Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
BoRg напиша:
Samo edna mala statistika i nekoj vazni informacii ...


MethaneCH470-90%EthaneC2H60-20%PropaneC3H8ButaneC4H10Carbon DioxideCO20-8%OxygenO20-0.2%NitrogenN20-5%Hydrogen sulphideH2S0-5%Rare gasesA, He, Ne, XetraceFossil Fuel Emission Levels
- Pounds per Billion Btu of Energy Input
PollutantNatural GasOilCoalCarbon Dioxide117,000164,000208,000Carbon Monoxide4033208Nitrogen Oxides92448457Sulfur Dioxide11,1222,591Particulates7842,744Mercury0.0000.0070.016
Бидејки неможам сосема да разберам, те молам да ми кажеш за што се работи овде, по можност да го преведеш постираново па на сите да им стане јасно.
 
LPG т.е аутогас низ Европа

Патувате во друга држава со возило во кое има вграден плински уред и нормално имате едно прашање. Во која држава може да се вози на плин.
Во кои европски земји има плинари???

Јас лично од свое искуство знам дека има во
Бугарија
Турција
Србија (ретко)
на Косово
Црна Гора
Хрватска
Италија

не сум 100% сигурен за
Грција
Велика Британија
Холандија
Белгија
Франција


доколку имате информации за други земји слободно додадете
:motor:

Дали знае некој дали има плинари во Албанија?
 
za site sto patuvaat za CG

Bijelo Polje - Euro petrol
posle Kolašin (prema Podgorica)
Podgorica - Energogas 07-20h
Bar - Energogas 07-20h
na vtoriot kilometar od Budva kon Kotor
Tivat - INA CG
Herceg Novi - EURO PETROL 0-24h
 
Ова со плинот е добро пошо е поефтин. Некако таа е насоката во која би се движел развојот на моторите на гас (плин, водород и сл.) а башка не ја загадуваат околината. Е сега за моторите... Имам комшија има Хјундаи аксент го вози такси. 200.000 км ич не е на бензин завртено. Почна да јавува (мака) вентилите пропаѓаат во деклата, (за тој што разбира) и на крај стегаат на брегаста и не затвораат добро. Нејке да пали а ако запали троши 500. Некој мајстор му рекол дека плинот прави повеќе топлина од бензинот во согорувањето, и некои мотори неможат тоа да го издржат (имајте на ум 200.000 км поминати).
Решение нова декла. Си ја смена нема проблеми. Дали вака се случува и на други марки автомобили?
 
Моторот кој работи на плин повеќе ќе трае поради тоа што плинот не е толку експлозивен, не прави самодетонација ...
 
Дали можеби некој знае колку кеш е да се монтира плин на Спарк ?!!!
Ми кажаа дек е 350 али мислам дека е поише? Или се лажам :)
 
Дали можеби некој знае колку кеш е да се монтира плин на Спарк ?!!!
Ми кажаа дек е 350 али мислам дека е поише? Или се лажам :)
350 до 400 евра кај мотори со вбризгување на карбураатор. Кај инџекшн верзиите е скоро двојно поскапо.
 
Епа ако продолжи уште да скапе бензинот лугето нормално ќе бидат принудени да монтираат плин...
 
Еве ти цени за плински уред во Битола: Ловато ти е 18.000 денари нов, комплет намонтиран, со документи за А-тест. Уште 6.000 е а-тестот, значи се на се 24.000 или 400 евра е комплет плин за карбуратор.
 
Kaj nas veke namesto plin lugeto stavat metan. Mislam veke site taxita vozat na metan i e najeftinoto. Imam slusano deka od Sofija do Crno more na metan e nekolko euro (mislam 3-4 euro). No metanskite uredi se mnogu teski i trebva kola so dobri amortesori. Inaku tie koj ne se na metan se so plin ili diesel, veke tesko se naogja nekoj na benzin (jas uste vozam).
 
Kaj nas veke namesto plin lugeto stavat metan. Mislam veke site taxita vozat na metan i e najeftinoto. Imam slusano deka od Sofija do Crno more na metan e nekolko euro (mislam 3-4 euro). No metanskite uredi se mnogu teski i trebva kola so dobri amortesori. Inaku tie koj ne se na metan se so plin ili diesel, veke tesko se naogja nekoj na benzin (jas uste vozam).
Метанот работи на принцип 60/40.Што значи дека 60% троши метан а 40%бензин или најмалку што може е 30% бензин.Тоа е така затоа што метанот е многу слабо гориво и на мала нагорнина колата се префрла на бензин или пак при нагло забрзување колата забрзува на бензин,а при константна брзина ,како што викаш ти на автопат е тогаш троши само метан,и тоа е стварно многу ефтино,затоа што метанот е мислам дека 5 ден литар ама не сум сигурен,знам дека не е повеке од 10 денари.
Уште нешто метанот е мн поопасен од плинот,затоа што е многу позапалив и е без мирис,што значи дека ако имаш дефект нема да можес да го приметиш,затоа што нема ни мирис ни боја,а е мн смртоносен ако се вдиши во не многу големи количини,поради тоа и тие системи за метан се многу тешки,бидејки имаат неколку нивоа на безбедност,и обично се монтираат на надворешен дел од возилото доколку има можност.Пр.Автобусите на ЈСП системот за метан им е поставен на кровот.
Уште ова и да не го тупам многу.
Предност кај метанот е што може да се монтира и на дизел коли.
 
Не мора да се префрли на бензн само многу повеке ке се мачи колата и нормално повке ке истроши .
 
Pred 3-4 meseci staviv plin na Audi A4 1.8Ti i mislam deka plativ okolu 1100-1200 evra vo plimont,trebase da si zeam Spark:)Sala na strana plinot e extra,razlikata vo brzina i takvi raboti e minimalna,stavija eden taka golem procesor blisku do brisacite,edni kako filtercinja za benzin povrzani so creva,zakaceni se za maskata nad motorot,4takvi ima izgleda za sekoj cilinder po edno i pozadi bocata na mestoto od rezervnata guma,od plinskiot sistem sum epten zadovolen.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom