Kingdoms of Amalur:Reckoning

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr. Gonzo
  • Време на започнување Време на започнување
Пред два дена го гледав трејлерот од вториот дел на Amalur, кој беше замислен како ММО.


Не е лош. Типичен high fantasy сетинг, добра музика...
Штета што од денес и официјално се затворија двете студија кои работеа на Amalur(38 studios и Big Huge games) и сите вработени беа отпуштени. 38 studios земале заем кој можеле да го вратат само доколку Amalur продаде повеќе од 3 милиони копии. Продале два милиони.
Не ми е толку криво за 38 studios, колку што ми е за Big Huge games(Rise of Nations) и за самата Amalur. Имаше најдобар гејмплеј досега виден во една ARPG, одличен lore, уникатен дизајн и потенцијал за најмалку уште 3-4 продолженија.
Некои се надеваат дека постабилна и поголема компанија ќе го купи ip-то на Amalur. Исто како кога Bethesda ја откупи Fallout по пропаста на Interplay и од изометричка RPG ја прекрои во Elder Scrolls клон. Јас не сакам тоа да се случи баш од тие причини. Нека почива во мир. :)
 
Amalur MMO,колку тоа само добро звучи:)
Иначе штета за Big Huge Games,игрите не се продаваат како порано кога постои торент и ете за РПГ да има прејака заработувачка мора да биде ММО.
Не дека 2 милиони примероци се малце,баш напротив.
 
Штета, добра игра во секој случај
 
Морам да дадам една критика за играва, а тоа се бескрајно многуте филер квестови, кои можда на почеток се интересни ама по некое време стануваат монотони и што би се рекло, pain in the ass.. А плус доколку ги вршиш сите споредни квестови, стануваш толку OP да газиш све пред себе. Toa единствена маана, претерале во тој поглед.
Иначе симнете си го оној graphic enhancer-от за Skyrim, FXAA Tool, ептен ја подобрува графиката :).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom