Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Филип 85 е препорачлива брзина , крева 100 :) Има еден другар вакво , многу малце брмчи и го има 2 години без на сервис да го има оденсено :)
Фала многу на информацијава:), господ здравје да ти дајт.:)
 
Eve jas sakam da zemam vakov inaku aj nekoj ako moze da mi kaze kako se pokazal.


Eve gi negovite specifikacii.
cross%20200c.jpg


S73R0419.jpg
 
Ви препорачувам да не купувате кинески моторчиња подобро априлиа бар ке ја платиш повеке ама да знаеш што возиш,познавам многу луге си купиле и се сезнала
 
ej ako ti se sviga togas zimaj ako go odrzuvas : ulje vo masina dobro gorivo podmackuvanje lanec normalna voznja ke ge sluzi koj ti dava 200cc za 1390 evra
 
ej ako ti se sviga togas zimaj ako go odrzuvas : ulje vo masina dobro gorivo podmackuvanje lanec normalna voznja ke ge sluzi koj ti dava 200cc za 1390 evra


Mislam deka 2500 evra za Aprilia se mnogu a i plus 50 ccm sto toa ne e motor toa e trotinet so motor :pos:, a i nemam tolku pari. A za 1390 evra imam 200 ccm sto moze da izede Aprilia na bilo kakov pat.
 
Епа сега како сакаш ама Априлија си е Априлија
 
Априлија си е априлија.. Можеш оддалеку да слушнеш како брмчи од 10 километри !! Имав порано априлија , брат ми ја продаде да си купи поубав компјутер... :) Не вредеше.. за 1 месец ако не ти се расипе не е априлија.. А исто така и Џилерата , ако не ти падне ауспухот првата недела мора да е некоја имитација :)
 
Читам и глеам 90% од постовите на некој се КУПИ БЕ БРАТ АПРИЛИЈА ГОСПОД ДА ТЕ ВИДИ. АПРИЛИЈА ТА АПРИЛИЈА. Се кладам дек 99% од тие така шо викат не ни се имат качено на неа, лафат се нешто некој шо кажал. Иначе Сабота одам Скопје да купам мотор, кинески, НЕ Е АПРИЛИЈА, и то. :)
 
Ви препорачувам да не купувате кинески моторчиња подобро априлиа бар ке ја платиш повеке ама да знаеш што возиш,познавам многу луге си купиле и се сезнала
Априлиа како АјПод, дигната цена. Пред се зависи за шо го купуваш моторот, ако ти е за брза вожња купи голем мотор.
А ако гледаме реално KYMCO се мноооогу подобри мотори од Априлиите, реално гледано јас немам сретнато Кимко да се расипе (дури и да се расипе сега има 3 години гаранција). Кимко динк 2тактно 50 кубика еден дечко го вози скоро 10 години, маста му ја има извадено.
Иначе за CROWот...возев и ЛУДНИЦА е:) вреди за секое евро дадено
 
Јас имам кинески мотор и 5000км ги заминав за 2 години(не го возам интензивно, посебно од ко поскапе бензинов). Освен кајшот на 2500км шо се скина друго се е ОК. Го купив за 1000 евра, 4 тактен, и сум презадоволен.
 
И јас возам Трува 50 од оние што личат ко Апрлија Хабана 720 евра го купив. Презадоволен сум. 2 години го имам, не сум слегол од него. Само редовен сервис
 
Априлиа како АјПод, дигната цена.
Ај не заебавај сега и ти. Секој што имал Априлиа знае зошто чини толку. Исто како и секој што имал БМВ или Мерцедес.

Не може да се спореди ни во квалитет на машина, ни во квалитет на делови и материјали, ни во квалитет на целосна изведба. Вози една сезона Априлиа и седни на кинеско, ќе ти биде ко точаче, шупливо, лесно, ко играчка.

Сега, пошто имаш кинеско мора да си го браниш, ама реалноста е малку подруга. Не дека кинеските не вршат работа, за таа цена се џабе, што се вика да го возиш две сезони и да го фрлиш се исплати, ама Априлиа вреди до последното евро.
 
Ај не заебавај сега и ти. Секој што имал Априлиа знае зошто чини толку. Исто како и секој што имал БМВ или Мерцедес.

Не може да се спореди ни во квалитет на машина, ни во квалитет на делови и материјали, ни во квалитет на целосна изведба. Вози една сезона Априлиа и седни на кинеско, ќе ти биде ко точаче, шупливо, лесно, ко играчка.

Сега, пошто имаш кинеско мора да си го браниш, ама реалноста е малку подруга. Не дека кинеските не вршат работа, за таа цена се џабе, што се вика да го возиш две сезони и да го фрлиш се исплати, ама Априлиа вреди до последното евро.
Јас по возила на две тркала немам ич мерак.
Ама од оние кои возат такви, сум чул неколку работи.
Кинеските ноу-нејм производи се сосема ОК ако не сакаш нешто посебно од нив, туку само да си возиш домаќински културно и редовно да си го одржуваш во смисла сервиси и др.
Тогаш, ќе вози и нема да имаш проблеми.
Но, имаат некои детски болести како неквалитетна завршна обработка, тресе понешто и сл...
Од друга страна ги имаме реномираните производители.
Исто, и тие треба да се одржуваат по пропис, но ја нема таа недореченост и недовршеност како кај Кинезиве.
Не за џабе се рекло - Колку пари, толку музика.
 
Да де, за парите се сосема океј и бркаат работа, ама во никој случај не може да се каже дека се исти, само со надуена цена.
 
Машински, Кинезите се лиценца на постари јапонски машини, во кинеска изработка, со некој кинески дизајн.
Ама...искуство и традиција на некој кој прави мотори со децении, и некој кој вчера почна...не се мери.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom