Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Овие две работи не идат друже во никој случај, и на старо е мн тешко да начекаш нешто такво. Збориме за добро точаче не за собим или макс.Некој предлог за до 21 000 за МТБ. Претежно ќе се вози на асфалт но на лош асфалт и дел на калдрма (коцка). По можност да е full suspension. Големина М. И на старо доаѓа во предвид.
Истото како што ти кажа @wiksa , за 350 ЕУР ќе земеш добро точаче (супербренд) со добра опрема, но само на старо. Отприлика дај некој опис или слика од некој точак кој си го меркал, па ќе видиме.Некој предлог за до 21 000 за МТБ. Претежно ќе се вози на асфалт но на лош асфалт и дел на калдрма (коцка). По можност да е full suspension. Големина М. И на старо доаѓа во предвид.
Добар full suspension на нови ти е околу 1000 евра збориме да има солидна опрема и да имаш и заден позади пристоен амортизер а не како на собим имаш амортизер подобро да го немаш повеќе металот да ти упива. Колку и да сакаат да го продадат на старо после тоа под 500 евра никој не ти го дава. Еве другар мој го продава неговиот bike downhill full suspension 1600 евра му бара точачето е старо 1,5 година. Ова за споредба ти го пишувам за да ти доловам што бараш и за колку сакаш да го добиеш.Ништо тогаш ќе штедам уште некое време да го дигнам буџетот барем на 25 000. И ќе размислам за предлогот наместо амортизер да одам на квалитетно седиште.
За добар велосипед(читај ова добар а не одличен) треба овие 25000 да ги помножиш х2Ништо тогаш ќе штедам уште некое време да го дигнам буџетот барем на 25 000. И ќе размислам за предлогот наместо амортизер да одам на квалитетно седиште.
Да, рече дека му е за нерамен асфалт и калдрма, но спомна дека сака full suspension. За 400 па и 500 ЕУР нема шанси да најде. Најефтините на ново се околу 1500 ЕУР па нагоре. Е сега, ако налета на некој краден или некој полу уништен, тоа е друга работа.добро де рече ќе го возел по калдрма и по нерамен асвалт што значи и дека не му е за по уздолница* што значи дека може да помине и со некој основен модел на точак со фул суспензија до 400 евра половен, мислам дека се наоѓа таков нели, што чинел 1000 евра пред 3-4 години сеа би чинел околу 400-500 евра
Зошто ти е фул суспенжн точак за по калдрма?...Хардтеил ќе ти брка и тоа каква работа.ОК гледам дека треба длабок џеб за full suspension. Досега имав еден кинез од 100 евра со full suspension и грд ваков таков ама се навикнав, и кога ќе се качам на друг точак макар и да е некој од 1000 многу ми е тврдо на г*зето.![]()
Ќе вози даун-калдрма.Зошто ти е фул суспенжн точак за по калдрма?...Хардтеил ќе ти брка и тоа каква работа.
Не бе другар не ти е тврдо на г*азето зашто твојот има амортизер а нашите немаат. Верувај тие амортизерите што се на кинезите и на собимот е подобро да ги немаш одколку да ги имаш. Ти се се навикнал ан седлото бе пријател па сеа имаш проблеми на друго кога ќе се префрлиш. Затоа ти пишав ќе си најдеш седло што ти одговара и ќе си го фураш него. За намената која ја напиша треба да си луд да зимаш full, земи си добар МТБ и мака ќе немаш. Е сеа за до кај 25000 се наоѓа супер точаче, уште и ако се рашеташ малку повеќе по продавнициве и да начекаш некоја рамка што не е толку голем бренд па да ја напукаш со подобра опрема, подобар деал од тоа неможеш да направиш.ОК гледам дека треба длабок џеб за full suspension. Досега имав еден кинез од 100 евра со full suspension и грд ваков таков ама се навикнав, и кога ќе се качам на друг точак макар и да е некој од 1000 многу ми е тврдо на г*зето.![]()
И да начека ефтина рамка, плус (нови) како што викаш, подобри делови, ќе го надмине лимитот. Сепак повеќе ќе добие и поисплатливо е цел велосипед.Не бе другар не ти е тврдо на г*азето зашто твојот има амортизер а нашите немаат. Верувај тие амортизерите што се на кинезите и на собимот е подобро да ги немаш одколку да ги имаш. Ти се се навикнал ан седлото бе пријател па сеа имаш проблеми на друго кога ќе се префрлиш. Затоа ти пишав ќе си најдеш седло што ти одговара и ќе си го фураш него. За намената која ја напиша треба да си луд да зимаш full, земи си добар МТБ и мака ќе немаш. Е сеа за до кај 25000 се наоѓа супер точаче, уште и ако се рашеташ малку повеќе по продавнициве и да начекаш некоја рамка што не е толку голем бренд па да ја напукаш со подобра опрема, подобар деал од тоа неможеш да направиш.
Може другиве да не се сложат со моето мислење ама мислам дека тоа ќе ти заврши голема работа.
Зависи колку ќе сака да лета со деловите (незнам за шимано како им идат и колку имаше подобри од деоре ама) немора да става срам х9 или х0, за тоа што го навел дека ќе го користи велосипедот му е доволно и да има х5 може и некој дел х7 да стави. А формула главини со индустриски (машински или како и да беа) лагери се добар избор. Точно е твоето дека е подобро да иде и да си го земе цел од некаде, дури и најисправно ама кога располагаш со ограничен буџет немораш да ја занемариш и оваа опција. Една мерида рамка само кошта 10к да ја купиш, а за тие пари можеш да купиш рамка и амортизер пример РАМ (овие бугарските што се, а се доста квалитетни и немаат лоша геометрија).И да начека ефтина рамка, плус (нови) како што викаш, подобри делови, ќе го надмине лимитот. Сепак повеќе ќе добие и поисплатливо е цел велосипед.