MaxTV IPTV телевизија (Македонски Телеком) генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

Член од
9 јануари 2021
Мислења
904
Поени од реакции
918
Подобро тоа него да ги кренат и како А1 да имаш преспор мобилен имтернет.
Го средија од А1 мобилниот интернет, не е преспор како што беше порано, лани направија апдејт на мрежата и колку толку ја зајакнаа каде што требаше. Телевизијата и таа им е добра, особено на кабелска имаат баш ХД квалитет на каналите, а на оптика би требало да е добра сликата.
Апдејт направија на сите базни станици и сега можеш да имаш секаде скоро 4G интернет, поставија некаде и нови базни станици.
Телеком си направија и тие апдејт на мрежата и на цените секако за квалитетот и профитот да не им опаднат многу, но кај што се ептен стари линиите, не крепи бакарот и бара исклучиво замена со оптика.
 

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.493
Поени од реакции
2.846
Го средија од А1 мобилниот интернет, не е преспор како што беше порано, лани направија апдејт на мрежата и колку толку ја зајакнаа каде што требаше. Телевизијата и таа им е добра, особено на кабелска имаат баш ХД квалитет на каналите, а на оптика би требало да е добра сликата.
Апдејт направија на сите базни станици и сега можеш да имаш секаде скоро 4G интернет, поставија некаде и нови базни станици.
Телеком си направија и тие апдејт на мрежата и на цените секако за квалитетот и профитот да не им опаднат многу, но кај што се ептен стари линиите, не крепи бакарот и бара исклучиво замена со оптика.
За твто се слагам во потполност.
 
Член од
8 јуни 2014
Мислења
711
Поени од реакции
160
Го средија од А1 мобилниот интернет, не е преспор како што беше порано, лани направија апдејт на мрежата и колку толку ја зајакнаа каде што требаше. Телевизијата и таа им е добра, особено на кабелска имаат баш ХД квалитет на каналите, а на оптика би требало да е добра сликата.
Апдејт направија на сите базни станици и сега можеш да имаш секаде скоро 4G интернет, поставија некаде и нови базни станици.
Телеком си направија и тие апдејт на мрежата и на цените секако за квалитетот и профитот да не им опаднат многу, но кај што се ептен стари линиите, не крепи бакарот и бара исклучиво замена со оптика.
Telekom 5G duri i vo selata ima
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.486
Поени од реакции
7.958
Не знам зошто регистрираат канали кој не ги ставаат во понуда.РТС 1,2 и 3 канал им се регистрирани веќе поминато има два месеци.

Разбирам дека ќе треба да се затемнуваат ама па зошто си решил да ги регистрираш ако воопшто испадне дека тоа е причина за нивно не пуштање во понудата избор на тв канали?
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.600
Поени од реакции
749
Чекајки да ми го пушти телеком интернетот еве веќе втор ден како немам ,вршев миграција од вдсл на оптички интернет споделив интернет од мобилниот телефон кон боховите кои ги дава телеком телевизијата не функционира но youtube си функционира
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.486
Поени од реакции
7.958
Чекајки да ми го пушти телеком интернетот еве веќе втор ден како немам ,вршев миграција од вдсл на оптички интернет споделив интернет од мобилниот телефон кон боховите кои ги дава телеком телевизијата не функционира но youtube си функционира
Ако е MagentaTV мора да е интернет од рутерот барем така тука читав дека е. Не работело се добро со интернет од телефон.
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.354
Поени од реакции
708
Мислам дека мора интернет од рутерот за да работи магентата, не може со интернет пример од комшиите. Некаде во темава баш за ова пишеше
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.836
Поени од реакции
12.152
Чекајки да ми го пушти телеком интернетот еве веќе втор ден како немам ,вршев миграција од вдсл на оптички интернет споделив интернет од мобилниот телефон кон боховите кои ги дава телеком телевизијата не функционира но youtube си функционира
Ако сеуште не те префрлиле од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, треба да им се јавиш на 070 122 и да им се жалиш.

А доколку веќе те префрлиле од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа, а сеуште не ти работи телевизијата, тогаш тоа е нивен тотален пропуст, тие кои ти ги поставувале каблите и опремата требале да останат додека да проработат сите уреди и да се уверат лично дека опремата функционира исправно и без никакви проблеми пред да си заминат.

Доколку биле брзи Гонзалеси на кои им се брзало да фатат џаде слободно пријавувај на 070 122 и не ги оставај да дишат на раат.

Доколку веќе те префрлиле кон оптичката телекомуникациска мрежа и ти ги дале тој рутерот Техниколор и Андроид рисиверите, можеш ако сакаш да му направиш фабрички ресет на рутерот, но најдобро е тоа да го направиш компјутерски, а не со пристиснување на Reset копчето позади на рутерот веднаш до приклучокот за адаптерот за струја.

Пред се`, за да знаеш дека оптичката телекомуникациска линија функционира исправно, на Техниколор рутерот мора цело време да светат првите 3 сијалички од лево: Power, PON и Internet.

Доколку било која од овие сијалички не свети постојано, мораш да се јавиш во контакт центарот на 070 122 и да им пријавиш дефект.

Доколку Power свети зелено, а PON свети црвено и одвреме навреме трепка зелено, тоа значи дека техничките параметри за поврзување на рутерот со оптичката телекомуникациска мрежа се неточни, а на брзите Гонзалеси им се брзало да фатат џаде пред да видат дали барем рутерот ќе проработи како што треба.

Доколку PON воопшто не свети, тогаш значи немаш оптички сигнал или сигналот е многу слаб, односно или не ја поврзале опремата како што треба, или некаде има оштетување или превиткување на доводниот оптички кабел, тука мораш да го провериш завршниот оптички кабел кој вообичаено е жолт, но понекогаш знае да биде и бел, но и во едниот и во другиот случај завршува со зелен оптички приклучок кој се приклучува директно на самиот рутер. Тој кабел не смее да се превиткува или да се истегнува, ако имаш вишок резерва од кабелот, резервата мора да биде намотана во кругови кои не смеат да бидат многу мали и тесни.

Позади на рутерот ја имаш налепницата на која ти ја пишува адресата на која треба да се најавиш (вообичаено е http://192.168.1.1/) и со кое корисничко име (вообичаено е admin) и лозинка (кај секој рутер е различна, ја пишува на самата налепница под корисничкото име admin) да се најавиш за да пристапиш до веб сајтот на конфигурацискиот интерфејс.

Ако добро помнам, треба да одиш во квадратот System Info или Gateway - прв од горе лево каде што дава слика од рутерот и верзијата на софтверот кој го користи. Кликнуваш на запчаникот од квадратот, потоа одиш во Management и тука има опција да кликнеш Restart и Reset. Ќе кликнеш на Reset и ќе чекаш рутерот да се рестартира. Кога му правиш фабричко ресетирање на рутерот може да се случи да проработи па повторно да се рестартира бидејќи превзел нов софтвер или бидејќи превзел технички параметри за да се најави на Андроид платформата.

Откако ќе проработи после едно или две рестартирања откако ќе му го направиш фабричкиот ресет, рестартирај ги и Андроид рисиверите кои ти ги дале на користење. Можеби ќе проработат, а можеби не, но немаш што да изгубиш, доколку од Македонски Телеком или од некој од нивните надворешни подизведувачи дошле техничари за да те префрлат од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа, а си фатиле џаде бидејќи им се брзало без да проверат дали опремата функционира исправно како што треба, тоа треба да го пријавиш во контакт центарот на 070 122 и да им се пожалиш. Нема да ги казнат брзите Гонзалеси, но барем ќе знаат какви глупости оставиле позади себеси кај краен корисник, да не се правдаат после дека не знаеле.

Мислам дека мора интернет од рутерот за да работи магентата, не може со интернет пример од комшиите. Некаде во темава баш за ова пишеше
Не може, самиот рисивер се најавува директно на Андроид платформата, и ако платформата препознае дека Интернетот сигналот не е од Македонски Телеком или не е од копнена фиксна линија, одбива пристап до содржините.
 
Последно уредено:
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.600
Поени од реакции
749
Ако сеуште не те префрлиле од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, треба да им се јавиш на 070 122 и да им се жалиш.

А доколку веќе те префрлиле од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа, а сеуште не ти работи телевизијата, тогаш тоа е нивен тотален пропуст, тие кои ти ги поставувале каблите и опремата требале да останат додека да проработат сите уреди и да се уверат лично дека опремата функционира исправно и без никакви проблеми пред да си заминат.

Доколку биле брзи Гонзалеси на кои им се брзало да фатат џаде слободно пријавувај на 070 122 и не ги оставај да дишат на раат.

Доколку веќе те префрлиле кон оптичката телекомуникациска мрежа и ти ги дале тој рутерот Техниколор и Андроид рисиверите, можеш ако сакаш да му направиш фабрички ресет на рутерот, но најдобро е тоа да го направиш компјутерски, а не со пристиснување на Reset копчето позади на рутерот веднаш до приклучокот за адаптерот за струја.

Пред се`, за да знаеш дека оптичката телекомуникациска линија функционира исправно, на Техниколор рутерот мора цело време да светат првите 3 сијалички од лево: Power, PON и Internet.

Доколку било која од овие сијалички не свети постојано, мораш да се јавиш во контакт центарот на 070 122 и да им пријавиш дефект.

Доколку Power свети зелено, а PON свети црвено и одвреме навреме трепка зелено, тоа значи дека техничките параметри за поврзување на рутерот со оптичката телекомуникациска мрежа се неточни, а на брзите Гонзалеси им се брзало да фатат џаде пред да видат дали барем рутерот ќе проработи како што треба.

Доколку PON воопшто не свети, тогаш значи немаш оптички сигнал или сигналот е многу слаб, односно или не ја поврзале опремата како што треба, или некаде има оштетување или превиткување на доводниот оптички кабел, тука мораш да го провериш завршниот оптички кабел кој вообичаено е жолт, но понекогаш знае да биде и бел, но и во едниот и во другиот случај завршува со зелен оптички приклучок кој се приклучува директно на самиот рутер. Тој кабел не смее да се превиткува или да се истегнува, ако имаш вишок резерва од кабелот, резервата мора да биде намотана во кругови кои не смеат да бидат многу мали и тесни.

Позади на рутерот ја имаш налепницата на која ти ја пишува адресата на која треба да се најавиш (вообичаено е http://192.168.1.1/) и со кое корисничко име (вообичаено е admin) и лозинка (кај секој рутер е различна, ја пишува на самата налепница под корисничкото име admin) да се најавиш за да пристапиш до веб сајтот на конфигурацискиот интерфејс.

Ако добро помнам, треба да одиш во квадратот System Info или Gateway - прв од горе лево каде што дава слика од рутерот и верзијата на софтверот кој го користи. Кликнуваш на запчаникот од квадратот, потоа одиш во Management и тука има опција да кликнеш Restart и Reset. Ќе кликнеш на Reset и ќе чекаш рутерот да се рестартира. Кога му правиш фабричко ресетирање на рутерот може да се случи да проработи па повторно да се рестартира бидејќи превзел нов софтвер или бидејќи превзел технички параметри за да се најави на Андроид платформата.

Откако ќе проработи после едно или две рестартирања откако ќе му го направиш фабричкиот ресет, рестартирај ги и Андроид рисиверите кои ти ги дале на користење. Можеби ќе проработат, а можеби не, но немаш што да изгубиш, доколку од Македонски Телеком или од некој од нивните надворешни подизведувачи дошле техничари за да те префрлат од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа, а си фатиле џаде бидејќи им се брзало без да проверат дали опремата функционира исправно како што треба, тоа треба да го пријавиш во контакт центарот на 070 122 и да им се пожалиш. Нема да ги казнат брзите Гонзалеси, но барем ќе знаат какви глупости оставиле позади себеси кај краен корисник, да не се правдаат после дека не знаеле.



Не може, самиот рисивер се најавува директно на Андроид платформата, и ако платформата препознае дека Интернетот сигналот не е од Македонски Телеком или не е од копнена фиксна линија, одбива пристап до содржините.
Имам користено во претходното место каде што живеев и знам како функционира оптиката ,инаку да фала на помошта пријавено е неколку пати на 122 и секогаш истиот одговор за половина час ќе биде решено, PON сијаличката свети постојано црвено ресетиран е и рутерот
Инаку преку мобилниот интернет работи и МАХ-ХБО каналите
 

Attachments

Последно уредено:
Член од
24 април 2008
Мислења
10.836
Поени од реакции
12.152
Имам користено во претходното место каде што живеев и знам како функционира оптиката ,инаку да фала на помошта пријавено е неколку пати на 122 и секогаш истиот одговор за половина час ќе биде решено, PON сијаличката свети постојано црвено ресетиран е и рутерот
Инаку преку мобилниот интернет работи и МАХ-ХБО каналите
Ова на сликата е рутер чии што технички параметри - или физичка патека, како што ја нарекуваат техничките лица за оптичка телекомуникациска мрежа - се неточни.

Проблемот се решава за 10 до 15 минути, но проблемот воопшто не е кај тебе дома, туку во централата на Македонски Телеком.

Дали ти пристигна СМС порака со известување дека ти отвориле налог за пречка ?

Доколку ти пристигнала, треба да те контактира техничко лице од Македонски Телеком или од некој од нивните надворешни подизведувачи за да те праша што конкретно е проблемот пред воопшто да дојде за да го реши истиот.

Ќе му треба серискиот број од рутерот за да ги контактира колегите од централа за да му ги дадат точните технички параметри за поврзување на рутерот со централата, по што техничарот ќе треба да се јави во техничка поддршка за да ги заменат погрешните технички параметри со точните. Целата работа трае 10 до 15 минути, ако те мајтапат со приказни од типот дека проблемот ќе биде решен за половина час јавувај им се на секои саат време и кажи им дека ќе ја откажеш претплатата доколку не го решат проблемот што поскоро.

Max/HBO каналите секако дека ќе си работат бидејќи функционираат преку сопствена платформа, а Македонски Телеком само ги пренесува, затоа и функционираат преку мобилен Интернет. Веројатно ќе ти функционираат и преку Интернет од друг оператор.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.600
Поени од реакции
749
Ова на сликата е рутер чии што технички параметри - или физичка патека, како што ја нарекуваат техничките лица за оптичка телекомуникациска мрежа - се неточни.

Проблемот се решава за 10 до 15 минути, но проблемот воопшто не е кај тебе дома, туку во централата на Македонски Телеком.

Дали ти пристигна СМС порака со известување дека ти отвориле налог за пречка ?

Доколку ти пристигнала, треба да те контактира техничко лице од Македонски Телеком или од некој од нивните надворешни подизведувачи за да те праша што конкретно е проблемот пред воопшто да дојде за да го реши истиот.

Ќе му треба серискиот број од рутерот за да ги контактира колегите од централа за да му ги дадат точните технички параметри за поврзување на рутерот со централата, по што техничарот ќе треба да се јави во техничка поддршка за да ги заменат погрешните технички параметри со точните. Целата работа трае 10 до 15 минути, ако те мајтапат со приказни од типот дека проблемот ќе биде решен за половина час јавувај им се на секои саат време и кажи им дека ќе ја откажеш претплатата доколку не го решат проблемот што поскоро.

Max/HBO каналите секако дека ќе си работат бидејќи функционираат преку сопствена платформа, а Македонски Телеком само ги пренесува, затоа и функционираат преку мобилен Интернет. Веројатно ќе ти функционираат и преку Интернет од друг оператор.
Не ми е пристигната СМС порака дека е отворен налог за пречка како што вообичаено кога ке се пријави на 122 некој технички проблем ,соседот ете веќе 15 дена како го маткаат и се уште нема интернет кај него , Фајбернет кој ја поставуваа мрежата нешто имаат згрешено
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.836
Поени од реакции
12.152
Не ми е пристигната СМС порака дека е отворен налог за пречка како што вообичаено кога ке се пријави на 122 некој технички проблем ,соседот ете веќе 15 дена како го маткаат и се уште нема интернет кај него , Фајбернет кој ја поставуваа мрежата нешто имаат згрешено
Нареден правец: директно во салон.

Убаво ќе им се исфрлиш и ќе им кажеш дека со денови немаш Интернет откако ти ја наместиле оптичката телелкомуникациска линија, дека воопшто не ти е пристигнато известување за пријавената пречка, како и дека ако не го решат ова до крајот на неделата - кога веќе си ги истрпел и изминативе денови - ќе ја откажеш претплатата, па што сакаат нека измислуваат и какви сакаат приказни нека раскажуваат.

Мали се шансите Фибернет да направиле некаква грешка, погрешни технички параметри во налозите за монтажа се секојдневие во Македонски Телеком.

Во пракса кога нов корисник поднесува барање за Интернет и/или ТВ услуги од Македонски Телеком, или кога постоечки корисник се префрлува од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, прво се отвора налог за испитување на техничка можност.

Таквиот налог треба да биде одобрен или одбиен од некој од техничарите или диспечерите од техничка поддршка, но тоа во превод значи дека треба да излезат надвор на терен за да проверат лично дали има слободни доводни оптички влакна во уличниот ормар од каде што ќе доаѓа оптичкиот сигнал за крајниот корисник. Само техничарите и диспечерите од Македонски Телеком имаат овластување за ова, приватните подизведувачи како Фибернет не можат да одобруваат или да одбиваат барања.

И секако дека господата техничари и диспечерите нема да се замараат да излегуваат надвор на терен за да испитуваат техничка можност, кога си дремат во удобна климатизирана канцеларија со лаптопи во кои имаат мапи со сите улични ормари и водејќи се според адресата на корисникот директно од канцеларија ќе го одобрат или одбијат барањето за нов приклучок на најблискиот уличен ормар во близина на адресата на корисникот, што секако дека не е секогаш точно, неретко се случува улицата или зградата во која живее корисникот да влече сигнал од друг ормар кој е подалеку од улицата/зградата.

Но дури и да го погодат точниот уличен ормар од кој крајниот корисник ќе превзема оптички сигнал, треба да ја погодат и точната оптичка порта на која ќе биде поврзан корисникот, бидејќи една оптичка порта може да опслужува 32 до 64 корисници - во зависност од тоа каква плоча е поставена во централата - а со текот на месеците и годините на еден уличен ормар ќе се насоберат далеку повеќе од 32 или 64 корисници, поради што во иднина ќе мора да се поставуваат нови оптички разделници поврзани со нови оптички порти. И за ова господата техничари и диспечерите од техничка поддршка не се замараат нешто многу, ќе одберат било која порта која има слободни доводни оптички влакна по случаен избор, а ако згрешиле ќе се јават техничарите од терен кои ќе ја прават монтажата кај крајниот корисник и ќе им ги дадат точните технички параметри за да проработи оптичката телекомуникациска линија кај корисникот.

Тука потфрлиле брзите Гонзалеси од Фибернет - под претпоставка дека биле од Фибернет, се разбира. Требале да останат кај крајниот корисник не само додека да проработи рутерот, туку исто така требале да останат и додека да проработат и рисиверите. Е ова веќе не е грешка, туку истрчување како прле пред магаре и треба да го пријавиш директно во салон, ако веќе не те разбираат сериозно од контакт центарот кога им пријавуваш пречка.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.600
Поени од реакции
749
Нареден правец: директно во салон.

Убаво ќе им се исфрлиш и ќе им кажеш дека со денови немаш Интернет откако ти ја наместиле оптичката телелкомуникациска линија, дека воопшто не ти е пристигнато известување за пријавената пречка, како и дека ако не го решат ова до крајот на неделата - кога веќе си ги истрпел и изминативе денови - ќе ја откажеш претплатата, па што сакаат нека измислуваат и какви сакаат приказни нека раскажуваат.

Мали се шансите Фибернет да направиле некаква грешка, погрешни технички параметри во налозите за монтажа се секојдневие во Македонски Телеком.

Во пракса кога нов корисник поднесува барање за Интернет и/или ТВ услуги од Македонски Телеком, или кога постоечки корисник се префрлува од бакарната кон оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, прво се отвора налог за испитување на техничка можност.

Таквиот налог треба да биде одобрен или одбиен од некој од техничарите или диспечерите од техничка поддршка, но тоа во превод значи дека треба да излезат надвор на терен за да проверат лично дали има слободни доводни оптички влакна во уличниот ормар од каде што ќе доаѓа оптичкиот сигнал за крајниот корисник. Само техничарите и диспечерите од Македонски Телеком имаат овластување за ова, приватните подизведувачи како Фибернет не можат да одобруваат или да одбиваат барања.

И секако дека господата техничари и диспечерите нема да се замараат да излегуваат надвор на терен за да испитуваат техничка можност, кога си дремат во удобна климатизирана канцеларија со лаптопи во кои имаат мапи со сите улични ормари и водејќи се според адресата на корисникот директно од канцеларија ќе го одобрат или одбијат барањето за нов приклучок на најблискиот уличен ормар во близина на адресата на корисникот, што секако дека не е секогаш точно, неретко се случува улицата или зградата во која живее корисникот да влече сигнал од друг ормар кој е подалеку од улицата/зградата.

Но дури и да го погодат точниот уличен ормар од кој крајниот корисник ќе превзема оптички сигнал, треба да ја погодат и точната оптичка порта на која ќе биде поврзан корисникот, бидејќи една оптичка порта може да опслужува 32 до 64 корисници - во зависност од тоа каква плоча е поставена во централата - а со текот на месеците и годините на еден уличен ормар ќе се насоберат далеку повеќе од 32 или 64 корисници, поради што во иднина ќе мора да се поставуваат нови оптички разделници поврзани со нови оптички порти. И за ова господата техничари и диспечерите од техничка поддршка не се замараат нешто многу, ќе одберат било која порта која има слободни доводни оптички влакна по случаен избор, а ако згрешиле ќе се јават техничарите од терен кои ќе ја прават монтажата кај крајниот корисник и ќе им ги дадат точните технички параметри за да проработи оптичката телекомуникациска линија кај корисникот.

Тука потфрлиле брзите Гонзалеси од Фибернет - под претпоставка дека биле од Фибернет, се разбира. Требале да останат кај крајниот корисник не само додека да проработи рутерот, туку исто така требале да останат и додека да проработат и рисиверите. Е ова веќе не е грешка, туку истрчување како прле пред магаре и треба да го пријавиш директно во салон, ако веќе не те разбираат сериозно од контакт центарот кога им пријавуваш пречка.
Да за приговор ќе почекам во понеделник да поднесам ,еве сега повторно се јавив на 122 требало техничар во централата во Чаир да провери каде е проблемот и се додека не добијат повратна информација неможат од 122 да отворат налог за сервисирање и да добијам СМС порака така љубезно операторката од 122 ми објасни , и повторно истиот муабет може за половина час да се среди инаку монтерите кои дојдоа за монтажа едниот е вработен во Телеком а другиот во некоја друга фирма едно нешто не ми е јасно до самата бандера пред две години имаа поставени подземна инсталација не ме држи за збор но имаше некаде 10 празни црева и место од едното од тие црева да се извлече тие го водат оптичкото влакно по бандери а претходно јас имав поставено во договор со телеком мое црево од нивната шахта до бандерата за да не висат кабли мислам дека имаше некој закон до кога сите мрежи (кабли) треба да бидат под земја исто така од самата бандера имам поставено црево до мојата куќа , оптичкиот кабел кој го протнавме под земја е долг само 50 метри и за многу малку недостасуваше па го лепеа оптичкото влакно
 

Kajgana Shop

На врв Bottom