Ne te razbiram. Za tebe startna točka e šareenje na imenuvačot i gotovo fali freon. Kako go zamisluvaš će izmeri so manometar deka fali freon.Ajde sga,pa normalno mora da se ima nekoja startna tocka.A kako ke utvrdis vo zima.Treba da go vadi freonot odma.
Ili pak odma na ladenje da ja pusti na minusni temperaturi pa da meri pritisok.
Nemoj molim te
A ako fali 100 g ke mislis deka ke utvrdi.
Toa sto go velis ti e poslednata faza,za utvrduvanje.
Prvin se pocnuva so ovaa pocetna faza.skolski.
Znaeme deka poslednata faza e kako pravilno ke postapime,kako so velis ti.
Ama nieden monter nema taka da postapi.
Abe luđe ne postoi na svetov majstor naoružan so manometar da odredi dali fali gas , ušte pomalce kolku fali ili ima premnogu.
Moj sovet takvite ne gi puštajte vo blizina na vašite inverteri.
Ne e nikakov problem da go sobere gasot so se masloto, da go odvoi masloto i da izmeri kolku freon ima vo sistemot točno vo gram ne vo 100 grama. Go vraća masloto nazad i dostava ili odzema freon ako nekoj so manometar se igral prethodno i go prepolnil sistemot.
Vo najgolem broj na slučai mađioničarite so manometar go prepolnuvaat sistemot i so 200-250 gr. freon što nosi brza smrt na kompresorot, zadovolitelno greenje i mnogu lošo ladenje .
Znači da rezimirame na krajot sepak treba separator i digitalna vaga, po togaš znači može i vednaš bez drugi gimnastki.