Mercedes e270

Член од
18 септември 2014
Мислења
827
Поени од реакции
746
4.5l/100km
Е270 од 2003 год тешко за помалку од 6500 евра
имaм Мерцедес А160 CDI 2007 гoдинa и тaa трoши 4.5л нa 100 че. Е270 пoд 6 л немa дa е дoле. немојте вaкви финти нa прекупците oвде нa фoрум дa пишувaте. ;)
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
имaм Мерцедес А160 CDI 2007 гoдинa и тaa трoши 4.5л нa 100 че. Е270 пoд 6 л немa дa е дoле. немојте вaкви финти нa прекупците oвде нa фoрум дa пишувaте. ;)
ама на отворено троши толку нели? :D градска тешко.
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Јас би дал мој скромен придонес во врска со овој модел.

Прво да напоменам дека имам Mercedes C180Kompressor 2006, Mercedes W210 E220CDI 2001, Mercedes A180CDI 2005, и конечно, Mercedes W211 E270CDI 2004.

Мојата Е класа (2004та година) е од поретките модели, ја поседува највисоката можна опрема за овој модел по спецификации со исклучок на целосен панорама кров.
Ниво на опрема Avantgarde со аутоматик, а од дополнителна опрема има:
- AIRMATIC воздушна суспензија
- динамичка контрола на шасија
- 4 зонска клима
- сончев кров (шибер)
- греачи на седишта
- меморија на седишта
- Sensotronic Brake Control, BAS, EBD, ABS, SBC-S, ESP, Traction Control
- автоматско затемнување на ретровизори
- адаптивни фарови
- навигација
- целосно кожен ентериер
- масажери на седишта
- и уште 1000 дугмиња внатре

Значи, вака треба а изгледа кола со фул опрема (минус панорамата) од овој модел. Кога ќе прочитам по огласи дека „мерцедесот има фул опрема“, а во реалност има само двозонска клима, ми се темни!

Купена е пред 5 месеци од Германија и целосните давачки после беа околу 10.000 евра со регистрација. Да не дојде до забуна, купена е од Македонија, но возилото е купено од прв сопственик од Германија.

За тие што не се замараат и што сакаат квалитетно возило со фантастична вожња, не читајте подоле!
-----------------

За тие што се фрикови, оперирани во главите и патат од тоа возилото да им е во вонсериска фабричка состојба, продолжете :)

Е сега, малку за механиката, поправки... Јас сум човек кој е перфекционист и буквално секој шум во колата ми смета. И најмалото крцкање ме вади од кожа и не толерирам никакви отстапки на колата без разлика дали е стара или нова, дали има поминато волку или онолку километри. Со доволно пари, се менува и решава се` :)

Затоа, ова не е возило за оние кои имаат болест во главата за вакви работи.

Јас сум релативно незадоволен од возилото во поглед на одржување. До сега сум се соочил со многу проблеми од кои главните произлегоа од откажување на моторчето на турбината. Додека да сфатам што е проблемот, турбото почна да свири, се оштетија лептирите на граната и сe` си иба мајката :)

Да напоменам дека голем дел (но не сите) од овие делови се склони на дефекти кај овој модел. Така до сега сменив:
- турбо
- усисна грана (да, целата грана сосе актуатор), цена не прашувајте
- механички дел од електрика на турбо
- компресор на AIRMATIC
- две алуминиумски рамења
- две јабучици на рамења
- две кратки спони
- десен xenon Hella 4600K
- два ролера
- затегачи
- фул сервис на 230.000 (уље во менувач, уље во мотор, сите филтри)
- голем акумулатор Exide Premium 100Ah
- брисачи Bosch
- термостат Behr Thomson
- моторче брава на совозачка врата
- вентил за греење/ладење
- два држачи на мотор
- сензор на радилица
- предни плочки
- сензор за кочници во папуча brake switch
- катализатор
- кодирање на SRS на совозачко седиште
- парк сензор
- карбон филтер за клима
- летва
- блок со сензори на преден лев AIRMATIC

Единствена работа со која треба да се позанимавам е бубањот на автоматскиот менувач, кој не ми се допаѓа како работи. Ако треба да се промени, тој кошта околу 600 евра половен репариран во Грција, со работна рака и сите заебанции ~1000 евра.

Луѓе, овие сервиси до сега ме чинат повеќе од 3000 евра (без бубањот). Овие возила се неверојатно скапи и е страшно тешко да се доведат до 100% состојба. Јас го доведов моето, ама платив со муда и бубрези.

Имајте на ум, дека 95% од овие коли кои се возат имаат дефекти на нив, бидејќи никој не се труди да ги санира некои работи кои делумно спаѓаат и во нормална потрошеност на деловите со оглед на годините и километрите на возилото. Мене ми сметаа, и ги сменив. Не постои вакво возило кое што ќе го купите од авто плац или препродавач што нема да ви појави дефект. Ако не му се замарате со ситници, ќе возите без никаков проблем и нема ништо да ви смета и ќе бидете презадоволни. Ако сте оперирани во главата како мене, мамата ви се расплака :)

На крај да напоменам, јас сум презадоволен од комфортот и квалитетот на вожња од мојот мерцедес. Едноставно AIRMATIC-от си го прави своето (се разбира откако ќе се платат 1000 евра да се доведе во фабричка состојба). Колата без разлика на гумите со големи димензии 245 45/17 апсолутно плови на патот и не се осеќа никаква дупка или нерамнина.

Потрошувачка ми е околу 10Л градска со сите клими и работи пуштени (во гужва знае и повисоко накај 12-13!), а 6.5Л на отворено со педантно возење.
 
Последно уредено:
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Јас би дал мој скромен придонес во врска со овој модел.

Прво да напоменам дека имам Mercedes C180Kompressor 2006, Mercedes W210 E220CDI 2001, Mercedes A180CDI 2005, и конечно, Mercedes W211 E270CDI 2004.

Мојата Е класа (2004та година) е од поретките модели, ја поседува највисоката можна опрема за овој модел по спецификации со исклучок на целосен панорама кров.
Ниво на опрема Avantgarde со аутоматик, а од дополнителна опрема има:
- AIRMATIC воздушна суспензија
- динамичка контрола на шасија
- 4 зонска клима
- сончев кров (шибер)
- греачи на седишта
- меморија на седишта
- Sensotronic Brake Control, BAS, EBD, ABS, SBC-S, ESP, Traction Control
- автоматско затемнување на ретровизори
- адаптивни фарови
- навигација
- целосно кожен ентериер
- масажери на седишта
- и уште 1000 дугмиња внатре

Значи, вака треба а изгледа кола со фул опрема (минус панорамата) од овој модел. Кога ќе прочитам по огласи дека „мерцедесот има фул опрема“, а во реалност има само двозонска клима, ми се темни!

Купена е пред 5 месеци од Германија и целосните давачки после беа околу 10.000 евра со регистрација. Да не дојде до забуна, купена е од Македонија, но возилото е купено од прв сопственик од Германија.

За тие што не се замараат и што сакаат квалитетно возило со фантастична вожња, не читајте подоле!
-----------------

За тие што се фрикови, оперирани во главите и патат од тоа возилото да им е во вонсериска фабричка состојба, продолжете :)

Е сега, малку за механиката, поправки... Јас сум човек кој е перфекционист и буквално секој шум во колата ми смета. И најмалото крцкање ме вади од кожа и не толерирам никакви отстапки на колата без разлика дали е стара или нова, дали има поминато волку или онолку километри. Со доволно пари, се менува и решава се` :)

Затоа, ова не е возило за оние кои имаат болест во главата за вакви работи.

Јас сум релативно незадоволен од возилото во поглед на одржување. До сега сум се соочил со многу проблеми од кои главните произлегоа од откажување на моторчето на турбината. Додека да сфатам што е проблемот, турбото почна да свири, се оштетија лептирите на граната и сe` си иба мајката :)

Да напоменам дека голем дел (но не сите) од овие делови се склони на дефекти кај овој модел. Така до сега сменив:
- турбо
- усисна грана (да, целата грана сосе актуатор), цена не прашувајте
- механички дел од електрика на турбо
- компресор на AIRMATIC
- две алуминиумски рамења
- две јабучици на рамења
- две кратки спони
- десен xenon Hella 4600K
- два ролера
- затегачи
- фул сервис на 230.000 (уље во менувач, уље во мотор, сите филтри)
- голем акумулатор Exide Premium 100Ah
- брисачи Bosch
- термостат Behr Thomson
- моторче брава на совозачка врата
- вентил за греење/ладење
- два држачи на мотор
- сензор на радилица
- предни плочки
- сензор за кочници во папуча brake switch
- катализатор
- кодирање на SRS на совозачко седиште
- парк сензор
- карбон филтер за клима
- летва
- блок со сензори на преден лев AIRMATIC

Единствена работа со која треба да се позанимавам е бубањот на автоматскиот менувач, кој не ми се допаѓа како работи. Ако треба да се промени, тој кошта околу 600 евра половен репариран во Грција, со работна рака и сите заебанции ~1000 евра.

Луѓе, овие сервиси до сега ме чинат повеќе од 3000 евра (без бубањот). Овие возила се неверојатно скапи и е страшно тешко да се доведат до 100% состојба. Јас го доведов моето, ама платив со муда и бубрези.

Имајте на ум, дека 95% од овие коли кои се возат имаат дефекти на нив, бидејќи никој не се труди да ги санира некои работи кои делумно спаѓаат и во нормална потрошеност на деловите со оглед на годините и километрите на возилото. Мене ми сметаа, и ги сменив. Не постои вакво возило кое што ќе го купите од авто плац или препродавач што нема да ви појави дефект. Ако не му се замарате со ситници, ќе возите без никаков проблем и нема ништо да ви смета и ќе бидете презадоволни. Ако сте оперирани во главата како мене, мамата ви се расплака :)

На крај да напоменам, јас сум презадоволен од комфортот и квалитетот на вожња од мојот мерцедес. Едноставно AIRMATIC-от си го прави своето (се разбира откако ќе се платат 1000 евра да се доведе во фабричка состојба). Колата без разлика на гумите со големи димензии 245 45/17 апсолутно плови на патот и не се осеќа никаква дупка или нерамнина.

Потрошувачка ми е околу 10Л градска со сите клими и работи пуштени (во гужва знае и повисоко накај 12-13!), а 6.5Л на отворено со педантно возење.
најискрено кажано другар,али бадијала.
Народов пак ќе оди и ќе купи мерцедес со 190000км и 10тици мани за 6000 евра,од аутоплац и ќе ја испофали мислиш од фабрика испаднала.

И мене ми се допаѓа мецава,али верувам дека е скапа со делови(Нормално Е класа си чини)па сега засега ќе си останам на голфов.Барем евтини делови има,а и поново ми е
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
најискрено кажано другар,али бадијала.
Народов пак ќе оди и ќе купи мерцедес со 190000км и 10тици мани за 6000 евра,од аутоплац и ќе ја испофали мислиш од фабрика испаднала.

И мене ми се допаѓа мецава,али верувам дека е скапа со делови(Нормално Е класа си чини)па сега засега ќе си останам на голфов.Барем евтини делови има,а и поново ми е
Има една народна: Секој циго си го фали својот коњ. Сум пробал на тест можда 50 вакви возила W211 со различни мотори, од 200CDI до 320CDI, дури сум гледал (ама не возел) и една 400CDI V8 (тешкаш). Дали 2-3 од тие 50 биле во добра состојба, а сите ме уверуваа дека возилата им се „коска“, „камен“, „како од салон“...

Колата е одлична за возење, па таква комоција нема ни во најновата C класа (за Е не знам, ама C најново сум возел). Ова под услов да е средена под конец цела, не да е растропана. Ама е доста скапа за одржување.

Имав и еден убав Golf 4 TDI 131hp од 2003 година и тој беше во извонредна состојба, и за одржување беше лепота, едноставно нема толку работи што можат да се расипат. Ама ѓаволот ме натера да го продадам во корист на C класата :)[DOUBLEPOST=1454873682][/DOUBLEPOST]
Mislenje iskustvo licno so e220 od 2003-04 racen menuvac?
Лично не сум поседувал, но сум возел W211 со 220CDI, и автоматик и со рачен менувач. Горе-доле дадов мое искуство со овој модел општо во некој пост погоре. Менувачот на мерцедес не страда, ни автоматик ни мануел, и тој мотор е убав и докажан мотор.

Мој фамилијарен пријател и човекот кој го барам кога неможам да најдам некое решение на проблем за мојата кола го купи неговиот со 130.000 и го продаде со 700.000км со тој истиот мотор со рачен менувач без поголеми проблеми.
 
Последно уредено:
Член од
10 декември 2019
Мислења
17
Поени од реакции
24
Dr
Јас би дал мој скромен придонес во врска со овој модел.

Прво да напоменам дека имам Mercedes C180Kompressor 2006, Mercedes W210 E220CDI 2001, Mercedes A180CDI 2005, и конечно, Mercedes W211 E270CDI 2004.

Мојата Е класа (2004та година) е од поретките модели, ја поседува највисоката можна опрема за овој модел по спецификации со исклучок на целосен панорама кров.
Ниво на опрема Avantgarde со аутоматик, а од дополнителна опрема има:
- AIRMATIC воздушна суспензија
- динамичка контрола на шасија
- 4 зонска клима
- сончев кров (шибер)
- греачи на седишта
- меморија на седишта
- Sensotronic Brake Control, BAS, EBD, ABS, SBC-S, ESP, Traction Control
- автоматско затемнување на ретровизори
- адаптивни фарови
- навигација
- целосно кожен ентериер
- масажери на седишта
- и уште 1000 дугмиња внатре

Значи, вака треба а изгледа кола со фул опрема (минус панорамата) од овој модел. Кога ќе прочитам по огласи дека „мерцедесот има фул опрема“, а во реалност има само двозонска клима, ми се темни!

Купена е пред 5 месеци од Германија и целосните давачки после беа околу 10.000 евра со регистрација. Да не дојде до забуна, купена е од Македонија, но возилото е купено од прв сопственик од Германија.

За тие што не се замараат и што сакаат квалитетно возило со фантастична вожња, не читајте подоле!
-----------------


За тие што се фрикови, оперирани во главите и патат од тоа возилото да им е во вонсериска фабричка состојба, продолжете :)

Е сега, малку за механиката, поправки... Јас сум човек кој е перфекционист и буквално секој шум во колата ми смета. И најмалото крцкање ме вади од кожа и не толерирам никакви отстапки на колата без разлика дали е стара или нова, дали има поминато волку или онолку километри. Со доволно пари, се менува и решава се` :)

Затоа, ова не е возило за оние кои имаат болест во главата за вакви работи.

Јас сум релативно незадоволен од возилото во поглед на одржување. До сега сум се соочил со многу проблеми од кои главните произлегоа од откажување на моторчето на турбината. Додека да сфатам што е проблемот, турбото почна да свири, се оштетија лептирите на граната и сe` си иба мајката :)

Да напоменам дека голем дел (но не сите) од овие делови се склони на дефекти кај овој модел. Така до сега сменив:
- турбо
- усисна грана (да, целата грана сосе актуатор), цена не прашувајте
- механички дел од електрика на турбо
- компресор на AIRMATIC
- две алуминиумски рамења
- две јабучици на рамења
- две кратки спони
- десен xenon Hella 4600K
- два ролера
- затегачи
- фул сервис на 230.000 (уље во менувач, уље во мотор, сите филтри)
- голем акумулатор Exide Premium 100Ah
- брисачи Bosch
- термостат Behr Thomson
- моторче брава на совозачка врата
- вентил за греење/ладење
- два држачи на мотор
- сензор на радилица
- предни плочки
- сензор за кочници во папуча brake switch
- катализатор
- кодирање на SRS на совозачко седиште
- парк сензор
- карбон филтер за клима
- летва
- блок со сензори на преден лев AIRMATIC

Единствена работа со која треба да се позанимавам е бубањот на автоматскиот менувач, кој не ми се допаѓа како работи. Ако треба да се промени, тој кошта околу 600 евра половен репариран во Грција, со работна рака и сите заебанции ~1000 евра.

Луѓе, овие сервиси до сега ме чинат повеќе од 3000 евра (без бубањот). Овие возила се неверојатно скапи и е страшно тешко да се доведат до 100% состојба. Јас го доведов моето, ама платив со муда и бубрези.

Имајте на ум, дека 95% од овие коли кои се возат имаат дефекти на нив, бидејќи никој не се труди да ги санира некои работи кои делумно спаѓаат и во нормална потрошеност на деловите со оглед на годините и километрите на возилото. Мене ми сметаа, и ги сменив. Не постои вакво возило кое што ќе го купите од авто плац или препродавач што нема да ви појави дефект. Ако не му се замарате со ситници, ќе возите без никаков проблем и нема ништо да ви смета и ќе бидете презадоволни. Ако сте оперирани во главата како мене, мамата ви се расплака :)

На крај да напоменам, јас сум презадоволен од комфортот и квалитетот на вожња од мојот мерцедес. Едноставно AIRMATIC-от си го прави своето (се разбира откако ќе се платат 1000 евра да се доведе во фабричка состојба). Колата без разлика на гумите со големи димензии 245 45/17 апсолутно плови на патот и не се осеќа никаква дупка или нерамнина.

Потрошувачка ми е околу 10Л градска со сите клими и работи пуштени (во гужва знае и повисоко накај 12-13!), а 6.5Л на отворено со педантно возење.
Druze go vozis li seuste kako se pokaza eve posle 5 godini? Velat imale problem so sistemot za kocenje SBC Dali e tocno?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom