MABA (Multiplayer Automatic Battle Arena)

Дискусија во форумот 'Гејминг' започната од Botko, 7 јули 2019.

  1. Botko

    Botko

    Член од:
    6 мај 2018
    Мислења:
    432
    Допаѓања:
    604
    MABA е стратешки поджанр кој влече корени од МОБА игрите како „Dota“, и „League of Legends“, но во комбинација со стратегии базирани на кругови како „Heroes of Might and Magic“.
    Овој поджанр се вика „Autobattler“ зашто станува збор за автоматски битки кои се одвиваат на табла со полиња, слично на шаховската. Фигурите на таблата автоматски се борат, а играчот ги избира единиците и ајтемите. Овие игри се* уште ги нема на конзола, се играат на PC и андроид апарати. Oва е привлечна опција за играчи на TBS зашто не е стресно како RTS.

    [​IMG]

    Осум играчи играат една партија. Секој одбира различни единици (units). Има конечен број на херои и избрањето на истите функционира како драфт. Хероите се комбинираат и се унапредуваат, на нив се ставаат ајтеми, се поставуваат на таблата и потоа битката е автоматска. Противникот е случаен, а после неколку рунди има борба со неутралци. Со победи се добиваат пари и со нив се купуваат херои, се унапредува нивото на играчот и др. Последниот играч што ќе остане на таблата е победник. Секоја изгубена рунда доведува до губење на животни поени.

    МАБА игрите почнаа како мод за „Дота 2“ на „Дродо Студио“, јануари 2019 година. „Dota Auto Chess“ доби четири милиони сабскрајбери за еден месец и 8,5 милиони во мај. Со 300.000 стабилни онлајн играчи модот постигна огромен успех. „Валв“ не успеаа да ги откупат „Дродо“ кои продолжија да работат на модот, но продолжија да соработуваат со што Валв ги задржаа авторските права. Валв ја објавија „Dota Underlords“ и бета верзијата излезе пред две недели. Рајот Гејмс ја објавија „Teamfights“ во јуни оваа година со задоцнување. ЛОЛ има огромна база на играчи кои ќе ја играат така што е можно и „Teamfights“ да се држи со „Dota Underlords“.

    Постојат разлики помеѓу „Auto Chess“, „Dota Underlords“ и „Teamfight Tactics“. Во „Dota Underlords“ РНГ-то е на минимум, изборот е помеѓу три ајтеми, фокусот е стратешки, секако и тактички, има надигрување итн. Секоја единица може да има еден ајтем, постојат синергии помеѓу класите што и' даваат подобри ефекти на целата група. Позиционирањето е многу важно како и менаџирањето на ресурси. „Teamfight Tactics“ e најпроста од листава, но тоа не значи дека е и лоша. Брза е, една партија трае многу помалку, драфтот е полесен, хероите полесно се комбинираат и фокусот е на тактиката.


    Ова е тема на која може да се расправаат билдови, натпревари и се' останато поврзано со МАБА. Јас моментално ја умрев од играње „Dota Underlords“ и е поприлично заразна.
     
    Последно уредено: 7 јули 2019
    Anon, Шкорпион, Ska Maniac и на уште 1 друга личност им се допаѓа ова.
  2. LordDragonII

    LordDragonII Dr.Strangelove

    Член од:
    15 август 2008
    Мислења:
    10.689
    Допаѓања:
    5.305
    Никогаш нема да е на ниво на Heroes III.
     
    На Ska Maniac и Botko им се допаѓа ова.
  3. Botko

    Botko

    Член од:
    6 мај 2018
    Мислења:
    432
    Допаѓања:
    604
    Ае бе доста, ебате дедото, иди чувај овци.
    „Балдурс гејт и Плејнскејп Тормент се најдобри игри. И Блејдранер аркадната!" Бла бла.
    Бла.
     
    На Anon му/ѝ се допаѓа ова.
  4. LordDragonII

    LordDragonII Dr.Strangelove

    Член од:
    15 август 2008
    Мислења:
    10.689
    Допаѓања:
    5.305
    H3 е најтешка за совладување, штом станеш про - про си и кај останатите turn based па и real time стратегии.
     
  5. Botko

    Botko

    Член од:
    6 мај 2018
    Мислења:
    432
    Допаѓања:
    604
    Не, шала на страна, Х3 е една од најдобрите игри. Ама ова е друг концепт, другачие функционира и направено е за пвп.
    Не може да се споредуваат.
     
    На Beric Dondarrion и LordDragonII им се допаѓа ова.
  6. Beric Dondarrion

    Beric Dondarrion Lord of Blackhaven

    Член од:
    14 август 2006
    Мислења:
    26.523
    Допаѓања:
    31.242
    Овој тип на игри ги има одамна. Правиш армии, тимови, собираш единици, карти и само ги пушташ у битка. Сами се тепаат. Не учествуваш во битка, само у изборот на тие кои ќе учествуваат.
    Најверојатно и на конзоли има некоја таква игра, ако побарам најверојатно ќе најдам. Особено затоа што у последно време инди творците све повеќе ги има и на тој пазар.

    Нема врска овој концепт со HoMaM.
    --- Споено дупло мислење, 7 јули 2019 ---
    Ако си про на HoMaM, уопште не значи дека ќе бидеш про на RTS.
    За други TBS може да ти послужи искуството од HoMaM, особено ако имаат hex based grid, мада за про да бидеш треба време да потрошиш.
     
  7. Raziel

    Raziel A proud spear of Gloomreign

    Член од:
    16 февруари 2007
    Мислења:
    2.442
    Допаѓања:
    5.814
    Не. Најтешка е, од тие шо ги знам, Eador: Genesis. HoMM/Age of Wonders/Disciples се баш за почетници, затоа беа толку популарни.
    Оваа нема да ја допрам, не играм вакви МОБА клонови, за деца се тие. :D
     
  8. Beric Dondarrion

    Beric Dondarrion Lord of Blackhaven

    Член од:
    14 август 2006
    Мислења:
    26.523
    Допаѓања:
    31.242
    Никако не е најтешка TBS.
    Има пун курац TBS-a што се далеку потешки од HoMaM.
     
  9. LordDragonII

    LordDragonII Dr.Strangelove

    Член од:
    15 август 2008
    Мислења:
    10.689
    Допаѓања:
    5.305
    Не е најтешка Eador, хибрид од HoMM&Civilization мада добра игра е.

    Пример?

    Age of Decadence ми паѓа прва на памет мада онлајн шознам, HoMM је врло занимлива и тешка.
     
  10. Raziel

    Raziel A proud spear of Gloomreign

    Член од:
    16 февруари 2007
    Мислења:
    2.442
    Допаѓања:
    5.814
    Eador, оти е понова, значи си ја играл коа си бил повозрасен. HoMM веројатно кога си бил помал и ти се мешаат впечатоци. Мене така у RA2, една мисија кога треба да браниш еден мост, како детиште ми изгледаше невозможна, ми одзема денови. Тоа не значи дека RA2 е бенчмарк за хардкор RTS, туку дека глупо дете не се снашло.
     
    На Botko и LordDragonII им се допаѓа ова.
  11. LordDragonII

    LordDragonII Dr.Strangelove

    Член од:
    15 август 2008
    Мислења:
    10.689
    Допаѓања:
    5.305
    Ок тоа, јас пример имам заглавено пола година на таа граганџула ли како се викаше што требаше да ја бомбандираш у HL1 :lolzz:
     
    На Raziel му/ѝ се допаѓа ова.
  12. Beric Dondarrion

    Beric Dondarrion Lord of Blackhaven

    Член од:
    14 август 2006
    Мислења:
    26.523
    Допаѓања:
    31.242
    Прво што ми текна:
    Oд новите: Wargroove, Darkest Dungeon...
    Од постарите: X-Com, General сериите (Panzer, Allied, Fantasy...)...

    Има уште многу TBS-a кои ми биле доста потешки од HoMaM.


    Wargroove дури неодамна воведоа да си сетираш дификјулти, пошто доста проблематични беа сценаријата. Порано имаше едно дификјулти (кое сега се вика very hard)
     
    На Raziel и LordDragonII им се допаѓа ова.
  13. LordDragonII

    LordDragonII Dr.Strangelove

    Член од:
    15 август 2008
    Мислења:
    10.689
    Допаѓања:
    5.305
    Да овие кога играш против компјутерот се доста потешки од HoMM против човек не сум сигурен :icon_mrgr:
     
  14. Raziel

    Raziel A proud spear of Gloomreign

    Член од:
    16 февруари 2007
    Мислења:
    2.442
    Допаѓања:
    5.814
    X-Com кецот. Леле. Таа е, така е. Таа е смрт.
    Другиве не ги знам, нејќам ww2 или random-generated, ама X-Com беше забегана. Ништо не ти објаснува, не те учи, те фрла у вода
     
    На Beric Dondarrion му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Beric Dondarrion

    Beric Dondarrion Lord of Blackhaven

    Член од:
    14 август 2006
    Мислења:
    26.523
    Допаѓања:
    31.242
    Ја играм цело време TBS-a и можам да кажам дека доста од нив ми се полесни кога играм против живи играчи.
     

Сподели преку: