Opel Kadett C

  • Креатор на темата Креатор на темата kimi makedonski
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Многумина од вас некогаш имале контакт со овој автомобил кој секако оставил трага. Произведен во 1 милион и 800 илјади примероци кадетт ц е култен автомобил денес. Искрено многу ми е мерак што поседувам еден. И после историјата која следува пожелно е да ги кажете вашите искуства со кадетт ц доколку имате или пак вашето мислење за овој автомобил.

Во август 1973 беше претставен наследникот на Кadett B, Kadett C. Опел понуди нов кадет кој не беше веќе само средство за транспорт туку и задоволство да се вози.
thumb-gte-1.jpg

Повеќе од 3.3 милиони претходници на Kadett C се произведени од кои 2.65 милиони Kadett B. По преставувањето на Manta A и Askona A опеловиот Kadett C е претставен како возило од средната класа со многу можности. Искористувајќи ги тие можности опел се одлучи да го пласира овој автомобил насекаде низ светот.
Развој
Планот бил да се произведе автомобил кој може да се произведува паралелно низ целиот свет и кој ќе биде сериозен конкурент на VW. Оpel Kadett C, кој се развивал уште од 1970 со кодно име "project 1865" конечно бил спремен за светскиот пазар. Идеата започнала кон крајот на летото во 1970 на таен состанок помеѓу Опел, ГМ и неколку други компании. Целта била да се произведе автомобил кој ќе биде прифатен од Исланд до Хаваи. Шасијата требало да одговара на повеќе различни мотори кои ќе се вградуваат подоцна. Производството ќе биде во Аргентина, Австралија, Бразил, Германија, Белика Британија, Јапонија и САД.
modellen-sedan-doorsn.jpg

Само година подоцна "project 1865" не преставуваше повеќе концепт туку конкретен проект. Инжињерите на опел во тајност изработиле неколку прототипа со заден пренос а дури имало и прототипи со преден пренос.
Претставувањето на Оpel Kadett C
Новиот Kadett C за прв пат е претставен во август 1973 на мото саемот во Франкфурт. Посетителите се собирале околу новиот кадет неверувајќи во она што го гледале, новиот кадет ќе биде прогласен за ѕвезда на саемот.
coupe-c2-berlinetta-beige-2_450x224.jpg

И целото внимание на новинарите било свртено кон новиот кадет а пасатот на VW ќе остане во сенка. Со веќе постоечките модели но и новиот кадет, опел ќе се најде на исто рамниште во продажбата со VW за првпат во историјата. Модерниот спортски дизајн покрај останатите работи ќе го направи овој автомобил посакуван за многу луѓе.Истотака просторот во кабината е проширен а повеќе магазини потенцирале дека Kadett C не само што се управува добро туку тој е дизајниран така што има одлични возни својства. Дури ќе има натпис во весник со наслов 'the Volkswagen from Russelsheim'.
Додатоци
Основниот модел на Kadett C немал многу опрема но затоа имало многу дополнителни работи кои можеле да бидат порачани.Во најлуксузната варијанта опел понудил се што имале и возилата од високата класа. Со годините дел од тоа ќе стане стандардна опрема во Kadett C.
opties-sr-interieur.jpg

Нафтената криза
Не само Опел туку и ГМ биле многу задоволни од почетната продажба на Kadett C. Но еуфоријата не траела долго бидејќи во октомври 1973 започнала нафтената криза и цената на горивото значително се зголемила а продажбата на нови автомобили во светски рамки опаднала. Како одговор на тоа Опел во март 1974 во Kadett C ќе го воведе 1.0 литарскиот мотор како исклучително економично решение.
modellen-testbank.jpg

Конкуренцијата на Опел Kadett C
Во 1975 Kadett C добива силен конкурент во новиот модел на VW голф. За да го задржи чекорот со конкуренцијата и опел ќе воведе некои модификации кои ги имал новиот голф меѓу кои и новиот подобрен систем за кочење со диск сопирачки. Во мај 1975 ќе биде преставен и хечбекот Kadett C City.
city-c2-geel-1_350x225.jpg

Рели специјалист
modellen-gte-advertentie.jpg

Во 1975 ќе биде преставен и Kadett GT/E. Со подобрени возни својства и моќниот 1.9 литарски мотор овој кадет ќе биде побрз од голф гти. Слоганот на опел за овој модел бил 'The rally specialist for all days.'
Kadett GT/E ќе ја наследи Askona SR на рели стазите. Спортските регулативи налагале дека потребно е да се произведат 1000 автомобили за да се добие одобрување за натпреварување во група 2 и 5000 за група 1.
Kadett GT/E ќе добие и свој препознатлив дизајн со црно жолта комбинација. Истоака овој модел ќе има и нов 5 степен менувач.
Срцето на GT/E е 1.9 литарсиот мотор со 105 коњски сили. Со тежина од само 910 килограми тоа му дава на Kadett GT/E сооднос од 8.7 килограми на 1 коњска сила. Покрај тоа и новиот менувач бил одличен а како недостаток се наведува премногу тврдата суспензија и малата видливост позади.
Во 1977 ќе биде претставена новата верзија на GT/E. Дизајнерите на овој модел направиле волк во овчја кожа. Со 2.0 литарскиот модел со 115 HP овој кадетт ќе има фантастично забразување за само 9 секунди до 100 и максимална брзина над 200 километри на час.
Нешто послаб од ова ќе биде Opel Kadett Rallye кој го носел 1.6 литарскиот мотор со 110 коњски сили. Истиот мотор подоцна ќе стане достапен и во сите останати модели.

Приказната завршува
Од појавата во 1973 понудени се 18 различни модели на Kadett C на пазарот. Од најефтиниот Kadett City до најскапиот GT/Е. Посебно место заслужува и аеро моделот преставен во 1976 година. Овој модел е произведен во лимитирана серија.
aero-c1-lichtblauw-3_400x157.jpg

Во 1979 завршува производството на Kadett C со претставувaњeто на наследникот Kadett D. Денес Kadett C е познат како последниот вистински кадет.


И за крај слики од мојот кадетт.
2yosnqd.jpg


2i78u4k.jpg


2m4p3bk.jpg


16ia4qg.jpg


vmunfc.jpg
[/QUOTE]

И секако едно видео каде најдобро се гледа што може кадетт ц без никакви преправки само со малку храброст и желба за забава.
Kimi Makedonski
 
Моделов стварно има нешто во дизајнот. Да беше 20% поголем во сите димензии ќе беше ѕвер представник на олд-скулот иако и вака за мене е дефинитивно топ 2 од тој период после Голф1.
 
Се продава уште овој подолу, или продаден е? Гледам огласов од ноември е... :)
 
За малце ќе купев еден ваков Кадет. Ама имаше 250.000 поминати, трошеше литар уље на 300km. Цената му беше 350 евра со атестиран плински уред, ама не беше очуван ко што треба. Внатре беше лом :)
 
Искрено, навистина ми е жал што Opel прекина да го произведува моделот Kadett! Corsa можеби би требало да го наследи, но само по работна зафатнина на моторот додека по пространост и комфор воопшто не е така. Конкретниов модел колку што ми е познато, е дизајниран во Велика Британија како Vauxhall Kadett, најпрвин произведен во Vauxhall како дел од General Motors каде дел е и германскиот Opel. Има сеуште поприлично голем број добро зачувани примероци од овој модел низ Македонија.
 
Има едно зелено кадетче,се врктка низ маало... 2.0 150кс мислам е :)
 
Се продава уште овој подолу, или продаден е? Гледам огласов од ноември е... :)
Незнам да ти кажам јас сега го видов огласот, инаку фино е среден на сликите уште едни ATS бандажи супер би му стоеле мада и овие сега што се оригинални се добри.
 
Искрено, навистина ми е жал што Opel прекина да го произведува моделот Kadett! Corsa можеби би требало да го наследи, но само по работна зафатнина на моторот додека по пространост и комфор воопшто не е така. Конкретниов модел колку што ми е познато, е дизајниран во Велика Британија како Vauxhall Kadett, најпрвин произведен во Vauxhall како дел од General Motors каде дел е и германскиот Opel. Има сеуште поприлично голем број добро зачувани примероци од овој модел низ Македонија.

Naslednik na kadett e astrata a ne korsa. vprocem i posledniot kadet imase paralelno ime astra i kadett e za da posle 92 se prodolzi samo so astra
 
Naslednik na kadett e astrata a ne korsa. vprocem i posledniot kadet imase paralelno ime astra i kadett e za da posle 92 se prodolzi samo so astra

Не знаев точно и не бев сигурен. Во секој случај ти благодарам за исправката :)
 
Да ја освежиме темата со најнова слика од моето кадетче. I hope you'll like it. :D

29qh9aa.jpg
 
И тоа оние што си го видел моторот сигурно биле 1.2 мојот е единствен во македонија 1.0 и е уште помал. Под хауба две украинки може да си прошверцувам слободно има место. Комотно влегува в6 без проблем но се губи управливост целосно бега премногу напред тежината. Оптимално е 2.0 со турбо и може да си свиркаш. Или пак c20let од кадет или калибра.
Али мало мало моторче но нека не му се уроци има 300 000 без ремонт. Јас се си мислев 200 000 се знам еднаш ние го превртувавме и рачунав еднаш да е превртен пред да го купи татко ми но бил 2 пати пред тоа.
 
Џишнат, моторчето мало, ами да ги видиш ладњакот и мењачот, ко на играчка се :)
 
Џишнат, моторчето мало, ами да ги видиш ладњакот и мењачот, ко на играчка се :)
Aбе знам, на татко ми пријател имаше такво пред некој 10-тина години, со 1.0 мотор... само одамна се немам потсетено како изгледаше точно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom