Za da ti bidi pojasno,treba da proucis frekfentna regulacija,i rabotata na frekfentnata regulacija,so promena na protokaot,a automatski so toa se vrsi i promena na pritisokot.
Kaj DC invererite toa ne se vrsi direkno so frekventen regulator,za promena na (rps-obrtaj na vratiloto na kompresoro)-koj nie ovde velime deka e frekfencija,i pogresno go velime deka se HZ,pa obrtajte rps=HZ,gi zenuvame so HZ.
Kaj klimive nemame direkten frekventen regulator,zatoa sto klimive rabotaat na DC struja i nemaat HZ(frefencija),I zgolemuvanjeto i namaluvanjeto na obrtajte se vrsi preku naponot,dodeka kaj elektromotorite na AC zgolemuvanjeto i namaluvanjeto na rps-obrtajte,se vrsi preku frekfenten regulator,koj e vzamno povrzan i so naponot, pa so promena na naponot i frekfencijata,se vrsi i promena na obrtaite-rps.
Rps=vrtezi na vratiloto na elektro motorot.
So primena na frekfentnite regulatori se vrsi i zasteda na elektricna energija,preeku pomeko startuvanje,soft start,i rabota na elektricnite uredi.
Za da ti bidi pojasnio ,treba da navlezes vo temata na frekfentna regulacija.
Baraaj temi so frekfentna rekulacija,i rabota na elektro motori,i nesto ke naucite,ke dojdite do nekakvo soznanie.
Taa tema e dosta obemna.
Ednaš ti odgovoriv i pojasniv kako se vrši promena na brojot na vrteži kaj DC motorite bez četkici i rotorski namotki. Očigledno e deka ne si me razbral i taka si gi izmešal rabotiva, a i
@PticaSelica stava šlag so kompresorive.....
Promena br. na vrteži ne e ni pod razno so zgolemuvane/namaluvanje na naponot, zošto taka pravoproporcionalno bi pađala ili rastela snagata što e tuka nedozvolivo.
Promena na br. na vrteži go pravi invertorskiot modul sostaven od ispravuvač i jaki prekinuvački niskofrekfrentni tranzistori po eden par za sekoja namotka na statorot, znači ako e četiripolen motorot ima 8 namotki, na sekoja namotka po dva tranzistora.
Vo invertorot ima sklop koj ja menuva frekfrencijata na otvaranje/zatvaranje na tranzistorite, ako taa promena e na pr. 30 Hz velime deka motorot se vrti so 30 vr/sek ili x 60= 1800 vr/ min.
Frekfrencija vo Hz na makedonski znači promena na sostojba vo edna sekunda, ovde tranzistorite ja pravat taa promena, puštaat struja vo namotkite so potreben ritam da rečeme od 30 pati vo sekunda i zatoa se zamešalo ova zborče frekfrencija, tuka naponot od 110 V e ramen i nema nikakva frekfrencija.
Sega malo pojasnuvanje za gorespomenatiot varijabilen kompresor.
Ako kompresorot e sposoben da gi menuva vrtežite i pri toa ne ja namaluva snagata i vrtežniot moment toj e VARIJABILEN poradi toa što može da isporačuva promenlivi pritisoci, što pak e osnova klimata da modulira nisko ili visoko.
Drug nephoden parametar za uspešna modulacija e količinata na freon ili protokot niz kapilarata, toa go obezbeduvaat dve ili tri kapilari ili EEV (elektromagneten ventil) ili kombinacija ventil i kapilara ....
Inače kaj On/Off klimite motorot se vrti so konstantna nekoja najoptimalna brzina i edna kapilara što e dovolno za ladenje i greenje do nekade +4C, pa ne zaostanuvaat nešto značitelno energetski zad invertorite (se razbira vo konforot mnogu zaostanuvaat), pod ova gustinata na freonot počnuva drastično da se namaluva, kompresorot poradi ova ne e vo sostojba da napravi potreben pritisok, efektot na greenje pađa, a so toa i COP-ot.
Kako primer na -5C komresorot vleče 700W, a na +5C vlečel 1200W so ist broj na vrteži, ova praktično e premalku za greenje bidejći kapilarata nemože da obebedi pogolem protok. Tuka inverterot so ovie 700W potrošuvačka i te kako dobro gree ( zboruvam za 12-ka) zatoa što na raspolaganje go ima promenlivost na protokot na freon.