Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Тебе логикаат што ти кажува? Дека светото писмо не е свето? Дека не го пишувал Госпдо Бог? како може да веруваш и да речеш дека си едно со Господ Бог а го негираш тоа што тој го напишал преку светиот дух. Дали е тоа логично? Дали има здрав разум такво нешто?
Кај е оригиналот на светото писмо?
Она шо госпот лично го напишал
 
dali e dozv da bidesh vo vrska/brak so treta bratuceda

Не верувам дека ќе може: ништо пред, односно после 4-то колено. Најдобро е да прашаш кај своето парохиско свештенство. Прашањево мора да има одговор низ црковното право.
 
Не верувам дека ќе може: ништо пред, односно после 4-то колено. Најдобро е да прашаш кај своето парохиско свештенство. Прашањево мора да има одговор низ црковното право.

Кaквo е тoa цркoвнo прaвo?

Мoже ли некaде дa се види, прoчитa? Нa писменo гo имa ли?
 
Кaквo е тoa цркoвнo прaвo?

Мoже ли некaде дa се види, прoчитa? Нa писменo гo имa ли?

Црковното право е аналогија на правниот поредот од државата. Истото е достапно, но не знам колку е достапно преку „Нетов„. На пример, како што државата има устав, устави имаат и помесните Цркви.

Црковното право ги опфаќа и сите одлуки од сите вселенски и помесни собори од Црквата.

Ако знаеш студент/и на теолошки факултет, лесно ќе ти го набават.
 
Црковното право е аналогија на правниот поредот од државата. Истото е достапно, но не знам колку е достапно преку „Нетов„. На пример, како што државата има устав, устави имаат и помесните Цркви.

Црковното право ги опфаќа и сите одлуки од сите вселенски и помесни собори од Црквата.

Ако знаеш студент/и на теолошки факултет, лесно ќе ти го набават.

Ахa oк. Знaчи дoстaпнo е.

Ти имaш ли сoзнaнијa oд истoтo?

Oнaкa генерaлнo штo сoдржи, у смисoл нa кривични пoстaпки, имoтнo прaвни oднoси, брaчни, итн..
Дaли истoтo ги oпфaќa сите рaбoти и прoблеми вo еднo oпштествo, дa би мoжелo дa гo зaмени сегaшнoвo прaвoсудствo.

Чистo твoе мислење дaли е мoжнo тoa, и aкo е мoжнo, дaли тaкoв вид теoкрaтскo oпштествo е бенефит зa луѓетo, спoред тебе, и зoштo?
 
Ахa oк. Знaчи дoстaпнo е.

Ти имaш ли сoзнaнијa oд истoтo?

Oнaкa генерaлнo штo сoдржи, у смисoл нa кривични пoстaпки, имoтнo прaвни oднoси, брaчни, итн..
Дaли истoтo ги oпфaќa сите рaбoти и прoблеми вo еднo oпштествo, дa би мoжелo дa гo зaмени сегaшнoвo прaвoсудствo.

Чистo твoе мислење дaли е мoжнo тoa, и aкo е мoжнo, дaли тaкoв вид теoкрaтскo oпштествo е бенефит зa луѓетo, спoред тебе, и зoштo?

На линков:

http://www.svetosavlje.org/bibliotekA/index.htm

сурфни најдолу на страницата, во насловот „Стидентска ПДФ библиотека„, ќе најдеш „Црковно право„ од Никодим Милаш. Лично, не ми е познато, штотуку го најдов.

Правниот поредок во Црквата пред се‘ се однесува на Црквата, односно нејзините членови. Неговата цел не е да го замени правото од правната држава, оти во тој случај, Црквата и државата би се изедначиле. Црквата, доколку ги подготви своите членови правилно, а кои (членови) воедно се и верни во Црквата и граѓани во државата, така подготвените поединци ќе можат да влијаат активно и на реалните збиднувања во нивната држава, односно општество. Тоа последично, значи и можост за оформување државен правен поредок, кој би бил заснован на морално-етичките правила, а не на моќта од посилните. Сведоци сме дека денес, правото е само тоалет-папир, кој е пренормиран, а кое (право) не го почитува пред се‘ самиот законодавец! Што да очекуваме тогаш од „малите„ луѓе: да го почитуваат правото или да се огледаат на законодавецот?

Плус, правниот поредок е само збирка од прагматски и привидно етички начела на уредување на сите односи во едно општество, зад кои се крие моќта од „сивата еминенција„. Еден праведен правен поредок на приер, не би го озаконил развратот, туку би го оставил истиот на избор на поединците, без да се чепка во мнозинството.
 
Последно уредено:
Црквата, доколку ги подготви своите членови правилно, а кои (членови) воедно се и верни во Црквата и граѓани во државата, така подготвените поединци ќе можат да влијаат активно и на реалните збиднувања во нивната држава, односно општество.
А на пример државата кога би ги подготвила своите граѓани кои се воедно и верници да можат активно да влијаат на реалните збиднувања во нивната црква, дали би бил прифатлив начин да се раководи црквата?
 
А на пример државата кога би ги подготвила своите граѓани кои се воедно и верници да можат активно да влијаат на реалните збиднувања во нивната црква, дали би бил прифатлив начин да се раководи црквата?

Црквата не е од човек создадена заедница, туку е Богочовечка нераздвојна заедница. Таму каде Бог веќе се „вмешал„, нема потреба од туѓо довмешување...понајмалку државното, во неговиот денешен облик.

Што се однесува до државната интервенција во Црквата, таа веќе постои (ама не си ја видел...). Наиме, држвата, преку своите инстиуции, тука пред се‘ мислам на образованието, а и на медиумите, од својот народ создава добри атеисти, и тоа од бебешка возраст. На така „воспитаните„ поданици на државата, тешко дека ќе им падне на памет дека покрај створениов Свет, постои и Црквата, од која треба што подалеку да се чуваат...
 
Црквата не е од човек создадена заедница, туку е Богочовечка нераздвојна заедница.
Протестантска црква
Католичка црква
Англиканска црква
Баптистичка црква
Keлтска црква
Евангелистичка црква
Православна црква
Калвинистичка црква
Пресбетаријанска црква
Методистичка црква
Пентокосталска црква
Квекерска црква
Адвентистичка црква
Црква на седмиот ден
Арианска црква
.......................
 
Црквата не е од човек создадена заедница, туку е Богочовечка нераздвојна заедница. Таму каде Бог веќе се „вмешал„, нема потреба од туѓо довмешување...понајмалку државното, во неговиот денешен облик.

Што се однесува до државната интервенција во Црквата, таа веќе постои (ама не си ја видел...). Наиме, држвата, преку своите инстиуции, тука пред се‘ мислам на образованието, а и на медиумите, од својот народ создава добри атеисти, и тоа од бебешка возраст. На така „воспитаните„ поданици на државата, тешко дека ќе им падне на памет дека покрај створениов Свет, постои и Црквата, од која треба што подалеку да се чуваат...

Мики дај не почнувај реченица цо Црква/та чоек не знае дали мислиш на верски храм или на филозовско/религиозна заедница.
 
Протестантска црква
Католичка црква
Англиканска црква
Баптистичка црква
Keлтска црква
Евангелистичка црква
Православна црква
Калвинистичка црква
Пресбетаријанска црква
Методистичка црква
Пентокосталска црква
Квекерска црква
Адвентистичка црква
Црква на седмиот ден
Арианска црква
.......................

Oвие се сите бoгoбoречки, сaмoнaречени цркви.

Oн гoвoри исклучивo зa истoчнaтa прaвoслaвнa црквa, кaкo единственa кoјa имa кoнтинуитет.[DOUBLEPOST=1457618974][/DOUBLEPOST]
Мики дај не почнувај реченица цо Црква/та чоек не знае дали мислиш на верски храм или на филозовско/религиозна заедница.

Секoгaш мисли нa Христoвaтa живa црквa, oд верници. Не нa верски хрaм.
 
Протестантска црква
Католичка црква
Англиканска црква
Баптистичка црква
Keлтска црква
Евангелистичка црква
Православна црква
Калвинистичка црква
Пресбетаријанска црква
Методистичка црква
Пентокосталска црква
Квекерска црква
Адвентистичка црква
Црква на седмиот ден
Арианска црква
.......................

„....едната, Света, Соборна и Апостолска Црква....„.[DOUBLEPOST=1457621836][/DOUBLEPOST]
Мики дај не почнувај реченица цо Црква/та чоек не знае дали мислиш на верски храм или на филозовско/религиозна заедница.

Црквата е Богочовечка заедница, двонасочна релација меѓу Христа Бога и слободноволните човекови битија, кои Го прифаќаат Христос за свој Бог и Спасител.

Црковниот храм е објект во кој се одвиваат црковните служби.
 
„....едната, Света, Соборна и Апостолска Црква....„.[DOUBLEPOST=1457621836][/DOUBLEPOST]

Црквата е Богочовечка заедница, двонасочна релација меѓу Христа Бога и слободноволните човекови битија, кои Го прифаќаат Христос за свој Бог и Спасител.

Црковниот храм е објект во кој се одвиваат црковните служби.

Мики фала на разјаснувањето али ми го имаш кажано повечко пати :(
Затоа и пишав да не почнувш реченица со Црквата не се знае на што мислиш
 
Oвие се сите бoгoбoречки, сaмoнaречени цркви.

Oн гoвoри исклучивo зa истoчнaтa прaвoслaвнa црквa, кaкo единственa кoјa имa кoнтинуитет.
Тоа мислење е без никакво значење оти многу повеќе верници од него веруваат дека други цркви се единствени со континуитет така да тој негов аргиумент може комотно да се отфрли како неоснован
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom