Мирен протест против цената на горивата!

  • Креатор на темата Креатор на темата mspasovski
  • Време на започнување Време на започнување
А сега што се асални улициве,абе нема една дупка по нив милина да ти е да возиш,човек да се плаши да не заспие од што се рамни.
На регистрација плаќаш на фондот за патишта, плакаш ддв , плакаш акциза на тутун,кафе,алкохол и секаква увезена стока,патарини плаќаш, купуваш гуми пресметана патна такса.
Знаеш што е работата,што тие пари одат секаде само не каде што треба.
А и од што се квалчитетни горивава да седнеш и да плачеш, па кај го има тоа бе 51% од цената за еден литар гориво да дадеш на државата ?

Го има скоро секаде во Европа и каде што е цената повисока од нашата највероватно и акцизите и давачките кон државата се поголеми. Пошто нели, на светските берзи се плаќа иста цена за нафтата па и производството на бензин чини скоро исто. Ете на пример во Германија каде што цената за бензинот без давачки е меѓу најниските во Европа, сосе давачки е меѓу најскапите. Државата од даноци, акцизи итн зема скоро 65-70%.
 
Moже Владата да не им ги покачува платите на Административците и да се откаже за тоа од акцизи и ДДВ на горива. Фер решените. А не само да се грижи за своите треба за сите во МК.
 
Јас како што знам (можеби грешам) договорот на ОКТА со Владата завршува за диктирање на цените на горивото на македонскиот пазар во 2012 година. Што се случува точно не знам.

Инаку за протестот, јас сум за.
 
Го има скоро секаде во Европа и каде што е цената повисока од нашата највероватно и акцизите и давачките кон државата се поголеми. Пошто нели, на светските берзи се плаќа иста цена за нафтата па и производството на бензин чини скоро исто. Ете на пример во Германија каде што цената за бензинот без давачки е меѓу најниските во Европа, сосе давачки е меѓу најскапите. Државата од даноци, акцизи итн зема скоро 65-70%.
:pos:Да ама во германија просечната плата не е 200 еу,плус на крајот од годината и обичниот граѓанинипа повраток на данок
 
http://www.erc.org.mk/Uploads/ND-C 16 01 2012 - ODLUKA ZA CENI NA ND so obrazlozenie.pdf Акцизата што ја зема државата е 21,862 денари за литар бензин и 12,476 за литар дизел.
Плус по литар од тие точките за „животна средина“ и све остало.

За да се смени ситуацијата, владата треба да се откаже од дел од колачето...На ништо не личи ова...
 
:pos:Да ама во германија просечната плата не е 200 еу,плус на крајот од годината и обичниот граѓанинипа повраток на данок

Да но цената на нафтата која сепак е значителна за цената на бензинот, е иста за сите. Друго ќе беше државата да има нафта и да произведува и продава бензин. Читај предходните мислејна убо е објаснато од други членови на форумот.
 
Вакво нешто сакав цело време. Бројки. Еве како се формира цената на горивата. http://www.erc.org.mk/Uploads/ND-C 16 01 2012 - ODLUKA ZA CENI NA ND so obrazlozenie.pdf Акцизата што ја зема државата е 21,862 денари за литар бензин и 12,476 за литар дизел. Може да се бара да се намали на 15 за бензин и 6-7 денари на дизел. Може да се протестира и кај бензиските пумпи за да не ја бираат секогаш највисоката можна маржа, на пример, наместо со сегашните 3,2 денари на литар да одат со добивката од 2,3 денари за литар. Така би се добила 7-8 денари пониска цена на литар гориво. Тоа е максимумот што може да се извлече.

Ама дечково што ја отвори темата, очигледно нема поим како и зошто се формира цената на горивата. Веројатно е револтиран затоа што му е прескапо горивото за излегување во град. Такви протести никогаш нема да ја сменат цената на горивата. Само лесно ќе ги оквалификуваат за партиски и тука ќе заврши се. Доколку сакаме протестите да успеат, во тие протести мора да бидат вклучени транспортните фирми.

Немал поим хммм...
А ти случајно го заборави ДДВ-то...и си дојде фино до пресметка дека можело да се намали цената за 15 денари, кога само директните давачки од старт се 40 денари од литар, уште да го елиминираме делот кој го плаќаат рафинериите и малопродажбата во вид на данок на добивка/профит/whatever и кој влијае на конечната цена...
Настрана договорот за монопол на 20 години, пеналите во корист на Окта, лошиот квалитет на горивата, наводното земање на цената на брент нафтата како основа за формирање на малопродажните цени, на крај ќе испадне дека 2/3 од цената одат на давачки,вода,ветар и троа магла...

Слободниот пазар и монополот се синоними, посебно во места како РМ...
 
Немал поим хммм...
А ти случајно го заборави ДДВ-то...и си дојде фино до пресметка дека можело да се намали цената за 15 денари, кога само директните давачки од старт се 40 денари од литар, уште да го елиминираме делот кој го плаќаат рафинериите и малопродажбата во вид на данок на добивка/профит/whatever и кој влијае на конечната цена...
Настрана договорот за монопол на 20 години, пеналите во корист на Окта, лошиот квалитет на горивата, наводното земање на цената на брент нафтата како основа за формирање на малопродажните цени, на крај ќе испадне дека 2/3 од цената одат на давачки,вода,ветар и троа магла...

Слободниот пазар и монополот се синоними, посебно во места како РМ...
Стварно мислиш дека државата би се откажала од цела добивка од горивата? Тоа нема да го гледаме ни на сон.
 
Да одговорам на прашањето поставено погоре, зошто се одржува во Недела на 5ти Февруари.

Пред се ова е во заеднички интерес на сите граѓани во Македонија. Но не е во заеднички интерес да ја попречиме нормалната работа на граѓаните и да ги спречиме во извршување на нивните строги обврски кон работната позиција. Затоа протестот ќе се одвива во Недела, каде што сообраќајот сепак ќе биде блокиран, но нема да се нанесе штета врз граѓаните.
А во Недела има сообраќај и протестот во никој случај нема да помине незабележан.
Моментално се преговара со CarClub за дополнителна организација и вклучување на сите членови на клубот.

Имаме цел, имаме интерес и имаме прогрес. Секоја помош при промовирањето е добредојдена.
батка, ако толку сакаш протестов да биде забележан треба да е во најгусто. Мислам ако е поентава да бидете забележани
 
Дечки протест се прави за да го здоболе некој, а не да не се ни забележиш, ајде срека сега што е зима па некој и ке види дека некој таму вози невообичаено бавно ама да беше лето или пролет сите ке забегаа некаде викнедашки и никој немаше да забележи што се случува, ако се прави протест треба да биде во понеделник, да се закочи све, мува да не може да помине,ако не друго тие од влада ке прашаат зошто има толку собракај по улиците, вака во недела нема ниту да знаат дека некој протестирал, кога некој новинар ке ги праша во врска со протестот тие ке кажат дека немаат појма, прв пат слушаат.
 
..evtini se naftata i benzinot.., za narod koj ima tolku mali plati na osnova na nikakovo stopanstvo, a vozi tolku mnogu avtomobili...mora da e evtin. Ulica u Skopje ne mozes da pomines ko reka se... :).
.....ostajte vie nuzna potreba na vremeto..., koe vreme be koga nikoj ne raboti,znaci go ima i da preliva...koja potreba togas???
...treba da se zgolemat za duplo.....;) Posle kosovo i albanija u makedonija ima najmnogu mercedesi na kvadraten metar...u svet...
...noze se pustaat kolku ti e cergata , a ne kolku gledas na televizija deka gi pustaat.., ako sakas da ne ti studi..
.
 
Абе уште ли не научивте, не е скап бензинот, платите се мали! Ако треба да се протестира за нешто тоа е протест за подобро вреднување на трудот. Али јбг не за џабе рекле прост народ силна држава. Иначе да е до мене ја би забранил од мај до октомври движење на возила без посебна дозвола низ центарот на Скопје. Ова ем ќе ги натера луѓето да се раздвижат и да почнат точаци да возат ем ќе го очисти воздухот колку толку
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom