Најголемиот авион на сите времиња

  • Креатор на темата Креатор на темата ^X^
  • Време на започнување Време на започнување

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Најголемиот авион на сите времиња е Советскиот Антонов An-225 Mriya.
Првиот лет го имал во Декември 1988 година. Се работи за транспортен авион кој што покрај за транспорт на големи товари бил предвиден и за пренесување на Советскиот шатл Буран, кој што се монтирал на самиот труп на авионот.

Карактеристики:
Должина - 84 м
Распон на крила - 88,4 м
Висина - 18,1 м
Максимална тежина при полетување 640 т
Носивост - 250 т
Долет под оптоварување 4 500 км
Максимален долет 15 400 км

Колку за споредба(иако е можеби несоодветно) еве ги основните карактеристики на многу попознатиот и најголем патнички авион на сите времиња Airbus A380:
Должина - 73 м
Распон на крила - 79,8 м
Висина - 24,1 м
Максимална тежина при полетување 560 т
Носивост - 90,8 т
Максимален долет 15 200 км

Антонов An-225:
an225no6.jpg


an-225-1.jpg


AN225_8.jpg


an225_16.jpg


 
хехе колкав е шатлот спрема антонов-ов. имаше емисија на дискавери за авиони нешто беше и овај беше д ултимејт многу добар авион и колку што знам само 1 е направен
 
Имаме ваква тема. Модераторот да ги спои.
 
Тоа е советска машина, руска традиција да се биде најголем и најсилен.
 
Навистина голем авион. Алал да му е на тие што го направиле.
 
interesno.....barem da imame edwn ovakov i aereodrom sposoben da go podnese bi imale mnogu podobra ekonomija..bidejki lesno rasiplivite stoki megu koi i hranata a i tropskite ovosja...mislam deka ekonomski e poisplatliv otkolku voeno
 
interesno.....barem da imame edwn ovakov i aereodrom sposoben da go podnese bi imale mnogu podobra ekonomija..bidejki lesno rasiplivite stoki megu koi i hranata a i tropskite ovosja...mislam deka ekonomski e poisplatliv otkolku voeno

Pa ovoj avion ni na kraj pamet ne e napraven za nosenje na ovosje i hrana, tuku e napraven za nosenje na golemi predmeti koj obicnite letala nemozat da gi prenesat, cist primer na slikata e satlot, a imam gledano deka so ovie avioni ima uste nekolku vakvi od drugi proizvoditeli se koristat za prenesuvanje na delovi od avioni od edna fabrika kaj sto se proizveduvaat delovite do druga fabrika kaj sto gi sklopuvaat delovite (krila, trup,...)
Za sostavuvanje na Airbus A380 koristat slicen vakov cargo Airbus Beluga A300 avion za prenesuvanje na delovite od edna vo druga fabrika.:wink:

Airbus Beluga

06pd0957av4.jpg


9289695678e72760a55ot0.jpg


belugaloadop6.jpg
 
interesno.....barem da imame edwn ovakov i aereodrom sposoben da go podnese bi imale mnogu podobra ekonomija..bidejki lesno rasiplivite stoki megu koi i hranata a i tropskite ovosja...mislam deka ekonomski e poisplatliv otkolku voeno

Mislam deka ...koga bi go imale , najdobrata primena bi mu bila da go parkirame kaj Stip , pa da izigruva samiot toj aerodrom...:)
Se prosetav niz nego na Pariskiot salon , mislam slednata godina od koga prv pat poleta...ili taka nesto...vnatre e kako KATEDRALA...ama vo bukvalen smisol KATEDRALA.....vo nego be Red Bull moze kruzna trka da organizira, ke ima mesto i za publika...:)
 
jas imam procitano deka rusija go upotrebuva za transport na ekonomski proizvodi.(sekako od delovi za avtomobili tenkovi potoa prenesuvaat hrana vo sibir(pogolemi zalihi kade se potrebni proverete sami-idejata za antonov e komercijalna a ne voena no samo ruskite aerodromi imaat pisti na koi moze da sleta) ne e napraven da bide neisplatliv:nenene:
 
jas imam procitano deka rusija go upotrebuva za transport na ekonomski proizvodi.(sekako od delovi za avtomobili tenkovi potoa prenesuvaat hrana vo sibir(pogolemi zalihi kade se potrebni proverete sami-idejata za antonov e komercijalna a ne voena no samo ruskite aerodromi imaat pisti na koi moze da sleta) ne e napraven da bide neisplatliv:nenene:

Kakvi ne isplatliv.Postoi i agencija sto gi iznajmuva za prevoz na ekstremno teski masini i kargo tovar.Bas go gledav koga nosese nekoja masina od USA za saudiarabija.Podobar kargo avion ne e napravendosega.
 
Најголемиот авион на сите времиња е Советскиот Антонов An-225 Mriya.
Првиот лет го имал во Декември 1988 година. Се работи за транспортен авион кој што покрај за транспорт на големи товари бил предвиден и за пренесување на Советскиот шатл Буран, кој што се монтирал на самиот труп на авионот.

Карактеристики:
Должина - 84 м
Распон на крила - 88,4 м
Висина - 18,1 м
Максимална тежина при полетување 640 т
Носивост - 250 т
Долет под оптоварување 4 500 км
Максимален долет 15 400 км

Колку за споредба(иако е можеби несоодветно) еве ги основните карактеристики на многу попознатиот и најголем патнички авион на сите времиња Airbus A380:
Должина - 73 м
Распон на крила - 79,8 м
Висина - 24,1 м
Максимална тежина при полетување 560 т
Носивост - 90,8 т
Максимален долет 15 200 км

Антонов An-225:
an225no6.jpg


an-225-1.jpg


AN225_8.jpg


an225_16.jpg


и најбитно за антонов е единствен товарен авион кој може да слета на тревната површина под услов да е рамница:toe:.А бе русиве ги бива
 
Сепак ова е најголемиот (хидро) авион на сите времиња -

goose.jpg


Видете го реморкерот до него...хахахахаха

Звер!

Хјуз ХК-4 Херкулес наречен Спрус Гус.
 
Сепак ова е најголемиот (хидро) авион на сите времиња -
Видете го реморкерот до него...хахахахаха

Звер!

Хјуз ХК-4 Херкулес наречен Спрус Гус.

Не се ни сетив на авиончето на лудиот милијардер Хауард Хјуз. Со распон на крила од скоро 100м и висина нешто под 25м. Но предвиден за далеку помала носивост.

Но, можеби е и смешно да се спордува затоа што авионот(само еден бил направен) имал само еден пробен лет (1947). Ако може тоа да се нарече лет, бидејки едвај се одлепил од површината на водата. А го спремале да лета до Англија, за потребите на сојузниците во 2 Светска војна.
 
Не се ни сетив на авиончето на лудиот милијардер Хауард Хјуз. Со распон на крила од скоро 100м и висина нешто под 25м. Но предвиден за далеку помала носивост.

Но, можеби е и смешно да се спордува затоа што авионот(само еден бил направен) имал само еден пробен лет (1947). Ако може тоа да се нарече лет, бидејки едвај се одлепил од површината на водата. А го спремале да лета до Англија, за потребите на сојузниците во 2 Светска војна.

Ако се зема по носивост тогаш Ан-225 е далеку на прво место. Иако и тој е во само 1 примерок.
По физички димензии тоа е Спрус Гус.Тој е кулминација на 30-тина години на форсирање на огромни хидро-авиони зверови, од Капрони 60 Капронисимо и Дорние Икс до Саро Принсес и Спрус Гус.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom