Прашања за Христијанството II

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Дадов повеќе одговори, а поимите се трудам да ги адаптирам према соговорникот.

МИСЛИШ дека даде одговори, а само везеш бесмислени реченици. Има огромна разлика. А термините кои ги користиш немаат врска со интелектуалното ниво на соговорникот, празни се, односно немаат никакво значење. Во било која логичка школа би добил клоца за овој начин на водење дискусија...
 
Ништо нема да добиеш ако истргнеш некој збор од природниот хабитус во кој настанал, и го напишеш со голема буква. Не постои Слобода, постојат различни врсти на слободи, кои ги разбираме како лишеност од одредени врсти на ограничувања.

Смртта како неизбежен факт на нашето постоење, не зависи многу од тоа дали ние ја прифаќаме или не. Како што велеше премудриот Сенека,

Ducunt volentem fata, nolentem trahunt.

Добра ноќ...

;)
Твојот темпераментен стил на пишување убаво изразува како се бори со смртта, макар и несвесно.
Вреди да се размисли!;)
--- надополнето: 5 април 2012 во 20:32 ---
МИСЛИШ дека даде одговори, а само везеш бесмислени реченици. Има огромна разлика. А термините кои ги користиш немаат врска со интелектуалното ниво на соговорникот, празни се, односно немаат никакво значење. Во било која логичка школа би добил клоца за овој начин на водење дискусија...
Схоластиката... направи голема декаденција во човечката интеракција и идентитет. Не се препознаваме како живи и конкретни личности, туку за жал зборуваме од име, позиција на аутизам.
 
Тој Посредник ( Христос),зборувам за Христијанскиот концепт, со преплетување(воипостазирање) на личносните односи,практично стануваме Едно, сите во Христа и на тој начин се надминува проблемот на посредништвото, така влегуваме директно во Свето Троичниот личносен однос.
Ако под "Христос" се подразбира некоја метафизичка состојба на постоење во која индивидуалноста се претопува и станува унитарност, тогаш би имало некоја смисла кажаново. Но ако под "Христос" мислиш на конкретна личност, која постоела во одреден период, тогаш проблемот со посредништвото не се надминува. Дали може Грција и Македонија да станат едно во личноста Метју Нимиц?:)
Ако пак целиш кон тоа, дека Христос е таа метафизичка состојба, која се инкарнирала во човечка, што го спречува било кој друг поединец да ја достигне, кога нели евентуално сите ќе станат дел од таа "состојба"? Гледано од тој аспект, секој има потенцијал да стане "Христос".
 
Схоластиката... направи голема декаденција во човечката интеракција и идентитет. Не се препознаваме како живи и конкретни личности, туку за жал зборуваме од име, позиција на аутизам.

Не гледам зошто било која логичка школа мора да се поистовети со схоластиката. И да размислуваш логично, никако не значи да се поставиш во позиција на аутизам, само значи да не тропаш глупости...
--- надополнето: 6 април 2012 во 10:27 ---
Твојот темпераментен стил на пишување убаво изразува како се бори со смртта, макар и несвесно.
Вреди да се размисли!;)

Во голема грешка си. :) Јас не се обидувам да се борам со смртта, јас се обидувам да бидам мртов, секој ден, по рецептот на Бушидо кодексот, или онај на Хајдегер. Само на тој начин може животот да се одживее без страв. Не дека сум многу успешен, но во секој случај се обидувам...

;)
 
Ако под "Христос" се подразбира некоја метафизичка состојба на постоење во која индивидуалноста се претопува и станува унитарност, тогаш би имало некоја смисла кажаново. Но ако под "Христос" мислиш на конкретна личност, која постоела во одреден период, тогаш проблемот со посредништвото не се надминува. Дали може Грција и Македонија да станат едно во личноста Метју Нимиц?:)
Ако пак целиш кон тоа, дека Христос е таа метафизичка состојба, која се инкарнирала во човечка, што го спречува било кој друг поединец да ја достигне, кога нели евентуално сите ќе станат дел од таа "состојба"? Гледано од тој аспект, секој има потенцијал да стане "Христос".

Втората (болдирана) претпоставка е во насока на она што го кажувам(y).
Само да укажам дека Христос е конкретна личност(второто лице на св. Троица, т.е.Синот), а не неодредена состојба. И точно е дека секој што сака може да се поистовети, соедини со Него во Црквата, која што е Богочовечки организам т.е. Он(Христос), а притоа не се губи нашиот личносен идентитет.
 
A koj e Sudijata na Onoj svet,koga ke bide Sudniot den ? Koj ke ni Sudi ? Bog,Isus ili S.Duh ?
 
[quote="Ставрогин, post: 4889882, member: 47820"]Не гледам зошто било која логичка школа мора да се поистовети со схоластиката. И да размислуваш логично, никако не значи да се поставиш во позиција на аутизам, само значи да не тропаш глупости...
--- надополнето: 6 април 2012 во 10:27 ---


Во голема грешка си. :) Јас не се обидувам да се борам со смртта, јас се обидувам да бидам мртов, секој ден, по рецептот на Бушидо кодексот, или онај на Хајдегер. Само на тој начин може животот да се одживее без страв. Не дека сум многу успешен, но во секој случај се обидувам...

;)[/quote]
Полека, значи без лутење:mad:. Ова што од почеток го пишувам, бидејќи сме на Христијанска тема, е наменето повеќе за еклисијалниот круг на луѓе, затоа зборувам од една есхатолошко, евхаристиска... перспектива(тријадологијата на кападокиските отци, синтезата на св. Максим Исповедник....), која претпоставувам дека за нецрковните луѓе е само еден досаден, стереотипен, теолошки бла, бла пиетизам.
Верувај, знам што зборувам, не е така.
Овие дискусии во Црквата се многу актуелни, исклучиво важни за современата состојба на Истата, и јас како и моите браќа во Христа, нормално, се обидуваме да дадеме допринос за многу отворени проблеми кои прават големи штети за верниот народ, пред се од Литургиски карактер...
Фала му на Бога, Црквата е отворена за "сите кои сакаат, да врват по Мене"(Христос), така да и дијалогот е отворен за сите, но заради христијанскиот дискурс, Ве молам да нема лутење, и за конкретни проблеми, дилеми може конкретно да зборуваме,
( пр., прашањето за смртта, за кое велиш дека ја прифаќаш!?, или поентата е да се победи стравот како страв од смртта, да се живее без него, но сепак да се умре!?.:( па и Хајдегер е егзистенцијалист, бара одговори преку своите "категоријали"( што е?) и "егзистенцијали"( кој е?), доживувањето на "ништото"(смртта) е искуство, за разлика од Хегел кој вели дека е спеклуација итн.).
Што се однесува до бушидо кодексот, асоцира на еден многу, многу актуелен проблем во Црквата, кој е поставен како онтологија или етика?;)
 
Liberij,
Koj ke bide sudijata na onoj svet ? Koj ke ni sudi na Sudniot den ?
Bog-Otec,Bog Isus,ili Bog S.Duh ?
 
A koj e Sudijata na Onoj svet,koga ke bide Sudniot den ? Koj ke ni Sudi ? Bog,Isus ili S.Duh ?
Кој е оној свет!?, Исус првиот пат дојде како Спасител, а вториот ќе дојде како Судија, ако е тоа прашањето.
 
Кој е оној свет!?, Исус првиот пат дојде како Спасител, а вториот ќе дојде како Судија, ако е тоа прашањето.
Ne.Ne e toa prasanjeto.
Veruvate li vie vo Sudniot Den ? Na ovoj svet ne postoi praveden sud,ama veruvame deka ke dojde denot kade sto ke se podeli apsolutnata pravda za sekogo. Toj den e Sudniot Den,znam deka veruvaat Hristijanite vo toj den. Toj den nema da se sluci na ovoj svet,osven ako ne si od Jahovinite Svedoci.

Te prasuvam za Sudniot Den. Denot koga site ke zastaneme pred Boga,edinstveniot praveden Sudija pred kogo ke polagame racun za se' sto sme storile.
 
Ne.Ne e toa prasanjeto.
Veruvate li vie vo Sudniot Den ? Na ovoj svet ne postoi praveden sud,ama veruvame deka ke dojde denot kade sto ke se podeli apsolutnata pravda za sekogo. Toj den e Sudniot Den,znam deka veruvaat Hristijanite vo toj den. Toj den nema da se sluci na ovoj svet,osven ako ne si od Jahovinite Svedoci.

Te prasuvam za Sudniot Den. Denot koga site ke zastaneme pred Boga,edinstveniot praveden Sudija pred kogo ke polagame racun za se' sto sme storile.

oni isus go velicat poveke od otecot , interesno prasanje , na kogo poveke go velicite na isus ili otecot?
 
oni isus go velicat poveke od otecot , interesno prasanje , na kogo poveke go velicite na isus ili otecot?

Дури и по илјадитиот христијанин кој објаснил дека синот, отецот и светиот дух се едно исто вие повторно ќе препрашувате имплементирајќи параметри од вашата религија.
 
Дури и по илјадитиот христијанин кој објаснил дека синот, отецот и светиот дух се едно исто вие повторно ќе препрашувате имплементирајќи параметри од вашата религија.
laga
 
Ne.Ne e toa prasanjeto.
Veruvate li vie vo Sudniot Den ? Na ovoj svet ne postoi praveden sud,ama veruvame deka ke dojde denot kade sto ke se podeli apsolutnata pravda za sekogo. Toj den e Sudniot Den,znam deka veruvaat Hristijanite vo toj den. Toj den nema da se sluci na ovoj svet,osven ako ne si od Jahovinite Svedoci.

Te prasuvam za Sudniot Den. Denot koga site ke zastaneme pred Boga,edinstveniot praveden Sudija pred kogo ke polagame racun za se' sto sme storile.
Христос, според евангелието ќе дојде повторно овде во овој свет, и ќе ги воскресне сите луѓе, од Адам до последниот роден...
Судот не претставува просто задоволување на некаква Правда,нужност во јуридичка смисла, која и самиот Бог е должен да ја спроведува. Напротив Бог слободно не создал, и оние кои слободно го прифатиле и сакаат, ќе бидат во љубовна заедница со Него, а оние кои слободно се откажале од Него, практично самите ќе се осудат на живот без Него(пекол), губејќи ја можноста да се реализираат слободно, како Личности.
Тоа е Православната Есхатологија.
--- надополнето: 6 април 2012 во 20:00 ---
oni isus go velicat poveke od otecot , interesno prasanje , na kogo poveke go velicite na isus ili otecot?
Отецот е изворот на св. Троица од кого се раѓа Синот(а ние луѓето сме поистоветени литургиски, личносно со Синот, Исус Христос, затоа сме синови на Отецот, во Св. Дух кој происходи од Отецот).
Така све е во заедницата на Св. Троица,Една, Неразделна во која Сите зависат од Сите, љубовно, слободно, егзистенцијално...
Знам дека ова не е лесно да се разбере и прифати, но така ни објави, откри Синот(Исус), и ние му веруваме, во тоа е и СЛОБОДАТА.
 
Христос, според евангелието ќе дојде повторно овде во овој свет, и ќе ги воскресне сите луѓе, од Адам до последниот роден...
Судот не претставува просто задоволување на некаква Правда,нужност во јуридичка смисла, која и самиот Бог е должен да ја спроведува. Напротив Бог слободно не создал, и оние кои слободно го прифатиле и сакаат, ќе бидат во љубовна заедница со Него, а оние кои слободно се откажале од Него, практично самите ќе се осудат на живот без Него(пекол), губејќи ја можноста да се реализираат слободно, како Личности.
Тоа е Православната Есхатологија.
--- надополнето: 6 април 2012 во 20:00 ---

Sakas da kazes deka nema tamu da ni se sudi zaradi delata,nema da ni se pretskaze sto sme napravile.Mislis deka tukutaka bez da ni se objasni zosto ke bideme frleni vo pekolot tamu ke vlezeme ?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom