Поскапуваат автобуските билети на ЈСП

  • Креатор на темата Креатор на темата edinchez
  • Време на започнување Време на започнување
Дали сега ќе се намали цената на автобускиот превоз, а граѓани?
Цената на нафтата под 100 долари

Бизнис | 27. декември 2011 - 10:53
Цената на нафтата во петокот беше над 100 долари за барел поттикната од се посилните знаци дека се подобрува ситуацијата во американската економија
nafta500.jpg
Нафтата на слабоактивното празнично работење на азиските берзи е со цена под 100 долари за барел.
На Њујоршката берза цената на нафтата е 11 центи пониска - 99,57 долари за барел бидејќи во петокот беше 99,68 долари за барел. Во Лондон на терминската берза ICE нафтата е 15 центи поскапа отколку во петокот и со цена од 108,11 долари за барел.
Цената на нафтата во петокот беше над 100 долари за барел поттикната од се посилните знаци дека се подобрува ситуацијата во американската економија.
Аналитичари изразуваат стравување оти должничката криза во еврозоната ќе поттикне рецесија во Европа во идната година и ќе засени каква било позитивна информација што оваа недела ќе дојде од САД.
VIA: http://www.press24.mk/story/biznis/cenata-na-naftata-pod-100-dolari
 
Малце оф топик кој автобус поминува кај село Бунарџик?
 
Со еден круг до два тие го заработуваат дневното гориво, со другите 2-3-4 месечната плата на шоферот. Остануваат уште 29/30 дена каде парите во висина од платата на шоферот одат по нечии џебови односно сметки.
Цената на горивото сигурно не е причина за поскапувањето.
За причина и ја мислам дека не е цената на горивото.
Они,според мене,ги качија цените за да превозот во ГСП стане на некој начин луксуз и каде што во новите автобуси нема да може да се возат секакви.Со тоа колку толку ќе ги заштитат новиве,зашто како почна одма партал стануваа.А вака ќе издржат подолго време.И пред тоа и сега си имаат профит.
 
За причина и ја мислам дека не е цената на горивото.
Они,според мене,ги качија цените за да превозот во ГСП стане на некој начин луксуз и каде што во новите автобуси нема да може да се возат секакви.Со тоа колку толку ќе ги заштитат новиве,зашто како почна одма партал стануваа.А вака ќе издржат подолго време.И пред тоа и сега си имаат профит.

Уат !? Народот ги искрши автобусите сакаш да кажеш !? Абе седи не си прај бајрам на умот. И плус да стане луксуз превозот, а со што да одат луѓето на работа !? Со магаре можеби !?

Трескаш глупости :tapp:
 
Уат !? Народот ги искрши автобусите сакаш да кажеш !? Абе седи не си прај бајрам на умот. И плус да стане луксуз превозот, а со што да одат луѓето на работа !? Со магаре можеби !?

Трескаш глупости :tapp:
Добро не ги искрши сите народот,има некои и сами што се дефектни.И баш тоа го зборам.Тие што немаат доволно пари за во нови автобуси (за на ден да заштедат 20 ден.) ќе одат со приватен.И не мора да значи дека баш ова е причината за поскапувањето.
Мое мислење.:D
 
Рачунајте дека и бесплатното возење на пензионерите и бесплатните слободни на учениците треба некој да ги плаќа (ние).
--- надополнето: 28 декември 2011 во 02:40 ---
Во секој случај јас си фурам со 23ка од кога ги поскапеа, ЈСП само во хитни случаи...
 
Пеш е поефтина :pipi:
Не би се согласил ако планираш како дечково да идеш Ѓорче-Центар времето што ќе го заштедиш вреди многу повеќе пари отколку еден велосипед :pipi:.
 
Рачунајте дека и бесплатното возење на пензионерите и бесплатните слободни на учениците треба некој да ги плаќа (ние).
--- надополнето: 28 декември 2011 во 02:40 ---
Во секој случај јас си фурам со 23ка од кога ги поскапеа, ЈСП само во хитни случаи...
Тоа е жална вистина. Кога може, 23. 22 и приватна 9, а најчесто пешки. 70 денари е многу. Вчера се потресов кога слушнав дека во еден голем град во Италија, дневна карта за сите линии ( можеш да се возиш во сите автобуси додека трае картата ), чини едно евро. Таму просечна работничка плата е 1200 евра, а кај нас.....
 
Тоа е жална вистина. Кога може, 23. 22 и приватна 9, а најчесто пешки. 70 денари е многу. Вчера се потресов кога слушнав дека во еден голем град во Италија, дневна карта за сите линии ( можеш да се возиш во сите автобуси додека трае картата ), чини едно евро. Таму просечна работничка плата е 1200 евра, а кај нас.....

Не само Италија, слушав и Лондон исто така било. Првите неколку возења биле скапи, ама после било џабе. Колку повеќе идеш, повеќе попуст.
Се надевам има некој на форумов што бил таму па да објасни по убаво. :)
 
Еее мили другари и помили другарки, далеко е Италија, далеко е и Лондон... Додека нема буна, ќе има вуна.

Него кога и да има ново мислење тука, насловот „Поскапуваат автобуските билети на ЈСП“, ме штрека дека пак поскапеле за некој денар. :confused:
 
Некои од пензионериве почнаа да се возат со приватен автобус во вторник и петок. И на нив им се смачи гужвата:)
 
Не само цената на нафтата која игра голема улога во цената на картата,каде им се парите од оние реклами од брендираните автобуси а ги има многу,од типот на Т-Мобиле,Сп.Зоо итн итн.По мене мислам дека не е баш ефтино цел автобус да излепиш со реклами.Нели и тоа на некој начин се приходи кој одат во ЈСП и му доаѓа како субвенција од реклами.Нема логика во поскапување на цената на картата ЈСП ем добиваат субвенција од влада(буџет) ем си земаат пари од рекламите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom