Nudes (интимни фотографии / Јавна соба)

Член од
7 септември 2016
Мислења
19.404
Поени од реакции
34.398
6e959ab974b27703388220b949ae2ef9.jpg 6e959ab974b27703388220b949ae2ef9.jpg 6e959ab974b27703388220b949ae2ef9.jpg

... еве пример, на првата фотка може да се види ликот и да се знае идентитетот, втората фотка веќе не се знае со сигурност, а третата фотка може да биде било кој/а!

preview.jpg preview.jpg preview.jpg
 
Последно уредено:
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Океј ај за да не замарате ги симнав сите слики од групата и ги upload-ирав на WeTransfer.
Линкот ќе биде активен една недела, симнете од тука (се препорачува Chrome).
Пасвордот за .rar фајлот е:
Kajgana@#
Ти слободно кликни на ова :pusigo:

:pos:
Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 230550

Со среќа.
Русите не можеа со Телеграм ама Славјанка > Русија.
А кога оваквите шугилави ликови од власта ќе покренат ваква инстантна истрага за криминалите кои ги прават нивните партиски колеги и преку кои се перат милиони евра народни пари?!? Или у овој случај се засеќираа да не се најде у групава некоја слика од нивните ќеркички или синчиња галеничиња,на мене така ми изгледа работава :)
Автоматски споено мислење:

Што мислам јас за оваквите групи на нет? Па,во мое време,кога јас бев тинејџер или младич за да снимиш домашен порнич ти требаше VHS-камера кој а тежеше добри 2,5 килограми и која беше масивна за денешни мобајлфон микро-камерки....Така да тешко беше да снимиш нешто освен ако не беше местенка(тајна камера,типката нема појма дека ја снимаат,познаници мои снимија вакво нешто во раните 90-ти) на одредена претходно припремена локација или ако ликовите сами не се снимаа(ама овие случаи беа ептен ретки,ама имам гледано вакви снимки во раните 2000-ти)....Така да децо,денес секој може да биде камерман и режисер со помош на овие модерните мобилки,неколку пива и типката е веќе поднапиена а некој мамлаз може да ја сними и тоа да го сподели во некоја ваква група!
Што да ве советувам? Па нема правила децо,може да бидете снимени а може и не,хехе
Ако ви се гледа аматерски порничи имате на порно тјуб сајтовите,ама нели ние потајно сакаме да видиме некој наш познат како се клеца,нели? :pos:
Автоматски споено мислење:

Проблемот е што 16-17 годишно девојче на денешно време е исто сексуално созреано како 30 годишна девојка од 90тите.И немој да мислите дека родителите не знаат што се дешава,ги гледаат полуголи сликани со натопурени гради и муцки и сматраат дека е така нормално.Внукот кога имаше 15 години цела недела кај него спиеше девојка му 13 годишно девојче.Фати ги татко и и мајка и,отепај ги на место
Така е,браво за размислувањево,а веројатно внук ти има некои родители ко овие шарениве шо палеа и рушеа низ Скопје
 
Последно уредено:
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
Самата интерпретација на поимот слобода ти е погрешна, не е слобода да правиш што сакаш и притоа да не мораш да сносиш никакви ризици или последици, слобода е да не мораш да го правиш она што не сакаш.
Дали е во ред некој да те удри само затоа што имал таква потреба и емоционално така се почувствувал, или да ти го одземе автомобилот само затоа што имал таква социјална потреба?
Никој не тврди дека слободата треба да биде апсолутна, ниту пак јас. Слободата не е само „Да не го правиш тоа што не сакаш", туку и да го правиш тоа што го сакаш.
Основните прашања во дебатите се колку и како треба да се ограничи нечија слобода, односно колку смееш да правиш нешта што ги сакаш и мораш да правиш нешта што не ги сакаш.
Јас не сакам да платам данок, но морам. Мојата слобода е ограничена бидејќи плаќањето данок е полезно за општеството.

Слободата треба да ти се ограничи ако со твојата слобода повредуваш некој и/или му ја нарушуваш слободата (ова е една од доминантните етички теории). Ако не повредуваш никого, нема зошто да биде ограничена. Со крадењето, убивањето, силувањето итн. наштетуваш некому, па затоа законот ги ограничува тие слободи. Со шетањето во сукња не наштетуваш никому. Од практична перспектива, треба да внимаваш што правиш бидејќи тоа носи последици. Ако идеш со сукња во гето, има шанси да бидеш силувана.
Но дали мислиш дека треба да бидеш слободен да правиш што сакаш и да силуваш некоја што носи минич? Во случајов, повредуваш некого.

Секој треба да пази на последиците за да не се сјебе. Тие што не пазат ќе бидат сјебани пошто живееме у таков свет. Ако идеш во минич у гето, ќе те силуваат. Ако не сакаш да те силуваат у гетото, не идеш во минич. Океј. Така е.
Но дебатата е нормативна, односно како треба да стојат работите.
-Тие од гетото треба да се плашат од затворска и општествена казна зашто си дале слобода да силуваат и повредат некоја во минич.
-Таа, во оваа реалност, треба да се пази од практични причини.

Но стремежот е да креираме општество у кое таа нема да се плаши слободно да шета во минич бидејќи нејзиното носење минич не повредува никого (прочитај го тоа што го линкнав погоре за да ја разбереш мојата позиција).
Автоматски споено мислење:

Всушност не, јас велам да не правиме работи кои НЕПОТРЕБНО можат да не изложат на опасност. Голема е разликата.
„Непотребно" е релативна работа поради варијациите во потребите. :D

Батали тоа. Те разбирам и се сложувам. Генералната замерка ми е изборот на работите што ги критикуваш во контекстов. Тоа што го кажуваш е релативно точно.
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Член од
5 февруари 2021
Мислења
398
Поени од реакции
1.043
-Тие од гетото треба да се плашат од затворска и општествена казна зашто си дале слобода да силуваат и повредат некоја во минич.
-Таа, во оваа реалност, треба да се пази од практични причини.

Но стремежот е да креираме општество у кое таа нема да се плаши слободно да шета во минич бидејќи нејзиното носење минич не повредува никого (прочитај го тоа што го линкнав погоре за да ја разбереш мојата позиција).
Тоа е стремежот ако гледаме низ розеви очила, реалниот стремеж е да креираме општества кои нема да бидат премногу репресивни и истовремено ќе донесат благосостојба на поголем дел од заедницата. Либералните демократии го нудат токму тоа, ама плаќаат и цена за таа благосостојба. Цената се муслиманските гета во европските градови, црнечките гета во американските градови, корупција до одреден поднослив степен, и низа такви појави.

Ниту едно општество не може да му понуди на поединецот перфектна заштита, и затоа има разум сам да се штити. Неодењето по минич во гето, и не праќање експлицитни готографии на интернет се дел од таа самозаштита. Затоа што ако си женска и те силуваат во некое гето затоа што си носела мини сукња, ниту една нормативна етика нема да те брани од траумата.
Автоматски споено мислење:

„Непотребно" е релативна работа поради варијациите во потребите. :D
И да и не. Ако сакаме да се правиме суперинтелектуалци и да релативизираме се, тогаш да, постои варијација во потребите. Ама ако те остават на пуст остров (ова го пишувам по цена да ја банализирам дискусијата) после неколку дена ќе сфатиш дека потребата за праќање експлицитни фотографии на интернет стои много долу на листата на потеби.
:smirce:
 
Последно уредено:
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
Тоа е стремежот ако гледаме низ розеви очила, реалниот стремеж е да креираме општества кои нема да бидат премногу репресивни и истовремено ќе донесат благосостојба на поголем дел од заедницата. Либералните демократии го нудат токму тоа, ама плаќаат и цена за таа благосостојба. Цената се муслиманските гета во европските градови, црнечките гета во американските градови, корупција до одреден поднослив степен, и низа такви појави.

Ниту едно општество не може да му понуди на поединецот перфектна заштита, и затоа има разум сам да се штити. Неодењето по минич во гето, и не праќање експлицитни готографии на интернет се дел од таа самозаштита. Затоа што ако си женска и те силуваат во некое гето затоа што си носела мини сукња, ниту една нормативна етика нема да те брани од траумата.
Јас тврдам дека стремежот е да создадеме такво општество, не велам дека такво совршено утописко општество е возможно. Но колку поблиску стигнеме до тој стандард, толку подобра работа сме завршиле. Затоа постоеле социјални промени, протести и др. работи во историјата, кои нѐ донеле до либералните демократии и не живееме во среден век. Либералните демократии се поблиску до стандардот од Шеријатот, па прашањето е во градациите. Дебатата ќе се искомплицира ако навлеземе во детали поврзани со човековата природа и општеството, па да не го тупиме.

Проблемот со муслиманските гета не е во премисите на кои почиваат либералните демократии, туку во нееднаквото спроведување на правдата. Црнечките гета не се резултат на либералните демократии, туку на други историски динамици кои во континуитет довеле до истите, но и тоа е комплициран муабет.

Јас не велам да лечиме ПТСД со нормативна етика, напаѓаш страшила. Ниту пак велам дека „Треба да внимаваш да не се изложуваш на опасност" нема практична вредност. Тоа не е релевантно на тоа кон што треба да се стремиме когс се заложуваме за општествени промени.
Нормативната етика е значајна кога се дискутираатт општествените промени, законите и другите начини со кои системот ги репресира антисоцијалните елементи, во случајов. Цел правен систем, политика, социологија, економија, па и психологија се темелат на нормативна етика во некоја мера. Моите позиции за етиката може да ги видиш во дебатава (да не идеме оф топик). Таму поопширно имам пишано сѐ што имам да кажам за темава.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Член од
5 февруари 2021
Мислења
398
Поени од реакции
1.043
Јас не велам да лечиме ПТСД со нормативна етика, напаѓаш страшила. Ниту пак велам дека „Треба да внимаваш да не се изложуваш на опасност" нема практична вредност. Тоа не е релевантно на тоа кон што треба да се стремиме когс се заложуваме за општествени промени.
Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.
 
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.
Не постојат објективни критериуми, но постојат субјективни критериуми и од тие тргаме. Ако немаше никакви критериуми, немаше да има политички, правни и други системи. Јас ќе можев да убијам кого сакам. Човекот има инклинации да размислува етички, етичката размисла е составен дел од човековата природа, на емотивно и на когнитивно ниво поради разни еволутивни причини. Кога некој ќе нападне личност што ја сакаш, ти ја браниш. Кога некој суди хомосексуалци, ти ги браниш. Убијците ги ставаме во затвор итн.
Залагањето за социјални промени, емпириски се покажало продуктивно во историјата и некогаш довело до социјални промени. Некогаш не. Некогаш било контрапродуктивно.
Попер во „Бедата" го вели тоа што го велиш, а тоа е поврзано со теоријата на хаос во општеството (Попер тогаш не знаел дека зборува за тоа).
Ја не пристапувам идеалистички, многу добро ми е позната еволуционата психологија. Кога зборувам за општествени промени, зборувам од друга перспектива која не можам да ја срочам во два параграфа и суштински е многу прагматска. :D
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.
A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?
Go sveduvas covekot na 1 i 0. Da i ne. Kako bozem ne sme odeci hormonalen disbalans. I vo kladilnica nema nisto polezno, ama tebe ti pricinuva zadovolstvo da go pravis. Prakticno moze da zaglavis u zivot, ama idealno ti laci srekja i ponekogas moze mnogu da dobies.

I sega jas da ti kazam pa zaso se kockal ako nejke da se zaebe i da ti zabranam da nosis minic. Ovaj da ides u kladilnica ili vooosto da ne postojat poso se neprakticni.

Taa tvoja prakticnost ako ja primeneme vrz covekovi prava znaes kolku prava tebe licno ke ti se ukinat? Ne mozes be covek da kazes deka ne trebala da nosi minic oti si odi na rabota niz geto. Kolku i da e glupa i bez da primeka okolinata NE SMEES da go relativiziras i nea da ja osudis ako ja siluvaat. Tuka ti e celiot mental block.

Toa e isto poso na 2km imam gupska maala i jas kolata da ja parkiram dole u centar i da si idam pes doma za da ne ja sjebat ili dignat. Prakticno, kako so vikas. Ama beats the purpose neli?
 
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?
Go sveduvas covekot na 1 i 0. Da i ne. Kako bozem ne sme odeci hormonalen disbalans. I vo kladilnica nema nisto polezno, ama tebe ti pricinuva zadovolstvo da go pravis. Prakticno moze da zaglavis u zivot, ama idealno ti laci srekja i ponekogas moze mnogu da dobies.

I sega jas da ti kazam pa zaso se kockal ako nejke da se zaebe i da ti zabranam da nosis minic. Ovaj da ides u kladilnica ili vooosto da ne postojat poso se neprakticni.

Taa tvoja prakticnost ako ja primeneme vrz covekovi prava znaes kolku prava tebe licno ke ti se ukinat? Ne mozes be covek da kazes deka ne trebala da nosi minic oti si odi na rabota niz geto. Kolku i da e glupa i bez da primeka okolinata NE SMEES da go relativiziras i nea da ja osudis ako ja siluvaat. Tuka ti e celiot mental block.

Toa e isto poso na 2km imam gupska maala i jas kolata da ja parkiram dole u centar i da si idam pes doma za da ne ja sjebat ili dignat. Prakticno, kako so vikas. Ama beats the purpose neli?
Вот, малку ја промашуваш поентата.
 
Член од
5 февруари 2021
Мислења
398
Поени од реакции
1.043
A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?
Go sveduvas covekot na 1 i 0. Da i ne. Kako bozem ne sme odeci hormonalen disbalans. I vo kladilnica nema nisto polezno, ama tebe ti pricinuva zadovolstvo da go pravis. Prakticno moze da zaglavis u zivot, ama idealno ti laci srekja i ponekogas moze mnogu da dobies.

I sega jas da ti kazam pa zaso se kockal ako nejke da se zaebe i da ti zabranam da nosis minic. Ovaj da ides u kladilnica ili vooosto da ne postojat poso se neprakticni.

Taa tvoja prakticnost ako ja primeneme vrz covekovi prava znaes kolku prava tebe licno ke ti se ukinat? Ne mozes be covek da kazes deka ne trebala da nosi minic oti si odi na rabota niz geto. Kolku i da e glupa i bez da primeka okolinata NE SMEES da go relativiziras i nea da ja osudis ako ja siluvaat. Tuka ti e celiot mental block.

Toa e isto poso na 2km imam gupska maala i jas kolata da ja parkiram dole u centar i da si idam pes doma za da ne ja sjebat ili dignat. Prakticno, kako so vikas. Ama beats the purpose neli?
Примерот со кладилницата ти е многу лош, аплициран врз мене. Јас буквално живеам од онлајн кладилниците, на овој или оној начин. Така да замене нивното постоење е сосем полезно. И постоењето на кладилниците си има своја логика и оправданост во склоп на капиталистичкиот систем, и воопшто не се разликува од постоењето на берзите на пример, и тргувањето таму.

И повторно ми ставаш зборови во уста кои не сум ги кажал. Јас нема да ја осудам девојката која била силувана во гето затоа што носела минич, таа дефинитивно ќе биде жртва. Но што таа ќе има од тоа дали јас ќе ја осудам или не? Неа заради несфаќањето на реалната ситуација ќе и остане траума за цел живот.
 
Последно уредено:

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Вот, малку ја промашуваш поентата.
Pa prakticno gleda na rabotite.

Примерот со кладилницата ти е многу лош, аплициран врз мене. Јас биквално живеам од онлајн кладилниците, на овој или оној начин. Така да замене нивното постоење е сосем полезно. И постоењето на кладилниците си има своја логика и оправданост во склоп на капиталистичкиот систем, и воопшто не се разликува од постоењето на берзите на пример, и тргувањето таму.

И повторно ми ставаш зборови во уста кои не сум ги кажал. Јас нема да ја осудам девојката која била силувана во гето затоа што носела минич, таа дефинитивно ќе биде жртва. Но што таа ќе има од тоа дали јас ќе ја осудам или не? Неа заради несфаќањето на реалната ситуација ќе и остане траума за цел живот.
Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.

Dobiva mnogu ako ne ja osuduvas. Site ako ne ja osuduvaat ke stane normalno da ne bide siluvana so minic vo geto. Site da bea olku glasni so osuduvanje za siluvacite kolku za devojkite koi prakale nudes ili nosele minic vo geto ke bevme poblisku do toa opstestvo sto go zborevte pogore.

Ti gledas sto dobiva od koga ke se sluci mesto da se zanimavas dali voopsto treba da se sluci i kako da se spreci, bez da ukines basicno pravo.
 
Член од
5 февруари 2021
Мислења
398
Поени од реакции
1.043
Pa prakticno gleda na rabotite.



Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.

Dobiva mnogu ako ne ja osuduvas. Site ako ne ja osuduvaat ke stane normalno da ne bide siluvana so minic vo geto. Site da bea olku glasni so osuduvanje za siluvacite kolku za devojkite koi prakale nudes ili nosele minic vo geto ke bevme poblisku do toa opstestvo sto go zborevte pogore.
Јас никого не осудувам од етички аспект. Секој си има свои вредности по кои што живее и не е мое да му се мешам. Кога не ми се свиѓаат нечии етички поставки едноставно избегнувам да имам контакт со него. За мене девојката која е силувана секогаш ќе биде жртва, без разлика дали носела минич или потполно гола се прошетала. Проблемот е скроз поинаков. Живееме во свет кој ни е даден, во кои сме фрлени (ова малку егзистенцијализам). Тој свет си има свои правила, своја реалност. Игнорирањето на таа реалност е многу лоша по благосостојбата на поединецот.

Ако тоа го аплицираме врз проблемот со јавната соба, некои девојки одбиле да веруваат дека постои веројатност нивните експлицитни фотографии да завршат во јавната соба, и сега плаќаат цена за тоа. Дали јас ќе се солидализирам со нив, малку е важно. Подобро е на девојката да му кажеш памет за друг пат, отколку срцепарателно да и даваш поддршка, се до следната јавна соба.
 
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
Pa prakticno gleda na rabotite.



Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.

Dobiva mnogu ako ne ja osuduvas. Site ako ne ja osuduvaat ke stane normalno da ne bide siluvana so minic vo geto. Site da bea olku glasni so osuduvanje za siluvacite kolku za devojkite koi prakale nudes ili nosele minic vo geto ke bevme poblisku do toa opstestvo sto go zborevte pogore.

Ti gledas sto dobiva od koga ke se sluci mesto da se zanimavas dali voopsto treba da se sluci i kako da se spreci, bez da ukines basicno pravo.
Замерката не ми е за твојата поента, туку за примерот со кладилницата бидејќи беше лоша аналогија и не го побива прагматизмот.
Инаку човекот не е практично битие (и тој е свесен за тоа). Тој пристапува прагматски земајќи го предвид тоа дека човекот не е практично битие секогаш.
Сепак, за да иницираш било каква промена (микро, макро) низ призмата на прагматизмот, мора да тргаш од некаква етичка рамка. Инаку како ќе знаеш што е најпрактично ако не знаеш кој е резултатот кон кој се стремиш со практичниот пристап? (среќа, благосостојба, слобода и др. За ова, „Бегство од слободата")
 

Kajgana Shop

На врв Bottom