- Член од
- 21 мај 2009
- Мислења
- 876
- Поени од реакции
- 466
Неисцрпна тема без граници...
Ново или половно возило е прашањето?Дали да се избере за 6-7000евра ново возило од салон,или да се купи бренд возило кое е старо 10-12 години и има 230000км поминато.
Како прво со набавката на ново возило,минимум 5 години си симнал тежина од грбот(дефекти,резервни делови,итн),туку само ставаш гориво и се шврчкаш низ градот
.Е сега прашањето е дали се исплати сега во моментот да се купи ново возило,знаејки го неконтролираниот увоз на "добри"автомобили од ЕУ,зошто цената ке му падне многу брзо со одговорот...а бе дечко знаеш ли што ке купиш за 3000евра,а?
Но тоа ново возило си има предности како што ги споменав.Значи ново си е ново,не крцка не трокира,мириса на ново,итн,итн.Само сипаш гориво и се возиш.Но е класа подоле од "добрите"возила што се увезуваат од Еу.Значи не е Ауди или Голф да речеме.
Е сега со набавката на "добро"возило од ЕУ,си земал добар бренд(Ауди или БМВ)кое нуди и поголем комфор и луксуз.Но дали сте ја платиле цената?Тоа возило во 99%од случаите е со километража каде првата бројка е најчесто со 2 или 3.Возило кое го поминало својот работен век,и е на залез на кариера.Значи ке почнат дефекти кои најчесто се движат од 50евра па и до 3000евра ако се работи за дизел.
Е сега широк е поимот "добро"возило од ЕУ да се разбереме.За да го доведеш во една солидна состојба ке ти требаат сигурно многу повеке од 500евра.Зошто?Еве сега ке ви објаснам зошто..
Мене лично ми пречи и најмала ситница кај возило.Значи сакам да е се во најдобар ред.Значи моторот да е во добра состојба,ентериер,надворешност.На некои луге не им пречи ако капе масло од менувачот,или ретровизорот создава звук на ракета при забрзување
.Мене ми пречи.
За да се доведе во солидна состојба треба да се фрли паричка.Е тука е сега проблемот.Си го платил 7000евра и ако тебе не те нервира дупнат ауспух,или две со две различни гуми,некој го нервираат тие работи.Е значи да се среди се ке треба да се фрлат уште 1000-1500 евра.Е кога ке ја направиш математиката(а никој не сака да ја прави,за жал),влегуваш во класа на возила кои се бренд.Значи тука се Форд,Опел,Фиат,итн......
На крај сепак секој со својот есап и математика....
Ново или половно возило е прашањето?Дали да се избере за 6-7000евра ново возило од салон,или да се купи бренд возило кое е старо 10-12 години и има 230000км поминато.
Како прво со набавката на ново возило,минимум 5 години си симнал тежина од грбот(дефекти,резервни делови,итн),туку само ставаш гориво и се шврчкаш низ градот

Но тоа ново возило си има предности како што ги споменав.Значи ново си е ново,не крцка не трокира,мириса на ново,итн,итн.Само сипаш гориво и се возиш.Но е класа подоле од "добрите"возила што се увезуваат од Еу.Значи не е Ауди или Голф да речеме.
Е сега со набавката на "добро"возило од ЕУ,си земал добар бренд(Ауди или БМВ)кое нуди и поголем комфор и луксуз.Но дали сте ја платиле цената?Тоа возило во 99%од случаите е со километража каде првата бројка е најчесто со 2 или 3.Возило кое го поминало својот работен век,и е на залез на кариера.Значи ке почнат дефекти кои најчесто се движат од 50евра па и до 3000евра ако се работи за дизел.
Е сега широк е поимот "добро"возило од ЕУ да се разбереме.За да го доведеш во една солидна состојба ке ти требаат сигурно многу повеке од 500евра.Зошто?Еве сега ке ви објаснам зошто..
Мене лично ми пречи и најмала ситница кај возило.Значи сакам да е се во најдобар ред.Значи моторот да е во добра состојба,ентериер,надворешност.На некои луге не им пречи ако капе масло од менувачот,или ретровизорот создава звук на ракета при забрзување

За да се доведе во солидна состојба треба да се фрли паричка.Е тука е сега проблемот.Си го платил 7000евра и ако тебе не те нервира дупнат ауспух,или две со две различни гуми,некој го нервираат тие работи.Е значи да се среди се ке треба да се фрлат уште 1000-1500 евра.Е кога ке ја направиш математиката(а никој не сака да ја прави,за жал),влегуваш во класа на возила кои се бренд.Значи тука се Форд,Опел,Фиат,итн......
На крај сепак секој со својот есап и математика....