Луси фор президентСабота е, ќе бришам и само избришам![]()
Ти слободно кликни на оваОкеј ај за да не замарате ги симнав сите слики од групата и ги upload-ирав на WeTransfer.
Линкот ќе биде активен една недела, симнете од тука (се препорачува Chrome).
Пасвордот за .rar фајлот е:Kajgana@#
А кога оваквите шугилави ликови од власта ќе покренат ваква инстантна истрага за криминалите кои ги прават нивните партиски колеги и преку кои се перат милиони евра народни пари?!? Или у овој случај се засеќираа да не се најде у групава некоја слика од нивните ќеркички или синчиња галеничиња,на мене така ми изгледа работава
Така е,браво за размислувањево,а веројатно внук ти има некои родители ко овие шарениве шо палеа и рушеа низ СкопјеПроблемот е што 16-17 годишно девојче на денешно време е исто сексуално созреано како 30 годишна девојка од 90тите.И немој да мислите дека родителите не знаат што се дешава,ги гледаат полуголи сликани со натопурени гради и муцки и сматраат дека е така нормално.Внукот кога имаше 15 години цела недела кај него спиеше девојка му 13 годишно девојче.Фати ги татко и и мајка и,отепај ги на место
Никој не тврди дека слободата треба да биде апсолутна, ниту пак јас. Слободата не е само „Да не го правиш тоа што не сакаш", туку и да го правиш тоа што го сакаш.Самата интерпретација на поимот слобода ти е погрешна, не е слобода да правиш што сакаш и притоа да не мораш да сносиш никакви ризици или последици, слобода е да не мораш да го правиш она што не сакаш.
Дали е во ред некој да те удри само затоа што имал таква потреба и емоционално така се почувствувал, или да ти го одземе автомобилот само затоа што имал таква социјална потреба?
„Непотребно" е релативна работа поради варијациите во потребите.Всушност не, јас велам да не правиме работи кои НЕПОТРЕБНО можат да не изложат на опасност. Голема е разликата.
Тоа е стремежот ако гледаме низ розеви очила, реалниот стремеж е да креираме општества кои нема да бидат премногу репресивни и истовремено ќе донесат благосостојба на поголем дел од заедницата. Либералните демократии го нудат токму тоа, ама плаќаат и цена за таа благосостојба. Цената се муслиманските гета во европските градови, црнечките гета во американските градови, корупција до одреден поднослив степен, и низа такви појави.-Тие од гетото треба да се плашат од затворска и општествена казна зашто си дале слобода да силуваат и повредат некоја во минич.
-Таа, во оваа реалност, треба да се пази од практични причини.
Но стремежот е да креираме општество у кое таа нема да се плаши слободно да шета во минич бидејќи нејзиното носење минич не повредува никого (прочитај го тоа што го линкнав погоре за да ја разбереш мојата позиција).
И да и не. Ако сакаме да се правиме суперинтелектуалци и да релативизираме се, тогаш да, постои варијација во потребите. Ама ако те остават на пуст остров (ова го пишувам по цена да ја банализирам дискусијата) после неколку дена ќе сфатиш дека потребата за праќање експлицитни фотографии на интернет стои много долу на листата на потеби.„Непотребно" е релативна работа поради варијациите во потребите.![]()
Јас тврдам дека стремежот е да создадеме такво општество, не велам дека такво совршено утописко општество е возможно. Но колку поблиску стигнеме до тој стандард, толку подобра работа сме завршиле. Затоа постоеле социјални промени, протести и др. работи во историјата, кои нѐ донеле до либералните демократии и не живееме во среден век. Либералните демократии се поблиску до стандардот од Шеријатот, па прашањето е во градациите. Дебатата ќе се искомплицира ако навлеземе во детали поврзани со човековата природа и општеството, па да не го тупиме.Тоа е стремежот ако гледаме низ розеви очила, реалниот стремеж е да креираме општества кои нема да бидат премногу репресивни и истовремено ќе донесат благосостојба на поголем дел од заедницата. Либералните демократии го нудат токму тоа, ама плаќаат и цена за таа благосостојба. Цената се муслиманските гета во европските градови, црнечките гета во американските градови, корупција до одреден поднослив степен, и низа такви појави.
Ниту едно општество не може да му понуди на поединецот перфектна заштита, и затоа има разум сам да се штити. Неодењето по минич во гето, и не праќање експлицитни готографии на интернет се дел од таа самозаштита. Затоа што ако си женска и те силуваат во некое гето затоа што си носела мини сукња, ниту една нормативна етика нема да те брани од траумата.
Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.Јас не велам да лечиме ПТСД со нормативна етика, напаѓаш страшила. Ниту пак велам дека „Треба да внимаваш да не се изложуваш на опасност" нема практична вредност. Тоа не е релевантно на тоа кон што треба да се стремиме когс се заложуваме за општествени промени.
Не постојат објективни критериуми, но постојат субјективни критериуми и од тие тргаме. Ако немаше никакви критериуми, немаше да има политички, правни и други системи. Јас ќе можев да убијам кого сакам. Човекот има инклинации да размислува етички, етичката размисла е составен дел од човековата природа, на емотивно и на когнитивно ниво поради разни еволутивни причини. Кога некој ќе нападне личност што ја сакаш, ти ја браниш. Кога некој суди хомосексуалци, ти ги браниш. Убијците ги ставаме во затвор итн.Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.
A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?Не постои објективен критериум по кој треба да се водиме кога се заложуваме за општествени промени. И залагањето за општествени промени е мртва работа, освен ако не се однесува на микрополитики кои служат младите луѓе да си го лажат умот. Знам дека звучи цинично, но идеалите се потполно мртва работа, а практичниот сенс е се.
Вот, малку ја промашуваш поентата.A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?
Go sveduvas covekot na 1 i 0. Da i ne. Kako bozem ne sme odeci hormonalen disbalans. I vo kladilnica nema nisto polezno, ama tebe ti pricinuva zadovolstvo da go pravis. Prakticno moze da zaglavis u zivot, ama idealno ti laci srekja i ponekogas moze mnogu da dobies.
I sega jas da ti kazam pa zaso se kockal ako nejke da se zaebe i da ti zabranam da nosis minic. Ovaj da ides u kladilnica ili vooosto da ne postojat poso se neprakticni.
Taa tvoja prakticnost ako ja primeneme vrz covekovi prava znaes kolku prava tebe licno ke ti se ukinat? Ne mozes be covek da kazes deka ne trebala da nosi minic oti si odi na rabota niz geto. Kolku i da e glupa i bez da primeka okolinata NE SMEES da go relativiziras i nea da ja osudis ako ja siluvaat. Tuka ti e celiot mental block.
Toa e isto poso na 2km imam gupska maala i jas kolata da ja parkiram dole u centar i da si idam pes doma za da ne ja sjebat ili dignat. Prakticno, kako so vikas. Ama beats the purpose neli?
Примерот со кладилницата ти е многу лош, аплициран врз мене. Јас буквално живеам од онлајн кладилниците, на овој или оној начин. Така да замене нивното постоење е сосем полезно. И постоењето на кладилниците си има своја логика и оправданост во склоп на капиталистичкиот систем, и воопшто не се разликува од постоењето на берзите на пример, и тргувањето таму.A ti kolki si prakticen so uplakanje kladilnica?
Go sveduvas covekot na 1 i 0. Da i ne. Kako bozem ne sme odeci hormonalen disbalans. I vo kladilnica nema nisto polezno, ama tebe ti pricinuva zadovolstvo da go pravis. Prakticno moze da zaglavis u zivot, ama idealno ti laci srekja i ponekogas moze mnogu da dobies.
I sega jas da ti kazam pa zaso se kockal ako nejke da se zaebe i da ti zabranam da nosis minic. Ovaj da ides u kladilnica ili vooosto da ne postojat poso se neprakticni.
Taa tvoja prakticnost ako ja primeneme vrz covekovi prava znaes kolku prava tebe licno ke ti se ukinat? Ne mozes be covek da kazes deka ne trebala da nosi minic oti si odi na rabota niz geto. Kolku i da e glupa i bez da primeka okolinata NE SMEES da go relativiziras i nea da ja osudis ako ja siluvaat. Tuka ti e celiot mental block.
Toa e isto poso na 2km imam gupska maala i jas kolata da ja parkiram dole u centar i da si idam pes doma za da ne ja sjebat ili dignat. Prakticno, kako so vikas. Ama beats the purpose neli?
Pa prakticno gleda na rabotite.Вот, малку ја промашуваш поентата.
Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.Примерот со кладилницата ти е многу лош, аплициран врз мене. Јас биквално живеам од онлајн кладилниците, на овој или оној начин. Така да замене нивното постоење е сосем полезно. И постоењето на кладилниците си има своја логика и оправданост во склоп на капиталистичкиот систем, и воопшто не се разликува од постоењето на берзите на пример, и тргувањето таму.
И повторно ми ставаш зборови во уста кои не сум ги кажал. Јас нема да ја осудам девојката која била силувана во гето затоа што носела минич, таа дефинитивно ќе биде жртва. Но што таа ќе има од тоа дали јас ќе ја осудам или не? Неа заради несфаќањето на реалната ситуација ќе и остане траума за цел живот.
Јас никого не осудувам од етички аспект. Секој си има свои вредности по кои што живее и не е мое да му се мешам. Кога не ми се свиѓаат нечии етички поставки едноставно избегнувам да имам контакт со него. За мене девојката која е силувана секогаш ќе биде жртва, без разлика дали носела минич или потполно гола се прошетала. Проблемот е скроз поинаков. Живееме во свет кој ни е даден, во кои сме фрлени (ова малку егзистенцијализам). Тој свет си има свои правила, своја реалност. Игнорирањето на таа реалност е многу лоша по благосостојбата на поединецот.Pa prakticno gleda na rabotite.
Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.
Dobiva mnogu ako ne ja osuduvas. Site ako ne ja osuduvaat ke stane normalno da ne bide siluvana so minic vo geto. Site da bea olku glasni so osuduvanje za siluvacite kolku za devojkite koi prakale nudes ili nosele minic vo geto ke bevme poblisku do toa opstestvo sto go zborevte pogore.
Замерката не ми е за твојата поента, туку за примерот со кладилницата бидејќи беше лоша аналогија и не го побива прагматизмот.Pa prakticno gleda na rabotite.
Ok prifakam kladilnica. Kazi mi za problemot so kolata, ista e logikata.
Dobiva mnogu ako ne ja osuduvas. Site ako ne ja osuduvaat ke stane normalno da ne bide siluvana so minic vo geto. Site da bea olku glasni so osuduvanje za siluvacite kolku za devojkite koi prakale nudes ili nosele minic vo geto ke bevme poblisku do toa opstestvo sto go zborevte pogore.
Ti gledas sto dobiva od koga ke se sluci mesto da se zanimavas dali voopsto treba da se sluci i kako da se spreci, bez da ukines basicno pravo.