Нови игри

И? Што? Дали ја прави играта подобра? Дали магично ти го разубавуа денот?
Pravime muabet za grafika sega. Gameplay vo druga tema.

Edna minecraft so ray tracing izgleda fenomenalno, a mozam sa zamislam kako bi izgledala igra so ray tracing napravena od rockstar ili crytek.
 
Pravime muabet za grafika sega. Gameplay vo druga tema.

Edna minecraft so ray tracing izgleda fenomenalno, a mozam sa zamislam kako bi izgledala igra so ray tracing napravena od rockstar ili crytek.
T-t-t а а. Или ги гледаш како целина, или не ти важи. Графиката почна да биде пристоја период 2012-15. Се од тогаш е спора надградба. Во 2008 веќе беше живописна, мал број видливи полигона. Значи по голем квантен скок имаш 2001-2011 него 2011-2021.
 
Последно уредено:
T-t-t а а. Или ги гледаш како целина, или не ти важи. Графиката почна да биде пристоја период 2012-15. Се од тогаш е спора надградба. Во 2008 веќе беше живописна, низок број полигона. Значи по голем квантен скок имаш 2001-2011 него 2011-2021.
Ne pocnuvaj diskusija za grafika i nejzinoto navodno stagniranje ako ne si kadaren da ja teras pa mi se menjas na gameplay.
Grafikata odsekogas se podobruvala od godina na godina, minimalno, poradi potrebite na konzolasite koi spored moe mislenje ja kochat industrijata i gameplay wise i graphics wise.
Sakas da kazes deka ima ogromna razlika megu hitman 1 i blood money?
Sakas da kazes deka nema nikakva razlika megu hitman Absolution i Hitman 3?
 
Ne pocnuvaj diskusija za grafika i nejzinoto navodno stagniranje ako ne si kadaren da ja teras pa mi se menjas na gameplay.
Grafikata odsekogas se podobruvala od godina na godina, minimalno, poradi potrebite na konzolasite koi spored moe mislenje ja kochat industrijata i gameplay wise i graphics wise.
Sakas da kazes deka ima ogromna razlika megu hitman 1 i blood money?
Sakas da kazes deka nema nikakva razlika megu hitman Absolution i Hitman 3?
Зашто gameplay wise?
 
Ne pocnuvaj diskusija za grafika i nejzinoto navodno stagniranje ako ne si kadaren da ja teras pa mi se menjas na gameplay.
Grafikata odsekogas se podobruvala od godina na godina, minimalno, poradi potrebite na konzolasite koi spored moe mislenje ja kochat industrijata i gameplay wise i graphics wise.
Sakas da kazes deka ima ogromna razlika megu hitman 1 i blood money?
Sakas da kazes deka nema nikakva razlika megu hitman Absolution i Hitman 3?
1612384753718.png
1612384730715.png
1612384793800.png
1612384888057.png
На првите 2 има драстична разлика измеѓу број на полигони и детали на модел.
Последните 2....се релативно слични.
Можда ако сакаш да ситничариш, но како целина нема кој знае што разлика во квалитет.
У приницип за просечните човечки очи двете би биле подеднакво пријатни.
Е , на пример масс ефект андромеда...
Дали беше графички задоволителна? Да , асполутно. Не беше нешто експоненцијално различно од 2 и 3, но за жал....беше лапсус во сите други детаљи.
Оутер вордлс? Суб пар.
Може викаш реј трејсингов и новиве срање се супер.....ама ја не гледам бенифит изгледод да биде пласиран пред гејлмплејот.
 
Зашто gameplay wise?
Zatoa sto sony igrite premnogu te drzat za raka, i se mnogu simple gameplay poradi casual potrosuvacite koi se najgolemi procentualno sopstvenici na konzola.
Автоматски споено мислење:

Дали беше графички задоволителна?
NE!
Lol...

Megu hitman 1 i blood money ima razlika vo teksturi, a vo absolution i 3 ima razlika od teksturi, osvetluvanje, engine.

Kako ja kaza 2012 koa unreal3 enginot e ubedlivo najgnasniot engine dosega.
 
Zatoa sto sony igrite premnogu te drzat za raka, i se mnogu simple gameplay poradi casual potrosuvacite koi se najgolemi procentualno sopstvenici na konzola.
Колку пари трошиш на компјутери, на годишна база?
Автоматски споено мислење:

Zatoa sto sony igrite premnogu te drzat za raka, i se mnogu simple gameplay poradi casual potrosuvacite koi se najgolemi procentualno sopstvenici na konzola.
Автоматски споено мислење:


NE!
Lol...
Анимација(фејс -кепчур) не е графика тапчо. Тоа што го гледаш е резултат на нискобуџетно моуш кепчур.Не постои реј трејсинг и резолуција што може да го попраи тоа
 
Последно уредено:
Zatoa sto sony igrite premnogu te drzat za raka, i se mnogu simple gameplay poradi casual potrosuvacite koi se najgolemi procentualno sopstvenici na konzola.
Автоматски споено мислење:


NE!
Lol...
Добро, има логика, ама не се casual играчите најголем пазар.
Тоа што поседуваат највеќе конзоли не ги спречува останатите студиа да прават игри со не толку simple gameplay.
Башка кај секој индивидуално е колку ќе се посвети на некоја игра и колку ќе биде casual играч во истата.
Али не се сложувам дека конзолашите ја кочат гејминг индустријата во поглед на gameplay.
 
Анимација(фејс -кепчур) не е графика тапчо.
Ako animacija ne e, ondak i poligoni ne se.
Togas ostanuva samo teksturi da sporeduvame.
Автоматски споено мислење:

Колку пари трошиш на компјутери, на годишна база?
Irelevantno.
Автоматски споено мислење:


Haters will say it's photoshopped.
 
Последно уредено:
Ako animacija ne e, ondak i poligoni ne se.
Togas ostanuva samo teksturi da sporeduvame.
Автоматски споено мислење:


Irelevantno.
Автоматски споено мислење:
1. Тресењето зелени зелени нема да те однесе нигде
2. Крајно релеванто според твоите тврдења. Кажи колку трошиш
3. И? Ме интересира колку ги имаат видено од прва рака..а не од јутјуб. Се надоврзува на претходното
 
1. Тресењето зелени зелени нема да те однесе нигде
2. Крајно релеванто според твоите тврдења. Кажи колку трошиш
3. И? Ме интересира колку ги имаат видено од прва рака..а не од јутјуб. Се надоврзува на претходното
Dvojkava ti vristi.
A za trojkava, vajda tie sho imaat kupeno VR i sho ja igrale igrata?

Razjasni si sam sho e grafika, oti ne ti e jasno. Dali teksturi, poligoni, fizika, svetlina ili se zaedno. Me mrzi da drzam casevi.
 
Dvojkava ti vristi.
A za trojkava, vajda tie sho imaat kupeno VR i sho ja igrale igrata?

Razjasni si sam sho e grafika, oti ne ti e jasno. Dali teksturi, poligoni, fizika, svetlina ili se zaedno. Me mrzi da drzam casevi.
Чекај малце чекај малце...ти...немаш или имаш VR?
Автоматски споено мислење:

И мешаш мокап и анимација со графика.
Полигони- Мазност и комплексност на модели
Физикс-рендерирање на однесувањето на текстури и површини и нивната интеракција кон околината
Шејдери- рендериање на текстури на објекти во одност на светлина, рефлексија и сенки.
 
Играва ме хајпна до облаци. Ја игра некој? Како за нова игра има многу лоша графика, ама гледам доста позитивни reviews.

Овој визуелен стил го гледам како некаков тренд предизвикан од Zelda BotW. (таква е оваа викиншкава, потоа Genshi Impact, Oceanhorn...)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom