Поскапуваат автошколите за обука на возачи

  • Креатор на темата Креатор на темата shutrak
  • Време на започнување Време на започнување

Да ли поскапувањето ке допринесе за поквалитетна обука и зголемување на безбедноста во сообраќајот


  • Вкупно гласачи
    29
  • Гласањето ќе се затвори: .

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
38.019
Поени од реакции
33.239
Локација
vukojebina
Cenite za obuka i polaganje za vozachka vo Makedonija poslednive meseci si otidoa nagore i toa poprilično. Tamanu shto bea okolu 24.500 denari, sega izleguva deka za B_kategorija treba da se podgotvi okolu 33.000 do 34.000 denari, zavisi od avto shkolata i shto se ,taa presmetuva vo cenata. Vo mnogu sluchai povtorno se naplakaat i dodatni raboti _poligon, praktichni chasovi, oprema _ taka shto cenite realno izleguvaat i uste povekje. Avto shkolite velat deka bil neminoven momentov. Trosocite za gorivo dramaticno porasnaa, a toa e najbitniot del od obukata. Odrzhuvanje na vozila, tehnichki pregledi, zamena na oprema _ se e poskapeno od prethodnite godini. Pokraj toa, MVR gi stegnuva pravila i bara podobri uslovi, podobri prostоrii, vozila vo odlichna sostojba i svtarno poveke standardi koi na sopstvenicite im se pretvorija vo solidni trosoci. Tuka gi dodavaat i godinite bez korigiranje na cenovnikot _ spomnuvaat deka deset godini ne go menuvale i deka vo medjuvreme inflacijata im ja iskrshila matematika. Od strana na lugjeto reakcijata e jasna _ mnogu kandidati se zhaliat deka e preterano skapo i deka ova e seriozen udar, posebno za mladite i semeјstvata so poslab budzet. Nekoi i razmisluvaat dali voopshто da se zapishat sega, bideјkji cenata ne e mala . Sepak, treba da se znae deka celata rabota e pod regulativa na MVR i avto shkolite ne mozhat kako sakaat da si gi stavaat cenite _ vo niv mora da se ukluchat realni trosoci za instruktori, vozila, prostorii i kompletno odrzhuvanje. Drzhavata tuka igra meѓu dve strani: da gi zastiti kandidatite od prenapumpani ceni, a pritoa da im dozvoli na avto shkolite da opstanuvaat i da rabotat po zakonski standard. Rezultatot e toa shto sega go gledame: poskapuvanje shto na eden go boli vo dzeb, a na drug mu e neophodno za da funkcionira normalno.
Ovoa isto ko na pazar, na toj shto prodava mu e evtino , a na toj shto kupuva mu e skapo.
 
Проблем е мноху и после завршувањето на авто школата. Голем дел од оние кои завршиле авто школа не се доволно добри за да управуваат со моторно возило, па често земаат и дополнителни часови. Се зачудив кога ми кажаа дека во Скопје за Б категорија просекот е да положиш од 4-ти пат, а има кандидати што полагаат и повеќе 7-8 пати. За мотор нешто полесно 2-3 полагање е просек, а доста тешко било и Ц категорија.

После авто школата доаѓа полагањето на испитот (теорија, полигон, градска) па факторот време и дополнителни средства за полагање се поголем проблем. Ако е просек 4 полагања тоа се најмалку 6 месеци за авто школа и полагање.
 
Сите се вадат на поскапување на нафтата, а таа е иста.
Ако и следната година возниот парк им е Цитроен Ц3 и Поло од 2008 и борба за внес во прва брзина тогаш МВР нека ги казни солидно.
 
Проблем е мноху и после завршувањето на авто школата. Голем дел од оние кои завршиле авто школа не се доволно добри за да управуваат со моторно возило, па често земаат и дополнителни часови. Се зачудив кога ми кажаа дека во Скопје за Б категорија просекот е да положиш од 4-ти пат, а има кандидати што полагаат и повеќе 7-8 пати. За мотор нешто полесно 2-3 полагање е просек, а доста тешко било и Ц категорија.

После авто школата доаѓа полагањето на испитот (теорија, полигон, градска) па факторот време и дополнителни средства за полагање се поголем проблем. Ако е просек 4 полагања тоа се најмалку 6 месеци за авто школа и полагање.
,,,vi pravo si,,,znam nekolku mladi shto ne uspeaja ni posle pet polaganja i toa karakteristichno na gradska gi obaraat,,,dvajca se otkazhaa, a samo edna devojka uspea od /6ti/, shesti pat da ja pushtat,,,
 
,,,,,,,,,,,,,,ami ako ti e skapoo,,,,,, ne vozi,,,,,,,:pos::tapp:

,,,,,,,:vozbud:,,,,,,,,,,,,,

,,,i ne,,,,,,,,,,, nema da se podobri,,,,,obukata,,,,,
,,,,,,,,a i bezbednosta,,,,
 
Сите се вадат на поскапување на нафтата, а таа е иста.
Ако и следната година возниот парк им е Цитроен Ц3 и Поло од 2008 и борба за внес во прва брзина тогаш МВР нека ги казни солидно.
,,,realno gledano najdobro e so svoja kola i obuka i polaganje,,,
 
,,,realno gledano najdobro e so svoja kola i obuka i polaganje,,,
А има таква опција моментално? Или е забранета со закон?

Во САД не мора да земиш автошкола, може да одиш директно на полагање со возило на приватно лице (максимално двајца може да положат дневно со истото приватно возило).
 
Јас кога полагав за возачка полагав со нашата кола ( 19 години имав ) . Ова беше 92-93та година. Тогаш можеше со твоја кола и да полагаш и на часови да возиш . И така е најдобро оти ќе си ја научиш колата како реагира , бидејќи сепак секоја кола е малку различна за возење . Иначе ова беше во времето кога немаше приватни авто школи , туку полагањето и обуката се изведуваше само во едната државна авто школа и се чекаше многу време , бидејќи беше ограничена со коли и инструктори . знам дека повеќе од една година помина од кога почнав со автошколата па додека положив се ( тестови , полигон и градска ). На пример полагаш нешто и ако го положиш чекаш околу месец и пол или два да те викнат за другото полагање . Јас од втор пат положив тестови , од прво полигон и од втор пат градска . Иначе ова со поскапувањево е идиотизам , и без тоа е прилично скапо полагањето .
 
А има таква опција моментално? Или е забранета со закон?

Во САД не мора да земиш автошкола, може да одиш директно на полагање со возило на приватно лице (максимално двајца може да положат дневно со истото приватно возило).

Мислам дека може да полагаш со своја кола, ама треба да оди на вонреден техни.ки непосредно пред полагање. А за часови не, поради тоа што нема дупло квачило. Иксрено мој став е ако нека поскапи, ама барем нека се создаваат пообри возачи после обуката. Не сум сигурен како се цените во регионов, ама меѓу поефтините авто школи имаме, посебно за професионалните шофери.
 
Не е убаво кога некој апсолутна власт.
 
Cenite za obuka i polaganje za vozachka vo Makedonija poslednive meseci si otidoa nagore i toa poprilično. Tamanu shto bea okolu 24.500 denari, sega izleguva deka za B_kategorija treba da se podgotvi okolu 33.000 do 34.000 denari, zavisi od avto shkolata i shto se ,taa presmetuva vo cenata. Vo mnogu sluchai povtorno se naplakaat i dodatni raboti _poligon, praktichni chasovi, oprema _ taka shto cenite realno izleguvaat i uste povekje. Avto shkolite velat deka bil neminoven momentov. Trosocite za gorivo dramaticno porasnaa, a toa e najbitniot del od obukata. Odrzhuvanje na vozila, tehnichki pregledi, zamena na oprema _ se e poskapeno od prethodnite godini. Pokraj toa, MVR gi stegnuva pravila i bara podobri uslovi, podobri prostоrii, vozila vo odlichna sostojba i svtarno poveke standardi koi na sopstvenicite im se pretvorija vo solidni trosoci. Tuka gi dodavaat i godinite bez korigiranje na cenovnikot _ spomnuvaat deka deset godini ne go menuvale i deka vo medjuvreme inflacijata im ja iskrshila matematika. Od strana na lugjeto reakcijata e jasna _ mnogu kandidati se zhaliat deka e preterano skapo i deka ova e seriozen udar, posebno za mladite i semeјstvata so poslab budzet. Nekoi i razmisluvaat dali voopshто da se zapishat sega, bideјkji cenata ne e mala . Sepak, treba da se znae deka celata rabota e pod regulativa na MVR i avto shkolite ne mozhat kako sakaat da si gi stavaat cenite _ vo niv mora da se ukluchat realni trosoci za instruktori, vozila, prostorii i kompletno odrzhuvanje. Drzhavata tuka igra meѓu dve strani: da gi zastiti kandidatite od prenapumpani ceni, a pritoa da im dozvoli na avto shkolite da opstanuvaat i da rabotat po zakonski standard. Rezultatot e toa shto sega go gledame: poskapuvanje shto na eden go boli vo dzeb, a na drug mu e neophodno za da funkcionira normalno.
Ovoa isto ko na pazar, na toj shto prodava mu e evtino , a na toj shto kupuva mu e skapo.
Имајќи го во предвид тоа што јас го знам и ми е потврдено претпоставувам дека многу авто-школи во државава не прават обуки како што треба, не може да положи кандидат кој само еднаш има возено меѓуградска или 2 пати пробал да тргне на угорница под рачна кочница и не успеал во тоа...Или едноставно кажано авто-школиве ги пуштаат кандидатите полуспремни, обично на трет или четврт обид затоа што тоа нели е добро за бизнисот (мултимилионски бизнис у евра на годишно ниво), од прва ретко кој положува и тоа обично со јаки врски, е сега кога веќе ги спомна МВР, дали тие ќе ги појачаат контролите за ова што јас го спомнав и ќе почнат посаглам да ги проверуваат авто-школите и обуката која тие ја даваат?
Ако одговорот е не тогаш џабе нови простории и нови гуми на возилата оти ако биде како до сега профитот да им биде на прво место а обучениот и навистина спремен кандидат на второ тогаш ништо не правиме со никакви реформи или стегања
Автоматски споено мислење:

Проблем е мноху и после завршувањето на авто школата. Голем дел од оние кои завршиле авто школа не се доволно добри за да управуваат со моторно возило, па често земаат и дополнителни часови. Се зачудив кога ми кажаа дека во Скопје за Б категорија просекот е да положиш од 4-ти пат, а има кандидати што полагаат и повеќе 7-8 пати. За мотор нешто полесно 2-3 полагање е просек, а доста тешко било и Ц категорија.

После авто школата доаѓа полагањето на испитот (теорија, полигон, градска) па факторот време и дополнителни средства за полагање се поголем проблем. Ако е просек 4 полагања тоа се најмалку 6 месеци за авто школа и полагање.
Фирмата која ќе победи на тендерот на МВР за добивање лиценца за полагање возачки испити е всушност секогаш блиску до моменталната власт (тоа се нивни луѓе, порано лиценца добиваа ликови блиски до сдс и муртинскиот криминалец Заев, сега го добија ликови блиски до дпмне)...Се работи за милионски бизнис во евра на годишно ниво, тука има за сите и колачот си го делат а цехот секогаш ќе го плаќаат граѓаните, затоа не се чуди што просекот за положување е од 4-ти пат, на ликовиве не им се исплаќа да го пуштат кандидатот од прва затоа што за секое наредно пријавување за полагање СЕ ДОПЛАЌА, удри една математика на годишно нво на ниво на држава да видиш за какви цифри и бизнис станува збор....
 
Последно уредено:
Имајќи го во предвид тоа што јас го знам и ми е потврдено претпоставувам дека многу авто-школи во државава не прават обуки како што треба, не може да положи кандидат кој само еднаш има возено меѓуградска или 2 пати пробал да тргне на угорница под рачна кочница и не успеал во тоа...Или едноставно кажано авто-школиве ги пуштаат кандидатите полуспремни, обично на трет или четврт обид затоа што тоа нели е добро за бизнисот (мултимилионски бизнис у евра на годишно ниво), од прва ретко кој положува и тоа обично со јаки врски, е сега кога веќе ги спомна МВР, дали тие ќе ги појачаат контролите за ова што јас го спомнав и ќе почнат посаглам да ги проверуваат авто-школите и обуката која тие ја даваат?
Ако одговорот е не тогаш џабе нови простории и нови гуми на возилата оти ако биде како до сега профитот да им биде на прво место а обучениот и навистина спремен кандидат на второ тогаш ништо не правиме со никакви реформи или стегања
Автоматски споено мислење:


Фирмата која ќе победи на тендерот на МВР за добивање лиценца за полагање возачки испити е всушност секогаш блиску до моменталнPaата власт (тоа се нивни луѓе, порано лиценца добиваа ликови блиски до сдс и муртинскиот криминалец Заев, сега го добија ликови блиски до дпмне)...Се работи за милионски бизнис во евра на годишно ниво, тука има за сите и колачот си го делат а цехот секогаш ќе го плаќаат граѓаните, затоа не се чуди што просекот за положување е од 4-ти пат, на ликовиве не им се исплаќа да го пуштат кандидатот од прва затоа што за секое наредно пријавување за полагање СЕ ДОПЛАЌА, удри една математика на годишно нво на ниво на држава да видиш за какви цифри и бизнис станува збор....

Прво се плаќа, па после се доплаќа за секое наредно. Оди и време и пари.

Инаку еве колку пари се вртат во испитниот центар во Скопје: https://www.companywall.com.mk/kompanija/друштво-за-едукација-испитен-центар-и-услуги-авто-испитен-центар-дооел-скопје/MMxVWHxD
 
Прво се плаќа, па после се доплаќа за секое наредно. Оди и време и пари.

Инаку еве колку пари се вртат во испитниот центар во Скопје: https://www.companywall.com.mk/kompanija/друштво-за-едукација-испитен-центар-и-услуги-авто-испитен-центар-дооел-скопје/MMxVWHxD
Сакаш да кажеш само 80 иљади евра имале чиста добивка овие за 2024?!
Овие ќе испаднат посиромашни од некоја фурна за леб во помал град :pos:
Гарант ова им се бројки само за пред даночните служби
 
Сите сакаат преку ноќ да се збогатат, се здружуваат и манипулираат цени. Тоа после куронава почна. И така се создава инфлација и све поскапува.:toe:

А испитниов центар нема врска со автошколите. Они после кога ќе завршиш со часови те дерат за секое полагање накнадно. Некогаш до 5 пати. Јас од 4та положив градска. А полигон и тестови све 100%.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom