Да, немам планови за екстремни авантури во блиска иднина.Ова е супер точаче за низ град. Ако е како на спецификациите ич ништо не го чепкај топ е.
А знам дека за тоа ќе ми треба нешто фазла на дурабилити, фул маунтин, а тие се поскапи.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Да, немам планови за екстремни авантури во блиска иднина.Ова е супер точаче за низ град. Ако е како на спецификациите ич ништо не го чепкај топ е.
Jovan Oprema Za Velosipedi. Исто така и продавницата Velo Riz ти ја препорачувам. Најди ги на фејсбук, имаат ставено ценовник на производите, а се многу евтини.Каде можам да најдам торбица, голема колку да ми собере телефон, новчаник и клучеви, и цена до 1000 денари? Не ми се даваат повеќе пари за една обична торбица, грабеж се цените кои ги гледав.
Ако ти е за издржливост, ако правилно го одржуваш, и со најниско ниво на опрема да е, ќе ти издржи долго. Од искуството со другарите, а и моето, повеќе пари за сервис (или обнова на дел) фрлиле тие што возат поскапи точаци бидејќи сметаат дека имаат добар точак и не треба да го одржуваат како бебеДа, немам планови за екстремни авантури во блиска иднина.
А знам дека за тоа ќе ми треба нешто фазла на дурабилити, фул маунтин, а тие се поскапи.
Каде можам да најдам торбица, голема колку да ми собере телефон, новчаник и клучеви, и цена до 1000 денари? Не ми се даваат повеќе пари за една обична торбица, грабеж се цените кои ги гледав.
Да, немам планови за екстремни авантури во блиска иднина.
А знам дека за тоа ќе ми треба нешто фазла на дурабилити, фул маунтин, а тие се поскапи.
Само подмачкувај го на секои 200-300 км ланецот (е сега ја го мачкам со она како бензин раствор, да видам како се вика ке ти пишам пп, други ке ти предложат друго). Тоа би било мој најглавен совет.
Имаш милион клипови на Јутјуб за одржување. Исто така доста корисни работи ако гуглаш. Слушај совети од професионалци. И овде на форумот имаш доста искусни велосипедисти што ќе ти дадат добар совет (не ме рачунај мене во нивФала ти.
Проблемот е што велосипед не сум поседувал не паметам од кога... - дете од ко бев (си велам не сум уште)
Ќе треба да ги освежам познавањата и скиловите, но да се стекнам и со нови кои ќе ми го олеснат одржувањето. Да не одам по сервиси за основни работи![]()
Освен менување на масло во хидраулични кочници се останато можеш сам да си го сервисираш како најосновните работи,менување и лепење на гуми,менување на дотраен ланец и спојување на постоечкиот со радапцигер доколку не дај боже ти се скине некаде,центрирање на бандажи, менување на средна осовина,менување на пакни,менување на педали,менување на лагери во осовини доколку има скршен и така натаму.Фала ти.
Проблемот е што велосипед не сум поседувал не паметам од кога... - дете од ко бев (си велам не сум уште)
Ќе треба да ги освежам познавањата и скиловите, но да се стекнам и со нови кои ќе ми го олеснат одржувањето. Да не одам по сервиси за основни работи![]()
За МТБ подмачкување е на секои 100-150км поради специфичниот терен по кој што се возат. Многу прав, кал , ѓубре од листови и слично многу побрзо го валкаат ланецот и мора побрзо да се чисти и подмачка секако. Кај роад може на секои 300 км ради почистиот терен по кој што се возат.Што ти го кажа човекот, значи најдобар е и најевтин. Ако он нема, а тоа е тешко да се случи барај кај Велосипеди и опрема. Ако си од Скопје договори се некако да ти дадат да не плаќаш карго, бидејќи ми ебаа матер со тоа.
Автоматски споено мислење:
Само подмачкувај го на секои 200-300 км ланецот (е сега ја го мачкам со она како бензин раствор, да видам како се вика ке ти пишам пп, други ке ти предложат друго). Тоа би било мој најглавен совет.
Не се дигај од седиште.што би можело да биде ми прошлајфува у место при појако напрегање уз брдо... има ли некој идеа
и така понекогаш вергла...Не се дигај од седиште.
Тоа ти е исто како да пробуваш со кола да се искачиш на појака угорница со 4 та брзина во менувач.Само си ги зголемуваш шансите да ти се скине ланец и повредиш колено.Се станува само тогаш кога не можеш во 1 напред и 1 позади да искачиш во седечка положба а доколку сакаш посилен отпор ќе ставиш позади втора брзина и ќе ги зголемиш вртежите на педалите.што би можело да биде ми прошлајфува у место при појако напрегање уз брдо... има ли некој идеа