Ilumious
Патник, педер, поет, администратор, масон
Гледајќи ја денешницата, дали овие испити во основното и средното образование имаат некакво значење или па им останале само името?
Во моето основно училиште, имаше мал милион ученици кои требаа да останат на класен испит(полагање на сите предмети). Но основно како основно, знаеме, полека станува Црвен Крст установа која мораат да ја завршат сите ученици и тоа со просек 5,00. Мај е месец кога двојките стануваат 5ки, а изостаноците се делат со 10.
Во средно, во прва година од мојот клас имаше повеќе кандидати за поправен испит(полагање на еден предмет). Полагаа и положија од прва, во јуни. Во втора имаше 2-3ца и тие положија во јуни.
Додека учениците кои рекоа:"Професорке, ставете ми двојка, другата година нема да учам во ЈБТ" си добија двојки, а што е најтрагично, некои од нив си останаа пак во ЈБТ.
Прашањето ми е, колку казнувањето на ученицити со овие испити денес во вашите училишта се практикува и колку е ефективно?
Дали учениците кои останале еднаш на полагање, ја прават истата грешка и повторно остануваат на полагање?
Или па општо, дали ваквото казнување е потребно и има некаква цел?
Затоа што освен еден ученик што го познавам, никој друг нема паднато година поради класен испит или поправен, ќе му пишат 2 најкасно во август и ќе помине во втора/трета/четврта.
Во моето основно училиште, имаше мал милион ученици кои требаа да останат на класен испит(полагање на сите предмети). Но основно како основно, знаеме, полека станува Црвен Крст установа која мораат да ја завршат сите ученици и тоа со просек 5,00. Мај е месец кога двојките стануваат 5ки, а изостаноците се делат со 10.
Во средно, во прва година од мојот клас имаше повеќе кандидати за поправен испит(полагање на еден предмет). Полагаа и положија од прва, во јуни. Во втора имаше 2-3ца и тие положија во јуни.
Додека учениците кои рекоа:"Професорке, ставете ми двојка, другата година нема да учам во ЈБТ" си добија двојки, а што е најтрагично, некои од нив си останаа пак во ЈБТ.
Прашањето ми е, колку казнувањето на ученицити со овие испити денес во вашите училишта се практикува и колку е ефективно?
Дали учениците кои останале еднаш на полагање, ја прават истата грешка и повторно остануваат на полагање?
Или па општо, дали ваквото казнување е потребно и има некаква цел?
Затоа што освен еден ученик што го познавам, никој друг нема паднато година поради класен испит или поправен, ќе му пишат 2 најкасно во август и ќе помине во втора/трета/четврта.