AtoM-AnT
Dexter
Кја постарите модели има МНОГУ везе. Пробај со Ј-45 да искачуваш некое брдо во 4-та брзина при 1500-2000 обтаи ќе пукне радилицата 100% !!!
Toa edvaj i vo vtora se kacuva a ne vo cetvrta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Кја постарите модели има МНОГУ везе. Пробај со Ј-45 да искачуваш некое брдо во 4-та брзина при 1500-2000 обтаи ќе пукне радилицата 100% !!!
добро бе торко.. од кој научен аспект ова го тврдиш.. ако кочиш моторно, моторот враќа бензин или нешто... страшно...
пример се качвиш на стража.. идаш за накај охрид.. и ја ставаш во лер бате и цепаш ... а ти би направил во ситуацјава.. држи ја колата под гас, и кочи моторно!.. и според тебе ќе потроши помалку...лол
Што сакате правете друго, НИКАКО КОЛА ВО ЛЕР!!!!!!!
И пак недобив одговор:nesum:
Ќе повторам:
Каква штета може да настане ако се вози со повисок пренос а помала брзина?!
Ептен да не те цитирам многу е, ФАЛА за изцрпниот одговор, токму вакво објаснување ми требаше. После вакво објаснување може слободно да се заклучи темата, нема веќе место за дискусија![]()
1) Нема никаква врска оштетување на моторот кај бензинците ако се возат 1500-2000 обртаи. Единствената маана на ваквиот тип на возење е притисокот на маслото кој е помал (НО доволен) да се вози на овие обртаи, така што не кажувајте квази-професионални одговори.
Модерните ECU се добро подесени и за таквиот начин на возење. Нема никаков проблем ако имате 1500-1600 кубика машина па нагоре на толку ниски обртаи, а особено ако има инџекшн.
2) Папучата на гас е поврзана со борд компјутерот. Инаку неможе моторот да работи без гориво. Што ќе детонира во машината? Така што 0.0л/100км на борд компјутерот не е реален.
Со оглед на хектичниот начин на во град особено во големите градови кога е гужва тогаш да има навистина ситуации кога едноставно динамиката наметната од другите учесници од сообраќајот не ви дозволува едноставно да се искористи како што терба во потполност и целосна ефикасност моторното кочење. Ама тоа се доста ретки случаи од лично искуство и поминати околу 10.000 км во Скопје.3) Моторното кочење е исправно за време на мраз и на големи удолнини, но не и во градски сообраќај кога треба веднаш да застанете.
1) Нема никаква врска оштетување на моторот кај бензинците ако се возат 1500-2000 обртаи.
Инаку неможе моторот да работи без гориво.
Што ќе детонира во машината?
Така што 0.0л/100км на борд компјутерот не е реален.
се врши поголем притисок врз вентилите, што не е убаво за моторот, ама на долги периоди..
Пренос?Ама затоа лежиштата на радилицата, менувачот... уствари комплетниот drivetrain (како се преведува ова на македонски?) теоретски на долги стази може да страдаат.
Пренос?
Патем, знаеш колкаво е оптеретувањето на радилицата при палење на максимално количество гориво? Моторното кочење не ја оптеретува ни упола радилицата.
Да, ама пробај вака... Пр кога возиш со 3-та 40 км/ч. стисни кунплуг. Ке видиш уствари колку од горивото го искористуваш. Ако имаш обртомер можеш тоа да забележиш најдобро.
Пр кај мене имам забележано дека можам да возам со 3-та и 4-та 50. Разликата е со 3-та стискам минимална гас и имам 2.4000 вртежи, а со 4-та стискам повеќе на педалата за гас и имам 1.500 вртежи. Ако стисниш кунплуг на 3-та ке се качи обртомерот до 2.500, а ако стисниш на 4-та ке се качи до 3.000. Е баш тука настанува поголемата потрошувачка, и поголемото оптеретување. И што е иронијата? Без да одземиш гас ставаш 3-та колата слободно трга и достига 65 км/ч. Затоа треба да се бара оптимален вртежен момент кој на секое возило е различен.
Да, ама пробај вака... Пр кога возиш со 3-та 40 км/ч. стисни кунплуг. Ке видиш уствари колку од горивото го искористуваш. Ако имаш обртомер можеш тоа да забележиш најдобро.
Пр кај мене имам забележано дека можам да возам со 3-та и 4-та 50. Разликата е со 3-та стискам минимална гас и имам 2.4000 вртежи, а со 4-та стискам повеќе на педалата за гас и имам 1.500 вртежи. Ако стисниш кунплуг на 3-та ке се качи обртомерот до 2.500, а ако стисниш на 4-та ке се качи до 3.000. Е баш тука настанува поголемата потрошувачка, и поголемото оптеретување. И што е иронијата? Без да одземиш гас ставаш 3-та колата слободно трга и достига 65 км/ч. Затоа треба да се бара оптимален вртежен момент кој на секое возило е различен.
дајте дефинирајте ниски вртежи.за шо пример земавте,за бензин,за дизел ли,за толку ниски вртежи шо ако не притиснеш квачило ќе изгаси моторот???
Затоа треба да се бара оптимален вртежен момент кој на секое возило е различен.
Пр кај мене имам забележано дека можам да возам со 3-та и 4-та 50. Разликата е со 3-та стискам минимална гас и имам 2.4000 вртежи, а со 4-та стискам повеќе на педалата за гас и имам 1.500 вртежи
поентата на темата! декстер праша, како е поубаво? во првиот случај, кај што си возиш 50 со трета, или вториот, кај што возиш 50 во четврта?Да речеме возиш во трета 50. Ја стискаш папучата за гас (тропам на памет сега) 3 сантиметри и возилото забрзува до (пак тропам) 60. Ако возиш во четврта 50 и ја стиснеш папучата за гас 3 сантиметри возилото пак би требало да забрза до 60 на час, не повеќе. Се разбира, во четврта ќе му треба повеќе време да ја постигне таа брзина, т.е. забрзувањето ќе биде помало, но на крај брзината ќе биде иста. Кој не верува нека проба. Повторувам, ова важи само за модерни мотори со ECU!