Informiraj se poubavo, sto spaga pod home appliance i koj del e koj na Toshiba pa tresi zeleni. a tvoite galicki od komunisticka partija na Kina koj gi poseduva znaes ??
Zasto zeleni koga ubavo si pisuva samo tosteri za tebe spaga pod home appliance.... i na oficijalnata nivna strana si pisuva deka i hvac e pod midea a na drugite linkovi uste 2004 ako ne gresam se formira gmmc kade sto gi iskoristuvaat nivnite patenti.kako i da e stvarno ke ispadne samo nalepnica deka e rabotava i cenata ma stara slava si stoi sto im odgovara posto eve jad neznaev deka gi kupile midea do vcera da me pradase ke ti recev japonski se toshiba a galickive se znae drzavna kineska firma from china and made in china....
Kazi strelco uste vi idat galickite bez freon i zapusen ventil pa se ebavate po garazi da gi sredite. Isto me interesira poso si expert za limarija, kako po hotelive vo strusko top ste se pokazale, nadaleku ve bie glas.
Автоматски споено мислење:
Zasto ne se obratis do inspekcii ako mislis deka si vo pravo. Ili tuka nikoj ne te znae pa ke napahas. Znaes dek mozes i kontra efekt da dobies za lazni objavi.
Автоматски споено мислење:
Ti go resi problemot ili ke ja vrakas klimata. Isto imas inspekcii kako pogorniot slucaj i baraj ja pravdata. Ako si vo pravo duri i ke zarabotis. Ako ne....A na forumov ke imas od se po nesto a najmnogu botovi i prodavaci na klimi.
Vidi vaka za da se odi vo inspekcija treba proizvodot da ne raboti, a ovaa raboti (po mene ok) sega za sega takada nemam bas argumenti za toa. A ti ocigledno go teras muabetot deka klimata e tolku falicna sto treba da odam vo inspekcija, a jas samo sakav logicno objasnuvanje sekako so dokaz deka vo ponatamosniot dolgogodisen period klimata ke raboti kako i sega.
Dali sega sum pojasen ???? Lithium?
Zasto zeleni koga ubavo si pisuva samo tosteri za tebe spaga pod home appliance.... i na oficijalnata nivna strana si pisuva deka i hvac e pod midea a na drugite linkovi uste 2004 ako ne gresam se formira gmmc kade sto gi iskoristuvaat nivnite patenti.kako i da e stvarno ke ispadne samo nalepnica deka e rabotava i cenata ma stara slava si stoi sto im odgovara posto eve jad neznaev deka gi kupile midea do vcera da me pradase ke ti recev japonski se toshiba a galickive se znae drzavna kineska firma from china and made in china....
Ем ти објаснија и пак си тераш по твоето! Hvac и home appliences прво не се исти дивизии! Второ тераат џоинт-венчр и стварно ме мрзи да ти објаснувам што е тоа... Не ми е јасно само на која "официјална" страна си ги читаш работиве?!
Ќе ти речам само дека ако успееш да одмрсиш кој кого поседува и со какви удели,ќе те викнат да бидеш "Волкот" на Вол Стрит
Carrier Midea NA,Toshiba Carrier SA,Midea group,Carrier United Technologies,MDA,GMCC, итн,итн... Преку 150 вакви joint-ventures!
Затоа не филозофирај за работи што не ги разбираш
Овој викенд бев на гости кај старите и еве повторно да напишам нешто за климата Hisense TQ 35xeoeg. Бидејки немам мерачи освен еден за Т тука во Скопје(не го зедов) не би можел да пишувам аргументитрано освен само како корисничко искуство кое го имам. Климата мене ми се многу бендисува,топол издув во сите фанови,тивка внатрешна -надворешна,моментално реагира при вклучување/исклучување на Ifeel бидејки кај вн.единица е една Т(ѕид надворешен) а кај даљинскиот друга Т(на 3-4метри) и бидејки има разлика менува Т на издув итн. Климата е одлична за загревање,прв пат да ми е пријатно за престој,немаше дефрост додека бев таму сабота/недела ама гледам и кај други членови се суви надворешните овие два дена.
Unit sold off after losses now sets sights on Southeast Asia and India
asia.nikkei.com
Истиот текст преведен,јас како што читам Тошиба е купена со се партали.
ЈУРИ МАСУДА и ТАКАШИ КАВАКАМИ, писатели на штабот на Никеи15 јануари 2019 12:22 ЈСТ
ТОКИО / Гуангжу - Бизнисот со апарати за домаќинство што Тошиба го растовари како губитник на пари во 2016 година сега покажува знаци на кам-бек под групата Мидеа, бидејќи ги користи продажните канали на своите нови кинески родители низ Азија.
Бизнисот со апарати во Тошиба "е важна компонента во глобализацијата на Мидеа. Ние сакаме да го претвориме во водечки светски производител на апарати", рече Фанг Хонгбо, претседател и претседател на Мидеа.
Апаратите на Тошиба исчезнаа од кинеските полици во 2015 година поради слабата продажба. Тие се вратија една година подоцна преку малопродажната мрежа на Мидеа, која го купи бизнисот со апарати на Toshiba, Toshiba Lifestyle Products & Services.
„Ова е популарен производ што ја користи напредната технологија на Toshiba“, вели продавачка во продавница за апарати „Мидеа“ во јужниот кинески град Гуангжу. Среде полиците на производите на Мидеа стојат микробрановите печки од марката Тошиба, од кои најскапиот чини 12.999 јуани (1.922 американски долари) - околу двапати поскапо од неговиот еквивалент на Мидеа.
Мидеа е големо присуство на пазарот на апарати, генерира продажба од околу 240 милијарди јуани во фискалната 2017 година. Но, нејзината основна постава се состои од ефтини производи ограничени на основни карактеристики. Компанијата работи на придвижување на пазарот и го позиционираше брендот Toshiba како свој врв на линијата.
Под Мидеа, Toshiba Lifestyle го забрзува своето ширење во странство. Мидеа планира да отвори нова фабрика во западна Индија веќе во 2020 година и локално ќе произведува и продава производи од марката Тошиба, како машини за перење и микробранови печки, означувајќи го враќањето на марката по излезот од 2012 година. Во зависност од побарувачката, други предмети како фрижидери може да се додадат во смесата. Инвестиции од над 1,8 милијарди долари се очекуваат во следните пет години.
Toshiba Lifestyle исто така го култивира целиот пазар во Југоисточна Азија, вклучително и места како Камбоџа и Мјанмар. Покрај користењето на сопствените фабрики во Тајланд и Кина, Toshiba Lifestyle набавува производи од Мидеа според оригинален договор за производител на опрема.
Во втората половина на 2018 година, Toshiba пушти на продажба повеќе од 30 нови артикли во Тајланд, вклучително и фрижидери каде замрзнувачот е од едната страна, вид што малку се гледа во Јапонија.
Кога начинот на живот на Toshiba беше под Тошиба, тоа никогаш не беше повеќе од една поделба на поголема инженерска компанија. Кога заработката замавнувала кај родителот, таа не добила доволно пари за развој на производот, паѓајќи во циклус каде станува помалку конкурентна.
Но, откако беше купена од „Мидеа“, „Тошиба Лајфстајл“ започна да добива доволно средства за развој на производи што ги задоволуваат потребите на пазарот, велат раководителите на компанијата. Целта сега е да се користи маркетинг мрежата на Мидеа за да се зголеми делот од продажбата во странство во Toshiba Lifestyle на 50% од сегашното ниво од околу 30% до 2020 година.
Заработката се опоравува бидејќи приходите на Toshiba Lifestyle скокнаа за повеќе од 50% од фискалната 2015 година на 250 милијарди јени (2,3 милијарди долари) во календарот 2017 година. Компанијата веројатно минатата година се врати во црно дури и без мерки за преструктуирање како отпуштања. Се чини дека потезите за намалување на трошоците, како што се производството во кинеските погони на Мидеа и набавката на заеднички делови, имаа позитивно влијание.
Другите јапонски брендови оживеани под кинески родители вклучуваат бизнис со бела техника на Санио Електрик, кој се врати во профитабилноста неколку години откако беше продаден на групацијата Хаиер во 2012 година.
Овој викенд бев на гости кај старите и еве повторно да напишам нешто за климата Hisense TQ 35xeoeg. Бидејки немам мерачи освен еден за Т тука во Скопје(не го зедов) не би можел да пишувам аргументитрано освен само како корисничко искуство кое го имам. Климата мене ми се многу бендисува,топол издув во сите фанови,тивка внатрешна -надворешна,моментално реагира при вклучување/исклучување на Ifeel бидејки кај вн.единица е една Т(ѕид надворешен) а кај даљинскиот друга Т(на 3-4метри) и бидејки има разлика менува Т на издув итн. Климата е одлична за загревање,прв пат да ми е пријатно за престој,немаше дефрост додека бев таму сабота/недела ама гледам и кај други членови се суви надворешните овие два дена.
Unit sold off after losses now sets sights on Southeast Asia and India
asia.nikkei.com
Истиот текст преведен,јас како што читам Тошиба е купена со се партали.
ЈУРИ МАСУДА и ТАКАШИ КАВАКАМИ, писатели на штабот на Никеи15 јануари 2019 12:22 ЈСТ
ТОКИО / Гуангжу - Бизнисот со апарати за домаќинство што Тошиба го растовари како губитник на пари во 2016 година сега покажува знаци на кам-бек под групата Мидеа, бидејќи ги користи продажните канали на своите нови кинески родители низ Азија.
Бизнисот со апарати во Тошиба "е важна компонента во глобализацијата на Мидеа. Ние сакаме да го претвориме во водечки светски производител на апарати", рече Фанг Хонгбо, претседател и претседател на Мидеа.
Апаратите на Тошиба исчезнаа од кинеските полици во 2015 година поради слабата продажба. Тие се вратија една година подоцна преку малопродажната мрежа на Мидеа, која го купи бизнисот со апарати на Toshiba, Toshiba Lifestyle Products & Services.
„Ова е популарен производ што ја користи напредната технологија на Toshiba“, вели продавачка во продавница за апарати „Мидеа“ во јужниот кинески град Гуангжу. Среде полиците на производите на Мидеа стојат микробрановите печки од марката Тошиба, од кои најскапиот чини 12.999 јуани (1.922 американски долари) - околу двапати поскапо од неговиот еквивалент на Мидеа.
Мидеа е големо присуство на пазарот на апарати, генерира продажба од околу 240 милијарди јуани во фискалната 2017 година. Но, нејзината основна постава се состои од ефтини производи ограничени на основни карактеристики. Компанијата работи на придвижување на пазарот и го позиционираше брендот Toshiba како свој врв на линијата.
Под Мидеа, Toshiba Lifestyle го забрзува своето ширење во странство. Мидеа планира да отвори нова фабрика во западна Индија веќе во 2020 година и локално ќе произведува и продава производи од марката Тошиба, како машини за перење и микробранови печки, означувајќи го враќањето на марката по излезот од 2012 година. Во зависност од побарувачката, други предмети како фрижидери може да се додадат во смесата. Инвестиции од над 1,8 милијарди долари се очекуваат во следните пет години.
Toshiba Lifestyle исто така го култивира целиот пазар во Југоисточна Азија, вклучително и места како Камбоџа и Мјанмар. Покрај користењето на сопствените фабрики во Тајланд и Кина, Toshiba Lifestyle набавува производи од Мидеа според оригинален договор за производител на опрема.
Во втората половина на 2018 година, Toshiba пушти на продажба повеќе од 30 нови артикли во Тајланд, вклучително и фрижидери каде замрзнувачот е од едната страна, вид што малку се гледа во Јапонија.
Кога начинот на живот на Toshiba беше под Тошиба, тоа никогаш не беше повеќе од една поделба на поголема инженерска компанија. Кога заработката замавнувала кај родителот, таа не добила доволно пари за развој на производот, паѓајќи во циклус каде станува помалку конкурентна.
Но, откако беше купена од „Мидеа“, „Тошиба Лајфстајл“ започна да добива доволно средства за развој на производи што ги задоволуваат потребите на пазарот, велат раководителите на компанијата. Целта сега е да се користи маркетинг мрежата на Мидеа за да се зголеми делот од продажбата во странство во Toshiba Lifestyle на 50% од сегашното ниво од околу 30% до 2020 година.
Заработката се опоравува бидејќи приходите на Toshiba Lifestyle скокнаа за повеќе од 50% од фискалната 2015 година на 250 милијарди јени (2,3 милијарди долари) во календарот 2017 година. Компанијата веројатно минатата година се врати во црно дури и без мерки за преструктуирање како отпуштања. Се чини дека потезите за намалување на трошоците, како што се производството во кинеските погони на Мидеа и набавката на заеднички делови, имаа позитивно влијание.
Другите јапонски брендови оживеани под кинески родители вклучуваат бизнис со бела техника на Санио Електрик, кој се врати во профитабилноста неколку години откако беше продаден на групацијата Хаиер во 2012 година.
Ne mi e jasno zasto tolku upornost i dokazuvanje na poslednive 10 strani,pa sto saka da se dokaze deka ustavri za pomalku ce dobies nesto podobro malo sutra,nema eftino i dobro toa samo prikaski.sega kaj site proizvoditeli moze da ima nekoj nedostatok no problemot e vo nasite dileri sto dodeka kupis brda i dolovi a posle koj te sisa ima da najdat trista opravduvanja.znacu site se isti kako ista majka da gi rodila.i mercedes vo nekoi svoi modeli ima motor od reno i imase nekoi modeli so problemi ama pak ne e reno nego mercedes.ostavete takvi dokazuvanja sekoj neka kupi toa sto misli i najbitno da mu se pogodi i gree i da se spodelat ovde realni mislenja ili da mu se pomogne ako navistina ima nekoj problem so uredot.
Ко за чудо уште пишуваат на самиот уред кој каде е произведен.
Фино лепо си пишит и на надворешната и на внатрешната единица каде биле произведени.
Ако не пишеше ќе беше тоа твоето, кој сака пошарена налепница нека плати поскапо
Ама пак бе тоа што е поскапо и поквалитетно изработено одма дели... Apple е жив пример со iPhone последниве 10 години иако на самиот уред пишуваат дека е составен во Чајна.
А можеле во упатството на крајот со мали бувки да го пишат тој податок или пак не?
Ко за чудо уште пишуваат на самиот уред кој каде е произведен.
Фино лепо си пишит и на надворешната и на внатрешната единица каде биле произведени.
Ако не пишеше ќе беше тоа твоето, кој сака пошарена налепница нека плати поскапо
Ама пак бе тоа што е поскапо и поквалитетно изработено одма дели... Apple е жив пример со iPhone последниве 10 години иако на самиот уред пишуваат дека е составен во Чајна.
А можеле во упатството на крајот со мали бувки да го пишат тој податок или пак не?
My point exactly
Затоа и овие две криви на модулација се доста различни.... ем што Хансолов колку толку модулира, синус-косинус... мрдка горе доле... Прегледај го приврзокот 277840
Vaka gledano, 50'000 razlika, za edno 10 godini ke gi izvadis.
Dopolnitelen rashod imas za toplinki, dzemperi.... taka da ke stignes do 70'000 t.e. 15 godini.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.