MTEL Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата MALINOV.A
  • Време на започнување Време на започнување
Мене ми рекоа дека ќе ѓи пратат картичка по пошта, е сега кога ќе стигне и дали ќе стигне ќе видиме. Па после треба да им пратам на е-маил дека сум ја добил картичката па да ме префрлат. До тогаш ќе се нервираме.
 
Bev vo telco vo ovlasten partner na mtel i mi rekoja da go popolnam ova livce i deka ke mi ja menat kartickata ke vidime dali ke se resi problemot. Tie so ja imat menato kartickata dali vaka mu bese ova? Mi dadoja dokument za da se potpisi. Nemozam da go dodam za slika ama vaka pisi:

MTEL





Барање за склучување на претплатнички договор со пренесување на број





Јас долупотпишаниот ____________________________________________


случувам со ____________________________________________ (оператор на јавна електронска комуникациска мрежа) за обезбедување на јавни телефонски услуги, за претплатничка линија/линии со пренесување на број/броеви.


Техничкиот процес на моето барање за пренесување на број/броеви: ____________________________________________ да биде:


☐ нов


☐ продолжување





Јас потврдувам дека:





  • Со овој договор, сакам да се обрземе кон провајдерот само со потпишување и не склучам сите обврски кои произлегуваат од го плаќам редовното месечно расипување на договорот.
  • МОЖАМ направи барање за пренесување на број само ако претплатничката линија наведена во договорот не станала ствар на ставање на друг договор за услуги.
  • МОЖАМ направи барање за пренесување на број/броеви и до 30 (триесет) дена по (ден на) истек на договорот.
  • Операторот на јавна електронска комуникациска мрежа со кој склучувам овој договор (оператор-примател) е овластен да го организира техничкиот процес на фактичко пренесување на број/броеви и да изврши постапка на добивање потребни податоци од (операторот-дaвaтeл).







Во случај неуспешно пренесување на број/броеви наведени во оваа ставка 1 од ова барање не станал член, тогаш и моето барање за склучување на претплатнички договор нема да биде важечко.





Со ова:


☐ БАРАМ и СЕ СОГЛАСУВАМ да склучам претплатнички договор со пренесување на број/броеви за јавна електронска комуникациска мрежа со (оператор на јавна комуникациска мрежа) и ИЗЈАВУВАМ дека го избрав овој нов оператор.


☐ СЕ СОГЛАСУВАМ дека претплатничкиот договор ќе стапи на сила со моментот на фактичко пренесување на број/броеви.





Операторот со кој склучувам договор (оператор-примател) е овластен да ја започне постапката за пренесување на број/броеви на комуникациска мрежа на (оператор-дaвaтeл), веднаш по доставување на моето барање.


☐ СОГЛАСУВАМ барaњeтo зa прeнeсувaњe нa број/броеви дa биде oбрaбoтeнo вo рaмки нa eдeн рaбoтeн дeн, или


☐ СОГЛАСУВАМ бaрaњeтo зa прeнeсувaњe нa број/броеви дa биде oбрaбoтeнo нa дaтум: //____ гoдинa.





Во случај преносот на број/броеви не биде направен до датумот кој јас го одредив, преносот ќе се изврши на првиот нареден работен ден по тој датум.


☐ СЕ СОГЛАСУВАМ бaрaњeтo зa склучувaњe нa прeтплaтнички дoгoвoр дa стaпи нa силa сo мoмeнтoт нa пoтпишувaњe,


☐ СЕ СОГЛАСУВАМ дa склучaм прeтплaтнички дoгoвoр сo мoмeнтoт нa прeнeсувaњe нa брoj/брoeви.





Претплатничкиот договор (освен договорот за пренос на број/броеви) ќе се смета за неважечки ако не се изврши пренесување на број/броеви.





ИЗВЕСТЕН СУМ дека моето барање за пренесување на број/броеви може да биде одбиено на мое барање или по тенот на постапката.











Име и презиме / Назив: ____________________________________________


Адреса на седиштето: ____________________________________________


Поништувачки број (доколку е различна од горенаведената адреса):











Пренесување број/броеви кои ќе се пренесуваат:











(место и датум): ____________________________


(потпис¹): ____________________________


(име и презиме на овластено лице): ____________________________


(време на потпишување - hh:mm): ____________________________





Јас долупотпишаниот ____________________________________________


ИЗРИЧНО СЕ СОГЛАСУВАМ дека операторот на јавна комуникациска мрежа (оператор-примател) може да му ги пренесе моите податоци на операторот на јавна комуникациска мрежа (операторот-дaвaтeл) и Агенцијата за електронски комуникации за процедурата за пренесување на број/броеви.





(потпис¹,²): ____________________________





¹ за физички лица


² за правни лица











МТЕЛ ДООЕЛ Скопје, ул. Максим Горки бр. 11/1 кат 3, 1000 Скопје, Северна Македонија
Jas listot ne go ni vidov/procitav samo se potpisav i bese za zamena na sim/sim swap so licna karta i tolku mi dadoja nova i ja registriraa za 15/20min, rabotese novata,isto vo Telko
 
дали денес имате проблеми со мрежата?

се губи и се враќа во рок од 2мин,безброј пати денеска,Прилеп
 
Исто и Битола на неколку пати се случува да неможе да воспостави повик или мрежата да е на Е.
 
дали денес имате проблеми со мрежата?

се губи и се враќа во рок од 2мин,безброј пати денеска,Прилеп
Nemam zaprimetno denes, imav mn,povici/sms data ne mnogu......naselba podkuli(speedtest)
Denes niz PP ima po povejke zgradi/na baznite ekipi koi rabotat, imase na tutunski i tocila jas licno vidov izgleda od a1 se, bidejki mn,koi barav bea nedostapni....
Автоматски споено мислење:

Mene mi rekoja utre ke mi zvonat a gore kaj operator sega so e mi rekoja Lycamobile da napisam
Ok, nese sejkavam na toa bese uste vo Januari kaj mene ....
 

Attachments

  • IMG-6257dc72b6c630f643b879144fd9f39c-V.jpg
    IMG-6257dc72b6c630f643b879144fd9f39c-V.jpg
    78,6 KB · Прегледи: 5
Конечно ми се појави 4Г после 5 дена.
 
значи не е до мене проблемот
Dogovoreni se i od A1 kazuvaat za poteskotija i mTel vika imame problem koj e najaven do 21h, deka ke se resi, ako prodolza problemot i vo tekot na utresniot den, ke se resaval,
Problemot e randoom nee kaj site korisnici ....
Автоматски споено мислење:

Конечно ми се појави 4Г после 5 дена.
So lyca ili mtel sim????
od a1 e problemot nee mtel samo primo peedavajne praj mTel ....mrezata e a1
 
Dogovoreni se i od A1 kazuvaat za poteskotija i mTel vika imame problem koj e najaven do 21h, deka ke se resi, ako prodolza problemot i vo tekot na utresniot den, ke se resaval,
Problemot e randoom nee kaj site korisnici ....
Автоматски споено мислење:


So lyca ili mtel sim????
od a1 e problemot nee mtel samo primo peedavajne praj mTel ....mrezata e a1
Lyca sim
 
90% e vo a1 problem, bidejki eve od pred 1h, i od a1 na a1 post kazuva call ended.
taka da koga na a1 e taka na mtel/green ke bidi uste poloso bidejki sekogas a1 sim se prioritet na baznite i imaat 70% na raspolagajne od brzinata ,za ostanatite sto ke ostane toa i odi na shearing.....
 
И сега да ја менувам картичката од Лајка на Мтел или да терам со Лајка ? Веќе ми ја пратија по пошта.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom