nVIDIA vs ATI

  • Креатор на темата Креатор на темата AleXBOss
  • Време на започнување Време на започнување
ОФ ОФ :pos2: Интел??? кажи ми една интел графичка? ако мислиш за лараби, тогаш си се заебал. Пеформансите на лараби нема да бидат добри за игри туку за други математички пресметки Cuda и слично.

Интел прави добри процесори Ати и Нвидиа прават добри графички
Чипот што го спрема Интел наречен лараби ќе биде фејл за игри а ќе биде одичен за други работи ме мрзи сега да ти обајснувам нема да ме сватиш,така да за Интел да ги стигне Ати и Нвидиа во поглед на графичкитреба да поминат најмалце 2/3 години презенатацијата на лараби и неговите графички способности беше далеку од импресивна.



:tapp: добар пост!

Незнам дали потполно го свати мојот пост, пошто беше сарказам... Иначе не мешај графички и математички пресмети, најверојатно сакаш да кажеш дека интел единствено „чинат“ за програми...
Иначе велев за Intel graphics media accelerator x4500hd и арно си велам не е графичка карта туку чипче xD

Уште еднаш да повторам првиот дел од мојот минат пост е сарказам :baeh:
 
Незнам дали потполно го свати мојот пост, пошто беше сарказам... Иначе не мешај графички и математички пресмети, најверојатно сакаш да кажеш дека интел единствено „чинат“ за програми...
Иначе велев за Intel graphics media accelerator x4500hd и арно си велам не е графичка карта туку чипче xD

Уште еднаш да повторам првиот дел од мојот минат пост е сарказам :baeh:


Мешам графички со процесори зашто ти ги спомна како и да е!

Уште поголем фејл, сакаш да кажеш дека интегрирана графичка карта(x4500hd ) е подобра од GT200b серијата или од Ати 5XXX :tapp:

За интел сакам да кажам дека се зверови за процесори а за CGPU допрва ќе видиме, ништо друго од итнел не е добри нити матичните (не чипсетите) чинат нити пак интегрираните графички им се добри.

Пред да кажеш нешто размисли,прочитај(google) не пишувај само што ќе ти текне ова свати го добронамерно за у иднина.
 
По трет пат овај пат на англиски...
Sarcasm-a way of using words that are the opposite of what you mean in order to be unpleasant to sb or to make fun of them

Значи: НЕ
сакаш да кажеш дека интегрирана графичка карта(x4500hd ) е подобра од GT200b серијата или од Ати 5XXX
Туку баш обратното.

Их забегавме од темава 100% Незнам што ти е толку нејасно, јас само сакав да плукам на интел графичките, тоа е се...
 

Та-дам еве и на шо ми се однесуваше најпрвиот пост... Се трудат луѓето али текстов убаво вели дека се шит, али и дека се користат во најголем дел од лап топовите...

Mention Intel and graphics in the same sentence and you'll hear any gamer curse under their breath. But Intel's latest chips put ATI and NVIDIA squarely in the crosshairs with a ‘super GPU' that runs with up to 24 cores.


Mention "Intel" and "graphics" in the same breath and the immediate association is, well, a bit on the soft side. "Soft", like the feeling of planting your foot on something a friendly dog has left on the pavement.
Regardless of Intel's rhetoric every time it releases a GPU ("it really can play games well this time, guys!"), their graphics chips are still nothing compared with a discrete chunk of GPU processing power backed by its own dedicated slab of memory with ten times the bandwidth, and all brought to bear on the singular task of pumping out the pixels.
Ironically, despite Intel's lowly performance in gaming graphics or even Vista's Aero interface in many laptops, there's no argument that Intel is the biggest graphics chipset maker on the market today. Its graphic chips are built into many more PCs than either NVIDIA or ATI.
However, Intel seems to be getting serious about graphics. Really serious. Company veeps today started to join the dots on its project known as Larrabee, which has previously been little more than a handful of hints and the broadest of brushstrokes.

Извор
 
Како што кажав предходно Лараби ке биде фејл за графика 3д рендерирање,квалитет на слика и слично. Како и да е доста е оф топик ја мислам.
 
stalkercopdirectx1100b.jpg


Ууу, фенси :)

stalkerdx112.jpg


stalkerdx102.jpg


И на кој начин втората слика е подобра од првата?
 
stalkercopdirectx1100b.jpg


Ууу, фенси :)

stalkerdx112.jpg


stalkerdx102.jpg


И на кој начин втората слика е подобра од првата?

Во право си мац, многу брзо сакаат директиве икс да ги набијаат, без некоја реална можност или потреба... Сега за сега за џабе споредби како овие... Directx сега му е потребен за фиктивни промени да се продаваат се појаки и појаки графички картички, и windows 7Ката...
 
хех ја најде таа со најмала разлика :smir: ралзиката е во софт шедоус намената на таа слика е да покаже како се изработени сенките во DX11

BTW првата слика е подобра од 2 не обратно.

Пример многу пореално изгледа сенката на сликата во DX11 меѓутоа многу подобро се приметува кога има поголем број на објекти/сенки.Така што кога ке се создаде целосна слика има повидна разлика. Сепак идеата на сликата е само да се прикаже ралзиката во сенките не на целосната имплементација на DX11, многу поголемиот број на волуметрик ефекти амбиент оклужн, теселација, повеќе од двојно зголемен број на полигони за цртање на објектите,пореални ефекти со метод на пост процесирање
и слични технологии.

Сепак главен збор за DX11 ставам на теселацијта која е импресивенa имплентација. Постои од одамна во лабараториите на Ати само што немаше доволно моќен хардвер, или подршка од софтвер за да се користи во секојденвна употреба. Ако сакате да ја видите разликата погледнети ги сликите од бубамарите, сенчањето,полигоните и моделирањето. На крај самата импресивна чистина "depth of field" (длабочина/видност на деталите) на сликите :vozbud:

http://www.pcgameshardware.com/aid,...tX-11-screenshots-Update-More-DX11-pics/News/

еве линк за да приметите подобро кои се разликите.

Eве уште малце слики и спроедби овој пат не за DX11 него за новиот Суперсамплинг АА на Ати. Погледнета како просечната графички ГТА4 станува убава во галеријата доле,има одлични споредби.

http://www.pcgameshardware.com/aid,...-Mod-plus-graphics-cards-benchmarks/Practice/

Дали може Крајзис да се направи уште поубава ? секако дека може!

http://www.pcgameshardware.com/aid,...irst-DirectX-11-graphics-card/Reviews/?page=6

Стиснете ги сликите доле за споредба,тоа се филтрите што ги зборам што ги нема во DX9.
 
Несакам да навлегувам во кавги, но што те мачи тебе?Тоа е мое лично мислење за енвидиа графичките карти.

Твоето лично мислење е потполно ирелевантно без изнесени факти.:smir:
 
Еве уште нешто Dirt 2 !

Задржете се на водата, полигоните кои ги зборев веќе неколку пати,теселацијата (читај водата) моделирањето и самата графика, екстра добро изгледа! обавезно гледајте у HD


1:10 OMG!
 
ОФ ОФ :pos2: Интел??? кажи ми една интел графичка? ако мислиш за лараби, тогаш си се заебал. Пеформансите на лараби нема да бидат добри за игри туку за други математички пресметки Cuda и слично.

Интел прави добри процесори Ати и Нвидиа прават добри графички
Чипот што го спрема Интел наречен лараби ќе биде фејл за игри а ќе биде одичен за други работи ме мрзи сега да ти обајснувам нема да ме сватиш,така да за Интел да ги стигне Ати и Нвидиа во поглед на графичкитреба да поминат најмалце 2/3 години презенатацијата на лараби и неговите графички способности беше далеку од импресивна.
Кога веќе ја спомна лараби, интел превзема огромен ризик со лараби, за тоа се согласувам. Можно е да испадне големо срање бидејќи многу работи треба да бидат усогласени за лараби да успее. Но ако успее, тоа ќе биде револуција во компјутерската графика (real time, не prerendered).

Не знам дали си доволно информиран, ама од твојот пост ми изгледа дека не си. Лараби се прави со цел да биде феноменална и неспоредлива со денешните графички во ray tracing, а просечна во rasterization (начин на рендерирање кој се користи денес). Зошто е ова возбудливо? Бидејќи со ray tracing нема да има потреба да се пишуваат комплицирани кодови за да се добијат ефекти слични на реалноста (сенки, проѕирност, прекршување на светлина, отсјај, рефлексија) проблемот е што треба огромни перформанси за процесирање (ова е со една реченица најупростено објаснување на ray tracing vs. rasterization за повеќе прочитај тука). Интел мислат дека можат да го постигнат тоа со лараби, дали ќе успеат е едно од прашањата. Друга работа е колку девелоперите ќе се нафатат да почнат со работа на друга технологија, сосема различна од тоа што досега го работеле.

Повторно ќе кажам, интел превземаат огромен ризик, шансите се да оди по планот се многу мали. Но што добиваме ако им успее? Побрз развој на игри со прекрасна графика. Повеќе нема да има потреба од DirectX или OpenGL. Секако ако сакаш да играш некоја DX или OpenGL игра ќе можеш, само ќе треба да инсталираш DX или OpenGL. Со секоја наредна верзија на DX се што ќе треба да направиш е да ја инсталираш новата верзија, нема повеќе потреба од купување нов хардвер само заради DX верзија. И уопште нема да ги спомнувам добивките кои не се поврзани со игри бидејќи не ме интересираат (во суштина лараби треба да биде составена од многу x86 јадра кои се еквивалентни на јадрата во денешните процесори но претпоставувам со послаби перформанси, што значи дека ако имаш некој програм што работи со многу паралелни процеси ќе можеш да го работиш со GPU место со CPU иако тој програм е програмиран за CPU, значи истиот код е).
 
Ууу, фенси :)


И на кој начин втората слика е подобра од првата?

Сигурно исти модели/текстури и резолуција се користени во двете слики? Оти како што ми изгледа, 2рата е некој low-res модел.

А за предностите на DX11 во споредба со DX10, погледете ги некои од видеата што кружат на нет, и некои подетални спецификации.

И гледам се чудате зошто толку брзо DX11ка... Добро бе, на Марс ли живеете па да не видате дека пред Vista излегоа дури 9 верзии на DX?
 
нема шанси т.е теорија да има доволно моќ за рил тајм рендерирање или пак рејтрејсинг тоа е премногу захтвена операција барем не сега а неколку години можеби, ти гарантирам дека во тој поглед нема да донесе никаква револуција.

Сега останува да се види како ке се покаже на другите полиња,сепак мислам дека ке биде добар чип за CPUCPU операции но не и за горенаведените примери.
Да можда успеа на презентацијата да изрендерира во рил тајм али со колку фпс? 5 у секунда? 4? за рил тајм реј трејсинг (зборам за игри) потребна е сила од најмалку 5/6 лараби за сето тоа да биде "игриво" се разбира зборам од гејмерски аспект нели за друго ич не ми е гајле лично, иако знам дека гејминг бизнисот носи многу помалце пари него снабдување на супер компјутери и софистицирани центри,копрпорации за истражување каде што цели Лараби, за мене лично како гејмер тоа не е битно иако неможам да кажам дека не глобално ниво не делува импресивно. На крај од сетоа тоа презенатцијата не делуваше "графички добро"

T.е квалитетот на она што го рендерираше Лараби беше далеку од добар како да се работеше за (пример) Халф лајф 2 со 5 фпс у секунда, не ме импресионираше.
За крај слични работи се презентираа и пред неколку години во врска со овој тип на рендер од Интел, јас не гледам прогрес, нити графички нити у поглед на брзина нити некоја имплементација на некоја нова технологија вака лаички од поглед на гејмер зборувам пак ќе кажам не ме интересира какви работи може да придонесе за технологијата и науката,иако тоа е важно од гејмерски аспект каде што на некој начин има интерес Лараби изгледа далеку од импресивно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom