Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување Време на започнување
Не е за тешко или лесно. Пред една недела пишував точно за правилата на игра на запад, ама поминаа незабележано.
Поголем акцент се стави како тоа јас сум глуп или сум против студентите, како ме сокапале со аргументи, како не сум знаел што зборувам. После третиот протест, некако излезе дека требало константност, дека требало со неконвенционални методи да се издејствуваат реформи, итн. :icon_lol::icon_lol:
Jas se chudam i nemozam da se iznachudam kako reagira nekoja masa i ostava da bide mamipulirana od kvazi profesorite koi prepishuvaat od knigite na profesorite koi jas gi gledav vo slushalna i cii knigi se standarni ucebnici i sekoja vtora god izleguvaat vo novi verzii.

Da se bide diplomec vo rabotnite grupi na takvite profesori e vaucer za polesen vlez vo industrijata sto mozam da go potvrdam....pokraj CVto mene mi ja baraa i diplomskata rabota za da chitaat nov inovativen proekt koj go ima vo uni bibliotekata i pokasno vo naucno spisanie so komercijalna nota.


so ke rece na turistickata reklama...eeee ovaa moja Makedonija. Da dodade treba: kolku e zaostanata.
 
Da se bide diplomec vo rabotnite grupi na takvite profesori e vaucer za polesen vlez vo industrijata sto mozam da go potvrdam....pokraj CVto mene mi ja baraa i diplomskata rabota za da chitaat nov inovativen proekt koj go ima vo uni bibliotekata i pokasno vo naucno spisanie so komercijalna nota.

Следно е да те побараат во NASA да работиш. Биди така.
 

Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
 
T434dS1.png

n6qubr8.png

без коментар како рубрикана на 24 вести што е...
Беше на ГОЛЕМА ПРЕДНОВОГОДИШНА ЗАБАВА НА УМС НА ГК СКОПЈЕ :icon_lol:

Конечно посакуваната слика. :facepalm:

Си ја има онаа газолижачка патриотска нашминкана фаца што пред избори оди низ населби и дели отчети, секоја вечер дреми во штаб и на митинг стои во првите редови и на секои 5 минути:bravobe:
 
Убаво. Можеш да запишеш и постдипломски, смер агитпроп.
so toj smer kje bev dobar ama ne odlicen...odlicnite baraj gi vo vlada na RM. Sobraa iskustvo za reklamiranje kako nikoj drugi.

Napravija reklamska drzava za penzioneri pred televizor koi dibija slika deka vo drzavata im tece med i mleko.
 
Абе како да ви ставиме у глава?Значи 90 посто од темава сме студенти и СИТЕ викаме дека треба реформи,ама буквално сите и свесни сме и ние и професорите.Ама коа си имаш работа со неписмена влада,собрание( иста багра се и другите) и кога они ти викаат ваа глупост ќе го подобри образованието,ти се креваат живците.

Значи сумирано: НИ СЕ УЧИ,САКАМЕ РЕФОРМИ АМА НЕ САКАМЕ ДРЖАВЕН ИСПИТ.
 
Знам дека сте студенти. Знам дека ви гори крвта.

Ама, ај понудете во кратки црти отприлика какви реформи се прифатливи за студентите. Не мора да е истражувачки проект.

Јас сум против конкретната техничка имплементација на овој испит (компјутери, прашања, камери, дрн дрн) затоа што изгледа повеќе како реално шоу.
Ама сум строго ЗА за приемни испити, намалени квоти и завршен испит.
 
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
Зошто првото да е невозможно? За второто и ја се сложувам, но не на сите факултети. Малце на правен, малце повеќе на економски и финки. Мада и филолошки и филозофски треба да се средат. За другите не знам како е. Сигурно нема да кратиш на Ветеринарен, ПМФ...они нонстоп некако као стимулираат да се запишуваат луѓе на технички и природно-математички и на крај сите на финки завршуваат...и се преполуваат после една година.
А за последното не штрајкуваме, туку протестираме, се надевам знаеш која е разликата. Нејсе, таков испит според мене е океј за струките. Пример ко што има за адвокати, судии, нотари, извршители, ветеринари, фармацевти, лекари...веројатно за уште нешто има...епа тој круг да се прошири. А тоа треба да иде преку коморите и да биде ПО дипломирањето, како и државата да не се меша нешто премногу во тоа. И да не биде задолжителен...пример, некој завршил правен, и ете, не сака да работи у струка, има приватна фирма неговото семејство за...мебел да речеме и таму ќе работи, едно друго. Но, после 5-6 години ако се реши: „Еј абе, ај ќе бидам нешто у струка. -Е тогаш друже ќе си полагаш правосуден или што и да е.“ И обавезно заострување на испитот за државна администрација, т.н. приправнички испит, пошто сега е смешка.

И едно многу клучно: ДРЖАВАТА ДА ДАВА ПОВЕЌЕ ПАРИ. Ебани 8 милиони евра за наука годишно, или 80 во последните 10 години, додека Словенија, со која нашиот драг претседател на Владата не' споредува, во последните 10 години издвојува 5 милијарди евра! А уште да не зборам кој зима проекти кај нас, како зима, по колку зима и слично. Тие 8 милиони годишно којзнае кај одат...во магла. И ќе ми збори некој УКИМ финансиран од државата, а учествува со третина во буџетот на УКИМ, другото е од самофинансирање. Ако даде државата повеќе пари, можеби и ќе се намалат квотите, па зошто да не и партиципациите.
 
Како прво и најважно,немаме книги,учам од книги 1982,а секоја наука напредува на годишно ниво а за 25 години да не зборувам,а другото подоцна,полагам од 12.
 
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.

Значи ти бараш се она што беше пред реформите, освен делот практиканти со занает за кој нема услови во мкд.

И немаше завршен испит туку беше дупли писмен и усмен дел.

Останува на крај прашањето ќе прекине ли некој да го реформира образованието?
 
Jas se chudam i nemozam da se iznachudam kako reagira nekoja masa
тоа што ти го кажуваш е за Германија. Не се разликите само екстерни тестирања втора и четврта година. Спореди го целиот школски систем, од основно до постдипломски. Но земи во предвид каде сме ние рангирани во светот, каде Немачка. Прво, дали германците ги бираат куририте, хигиеничарите, оценувачите, раководителите и општите службеници според партиска припадност? Знам дека не ама ти еве кажи дали или не. Дали имате книги, колку сте плаќале за студирање, за што служеле екстерните испити...имам уште прашања, засега толку.
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
приемните се возможни и се практикуваа, ги укина државата. Притоа се укина колку што знам и критериумот просек на додипломски за магистрација. Сево ова се укина за повеќе пари и за помал број невработени.
Реформа е тежок збор за Македонија затоа што ова не се реформи, кажани недокажани, ова е бесполезно малтретирање, страв и несигурност. Еве еден пример за препораки од ОЕЦД во кои насоки треба да одат екстерни оценувања на учениците и евалуација на наставниците, школото и системот. Од сето тоа кај нас требаше да се казнат наставниците. Ете ги "реформите", казни за наставникот, стресови за ученикот/студентот.

За промена,
Доц. д-р Мишо Докмановиќ, научник на годината:

и зилион други примери од успешни и признати професори и кадри...
 
Последно уредено:
Да, го забораив тоа, Кемба кажа. Книги бре чоек. На медицински од српско-хрватски учат од шеес-друга, па и на други факултети. Плус и што е со цената на некои учебници? Факинг 2000 денари за учебник Менаџмент на Економски?! Мада, тоа професорите сносат голем дел од кривицата. Негде се океј цените.

За промена,
Доц. д-р Мишо Докмановиќ, научник на годината:

и зилион други примери од успешни и признати професори...

Без било каква маска и глуматарење, можам да кажам дека имав чест што ми беше професор, навистина одличен предавач, со големо знаење во неговата област.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom