There are two forms of lying to non-believers that are permitted under certain circumstances,taqiyya and kitman. These circumstances are typically those that advance the cause Islam - in some cases by gaining the trust of non-believers in order to draw out their vulnerability and defeat them.
The Qur'an:
Qur'an (16:106) - Establishes that there are circumstances that can "compel" a Muslim to tell a lie.
Qur'an (3:28) - This verse tells Muslims not to take those outside the faith as friends, unless it is to "guard themselves."
Qur'an (9:3) - "...Allah and His Messenger are free from liability to the idolaters..." The dissolution of oaths with the pagans who remained at Mecca following its capture. They did nothing wrong, but were evicted anyway.
Qur'an (40:28) - A man is introduced as a believer, but one who must "hide his faith" among those who are not believers.
Qur'an (2:225) - "Allah will not call you to account for thoughtlessness in your oaths, but for the intention in your hearts" The context of this remark is marriage, which explains why Sharia allows spouses to lie to each other for the greater good.
Qur'an (66:2) - "Allah has already ordained for you, (O men), the dissolution of your oaths"
Qur'an (3:54) - "And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers." The Arabic word used here for scheme (or plot) is makara, which literally means deceit. If Allah is deceitful toward unbelievers, then there is little basis for denying that Muslims are allowed to do the same. (See also 8:30 and 10:21)
Taken collectively these verses are interpreted to mean that there are circumstances when a Muslim may be "compelled" to deceive others for a greater purpose.
Ок,ги проверив сите ајети,ниту еден не ја оправдува дозволеноста на лажењето за да се придобијат верници. Идеме ајет по ајет.
16:106. Тој што ќе го негира Аллах откако поверувал во Него, освен ако на тоа биде принуден, а срцето му остане цврсто во верата, го чека Аллаховата казна. Тие на кои неверството им се допаѓало ќе ги стигне Аллаховиот гнев и нив ги чека неиздржливо страдање.
Самата содржина на ајетот укажува на погрдноста на негирањето на Исламот после верувањето,освен ако човек не биде принуден или е во прашање неговиот живот.
На пр. Во војна,ако те зароби непријателот и ти бара да ја занегираш својата религија за да те ослободи,ќе го направиш тоа за да го спасиш својот живот.
По појавувањето на Мухаммед,неговите следбеници биле измачувани и принудувани јавно да ја занегираат својата религија ако сакаат да бидат ослободени,па Аллах тоа го дозволил,под услов срцето да е цврсто во верата.
....
3:28. Верниците нека не ги земаат за пријатели неверниците, кога веќе има верници; а тој што тоа ќе го стори, нема ништо со Аллах! Освен доколку со тоа се штитат од нив! Аллах ве предупредува на Себе и кај Аллах сè се враќа
Исто не гледам каде ти гледаш дозвола за лажење за да се придобијат верници,ајетот се однесува на дозволеноста да склопиш сојуз со неверниците ако те нападнат други неверници.
.....
9:3. И проглас од Аллах и од Неговиот Пратеник до луѓето на денот на Големиот аџилак: „Аллах и Неговиот Пратеник немаат ништо со многубошците!“ Па ако се покаете, тоа е подобро за вас, а ако се завртите, знајте дека нема да Му избегате на Аллах! А неверниците израдувај ги со неподнослива казна!
Исто не гледам каде ја гледаш дозволеноста за лажење за да се придобијат нови верници.
....
40:28. А еден човек, верник, од семејството на фараонот, кој го криеше верувањето свое, рече: „Зарем да го убиете човекот затоа што вели:
„Мојот Господар е Аллах!“, а ви донесе јасни докази од Господарот ваш? Ако е лажливец, неговата лага нему ќе му наштети, а ако ја говори вистината, тогаш ќе ве стигне барем нешто од тоа што ви се ветува; Навистина Аллах нема да го упати на Вистинскиот пат тој што претерува во зло и кој многу лаже.
Пак не гледам дозволеност за лажење за да се придобијат верници,овде станува збор за криење на своето верување повторно за да се спаси својот живот,па тоа и во македонија се случува денес.
....
2:225. Аллах нема да ве казни ако се заколнете ненамерно, но ќе ве казни ако под заклетва направите нешто намерно. А Аллах простува и Благ е.
Во исламот е познато дека ако човек свесно се заколне во Аллах за нешто(или дека нешто ќе направи) а потоа не го направи тоа дека мора да се искупи за тоа,а нема казна ако се заколне ненамерно.Пак нема дозволеност за лажење за да се придобијат нови верници.
....
66:2. Аллах ви пропиша како своите заклетви да си ги искупите; Аллах е вашиот Господар; Тој сè знае и Мудар е.
Само потврда на горниот ајет,за забранетоста за лажење или постапување спротивно од заклетвата, и како да се искупи човек ако постапи спротивно од своите зборови за кои се заколнал.
За хадисите важи исто или слично,Исламот никаде не дозволува да се лаже за да се придобијат нови верници,Вистината е таа и една е,а Аллах упатува на правиот пат а не јас.
Лагата во исламот е дозволена во три ситуации:
1. војна
2. да се смират 2 страни кои се скарани,значи да се каже некој убав збор па макар и не бил вистинит ако знаеш дека тоа може да вроди со плод и дека ќе се смират тие што се скарани.
3. маж може да ја излаже својата сопруга,во смисол ако таа бара од него нешто а тој знае дека тоа не може да си го дозволи.
на пр. ако бара нешто скапо да и се купи,а мажот знае дека не е во состојба да го купи тоа,наместо да ја одбие може да и вети дека ќе го купи тоа иако знае дека не може да го купи тоа.
НО НИКАКО,за да се придобијат нови верници,Исламот бара квалитет а не квантитет.
Ако јас на пр. знам дека единствена пречка за ти да го примиш Исламот е тоа што алкохолот е забранет а ти сакаш да пиеш,1000 пати да ме прашаш дали е алкохолот е дозволен,1000 пати ќе ти одговорам дека е забранет,иако знам дека би примил Ислам кога би ти кажал дека е дозволен алкохолот.
така да, не си терај инает за џабе.
