Или си некој интернет-трол кој им се потсмева потајно на сите овде кои дискутираат на вакви "пародија"-теми,или си навистина сериозен околу ова.Ако се работи за второво,тогаш слушни јас што ќе ти кажам:
---1991-та,со моите родители бевме на микро-турнеја од Грција до Истанбул со нашата Застава 128,која тогаш беше стара 5-6 години и која беше сеуште модерна за тоа време.Колата не однесе дотаму без никакви проблеми,ама пошто беше лето,а истата немаше термоизолациони стакла и клима,внатре буквално беше како во фурна!

Трошеше отприлика 8-9 литри просек,ама тогаш бензинот беше дупло поевтин,како сега да е литро бензин 40 ден. и затоа и луѓето претежно се возеа во бензинци,кои беа и дупло поевтини од дизелите(кои искрено беа многу ретки на нашиве простори).
---2000-та и некоја,Заставата ја продадовме затоа што стана демоде и затоа што искорозира одоздола и околу багажникот,почна да троши 12-13 литри(отпосле откривме дека пукнала метална цевка за довод на гориво кај карбураторот и горивото само си течело низ пукнатината!),почна да има проблеми со палење(значи,машината беше издувана,потребно беше мини-ремонт,нови карики итн.).Сето тоа не е проблем кај било која Застава,затоа што,колку за илустрација,пумпа за вода кошта од 300-500 ден.! Иди купи ја толку за мојава нова Лагуна со Еуро 4-стандарди!
---Значи,заклучок: Ако си за кола со поголем багажник,тогаш земи си 128-ца(тоа тие 101-во седан верзија),ако си за градско количе земи си Фиќо(пази да не има извртено 200.000 км,оти има и такви),ако е се во ред троши просек 6-7 литри,ако си за некаков компромис помеѓу овие двете земи си Југо,ама немој од постарите,посебно не 45-ка,затоа што е најрасиплива верзија на мотор(иако во глобала Југото е најнеповерлива и најрасиплива кола од оние кои си ги набројал погоре!
Се надевам ти помогнав околу изборот,и среќно!