Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
хаха, не не, не сум го видел. Пишав дека го најдов во смисол, го најдов огласот :) таму пишиваше дека има средување во точакот :) И тоа не е за мена :)
Налетав на интернет на Specialized HardRock Sport, за 14к, со можност за договор... која би му била добра цена на него ?
Мислам дека е фер цена ако е во солидна состојба. Ако му намалиш на 200 евра мислам дека би било добра зделка.
Нови беа 27.000 ден. пред две-три години тие модели.
Пара Вести
 
Мислам дека е фер цена ако е во солидна состојба. Ако му намалиш на 200 евра мислам дека би било добра зделка.
Нови беа 27.000 ден. пред две-три години тие модели.

Пара Вести

Точакот е стар 2 години, и е возен само по асфалт, и по сликите се гледа како да е нов. :)
P.S. Gitane, што класа на велосипеди се ? нешто како полар, или во класа на мерида и слично ? Ми го нудат овој поточно за 6800 кој што всушност е година дена до две стар, па незнам дали се исплати.
Спецификации од продавачот
( Gitane aluminski ..
Guma Swable
Zaden Menjac Shimano Turney (nov)
Sreden Shimano sis)
АКо е ок точаче, ќе го земам, но чекам од вас :)
 
Колку пари би коштал да го продадам точаков? Купен ми е јуни 2012 за 25.000. Немам ништо менувано и точакот нема никаква гребнатинка. Големина XL.

1935915.jpg
 
Колку пари би коштал да го продадам точаков? Купен ми е јуни 2012 за 25.000. Немам ништо менувано и точакот нема никаква гребнатинка. Големина XL.

1935915.jpg

Искрено, над 17.000 неможиш да му земиш... Ти ако сакаш продавај го и 22.000, ама никој нема да ти го купи...


Точакот е стар 2 години, и е возен само по асфалт, и по сликите се гледа како да е нов. :)
P.S. Gitane, што класа на велосипеди се ? нешто како полар, или во класа на мерида и слично ? Ми го нудат овој поточно за 6800 кој што всушност е година дена до две стар, па незнам дали се исплати.
Спецификации од продавачот
( Gitane aluminski ..
Guma Swable
Zaden Menjac Shimano Turney (nov)
Sreden Shimano sis)
АКо е ок точаче, ќе го земам, но чекам од вас :)


Овај Гитанево, класата е под полар, деловите бркаат работа, не се лоши... (далеку подобри се од кинеските за 5/6000)....

Тој specializedot hardrock sport, 17ка е рамот, ако си под 170цм, таман ќе ти биди...


Еве еден човек продава Монгус, 130 евра... Ама од Струга ти е...
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/9940_4578434758129_141156725_n.jpg
 
Точакот е стар 2 години, и е возен само по асфалт, и по сликите се гледа како да е нов. :)
P.S. Gitane, што класа на велосипеди се ? нешто како полар, или во класа на мерида и слично ? Ми го нудат овој поточно за 6800 кој што всушност е година дена до две стар, па незнам дали се исплати.
Спецификации од продавачот
( Gitane aluminski ..
Guma Swable
Zaden Menjac Shimano Turney (nov)
Sreden Shimano sis)
АКо е ок точаче, ќе го земам, но чекам од вас :)
Најдобро би било да кажеш колку средства можеш да одвоиш, за каква намена ти е точакот (возење низ град, во планина, рекреативно по асфалт) за да може да ти препорачаме нешто.
Ако ти е за низ град тогаш ќе ти заврши работа и менувачи од најниска класа Шимано Сис и Турни што ги спомна, ако планираш да го возиш низ планина тогаш би било добро да бараш нешто над Шимано Аливио или пак Срам 5ка во опрема со соодветна виљушка за таа намена. Најдобро би ти било да земеш и фул суспеншн за да не се заебаваш и сервисираш после секое акање низ планина.
Ако планираш да возиш рекреативно по асфалт само тогаш барај си друмски велосипед.
 
Најдобро би било да кажеш колку средства можеш да одвоиш, за каква намена ти е точакот (возење низ град, во планина, рекреативно по асфалт) за да може да ти препорачаме нешто.
Ако ти е за низ град тогаш ќе ти заврши работа и менувачи од најниска класа Шимано Сис и Турни што ги спомна, ако планираш да го возиш низ планина тогаш би било добро да бараш нешто над Шимано Аливио или пак Срам 5ка во опрема со соодветна виљушка за таа намена. Најдобро би ти било да земеш и фул суспеншн за да не се заебаваш и сервисираш после секое акање низ планина.
Ако планираш да возиш рекреативно по асфалт само тогаш барај си друмски велосипед.

Пишав претходно дека велосипедот ќе го возам 98% на асфалт..
некогаш можеби ете ќе пројавам желба и за водно, но не по патчиња, туку по асфалт :)
Hard Rock Specialized Sport, дечкото ми го спушта на 13к....
Еден другар ми вели можам да си земам Polar apache, со диск напред, нов за 12к, ако се исценкам... но тој е со шимано турнеј... а со истата опрема е и спринтот на еден другар кој е прилично поефтин...
Додека спешилазд велосипедот е со асера и алтус, што е нешто просечно според моите инфорамции .
Но сепак е стар 2 години... и дечкото тврди дека е возен само по асфалт... има шанси нешто да е заебано на така прилично квалитетен точак или ?
 
Пишав претходно дека велосипедот ќе го возам 98% на асфалт..
некогаш можеби ете ќе пројавам желба и за водно, но не по патчиња, туку по асфалт :)
Hard Rock Specialized Sport, дечкото ми го спушта на 13к....
Еден другар ми вели можам да си земам Polar apache, со диск напред, нов за 12к, ако се исценкам... но тој е со шимано турнеј... а со истата опрема е и спринтот на еден другар кој е прилично поефтин...
Додека спешилазд велосипедот е со асера и алтус, што е нешто просечно според моите инфорамции .
Но сепак е стар 2 години... и дечкото тврди дека е возен само по асфалт... има шанси нешто да е заебано на така прилично квалитетен точак или ?

Извини сум го пропуштил твојот пост каде што си го напишал тоа. Не знам што да ти речам, немој да мислиш дека кој знае колку е подобар Алтус од Турнеј, се работи за една класа нагоре.
Провери си ја димензијата да ти одговара прво да ти одговара.
Инаку моја препорака за точак низ град би ти бил овој скоро нов Коратек, само штета е што си малку ти ограничен со буџет.
Мислам дека би одговарало некаде за 180-185 височина.

http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=906006
 
Пишав претходно дека велосипедот ќе го возам 98% на асфалт..
некогаш можеби ете ќе пројавам желба и за водно, но не по патчиња, туку по асфалт :)
Hard Rock Specialized Sport, дечкото ми го спушта на 13к....
Еден другар ми вели можам да си земам Polar apache, со диск напред, нов за 12к, ако се исценкам... но тој е со шимано турнеј... а со истата опрема е и спринтот на еден другар кој е прилично поефтин...
Додека спешилазд велосипедот е со асера и алтус, што е нешто просечно според моите инфорамции .
Но сепак е стар 2 години... и дечкото тврди дека е возен само по асфалт... има шанси нешто да е заебано на така прилично квалитетен точак или ?

Ако можеш земи го Specialized-от, деловите му се основни, но рамот е далеку подобар од тој на Polar-от или Sprint, неспоредливо и плус добиваш супербренд. Со време може и да го надградиш со подобри делови. Батали ги тие понуди со диск напред и вибрејк назад, тоа е најголема глупост. Се знае, или точакот е со вибрејк или е со диск кочници. Средина (освен крпеници) нема. :)
 
Извини сум го пропуштил твојот пост каде што си го напишал тоа. Не знам што да ти речам, немој да мислиш дека кој знае колку е подобар Алтус од Турнеј, се работи за една класа нагоре.
Провери си ја димензијата да ти одговара прво да ти одговара.
Инаку моја препорака за точак низ град би ти бил овој скоро нов Коратек, само штета е што си малку ти ограничен со буџет.
Мислам дека би одговарало некаде за 180-185 височина.

http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=906006

Го пробав Спешијалзот, и нема ништо шимано на него. МИслам дека Sun tour, се викаше брендот, и речиси се е од него... АКо не се лажам С-рам x4 беше апаратчето, и дечкото ми кажа демек го земал овој, бидејќи само шимано аливио па нагоре, биле добри делови. Што значи дека овој би требало да е некаде во класа со него.
Се е топ на точакот, изгледа како нов... само не ми се свиѓаат кочниците.... на брат ми максот од 5к, изгледаат како 5 класи над нив. Стискаш на задна, и кочи некако ептееен бавно, и кога ќе стиснеш до половина, нешто како да крцка металот на рачката за кочницата. Кога ќе ги стиснеш двете си кочи топ. И да не се стиска до крај.. некако до пола само и тоа со потешкотии малце... кај максот, оди скоро до крај, али многу мазно се стиска... баш ме изненади тоа. Амортизерот си работи супер... апаратчето менува онака... солидно, не приметувам разлика споредено со крш апаратчињата. АЛи добро, ваљда така треба и да е. Значи нема ништо шимано на него, се е suntour.
Е сега ме мисли тоа што за 12-13 ијлади можам да си земам некој солиден точак за мои потреби како поларот со shimano tourney, на рати, што многу повеќе ми одговара, нема да ги осетам парите дека се дадени, додека овие ќе ги дадам во кеш, и тоа за велосипед 2 години стар...
Значи не ми е битно да има топ рам, не планирам да го дрнкам по планини, туку едноставно сакам да има солидни делови кои нема да ме заебаваат ( пример крцкање на преносот, или негово шалтање, проблеми со апаратчето... де менува, де менува... значи да нема никакви проблеми дур го возам најнормално). И се разбира сакам да ме тера неколку години..... не после година две, да мењам ова... да мењам она.... да немам никакви проблеми 3-4-5 години. Или претпоставувам дека тоа не е можно ? xD
Ако можеш земи го Specialized-от, деловите му се основни, но рамот е далеку подобар од тој на Polar-от или Sprint, неспоредливо и плус добиваш супербренд. Со време може и да го надградиш со подобри делови. Батали ги тие понуди со диск напред и вибрејк назад, тоа е најголема глупост. Се знае, или точакот е со вибрејк или е со диск кочници. Средина (освен крпеници) нема. :)
Не е обичен спешилајзд, туку спорт верзијата, со сантоур И с-рам делови. мислам дека не се баш најосновни деловите, туку некаде од средна класа.... Али пошто не се разбирам многу многу..... тоа го оставам на вас :)
 
Јас би ти препорачал внатрешни Rubena. Ги имаш по пазариве, мислам дека се 150 денари. Ги пумпам еднаш на 3-4 месеци (не знам како може толку перфектно да држат воздух) , ги користам 11 месеци и до сега ми се нема ни еднаш внатрешна дупнато :).


http://www.rubena.eu/

купив еден стар точак во април и прво што беше му сменив задна внатрешна; лошо е што е бандажот челичен, хромиран, со големи глави од жиците. Оригинал имаше една бела пвц трака, ама таа нечинеше, заштитив со намотување американски изолирбанд. Имав у подрум една внатрешна Рубена. Немав проблем, но кога ми работеше мајстор нешто на ланецот заборави да ја напумпа гумара и со издишана малку возев, додека осетив и му се вратив. Но по некое време почна да ме зеза гумата, па ја сменив, имав во подрум савина, стара од Југославија но малку користена, гумата е подебела од на Рубена, значително. Но савината имаше една лепенка. По едно време и савината зеза, дали од едната лепенка што ја има. Но држи 2-3 дена, после издишува. Инаку савината гума е доста подебела.
Дали има во Скопје савини внатрешни за 26 инчи ?
 
Го пробав Спешијалзот, и нема ништо шимано на него. МИслам дека Sun tour, се викаше брендот, и речиси се е од него... АКо не се лажам С-рам x4 беше апаратчето, и дечкото ми кажа демек го земал овој, бидејќи само шимано аливио па нагоре, биле добри делови. Што значи дека овој би требало да е некаде во класа со него.
Се е топ на точакот, изгледа како нов... само не ми се свиѓаат кочниците.... на брат ми максот од 5к, изгледаат како 5 класи над нив. Стискаш на задна, и кочи некако ептееен бавно, и кога ќе стиснеш до половина, нешто како да крцка металот на рачката за кочницата. Кога ќе ги стиснеш двете си кочи топ. И да не се стиска до крај.. некако до пола само и тоа со потешкотии малце... кај максот, оди скоро до крај, али многу мазно се стиска... баш ме изненади тоа. Амортизерот си работи супер... апаратчето менува онака... солидно, не приметувам разлика споредено со крш апаратчињата. АЛи добро, ваљда така треба и да е. Значи нема ништо шимано на него, се е suntour.
Е сега ме мисли тоа што за 12-13 ијлади можам да си земам некој солиден точак за мои потреби како поларот со shimano tourney, на рати, што многу повеќе ми одговара, нема да ги осетам парите дека се дадени, додека овие ќе ги дадам во кеш, и тоа за велосипед 2 години стар...
Значи не ми е битно да има топ рам, не планирам да го дрнкам по планини, туку едноставно сакам да има солидни делови кои нема да ме заебаваат ( пример крцкање на преносот, или негово шалтање, проблеми со апаратчето... де менува, де менува... значи да нема никакви проблеми дур го возам најнормално). И се разбира сакам да ме тера неколку години..... не после година две, да мењам ова... да мењам она.... да немам никакви проблеми 3-4-5 години. Или претпоставувам дека тоа не е можно ? xD

Не е обичен спешилајзд, туку спорт верзијата, со сантоур И с-рам делови. мислам дека не се баш најосновни деловите, туку некаде од средна класа.... Али пошто не се разбирам многу многу..... тоа го оставам на вас :)


Срам 4-ка е во класа на Алтус, т.е народски кажано ништо посебно.Под него има само една класа, а тоа е почетната Срам 3-ка.
Значи не се во средната класа, туку на самиот почеток
Не знам што друго има од Сантур точакот освен виљушката, можеби само преносот напред, се останато претпоставувам дека е Срам 4-ка.
Во врска со кочниците мислам дека треба да се сменат пакните за кочење и да се штеловаат и нема да имаш проблем.
И покрај тоа што Спешалајзод нема некоја посебна опрема во случај да нема механички оштетувања на рамот мислам дека си вреди за 13.000 ден.
И со Срам 4ка ќе истераш многу километри низ град ако го пазиш.
Разликата помеѓу Спешалајзод и останатите велосипеди што ги спомна е тоа што ако се заразиш и решиш да почнеш да инвестираш во надоградба на велосипедот е во тоа што ако го купиш него секогаш ќе имаш основа за такво нешто, додека со Полар и Спринт нема да вреди такво нешто.
 
Го пробав Спешијалзот, и нема ништо шимано на него. МИслам дека Sun tour, се викаше брендот, и речиси се е од него... АКо не се лажам С-рам x4 беше апаратчето, и дечкото ми кажа демек го земал овој, бидејќи само шимано аливио па нагоре, биле добри делови. Што значи дека овој би требало да е некаде во класа со него.
Се е топ на точакот, изгледа како нов... само не ми се свиѓаат кочниците.... на брат ми максот од 5к, изгледаат како 5 класи над нив. Стискаш на задна, и кочи некако ептееен бавно, и кога ќе стиснеш до половина, нешто како да крцка металот на рачката за кочницата. Кога ќе ги стиснеш двете си кочи топ. И да не се стиска до крај.. некако до пола само и тоа со потешкотии малце... кај максот, оди скоро до крај, али многу мазно се стиска... баш ме изненади тоа. Амортизерот си работи супер... апаратчето менува онака... солидно, не приметувам разлика споредено со крш апаратчињата. АЛи добро, ваљда така треба и да е. Значи нема ништо шимано на него, се е suntour.
Е сега ме мисли тоа што за 12-13 ијлади можам да си земам некој солиден точак за мои потреби како поларот со shimano tourney, на рати, што многу повеќе ми одговара, нема да ги осетам парите дека се дадени, додека овие ќе ги дадам во кеш, и тоа за велосипед 2 години стар...
Значи не ми е битно да има топ рам, не планирам да го дрнкам по планини, туку едноставно сакам да има солидни делови кои нема да ме заебаваат ( пример крцкање на преносот, или негово шалтање, проблеми со апаратчето... де менува, де менува... значи да нема никакви проблеми дур го возам најнормално). И се разбира сакам да ме тера неколку години..... не после година две, да мењам ова... да мењам она.... да немам никакви проблеми 3-4-5 години. Или претпоставувам дека тоа не е можно ? xD

Не е обичен спешилајзд, туку спорт верзијата, со сантоур И с-рам делови. мислам дека не се баш најосновни деловите, туку некаде од средна класа.... Али пошто не се разбирам многу многу..... тоа го оставам на вас :)

Војводо,имам еден пријател кој стално ми носи велосипеди за другариве.Имал еден моментално со деоре делови и рок шок тора амортизер.Планирав да го земам за мене али нема дискови па ако сакаш sвони ми и ако си од Скопје ќе го погледнеме утре.

Не сум го видел,но пријателот вели дека е во топ состојба.Од човекот зимам стално роба па досега никогаш не ме излажал,али најдобро да си видиш во живо

Rock Shox Tora Amortizer,Ritchey делови,Schwalbe гуми,мавик бандажи,деоре главини.Срам заден менувач.Марка некоја Swiss не толку позната(барем на мене не).Исто и големина незнам али треба да е М или Л.Од овие тука што ги понуди овој е авион за нив и сигурно многу многу посочуван т.е помалку возен.Барем такви се сите што сум ги зимал од кај него.На него е се марка и тоа врвна т.е шимано деоре,авид,мавик,ритчи итн.Пази најинтересно е што ми кажа дека има и спд педали...Му бара 16000 денари али мислам дека ќе намали уште 2000 денари бидејќи сум му редовен муштерија.АKo си заинтересиран пиши ми порака и ќе ти дадам мое бројче.Побарај ме и ќе те однесам да си го видиш.
 
Срам 4-ка е во класа на Алтус, т.е народски кажано ништо посебно.Под него има само една класа, а тоа е почетната Срам 3-ка.
Не знам што друго има од Сантур точакот освен виљушката, можеби само преносот напред, се останато претпоставувам дека е Срам 4-ка.
Во врска со кочниците мислам дека треба да се сменат пакните за кочење и да се штеловаат и нема да имаш проблем.И со Срам 4ка ќе истераш многу километри низ град ако го пазиш.
Нешто имаш згрешено тука. X4 е во класа на ацера т.е. имаш Sram 3.0, X3, X4 па нагоре од класите на задни менувачи. Порано имам возено Х4 и ептен бев задоволен, сите планини ги поминав со него, што камења и гранки имам собрано со него и работи супер и ден денес , го вози мој пријател. Се кладам дека нема да осетиш никаква разлика во менувањето, дали е Х4, Х5 или Х7 освен во тежината на самиот менувач и ударот на ланецот при offroad возење. Истото и со Shimano, дури и кај Sram е 1:1 actuation ratio, што значи полесно/понежно менување. Затоа, без навреда, не зборувај за нешто што не си пробал т.е. на памет. :)
 
Срам 4-ка е во класа на Алтус, т.е народски кажано ништо посебно.Под него има само една класа, а тоа е почетната Срам 3-ка.
Значи не се во средната класа, туку на самиот почеток
Не знам што друго има од Сантур точакот освен виљушката, можеби само преносот напред, се останато претпоставувам дека е Срам 4-ка.
Во врска со кочниците мислам дека треба да се сменат пакните за кочење и да се штеловаат и нема да имаш проблем.
И покрај тоа што Спешалајзод нема некоја посебна опрема во случај да нема механички оштетувања на рамот мислам дека си вреди за 13.000 ден.
И со Срам 4ка ќе истераш многу километри низ град ако го пазиш.
Разликата помеѓу Спешалајзод и останатите велосипеди што ги спомна е тоа што ако се заразиш и решиш да почнеш да инвестираш во надоградба на велосипедот е во тоа што ако го купиш него секогаш ќе имаш основа за такво нешто, додека со Полар и Спринт нема да вреди такво нешто.

не планирам никаква наградба, едноставно очекувам велосипедот да биде пали-вози :)
Би било ли паметно прво да се однесе велосипедот на некој сервис, пошто е сепак 2 години стар, и можеби нешто е при крај, па ќе треба да се менува....И препорачајте некој сервисер во кисела вода ( таму живее дечкото), кој што си ја знае својата работа, и ќе ги открие сите мани, ако воопшто велосипедот ги има :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom