@Ipsissimus, post: 6440298, member: 41420"Не е насилство ако самата личност реши да ја направи за себе. Во спротивно и апстиненцијата би била насилство ако е наметната од закана или заплашување.
Кастрацијата е Оригенистички пристап во чија основа е дуализмот, без разлика и да е доброволен чин.
Што има отпаднато во практикување на нешто кое е дел од човековата природа?! Како може сексот да го сметате за отпаднатост? Зошто одите против сопствената природа?
Сексуалното општење се случува по Адамовиот пад, со цел да се создаде човештвото т.е. сите ние. Не сме против сопствената природа, напротив, против Богоотпаднатиот ( нагонски ) начин на живеење.
@Eisenhorn
Дали сега ме разбираш зошто сум збунет?
Да како и претходно, но обиди се да го разбреш Божјиот план за спасување на човекот, кој откако доброволно се одрече од Бога, се покаја, но доцна кога веќе падна во стапицата на смртта.
Господ сака сите да ги спаси т.е. да бидат живи, од Адам до последниот што ќе се роди.
Господ дозволи човекот да ја „изживее“ својата одлука смртта т.е. живот без Бог (сите убивства, крвопролевања..., Бог ги дозволува, но не заборавај дека пред Него тие не се мртви).
Целта Божја е да го спаси човекот без да ја загрози човечката слобода, тоа го реализираше Самиот Бог со Лична интервенција во историјата на светот, затоа стана Исус Христос, бидејќи за жал Адам ја пропушти слободната шанса да стане Адам Христос.
Господ ги направил луѓето, уште пред да ги направи знаел какви ке бидат (сезнаечки) не ги направил подобри (а семоќен е) за на крај да се покае (а ако е сезнаечки знаел унапред и дека ке се покае) и сепак ги подавил во потопот.
Посадистички од ова тешко да најдеш.
Ако гледаш контекстуално на Светото Писмо, ќе видиш дека човекот сам (како што велиш) се подавува во слободата што му е дадена, но Бог не го оставил, туку Самиот, како претходно ти објаснив, го спасува во Личноста на Исус Христос.
Не, ме чуди зошто „божјиот дом“ би требал да се брани од божја креација (гром)?
Зарем храмот не ракотворен, материјален?[/quote][DOUBLEPOST=1392743103][DOUBLEPOST=1392743532][/DOUBLEPOST]
Дали сега ме разбираш зошто сум збунет?
Да како и претходно, но обиди се да го разбреш Божјиот план за спасување на човекот, кој откако доброволно се одрече од Бога и после се покаја, но доцна кога веќе падна во стапицата на смртта.
Господ сака сите да ги спаси т.е. да бидат живи, од Адам до последниот што ќе се роди.
Господ дозволи човекот да ја „изживее“ својата одлука смртта т.е. живот без Бог (сите убивства, крвопролевања..., Бог ги дозволува, но не заборавај дека пред Него тие не се мртви).
Целта Божја е да го спаси човекот без да ја загрози човечката слобода, тоа го реализираше Самиот Бог со Лична интервенција во историјата на светот, затоа стана Исус Христос, бидејќи за жал Адам ја пропушти слободната шанса да стане Адам Христос.
Господ ги направил луѓето, уште пред да ги направи знаел какви ке бидат (сезнаечки) не ги направил подобри (а семоќен е) за на крај да се покае (а ако е сезнаечки знаел унапред и дека ке се покае) и сепак ги подавил во потопот.
Посадистички од ова тешко да најдеш.
Ако гледаш контекстуално на Светото Писмо, ќе видиш дека човекот сам (како што велиш) се подавува во слободата што му е дадена, но Бог не го оставил, туку Самиот, како претходно ти објаснив, го спасува во Личноста на Исус Христос.
Не, ме чуди зошто „божјиот дом“ би требал да се брани од божја креација (гром)?
Зарем храмот не e ракотворен, материјален?[DOUBLEPOST=1392744017][/DOUBLEPOST]
Кастрацијата е Оригенистички пристап во чија основа е дуализмот, без разлика и да е доброволен чин.
Сексуалното општење се случува по Адамовиот пад, со цел да се создаде човештвото т.е. сите ние. Не сме против сопствената природа, напротив, против Богоотпаднатиот ( нагонски ) начин на живеење.
Да како и претходно, но обиди се да го разбреш Божјиот план за спасување на човекот, кој откако доброволно се одрече од Бога, се покаја, но доцна кога веќе падна во стапицата на смртта.
Господ сака сите да ги спаси т.е. да бидат живи, од Адам до последниот што ќе се роди.
Господ дозволи човекот да ја „изживее“ својата одлука смртта т.е. живот без Бог (сите убивства, крвопролевања..., Бог ги дозволува, но не заборавај дека пред Него тие не се мртви).
Целта Божја е да го спаси човекот без да ја загрози човечката слобода, тоа го реализираше Самиот Бог со Лична интервенција во историјата на светот, затоа стана Исус Христос, бидејќи за жал Адам ја пропушти слободната шанса да стане Адам Христос.
Ако гледаш контекстуално на Светото Писмо, ќе видиш дека човекот сам (како што велиш) се подавува во слободата што му е дадена, но Бог не го оставил, туку Самиот, како претходно ти објаснив, го спасува во Личноста на Исус Христос.
Зарем храмот не ракотворен, материјален?
[DOUBLEPOST=1392743103][DOUBLEPOST=1392743532][/DOUBLEPOST]
Да како и претходно, но обиди се да го разбреш Божјиот план за спасување на човекот, кој откако доброволно се одрече од Бога и после се покаја, но доцна кога веќе падна во стапицата на смртта.
Господ сака сите да ги спаси т.е. да бидат живи, од Адам до последниот што ќе се роди.
Господ дозволи човекот да ја „изживее“ својата одлука смртта т.е. живот без Бог (сите убивства, крвопролевања..., Бог ги дозволува, но не заборавај дека пред Него тие не се мртви).
Целта Божја е да го спаси човекот без да ја загрози човечката слобода, тоа го реализираше Самиот Бог со Лична интервенција во историјата на светот, затоа стана Исус Христос, бидејќи за жал Адам ја пропушти слободната шанса да стане Адам Христос.
Ако гледаш контекстуално на Светото Писмо, ќе видиш дека човекот сам (како што велиш) се подавува во слободата што му е дадена, но Бог не го оставил, туку Самиот, како претходно ти објаснив, го спасува во Личноста на Исус Христос.
Зарем храмот не e ракотворен, материјален?