Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Твојата логика слободно задржија, но на некоја друга тема на форумов, оти овде дискутисаме за духовност а не за душевност и или телесна мудрост.
Темава е Прашања за Христијанството, така да слободно можам што сакам да пишувам и што сакам да прашувам, во рамките на дозволеното. А бидејќи сме неистомисленици, логично би било да ги судриме нашите спротиставени ставови. :)
 
Мислам на сликите конкретно.
Нели пророк претставен со рогови. Дали е богохулие или не е? :)

Православната Црква не познава и не користи склуптури и витражни, како следства за ликовно изразување и изобразување, туку користо исклучиво дводиемнзионални ликовни прикази, какви што се фреските и иконите.

Према томе, одговор на прашањево можеш да добиеш само во римската Црква, која обилно користи скулптури и витражи.

Поимот „Богохулие„ е прилично сеопфатен, но не го опфаќа и потрешното прикажување на Мојсеја. Мојсеј, како Божји угодник, сигурно немал рогови (Бог да чува....).
 
А тие чекори се?...
Ширење, воспоставување диктатура, заплашување на народот, организирање војни (поврзување со првиот чекор), разделување на верниците, поседување робови... се што и одговара. Да се се ова чекори на католичката црква, но сепак се работи за една Христијанска црква (во моментов најбројната и најголемата).

Дали водењето војни е во рамките на Божјата волја?[DOUBLEPOST=1404324461][/DOUBLEPOST]
Православната Црква не познава и не користи склуптури и витражни, како следства за ликовно изразување и изобразување, туку користо исклучиво дводиемнзионални ликовни прикази, какви што се фреските и иконите.

Према томе, одговор на прашањево можеш да добиеш само во римската Црква, која обилно користи скулптури и витражи.

Поимот „Богохулие„ е прилично сеопфатен, но не го опфаќа и потрешното прикажување на Мојсеја. Мојсеј, како Божји угодник, сигурно немал рогови (Бог да чува....).
Благодарам на одговорот. Него, вистина ли е дека Мојсеј физички бил променет по конверзацијата во Бог (коа му ги дал 10-те божји заповеди)? :)
 
Можеш да постираш и општо прифатена дефиниција не за ритуал туку и за адет,обичај и во твоите претстави да одговара на светите тајни. Но твоите претстави немаат ништо заедничко со фактот дека тоа се свети тајни соодветно молитва.
Дали ти во нив ќе гледаш свети или темни тајни е сосема друга работа, обредите и адетите се ритуали. И тоа не е моја претстава. Ама веќе ми е познат твојот инает, така да воопшто не ме чуди и изненадува твојата потреба да негираш очигледни работи.[DOUBLEPOST=1404325025][/DOUBLEPOST]
Имам, а тоа го чинам веќе 6 г. на форумов.

Ајде да се потсетиме: ти наведе една реченица, во која ѓоамити е посочен страв од Бога, а ја‘ ти наведов серија начини на взаемна релација меѓу Бога и човекот (Авраама), во која нема ниту трага од страв.
Ако Аврам не бил спремен да го убие син му поради страв од Бога, тогаш поради што бил спремен на тоа? Што е мотивот поради кој се согласил да го убие?
И ако стравот кон Бога за тебе не постои, зошто е посочен како почеток на мудроста?
 
Биењето на камбаните, кружење околу црквата, кршење леб, парички и сл. пиење вино (крвта на Исус), (не знам дали масата за среќа има црково име, и тоа е ритуал), вапсање јајца (симболичен ритуал), пеење црковни песни на црковниот хор...... :)
Се се тоа ритуали.
Муабетот беше за - Литургија, венчавка, крштевка, опело, и како што напишав тоа не се ритуали.
Сега овие нешта што ги пиша и смести во ритуали, некои од нив се дел од светите тајни, кршење леб, вино- дел од светата евхаристија, биењето камбани е пред се информација кон верниците како и своеобразно славење на Бога, како и црковниот хор кој има улога и соучествува во литургијата.
Кружење околу црквата, и вапсањето јајца, тоа е симболизирање на соодветни настани.
 
Муабетот беше за - Литургија, венчавка, крштевка, опело, и како што напишав тоа не се ритуали.
Сега овие нешта што ги пиша и смести во ритуали, некои од нив се дел од светите тајни, кршење леб, вино- дел од светата евхаристија, биењето камбани е пред се информација кон верниците како и своеобразно славење на Бога, како и црковниот хор кој има улога и соучествува во литургијата.
Кружење околу црквата, и вапсањето јајца, тоа е симболизирање на соодветни настани.
Ок, дефинирај поим за ритуал на свој начин па ќе дискутираме. :)
 
Дали ти во нив ќе гледаш свети или темни тајни е сосема друга работа, обредите и адетите се ритуали. И тоа не е моја претстава. Ама веќе ми е познат твојот инает, така да воопшто не ме чуди и изненадува твојата потреба да негираш очигледни работи.
Не само што јас гледам и ги прифаќам како свети тајни,туку тие се токму тоа, и така прифатени од црквата. Сосема е очекувачки ти да не ги прифаќаш како такви, и да си ги претставуваш како инакви.
 
Не само што јас гледам и ги прифаќам како свети тајни,туку тие се токму тоа, и така прифатени од црквата. Сосема е очекувачки ти да не ги прифаќаш како такви, и да си ги претставуваш како инакви.
https://www.google.com/search?q=црковни ритуали&oq=црковни ритуали&aqs=chrome..69i57.3886j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=ц'рковни ритуали&spell=1
Блгарската православна црква смета дека има црковни ритуали. :)
 
Не само што јас гледам и ги прифаќам како свети тајни,туку тие се токму тоа, и така прифатени од црквата. Сосема е очекувачки ти да не ги прифаќаш како такви, и да си ги претставуваш како инакви.
Луѓето што не се христијани и што не гледаат никакви свети тајни, посочените активности ги дефинираат како ритуали, обреди и церемонии.
 
Луѓето што не се христијани и што не гледаат никакви свети тајни, посочените активности ги дефинираат како ритуали, обреди и церемонии.
Не само што јас гледам и ги прифаќам како свети тајни,туку тие се токму тоа, и така прифатени од црквата. Сосема е очекувачки ти да не ги прифаќаш како такви, и да си ги претставуваш како инакви.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom