Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Некој предлог за до 21 000 за МТБ. Претежно ќе се вози на асфалт но на лош асфалт и дел на калдрма (коцка). По можност да е full suspension. Големина М. И на старо доаѓа во предвид.
 
Некој предлог за до 21 000 за МТБ. Претежно ќе се вози на асфалт но на лош асфалт и дел на калдрма (коцка). По можност да е full suspension. Големина М. И на старо доаѓа во предвид.
Овие две работи не идат друже во никој случај, и на старо е мн тешко да начекаш нешто такво. Збориме за добро точаче не за собим или макс.
За оваа цена може да се земе некој убав МТБ само со преден амортизер солидна опрема и убаво седло и да немаш гајле на калдрмата па и на лошиот асфалт.
 
Некој предлог за до 21 000 за МТБ. Претежно ќе се вози на асфалт но на лош асфалт и дел на калдрма (коцка). По можност да е full suspension. Големина М. И на старо доаѓа во предвид.
Истото како што ти кажа @wiksa , за 350 ЕУР ќе земеш добро точаче (супербренд) со добра опрема, но само на старо. Отприлика дај некој опис или слика од некој точак кој си го меркал, па ќе видиме.
 
Ништо тогаш ќе штедам уште некое време да го дигнам буџетот барем на 25 000. И ќе размислам за предлогот наместо амортизер да одам на квалитетно седиште.
 
Ништо тогаш ќе штедам уште некое време да го дигнам буџетот барем на 25 000. И ќе размислам за предлогот наместо амортизер да одам на квалитетно седиште.
Добар full suspension на нови ти е околу 1000 евра збориме да има солидна опрема и да имаш и заден позади пристоен амортизер а не како на собим имаш амортизер подобро да го немаш повеќе металот да ти упива. Колку и да сакаат да го продадат на старо после тоа под 500 евра никој не ти го дава. Еве другар мој го продава неговиот bike downhill full suspension 1600 евра му бара точачето е старо 1,5 година. Ова за споредба ти го пишувам за да ти доловам што бараш и за колку сакаш да го добиеш.
 
Ништо тогаш ќе штедам уште некое време да го дигнам буџетот барем на 25 000. И ќе размислам за предлогот наместо амортизер да одам на квалитетно седиште.
За добар велосипед(читај ова добар а не одличен) треба овие 25000 да ги помножиш х2
Срам ми е да ти кажам но овие 25000 денари кои ќе се заштедат ти се малку и за најосновен половен,а камоли нов.
Братучедот кој живее во Луксембург сега го менувал неговиот заден амортизер Dt swiss.Само амортизерот го платил 430 евра.
Па сега ти види дали може да се најде full suspension за 400 евра :(
 
добро де рече ќе го возел по калдрма и по нерамен асвалт што значи и дека не му е за по уздолница* што значи дека може да помине и со некој основен модел на точак со фул суспензија до 400 евра половен, мислам дека се наоѓа таков нели, што чинел 1000 евра пред 3-4 години сеа би чинел околу 400-500 евра
 
добро де рече ќе го возел по калдрма и по нерамен асвалт што значи и дека не му е за по уздолница* што значи дека може да помине и со некој основен модел на точак со фул суспензија до 400 евра половен, мислам дека се наоѓа таков нели, што чинел 1000 евра пред 3-4 години сеа би чинел околу 400-500 евра
Да, рече дека му е за нерамен асфалт и калдрма, но спомна дека сака full suspension. За 400 па и 500 ЕУР нема шанси да најде. Најефтините на ново се околу 1500 ЕУР па нагоре. Е сега, ако налета на некој краден или некој полу уништен, тоа е друга работа.
 
ОК гледам дека треба длабок џеб за full suspension. Досега имав еден кинез од 100 евра со full suspension и грд ваков таков ама се навикнав, и кога ќе се качам на друг точак макар и да е некој од 1000 многу ми е тврдо на г*зето. :LOL:
 
ОК гледам дека треба длабок џеб за full suspension. Досега имав еден кинез од 100 евра со full suspension и грд ваков таков ама се навикнав, и кога ќе се качам на друг точак макар и да е некој од 1000 многу ми е тврдо на г*зето. :LOL:
Зошто ти е фул суспенжн точак за по калдрма?...Хардтеил ќе ти брка и тоа каква работа.
 
ОК гледам дека треба длабок џеб за full suspension. Досега имав еден кинез од 100 евра со full suspension и грд ваков таков ама се навикнав, и кога ќе се качам на друг точак макар и да е некој од 1000 многу ми е тврдо на г*зето. :LOL:
Не бе другар не ти е тврдо на г*азето зашто твојот има амортизер а нашите немаат. Верувај тие амортизерите што се на кинезите и на собимот е подобро да ги немаш одколку да ги имаш. Ти се се навикнал ан седлото бе пријател па сеа имаш проблеми на друго кога ќе се префрлиш. Затоа ти пишав ќе си најдеш седло што ти одговара и ќе си го фураш него. За намената која ја напиша треба да си луд да зимаш full, земи си добар МТБ и мака ќе немаш. Е сеа за до кај 25000 се наоѓа супер точаче, уште и ако се рашеташ малку повеќе по продавнициве и да начекаш некоја рамка што не е толку голем бренд па да ја напукаш со подобра опрема, подобар деал од тоа неможеш да направиш.

Може другиве да не се сложат со моето мислење ама мислам дека тоа ќе ти заврши голема работа.
 
Не бе другар не ти е тврдо на г*азето зашто твојот има амортизер а нашите немаат. Верувај тие амортизерите што се на кинезите и на собимот е подобро да ги немаш одколку да ги имаш. Ти се се навикнал ан седлото бе пријател па сеа имаш проблеми на друго кога ќе се префрлиш. Затоа ти пишав ќе си најдеш седло што ти одговара и ќе си го фураш него. За намената која ја напиша треба да си луд да зимаш full, земи си добар МТБ и мака ќе немаш. Е сеа за до кај 25000 се наоѓа супер точаче, уште и ако се рашеташ малку повеќе по продавнициве и да начекаш некоја рамка што не е толку голем бренд па да ја напукаш со подобра опрема, подобар деал од тоа неможеш да направиш.

Може другиве да не се сложат со моето мислење ама мислам дека тоа ќе ти заврши голема работа.
И да начека ефтина рамка, плус (нови) како што викаш, подобри делови, ќе го надмине лимитот. Сепак повеќе ќе добие и поисплатливо е цел велосипед.
 
И да начека ефтина рамка, плус (нови) како што викаш, подобри делови, ќе го надмине лимитот. Сепак повеќе ќе добие и поисплатливо е цел велосипед.
Зависи колку ќе сака да лета со деловите (незнам за шимано како им идат и колку имаше подобри од деоре ама) немора да става срам х9 или х0, за тоа што го навел дека ќе го користи велосипедот му е доволно и да има х5 може и некој дел х7 да стави. А формула главини со индустриски (машински или како и да беа) лагери се добар избор. Точно е твоето дека е подобро да иде и да си го земе цел од некаде, дури и најисправно ама кога располагаш со ограничен буџет немораш да ја занемариш и оваа опција. Една мерида рамка само кошта 10к да ја купиш, а за тие пари можеш да купиш рамка и амортизер пример РАМ (овие бугарските што се, а се доста квалитетни и немаат лоша геометрија).

Да не бидам погрешно разбран дека викам ова е ист квалитет знам дека мерида и рам се различни класи, ама колку пари толку музика нели.
 
Тежок аматер сум на ова поле, но загреан сум да зимам еден точак и редовно да возам. Добри ли се бајковиве за цената што ја имаат, и има ли некоја голема разлика помеѓу двата?

http://bikemarket.mk/index.php?Itemid=54&option=com_kh&view=item&category_id=1&item_id=238

и

http://bikemarket.mk/index.php?Itemid=54&option=com_kh&view=item&category_id=1&item_id=212

Засега фаворит ми е Мерида, но има ли до таа цена 30-35к друг добар точак?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom