми требаше.
Нема абер да запали на клуч а на гурање го палам и светлата пак исто си светат а прекидачот е ок.
ајде ако има некој поискусен да даде совет да го решам проблемов зошто пари за мајстор немам ама баш ич
Добро бе можиш од колата да го поврзиш со кабли, немораше одма да купуваш нов...

Пробај па ќе кажиш шо си напрајл.

п.с. ако имаш кинески мотор си наебал кратко и едноставно.
 
Добро вечер пријатели.
Вака
пред некој ден ми се јави проблем на атв-то
кога вртам клучот светлата се запалени без да ги уклучам на прекидачот така да и да чкрапам on\off исто му се фаќа си стојат запалени ама премногу слабо светат.
Со амперметарот мерам акомулаторот ( без свртен клуч ) ми дава 12V одкако ќе го свртам клучот ми паѓа на некои 2V +/-
денеска прочепкав да не има некој краток спој ама не успев да видам нигде ( барем толку ме служи видот )
wacko.gif

Ве замолувам доколку имал некој од вас ваков проблем а го отсранил нека помогне
Ви благодарам
Пријатна вечер и сигурна вожња
good3.gif

Дали ти стоело АТВ-то на отворено, па да го наврнало дожд? Можеби има некој погрешен спој поради што влегла вода или влага меѓу контактите на on/off свичот за светлата па кородирале и прават стален контакт.

За да провериш, направи вака:
- извади ги клемите од on/off свичот за светлата и пробај дали сега ќе се запалат кога ќе го свртиш клучот. Не би требало!
- исклучи го контактот и плусот на акумулаторот (за секој случај), и сега пробај да ги споиш клемите една со друга и да го затвориш струјното коло. Сега би требало да светат кога ќе дадеш контакт (нормално не заборавај да го вратиш плусот на акумулаторот).

*Пази што правиш со жиците, затоа што може, а веројатно и има повеќе од 2 клеми кај свичот (не само за средно туку и за позиција) па да не направиш некој лош спој и да изгориш светла, електроника и да си отвориш дупла работа.
*Прави го ова на твој ризик. Јас никогаш не сум го пробал, туку моментално ми текна начин. Сепак, различно е кога на лице место ќе отвориш и ќе погледнеш колку жици се, какви се, колку конектори и слично.
 
Фала богу :cuc:
Извадив денес све можно од кабли што имаше на него и полека полека ги заменив со нови (премногу живци треба да се има ако се нафаќа некој) не заприметив нигде спој али битно сеа со новиве кабли си работи како што ми беше кога го земав :icon_lol: :drk:
пали на прва светлата си работат супер дури и свирката ми проработе :)
Мој совет после толку ебаање НЕ ГИ ОСТАВАЈТЕ МОТОРИТЕ НА ДОЖД би требало да е до тоа
БЛАГОДАРАМ на сите што ми помогнавте 1 Љубов
 
И каблите на кинезите се квалитетни :).И друг пат ми се има случено ганц нови кабли да ме зезаат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom