Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Истото и јас би ти го кажал само поопширно за да сфатиш подобро.
Ако те интересира,да пишувам... ако не да не трошам енергија.

Ме интересира, напиши. Но доколку се само сунитите муслимани, прави, во тој случај бројката од 2 милијарди муслимани би се пресекла на 1 милијарда и шестотини милиони муслимани, а може и повеќе.
 
Ме интересира, напиши. Но доколку се само сунитите муслимани, прави, во тој случај бројката од 2 милијарди муслимани би се пресекла на 1 милијарда и шестотини милиони муслимани, а може и повеќе.
Кој тоа рекол дека има 2 милијарди? Далеку е тоа од реална бројка.
Уште еднаш,проклет да интернетот.
Ако толку е проклет, што бараш на него?
 
Islamot e ok samo edna stvar mislam toa nekoi vikaat deka e taka a u stvari ne e, imeno ja pravat istata greska ko krstijanite demek site ke se spasele bez razlika sto se gresnici vazno da ne mu se pravi sirk to est da ne se narusi tevhidot No... sto e verbalno iskazuvanje na edna dogma ili rituali samo...toa nema nikakvo znacenje zosto vo sprotivno zosto edna dogma bi imala prednost nad druga ako od dvete opcii prakticnite posledici se isti znaci nema site da se spasat i pokraj toa sto se gresnici nego ke se spasat samo pravednite dobrite sustestva a drugite ne...e sega ako nekoj rece site sme gresni toa ne go sporam no ne moze da se zanemari faktot deka pravejki grevovi i na drugite gresni nie sme nepravedni vo odnos na niv pa zatoa ne moze da se opravda gresenjeto so tezata pa site sme gresni oti togas zosto voopsto nareduvanje dobro i zabranuvanje zlo ako site sme gresni...znaci jasno e deka ima mali i golemi grevovi i deka lugeto so mali grevovi sto se vika rodeni se takvi pravedni tie vo odnos na golemite gresnici se kaj kaj bolji i ne moze se u isti kos da se stava pod izgovor pa site sme gresni oti toa e alibi na golemite gresnici, znaci mislam bev jasen.
 
И Исламот и Христијанството се исти ку*ац у различно паковање ... ние денеска живееме во демократски и секуларни држави каде што религијата/религиите се потполно одвоени од државата, државните закони и институции и затоа си мислиме дека Христијанството е ОК тоа е либерална религија но дали е баш така ... и Исламот и Христијанството имаат едно 70% иста содржина и истите работи кои ги проповеда едната ги проповеда и другата религија, истите работи кои ги забранува едната ги забранува и другата религија ... и Исламот и Христијанството имаат една иста подлога/темел е сега тоа што грото од Муслиманите на планетава сеуште не доживеале културно-цивилизациски зенит а и голем дел од нив сеуште живеат во држави управувани по Шеријат тоа ги прави да бидат гледани од страна на останатиот НеИсламски свет како чудаци ... и од каде тоа дека во светот имало 2 милијарди Муслимани, има некаде околу милијарда и шестотини милиони Муслимани(од сите Муслимански деноминации) а само Сунити се некаде накај 80% од нив, останатите(накај 20%) се претежно Шиити и мал процент на уште некои поситни Исламски деноминации но воглавно најголеми Исламски деноминации се Сунитизмот и Шиитизмот кој е државна религија во Иран и Азербејџан и доминантна Исламска деноминација во Ирак !
 
Кој тоа рекол дека има 2 милијарди? Далеку е тоа од реална бројка.

Така статистикиве викаат, дека се 2 милијарди, без останатите само сунити се милијарда и шестотини милиони. Ако имаш поверодостојна, бујрум.
 
Nemoj be so kletvi star modem imam :)

Ne mi odgovori na prasanjeto.

256. Нема присилба кон верата, Вистинскиот пат јасно се разликува од заблудата
(сура Ел-Бекаре)

Мое е да зборувам за мојата религија онака како што е,без додавање и одземање, а Аллах е тој што упатува.
 
Така статистикиве викаат, дека се 2 милијарди, без останатите само сунити се милијарда и шестотини милиони. Ако имаш поверодостојна, бујрум.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_religious_populations. И оваа тука од 1.5 милијарди (вклучени сите секти) е преоптимистичка. За нив самите муслимани.
 
256. Нема присилба кон верата, Вистинскиот пат јасно се разликува од заблудата
(сура Ел-Бекаре)

Мое е да зборувам за мојата религија онака како што е,без додавање и одземање, а Аллах е тој што упатува.
There are two forms of lying to non-believers that are permitted under certain circumstances,taqiyya and kitman. These circumstances are typically those that advance the cause Islam - in some cases by gaining the trust of non-believers in order to draw out their vulnerability and defeat them.


The Qur'an:

Qur'an (16:106) - Establishes that there are circumstances that can "compel" a Muslim to tell a lie.
Qur'an (3:28) - This verse tells Muslims not to take those outside the faith as friends, unless it is to "guard themselves."
Qur'an (9:3) - "...Allah and His Messenger are free from liability to the idolaters..." The dissolution of oaths with the pagans who remained at Mecca following its capture. They did nothing wrong, but were evicted anyway.
Qur'an (40:28) - A man is introduced as a believer, but one who must "hide his faith" among those who are not believers.
Qur'an (2:225) - "Allah will not call you to account for thoughtlessness in your oaths, but for the intention in your hearts" The context of this remark is marriage, which explains why Sharia allows spouses to lie to each other for the greater good.
Qur'an (66:2) - "Allah has already ordained for you, (O men), the dissolution of your oaths"
Qur'an (3:54) - "And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers." The Arabic word used here for scheme (or plot) is makara, which literally means deceit. If Allah is deceitful toward unbelievers, then there is little basis for denying that Muslims are allowed to do the same. (See also 8:30 and 10:21)
Taken collectively these verses are interpreted to mean that there are circumstances when a Muslim may be "compelled" to deceive others for a greater purpose.


From the Hadith:


Bukhari (52:269) - "The Prophet said, 'War is deceit.'" The context of this is thought to be the murder of Usayr ibn Zarim and his thirty unarmed men by Muhammad's men after he "guaranteed" them safe passage (see Additional Notes below).

Bukhari (49:857) - "He who makes peace between the people by inventing good information or saying good things, is not a liar." Lying is permitted when the end justifies the means.

Bukhari (84:64-65) - Speaking from a position of power at the time, Ali confirms that lying is permissible in order to deceive an "enemy."

Muslim (32:6303) - "...he did not hear that exemption was granted in anything what the people speak as lie but in three cases: in battle, for bringing reconciliation amongst persons and the narration of the words of the husband to his wife, and the narration of the words of a wife to her husband (in a twisted form in order to bring reconciliation between them)."

Bukhari (50:369) - Recounts the murder of a poet, Ka'b bin al-Ashraf, at Muhammad's insistence. The men who volunteered for the assassination used dishonesty to gain Ka'b's trust, pretending that they had turned against Muhammad. This drew the victim out of his fortress, whereupon he was brutally slaughtered despite putting up a ferocious struggle for his life.

From Islamic Law:

Reliance of the Traveler (p. 746 - 8.2) - "Speaking is a means to achieve objectives. If a praiseworthy aim is attainable through both telling the truth and lying, it is unlawful to accomplish through lying because there is no need for it. When it is possible to achieve such an aim by lying but not by telling the truth, it is permissible to lie if attaining the goal is permissible (N:i.e. when the purpose of lying is to circumvent someone who is preventing one from doing something permissible), and obligatory to lie if the goal is obligatory... it is religiously precautionary in all cases to employ words that give a misleading impression...

"One should compare the bad consequences entailed by lying to those entailed by telling the truth, and if the consequences of telling the truth are more damaging, one is entitled to lie.
 
There are two forms of lying to non-believers that are permitted under certain circumstances,taqiyya and kitman. These circumstances are typically those that advance the cause Islam - in some cases by gaining the trust of non-believers in order to draw out their vulnerability and defeat them.


The Qur'an:
Qur'an (16:106) - Establishes that there are circumstances that can "compel" a Muslim to tell a lie.
Qur'an (3:28) - This verse tells Muslims not to take those outside the faith as friends, unless it is to "guard themselves."
Qur'an (9:3) - "...Allah and His Messenger are free from liability to the idolaters..." The dissolution of oaths with the pagans who remained at Mecca following its capture. They did nothing wrong, but were evicted anyway.
Qur'an (40:28) - A man is introduced as a believer, but one who must "hide his faith" among those who are not believers.
Qur'an (2:225) - "Allah will not call you to account for thoughtlessness in your oaths, but for the intention in your hearts" The context of this remark is marriage, which explains why Sharia allows spouses to lie to each other for the greater good.
Qur'an (66:2) - "Allah has already ordained for you, (O men), the dissolution of your oaths"
Qur'an (3:54) - "And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers." The Arabic word used here for scheme (or plot) is makara, which literally means deceit. If Allah is deceitful toward unbelievers, then there is little basis for denying that Muslims are allowed to do the same. (See also 8:30 and 10:21)
Taken collectively these verses are interpreted to mean that there are circumstances when a Muslim may be "compelled" to deceive others for a greater purpose.


Ок,ги проверив сите ајети,ниту еден не ја оправдува дозволеноста на лажењето за да се придобијат верници. Идеме ајет по ајет.
16:106. Тој што ќе го негира Аллах откако поверувал во Него, освен ако на тоа биде принуден, а срцето му остане цврсто во верата, го чека Аллаховата казна. Тие на кои неверството им се допаѓало ќе ги стигне Аллаховиот гнев и нив ги чека неиздржливо страдање.
Самата содржина на ајетот укажува на погрдноста на негирањето на Исламот после верувањето,освен ако човек не биде принуден или е во прашање неговиот живот.
На пр. Во војна,ако те зароби непријателот и ти бара да ја занегираш својата религија за да те ослободи,ќе го направиш тоа за да го спасиш својот живот.
По појавувањето на Мухаммед,неговите следбеници биле измачувани и принудувани јавно да ја занегираат својата религија ако сакаат да бидат ослободени,па Аллах тоа го дозволил,под услов срцето да е цврсто во верата.
....
3:28. Верниците нека не ги земаат за пријатели неверниците, кога веќе има верници; а тој што тоа ќе го стори, нема ништо со Аллах! Освен доколку со тоа се штитат од нив! Аллах ве предупредува на Себе и кај Аллах сè се враќа
Исто не гледам каде ти гледаш дозвола за лажење за да се придобијат верници,ајетот се однесува на дозволеноста да склопиш сојуз со неверниците ако те нападнат други неверници.
.....
9:3. И проглас од Аллах и од Неговиот Пратеник до луѓето на денот на Големиот аџилак: „Аллах и Неговиот Пратеник немаат ништо со многубошците!“ Па ако се покаете, тоа е подобро за вас, а ако се завртите, знајте дека нема да Му избегате на Аллах! А неверниците израдувај ги со неподнослива казна!
Исто не гледам каде ја гледаш дозволеноста за лажење за да се придобијат нови верници.
....
40:28. А еден човек, верник, од семејството на фараонот, кој го криеше верувањето свое, рече: „Зарем да го убиете човекот затоа што вели:
„Мојот Господар е Аллах!“, а ви донесе јасни докази од Господарот ваш? Ако е лажливец, неговата лага нему ќе му наштети, а ако ја говори вистината, тогаш ќе ве стигне барем нешто од тоа што ви се ветува; Навистина Аллах нема да го упати на Вистинскиот пат тој што претерува во зло и кој многу лаже.
Пак не гледам дозволеност за лажење за да се придобијат верници,овде станува збор за криење на своето верување повторно за да се спаси својот живот,па тоа и во македонија се случува денес.
....
2:225. Аллах нема да ве казни ако се заколнете ненамерно, но ќе ве казни ако под заклетва направите нешто намерно. А Аллах простува и Благ е.
Во исламот е познато дека ако човек свесно се заколне во Аллах за нешто(или дека нешто ќе направи) а потоа не го направи тоа дека мора да се искупи за тоа,а нема казна ако се заколне ненамерно.Пак нема дозволеност за лажење за да се придобијат нови верници.
....
66:2. Аллах ви пропиша како своите заклетви да си ги искупите; Аллах е вашиот Господар; Тој сè знае и Мудар е.
Само потврда на горниот ајет,за забранетоста за лажење или постапување спротивно од заклетвата, и како да се искупи човек ако постапи спротивно од своите зборови за кои се заколнал.

За хадисите важи исто или слично,Исламот никаде не дозволува да се лаже за да се придобијат нови верници,Вистината е таа и една е,а Аллах упатува на правиот пат а не јас.
Лагата во исламот е дозволена во три ситуации:
1. војна
2. да се смират 2 страни кои се скарани,значи да се каже некој убав збор па макар и не бил вистинит ако знаеш дека тоа може да вроди со плод и дека ќе се смират тие што се скарани.
3. маж може да ја излаже својата сопруга,во смисол ако таа бара од него нешто а тој знае дека тоа не може да си го дозволи.
на пр. ако бара нешто скапо да и се купи,а мажот знае дека не е во состојба да го купи тоа,наместо да ја одбие може да и вети дека ќе го купи тоа иако знае дека не може да го купи тоа.

НО НИКАКО,за да се придобијат нови верници,Исламот бара квалитет а не квантитет.
Ако јас на пр. знам дека единствена пречка за ти да го примиш Исламот е тоа што алкохолот е забранет а ти сакаш да пиеш,1000 пати да ме прашаш дали е алкохолот е дозволен,1000 пати ќе ти одговорам дека е забранет,иако знам дека би примил Ислам кога би ти кажал дека е дозволен алкохолот.
така да, не си терај инает за џабе. :)
 
Vo islamot farz e edinstvoto stvarta e sto site baraat edinstvo na svojata interpretacija na islamot bidejki fakt e deka Kuranot se tolkuva razlicno no sepak najtocno e ona na selefiite. Vtoro za islamskata civilizacija ne vazi ona niz sto pominalo tkn hristijanska zapadna kultura bidejki vo islamot nema caru carevo bogu bozje nego islamot ne e stvar samo vo dzamiite isto kako sto na zapad ne e privatnna stvar sexot, promiskuitetot itn nego javno se manifestira i praktikuva kako prirodna stvar i zatoa vo islamot nema sansi da dojde do sexualna revolucija bidejki sekularizmot na zapadot e stimuliran od samoto hristijanstvo koj ne se mesa vo svetot a za drugi kao demek poseriozni raboti i toa kako se von privatnosta a istata se bara samo za verata, znaci islamot ne moze da ide po istata pateka po koja hristijanstvoto se svelo vo praxa na cista hipokrizija, toa nema sansi posto uste vo osnovite se dadeni nasoki kako e nemozno da dojde do toa, dokolku bi doslo do toa toa veke ne e islam no nema da dojde posto islamot ne e stvar vo ramkite na verskite hramovi isto kako sto sexot i promiskuitetot na zapad ne e vo skrienata sfera na privatnosta tuku javno se proklamira kako ok stvar, znaci se bara od islamot da bide privatna stvar a samite tkz hristijani ne go pravat ona sto go baraat od islamot. Imeno hristijanstvoto e mrtvo, kako nevitalna religija taa nema propisi kako da se zivee nego se e kako treba da se pravi ako site pravat znaci bez vrska.
 
Нели рековме дека вие како муслимани имате екслузивитет на темава да одговарате на прашања и предизвикувања: но не и да забегувате со одговорите, со мислење дека нема никој да преговара!
Исламот бара квантитет! Исламот нема квалитет, бидејќи да имаше, ќе немаше џихад, ќе немаше збор кој постојано го користите и е причина да се измислат куп казни за луѓето, а тоа е зборот „неверник“.
Постојаното дрдорење како xxxxxxxx луѓе се конвертирале во ислам секоја недела укажува токму на тоа! Битна ви е бројката - и ретардираните по институции би ги направиле муслимани! Што е лошо нели! Кој квалитет нуди религијата со нејзините забрани? Забрана за секс, забрана за алкохол, забрана за жените... не знаев дека забраните создаваат квалитет :) Мислев самоконтролата создава квалитет!

Ако јас на пример знам дека пречка за да го примам Исламот е тоа што сметам дека Алах е нова форма на старите патријалхални божества, а твојот пророк го гледам како добар менаџер на арапски племиња, што ќе ми одговориш?
Мислам како би ми одговорил тука, како би ми одговорил лично и како би ми одговорил во шеријатска држава?
Има разлика нели во одговорите?

Смеам ова да го речам во држава со доминантно исламско население? Квантитативно ќе ме решат или квалитативно? :D

Немој да зборуваш сешто, немој... разбирам јас „умирање за верата“, но да не се претерува.

И те како ќе дојде до револуција. Само не е созреано времето сеуште - млади се муслиманите гледано во однос на постоењето на светот!
А ако не дојде, некој ќе ја донесе :D As usual, исламот нема моќ да се спротистави, не може да владее на две боишта: и божественото и земското. Бирајте... другите пред вас избраа и опстанаа колку толку. Видете ја историјата малку... на другите. Не сте само вие, нели :)
И точно: бидејќи исламот не е ствар само во џамиите и духовноста, ами и политика и тоа радикална и конзервативна: не може да се очекува други да го примат исламот за да тој се прошири по мирен пат. Ќе мора со закани или со војни. Исламот не дозволува неисламски размисли, не дозволува дебати (секогаш може да бидеш осуден како неверник и ... се знае потоа)! Затоа и пропаѓа исламот и се гуши... Премногу квантитет, премалку квалитет... Поправете ме ако грешам!
 
Дали во исламот се дозволени гатачи-гледачи,магии дали постојат или ги одбива како и постоење на самовили.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom