Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Не сум од Скопје, ама се знам со Пеџа убаво, дури и го носам велосипедот во Треска Спорт сервис да ми прави :) Добар, и фер човек

Топ е овој. Ама со x1 пренос, не сум баш сигурен како ќе се снаоѓа. :confused:

Тој си е топ, ама овој не е касичен road bike, овој е Gravel. Нели има, MTB, Road bike, Hybrid, Enduro итн, овој Giant на линкот е Gravel ... опција нешто како за возење ни планиски рути , затоа и гумите му се со кранпони .. прилично нова генерација на велосипеди се... road опрема и се друго со гуми наменети за планински тури , многу интересна и специфична категорија на велосипеди :)
 
Super decko e Pedja. Ako se ima pari cesto moze da se dogovori i cena,

A so ogled na pazarot i kupuvnata mok, mislam deka imame dosta izbor na saloni za velosipedi.

Ne se soglasuvam deka eden brend e podobar od drug.
Osobeno nekoi luge koi prvpat sedat i poima nemaat od velosipedi.
Na lugevo bi im preporacal da ne stedat koga se raboti za velosiped,
Pocekajte soberete i kupete saglam nesto.
Ova osobeno vazi za onie sto imaat telefoni od 500-1000 evra, a za tocak nemaat pari da odvojat.


Ау не другар. Ептен е спротивно. Пеџа има убедливо најниски цени од сите бренд велосипеди. Дури не е ниту дискутабилно ова. :)
Автоматски споено мислење:


Топ е овој. Ама со x1 пренос, не сум баш сигурен како ќе се снаоѓа. :confused:

Neznam kakov vozac e Hulk. No Giant-ot se gledase deka e seriozna rabota.

Mi se dopagase osobeno geometrijata koja se koristi kaj najskapite modeli na Road bike. So vakva geometirja veruvam deka moze da odi podobro i od mnogu road bike-ovi

Dopolnitele plus e sto moze da Odi sekade.
Jas sum iznenaden od toa kako odese na asfalt.

Go bevme probale so drugarov. Nazalost dimenzijata ne mu fati. Da bese malku povisok bez razmisluvanje ke go zemese.

Za cenata ne bi komentiral. Onoj na koj sto mu faka ne treba ic da se misli.
Interesna stvar so velosipedot e koga bi se vozel na vodno, mozam da biram kako ke se vratam. Dali po asfaltot nazad ili na zemja

Realno so Road-ot moj koga odam, nekogas me faka malku nostalgija da se provozam i po zemja. No nazalost ogranicen i moram da se spustam po patot od koj sto sum dosol.
 
Последно уредено:
Како бе за подолги релации е подобар и поудобен МТБ ? :D Кај може да возиш тура од 100 - 150 км. по асфалт со МТБ, ок можеш не е проблем, но ке видиш после тоа колку ке бидеш изморен и сл., едноставно тоа ти е големо измачување. Се знае за по асфалт што е , Road bike. Се слагам ДА, полесно и вртењето на МТБ затоа што е нормално, имаат касета поголема и полсено е вртењето , ама си доста побавен. Убаво имаше еден член овде на форумов напишано, тргни ти со МТБ а сите во твојата група да возат Road bike ке ја воочиш разликата, реално е да е потежок за возење Road-ot, нон стоп треба напинање и вртење со нозете, ава верувај ми се навикнуваш, и побрз си :) тоа е тоа, се си има своја удобност и убавина , и Road bike, и МТБ



Точно така :)
Ај кога ќе почнеш да возиш тури над 300км до максимум 3000 висинско качување со роуд и времетраење од 20 до 22 часа со вклучени паузи тогаш ќе го продолжиме овој муабет дали е поудобно Роуд или МТБ на асвалт.:)
Автоматски споено мислење:

Роад не е за долги тури, или со други зборови со роад на долга тура, тешко на газето. Едноставно немаш комоција.
Затоа планирам да го сменам седиштето на роудот со модел на ISM и да бркам 400 ка во еден ден со 3500 искачување која ја одложувам веќе 3 години бидејки сам не ми се вози и чекам некој од мојаава екипа да земе роуд и да ми прави друштво.
 
Ај кога ќе почнеш да возиш тури над 300км до максимум 3000 висинско качување со роуд и времетраење од 20 до 22 часа со вклучени паузи тогаш ќе го продолжиме овој муабет дали е поудобно Роуд или МТБ на асвалт.:)
Никој не може да разубеди дека со МТБ на сфалт е подобро отколку со Road. Се знае дека Road-ot e за асфалт, за соодветна намена другар, т.е соодветен терен. Ко ке одиш на планина со автомобил, со што ке одиш? Со кола од 1.400 кубици, или со некој Џип теренец 4х4 ? :)

Затоа планирам да го сменам седиштето на роудот со модел на ISM и да бркам 400 ка во еден ден со 3500 искачување која ја одложувам веќе 3 години бидејки сам не ми се вози и чекам некој од мојаава екипа да земе роуд и да ми прави друштво.

Сепак сакаш 400 км во ден да извозиш, со Road , a? :D
 
Никој не може да разубеди дека со МТБ на сфалт е подобро отколку со Road. Се знае дека Road-ot e за асфалт, за соодветна намена другар, т.е соодветен терен. Ко ке одиш на планина со автомобил, со што ке одиш? Со кола од 1.400 кубици, или со некој Џип теренец 4х4 ? :)



Сепак сакаш 400 км во ден да извозиш, со Road , a? :D
Теорија е едно а пракса е друго.Кога практично ќе поминеш 300км во еден ден за околу 20 саати со двата велосипеди тогаш ќе го продолжиме муабетот.Не е во ред да тврдиш нешто кое ни практично не си го поминал.Со роудот си поискривен и немаш можност поисправено да возиш па да немаш болки во кичмата.Ако се возеле 20 саати на роуд без проблеми досега ќе возеле на сите меѓународни трки.Што се однесува до 400+ со роуд е полесно ради отпорот на педалите кој е приближно ист на МТБ со 23км на саат крампон гуми или 25 мазни со 30км на саат роуд на рамна подлога со многу мал ветер во гради па просекот ако е 18 кај МТБ за 22 саати кај роудот ќе биде околу 23 па со иста енергија но полоша удобност ради полоша положба ќе се поминат за околу 30% повеќе километри.
 
Последно уредено:
Да имате камион и кола на располагање, а да треба Скопје - Берлин да возете, што ќе изберете?

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Да имате камион и кола на располагање, а да треба Скопје - Берлин да возете, што ќе изберете?

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
Споредбата со камионот ти е надвор од логиката затоа што разликата е иста како стандардна кола и џип а не камион па дури тогаш ти избери дали со кола или џип ќе ти биде поудобно патувањето до Берлин.
 
Теорија е едно а пракса е друго.Кога практично ќе поминеш 300км во еден ден за околу 20 саати со двата велосипеди тогаш ќе го продолжиме муабетот.Не е во ред да тврдиш нешто кое ни практично не си го поминал.Со роудот си поискривен и немаш можност поисправено да возиш па да немаш болки во кичмата.Ако се возеле 20 саати на роуд без проблеми досега ќе возеле на сите меѓународни трки.Што се однесува до 400+ со роуд е полесно ради отпорот на педалите кој е приближно ист на МТБ со 23км на саат крампон гуми или 25 мазни со 30км на саат роуд на рамна подлога со многу мал ветер во гради па просекот ако е 18 кај МТБ за 22 саати кај роудот ќе биде околу 23 па со иста енергија но полоша удобност ради полоша положба ќе се поминат за околу 30% повеќе километри.

Ти имаш со двата видови на велосипеди поминато 300 км околу 20 саати? :D
 
Споредбата со камионот ти е надвор од логиката затоа што разликата е иста како стандардна кола и џип а не камион па дури тогаш ти избери дали со кола или џип ќе ти биде поудобно патувањето до Берлин.
Па гледај просечна брзина на едното и на другото.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Дечки, пуштаат ли деновиве да се вози точак до Пантелејмон па до средно и од таму надоле?
 
За тие што дискутитаат роад или мтб, гледам на добар пат сте и само сакам да предложам да се земи во предвид роад(на англиски) во Мк и роад во други земји. Мое мислење околу ова е роад со предна суспензија за кај нас е најдобро за возење на асфалт.
Околу треска спорт, пред една година барав многу ентри левел мтб и тоа траеше скоро месец и пол одење по продавници, чекање, денес утре ќе имаме а во треска имаше 29ка со ацера заден, алтус преден, ацера шифтери, хидраулика, сантур хцм,хцт (не е битно, коил беше) за 31к. Скот вучко заден турнеј, преден шимано со некои шифри, механички, сантур хце, шифтери од тие како на мах, за неверојатни 36к. Бајк маркет исто само преден алтус. Драг (ѓорче) имаше нешто оптема како гиант со механички и полоши шифтери за околу 25к што мислам дека е океј цена. КТМ со опрема како скотот турнеј преден и шифтери за 38к. Бајк стоп и тие околу 37-8 беа нешто подобри од скотот, немаше пониско од турнеј на него ама мислам дека е прескапо. Мое лично мислење е дека само гиантот беше нешто што ме замисли и мислам дека вредеше за цената што ја имаше и беше оправдана и солиден low entry mtb. Што направив? Купив фелт 2017 29" деоре заден/преден. Ацера шифтери, хидраулика, 3×9, сантур хцм, солидно зачуван, амортизерот е екстра зачуван што мислам дека и можеби е заменат бидејќи е чист и нема масло и прашина да излегува за 15к (половен) и заменав само ланец. Со него имам поминато нешто повеќе од 1000км претежно асфалт и малку црн пат. Совет: можев да земам скот, кјуб, булс, трек за +- некоја 1000ка ама го зедов фелтот поради геометрија и кејф. Удобен ми беше и ми е, портокалово со плаво е, 29ка е и точна ми е големината. Ако не е точна големона, удобен и по кејф мислам дека не треба да се размислува за купување макар и највисока класа на опрема со исклучок ако сакаш да направиш бизнис.
 
Super decko e Pedja. Ako se ima pari cesto moze da se dogovori i cena,

A so ogled na pazarot i kupuvnata mok, mislam deka imame dosta izbor na saloni za velosipedi.

Ne se soglasuvam deka eden brend e podobar od drug.
Osobeno nekoi luge koi prvpat sedat i poima nemaat od velosipedi.
Na lugevo bi im preporacal da ne stedat koga se raboti za velosiped,
Pocekajte soberete i kupete saglam nesto.
Ova osobeno vazi za onie sto imaat telefoni od 500-1000 evra, a za tocak nemaat pari da odvojat.




Neznam kakov vozac e Hulk. No Giant-ot se gledase deka e seriozna rabota.

Mi se dopagase osobeno geometrijata koja se koristi kaj najskapite modeli na Road bike. So vakva geometirja veruvam deka moze da odi podobro i od mnogu road bike-ovi

Dopolnitele plus e sto moze da Odi sekade.
Jas sum iznenaden od toa kako odese na asfalt.

Go bevme probale so drugarov. Nazalost dimenzijata ne mu fati. Da bese malku povisok bez razmisluvanje ke go zemese.

Za cenata ne bi komentiral. Onoj na koj sto mu faka ne treba ic da se misli.
Interesna stvar so velosipedot e koga bi se vozel na vodno, mozam da biram kako ke se vratam. Dali po asfaltot nazad ili na zemja

Realno so Road-ot moj koga odam, nekogas me faka malku nostalgija da se provozam i po zemja. No nazalost ogranicen i moram da se spustam po patot od koj sto sum dosol.
Хулк е возач на велосипед од пред неколку месеци и слично како Sasa Ilic возам бајк незнам ни дали основните компоненти ги има :D али битно тера, нели поминав со него 60 km со се останато ке дуплирам. Шала на страна нов сум во спортов и пробав со стариот велосипед кој ми фаќаше прашина и се навлеков,Giant от вака ко што го гледам излгеда топ само незнам дали е за почетник како мене или да купам нешто на што би се снашол повеќе зошто не ми е проблем плус 100 евра, кај не отишле. Како имам тргнато од многу гледање на крај ќе одберам нешто од ракав и ќе заебам работа :D.
Автоматски споено мислење:

Иако сум почетник морам да се вмешам во дискусијава, што има врска дали ќе вози некој roud или MTB кој како се осеќа така, пример јас не возам ради километрите туку ради природата впрочем и за тоа и почнав бидејќи имам доста стресна работа па си реков ајде да видиме како ќе оди, кој е ефектот некаде да појдеш за 2 саати а не за 5 да речеме и притоа посетиш места во државава наша на коишто никогаш не си бил, поентата јас ја гледам во тоа, и со појак велосипед пак истото ќе е, нема никој да стане Армстронг или Контадор :D.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom