Предлог за кола

  • Креатор на темата Креатор на темата casata32
  • Време на започнување Време на започнување
здраво форумџии во план сум да купам кола од овие марки: jugo,golf 1,zastava 101,fico,peglica,zastava128 кажете ваши понуди кој е најдобар избор од овие и дали има делови кај нас и дали се квалитетни и други работи
Според мене Југо 55,бидејќи има премногу,деловите имаат смешни цени,инаку потрошувачка 9-10 литри сигурно ќе биде.Гледај да се од 89 до 91 година производство тие се покажаа највеќе.Позз па пиши што си купил:)
 
Јас би идел на голф 1, мада све тоа се издрнкани до бесвест, а сочуваните не се баш евтини за автомобил од таа година.

На комшијата (сервисер) пегличката троши 5л, како сакаш вози ја. Нормално убаво скоцкан мотор има :)
 
Застава многу се расипува,зависи од парите што ги имаш.Пеглица или Голф 1,дизел со мала потрошувачка и плус германска кола и да се расипе кога ќе се направи направено е за уште толку време колку што траела претходно.
 
здраво форумџии во план сум да купам кола од овие марки: jugo,golf 1,zastava 101,fico,peglica,zastava128 кажете ваши понуди кој е најдобар избор од овие и дали има делови кај нас и дали се квалитетни и други работи
Или си некој интернет-трол кој им се потсмева потајно на сите овде кои дискутираат на вакви "пародија"-теми,или си навистина сериозен околу ова.Ако се работи за второво,тогаш слушни јас што ќе ти кажам:
---1991-та,со моите родители бевме на микро-турнеја од Грција до Истанбул со нашата Застава 128,која тогаш беше стара 5-6 години и која беше сеуште модерна за тоа време.Колата не однесе дотаму без никакви проблеми,ама пошто беше лето,а истата немаше термоизолациони стакла и клима,внатре буквално беше како во фурна!:)
Трошеше отприлика 8-9 литри просек,ама тогаш бензинот беше дупло поевтин,како сега да е литро бензин 40 ден. и затоа и луѓето претежно се возеа во бензинци,кои беа и дупло поевтини од дизелите(кои искрено беа многу ретки на нашиве простори).
---2000-та и некоја,Заставата ја продадовме затоа што стана демоде и затоа што искорозира одоздола и околу багажникот,почна да троши 12-13 литри(отпосле откривме дека пукнала метална цевка за довод на гориво кај карбураторот и горивото само си течело низ пукнатината!),почна да има проблеми со палење(значи,машината беше издувана,потребно беше мини-ремонт,нови карики итн.).Сето тоа не е проблем кај било која Застава,затоа што,колку за илустрација,пумпа за вода кошта од 300-500 ден.! Иди купи ја толку за мојава нова Лагуна со Еуро 4-стандарди!
---Значи,заклучок: Ако си за кола со поголем багажник,тогаш земи си 128-ца(тоа тие 101-во седан верзија),ако си за градско количе земи си Фиќо(пази да не има извртено 200.000 км,оти има и такви),ако е се во ред троши просек 6-7 литри,ако си за некаков компромис помеѓу овие двете земи си Југо,ама немој од постарите,посебно не 45-ка,затоа што е најрасиплива верзија на мотор(иако во глобала Југото е најнеповерлива и најрасиплива кола од оние кои си ги набројал погоре!
Се надевам ти помогнав околу изборот,и среќно! :)
 
Или си некој интернет-трол кој им се потсмева потајно на сите овде кои дискутираат на вакви "пародија"-теми,или си навистина сериозен околу ова.Ако се работи за второво,тогаш слушни јас што ќе ти кажам:
---1991-та,со моите родители бевме на микро-турнеја од Грција до Истанбул со нашата Застава 128,која тогаш беше стара 5-6 години и која беше сеуште модерна за тоа време.Колата не однесе дотаму без никакви проблеми,ама пошто беше лето,а истата немаше термоизолациони стакла и клима,внатре буквално беше како во фурна!:)
Трошеше отприлика 8-9 литри просек,ама тогаш бензинот беше дупло поевтин,како сега да е литро бензин 40 ден. и затоа и луѓето претежно се возеа во бензинци,кои беа и дупло поевтини од дизелите(кои искрено беа многу ретки на нашиве простори).
---2000-та и некоја,Заставата ја продадовме затоа што стана демоде и затоа што искорозира одоздола и околу багажникот,почна да троши 12-13 литри(отпосле откривме дека пукнала метална цевка за довод на гориво кај карбураторот и горивото само си течело низ пукнатината!),почна да има проблеми со палење(значи,машината беше издувана,потребно беше мини-ремонт,нови карики итн.).Сето тоа не е проблем кај било која Застава,затоа што,колку за илустрација,пумпа за вода кошта од 300-500 ден.! Иди купи ја толку за мојава нова Лагуна со Еуро 4-стандарди!
---Значи,заклучок: Ако си за кола со поголем багажник,тогаш земи си 128-ца(тоа тие 101-во седан верзија),ако си за градско количе земи си Фиќо(пази да не има извртено 200.000 км,оти има и такви),ако е се во ред троши просек 6-7 литри,ако си за некаков компромис помеѓу овие двете земи си Југо,ама немој од постарите,посебно не 45-ка,затоа што е најрасиплива верзија на мотор(иако во глобала Југото е најнеповерлива и најрасиплива кола од оние кои си ги набројал погоре!
Се надевам ти помогнав околу изборот,и среќно! :)

нормално дека сум сериозен имаш ли нешто да кажеш за голф 1 издржливи се ли тие коли
 
Опомена: тролање на темава ќе се санкционира! Доста беше изигравање шерифи и млатење на празна слама. Ако имате нешто корисно да кажите, кажете.

Јас имам прашање: зошто баш одлуката измеѓу фичо, југо, пегле, голф, 128?
 
нормално дека сум сериозен имаш ли нешто да кажеш за голф 1 издржливи се ли тие коли
Да,издржливи се,предупредување за 1.6 дизел-варијантите,бучат како трактори,а и изолацијата на патничката кабина и е слаба страна! Со корозијата у глобала немаат некој поголеми проблеми,освен ако не се користени и чувани во некои ептен "солени" и влажни услови! Во секој случај,ако најдеш зачуван Голф 1,ако не кошта повеќе од 500-600 евра и ако нема извртено 400-500 иљади километри,земај го веднаш,нема да згрешиш,поздрав!
 
А зошто пак голф 1 а не кадет ц да кажеме кој е пофаца од голфот. А и повеќе знае мерак да направи.
 
Да,издржливи се,предупредување за 1.6 дизел-варијантите,бучат како трактори,а и изолацијата на патничката кабина и е слаба страна! Со корозијата у глобала немаат некој поголеми проблеми,освен ако не се користени и чувани во некои ептен "солени" и влажни услови! Во секој случај,ако најдеш зачуван Голф 1,ако не кошта повеќе од 500-600 евра и ако нема извртено 400-500 иљади километри,земај го веднаш,нема да згрешиш,поздрав!
што е најважно кога ќе зимам кола што треба да проверам ?
 
здраво форумџии во план сум да купам кола од овие марки: jugo,golf 1,zastava 101,fico,peglica,zastava128 кажете ваши понуди кој е најдобар избор од овие и дали има делови кај нас и дали се квалитетни и други работи

Побарај на пазар3 има едно југо 55 89-та е со 55000км поминато на слика е коска мексичко плава е бојата(така ја водеа у сообракајна)а е некоја нијанса на плава.....
--- надополнето: 28 март 2013 во 18:43 ---
здраво форумџии во план сум да купам кола од овие марки: jugo,golf 1,zastava 101,fico,peglica,zastava128 кажете ваши понуди кој е најдобар избор од овие и дали има делови кај нас и дали се квалитетни и други работи

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/664183-Yugo-55-registrirano-so-54-000-km--90
 
што е најважно кога ќе зимам кола што треба да проверам ?

Се е важно кога се купува кола и најмала ситница не треба да се прескокне.Прво и основно,да се совпаѓаат броевите од сообраќајната со броевите на моторот (мање битно) и со бројот на шасијата (више битно).Т.е да се провери дали возилото е крадено.Е дури после тоа иде на ред спремноста на колата.Треба да провериш дали чукано,скапано,рѓосано.Па ќе си видиш ознаките на сите џамови да се поклопуваат,педалите за гас,кочница,кумплуг да не се претерано излижани,исто како и воланот.Ќе си провериш дали е такси возено,седиштата у какво стање се.Па кога ке постигне работа температура,ќе ја извлечеш шипката за проверка на масло,несмее да има пареа,или билокаков чад.Ќе ја отвориш капачката за дотур на масло,истотака и од таму не смее да има ПРЕтерано прскање на масло.Сега за сега тоа ми текна,али има уште десетици работи.Се е важно.
 
Се е важно кога се купува кола и најмала ситница не треба да се прескокне.Прво и основно,да се совпаѓаат броевите од сообраќајната со броевите на моторот (мање битно) и со бројот на шасијата (више битно).Т.е да се провери дали возилото е крадено.Е дури после тоа иде на ред спремноста на колата.Треба да провериш дали чукано,скапано,рѓосано.Па ќе си видиш ознаките на сите џамови да се поклопуваат,педалите за гас,кочница,кумплуг да не се претерано излижани,исто како и воланот.Ќе си провериш дали е такси возено,седиштата у какво стање се.Па кога ке постигне работа температура,ќе ја извлечеш шипката за проверка на масло,несмее да има пареа,или билокаков чад.Ќе ја отвориш капачката за дотур на масло,истотака и од таму не смее да има ПРЕтерано прскање на масло.Сега за сега тоа ми текна,али има уште десетици работи.Се е важно.
Да те надополнам,ќе ја извозиш колата низ угорница едно 10-тина минути најмалку,не треба да губи сила во 3-та брзина,ќе ја извозиш едно 5-6 минути на автопат со брзина над 130 км/ч. не смее да тресе,да занесува,да губи брзина и мора да има резерва на снага за да потера до 150-160 км/ч.,при брзина над 120 км/ч. и на околу 3000 обртаи не смее да паѓа во safe-modе(се пали жолта сијаличка која личи на бош-пумпа).Тоа значи дека колата или има проблеми со електронскиот менаџмент на моторот,или има затнат EGR-вентил,или дизните и се отидени! Сиве овие работи провери ги casata32,ако сакаш да не се заебеш,поздрав! ;)
 
Kakov bre EGR i safe mode kaj golf1 ziti majka.:D Ili kaj ovie drugive gorespomenati partizanski tenkovi. :D

Kaj golf 1 prvo gledas da ne e skapan na pragovite i pozadi vo gepekot kaj amortizerite. Obavezno da e so 5 brzini inaku ke te boli glava a i motorot trpi i poveke ke troši. Pališ motorot,cekaj ubavo da se zagree da zavrti perkata,otvaras cepot za ulje i gledas dali dimi. Ako malce dimi belo ne e strasno,ako mnogu duva turi mu ku*ot.Koga ke zavrti perkata i ke izduva vo momentot koga ke prestane da duva otvaras cepot za voda i gledas da ne ja frla nadvor. Ako e sve ok ides na testna voznja da proveris dali e i menjacot u red i da ne e epten utepano podvozjeto. Drugo sve se poprava za malce pari.
p.s.
Ako mene me prašaš,ne si gubi vreme so ovakvi stari kanti,tesko da se najde nesto asalno,posebno pa ako trazis golf 1 ili 2 dizel. Moj sovet soberi uste nekoj dinar i kupi si korsa,polo,uno,punto ili slicno od 98-2000 god za 1300-1500 evra.
 
Да те надополнам,ќе ја извозиш колата низ угорница едно 10-тина минути најмалку,не треба да губи сила во 3-та брзина,ќе ја извозиш едно 5-6 минути на автопат со брзина над 130 км/ч. не смее да тресе,да занесува,да губи брзина и мора да има резерва на снага за да потера до 150-160 км/ч.,при брзина над 120 км/ч. и на околу 3000 обртаи не смее да паѓа во safe-modе(се пали жолта сијаличка која личи на бош-пумпа).Тоа значи дека колата или има проблеми со електронскиот менаџмент на моторот,или има затнат EGR-вентил,или дизните и се отидени! Сиве овие работи провери ги casata32,ако сакаш да не се заебеш,поздрав! ;)

Ако ја гледа колава во Берово,треба да оди до Гевгелија,да ја проба на автопат.150-160 км/ч,јас со мојава проверена кола не би се осудил да ја кренам толку,не па со којзнае каква.Во трета брзина по нагорнина не смее да чади претерано,ако е дизел.Кога ќе крене Кец или Југо,или Пезетка 150-160 јас на мандалово ќе одам.Батали ги тие срања,поарно нека си земе некоја корса,поло,нека збере уште некој денар.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom