Омилена/ни марки на автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
Прв избор мора да ми биде Renault, од пристрасни причини :)
Но кога би имал поголем буџет на располагање мака би мачел меѓу Audi И BMW.
 
Од помалку достапните: Ферари
Од достапните: Ауди
Од секојдневните: Опел, Фолсваген
 
до пред некое време вени сечев за рено... ама... ама сега од корен го сменив мислењето... волво ми е на мени и презадоволен сум... башка ако би летал во облаци, едно ламбо би сакал да го имам и испоштовам за екскурзија низ патиштава... мада за тој тип на коли треба да си и атлета и спортска дужа, за да можеш физички да влезеш и излезеш од него...:D и сега иако сум 150+ кила, ке се потрудам некако....:icon_mrgr:
 
до пред некое време вени сечев за рено... ама... ама сега од корен го сменив мислењето... волво ми е на мени и презадоволен сум... башка ако би летал во облаци, едно ламбо би сакал да го имам и испоштовам за екскурзија низ патиштава... мада за тој тип на коли треба да си и атлета и спортска дужа, за да можеш физички да влезеш и излезеш од него...:D и сега иако сум 150+ кила, ке се потрудам некако....:icon_mrgr:
хехе што така за волвото од еднаш премисла - те акнаа импресии а?

инаку што се однесува за мене. ако би можел да бирам од секојдневниве би одбрал тојота нисан мазда и слично јапонско/корејско.

ако веќе одиме со замисла и ја би одрбрал пагани.
 
Цвајтакт вартбург, 2 метра лим 5 метра дим
 
хехе што така за волвото од еднаш премисла - те акнаа импресии а?

инаку што се однесува за мене. ако би можел да бирам од секојдневниве би одбрал тојота нисан мазда и слично јапонско/корејско.

ако веќе одиме со замисла и ја би одрбрал пагани.
ти немаш појма какви импресии ме задесија... ако за рено и општо за сите француски возила важи дека имаат нај добра амортизација и нај лагодна вожња во однос на другите секојдневни коли, тогаш јас како бивши консумент на неколку ренолчиња еспешли шамад 19, можам да кажам дека во однос на волвото тие се тезгериња... за да го доживееш волво, треба да го имаш и консумираш некое време.. ама уште од првите 3 дена ке сватиш во што си седнал...

10 пати по издржливо од германец, 10 пати по елегантно возење од француз, 10 пати подобар внатрешен дизајн од италијанец и 10 пати повеке опрема од било кој јапанец... е тоа е волво...

да ми го кажуваше на мене некој ова пред да купам волво ке му се смеев во лице и ке ге го правев луд:D

п.с. од аспект на летањето, поред ламбото како алтернатива и јас би едно пагани... зонда пагни по конкретно:eek:
 
ти немаш појма какви импресии ме задесија... ако за рено и општо за сите француски возила важи дека имаат нај добра амортизација и нај лагодна вожња во однос на другите секојдневни коли, тогаш јас како бивши консумент на неколку ренолчиња еспешли шамад 19, можам да кажам дека во однос на волвото тие се тезгериња... за да го доживееш волво, треба да го имаш и консумираш некое време.. ама уште од првите 3 дена ке сватиш во што си седнал...

10 пати по издржливо од германец, 10 пати по елегантно возење од француз, 10 пати подобар внатрешен дизајн од италијанец и 10 пати повеке опрема од било кој јапанец... е тоа е волво...

да ми го кажуваше на мене некој ова пред да купам волво ке му се смеев во лице и ке ге го правев луд:D

п.с. од аспект на летањето, поред ламбото како алтернатива и јас би едно пагани... зонда пагни по конкретно:eek:
хехехе а што волво зема конкретно кажи - јас имам возено еден период ГЛ 460 ама сменет мотор пикнат од рено ради милион причини - така да можам да кажам за издржливоста на школката амортизацијата и слично - за мотор неможам да коментирам. - најголема импресија кај волвото ми беше парното - обично на коливе им треба 5 минути барем малце да загреат за парното да почне да дува топло - на волвото мислам дека помалце од минута му требаше (на ладна машина) - дали е нешто правано преправано и слично ( потшто реков сменет е моторот ) незнам но тоа е тоа.

и да - најиздржлива школка имаат дефинитивно во споредба со било која кола! ова е докажано милиарда пати.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom