„Југо“ и „Застава 101“ во историјата.... Или сеуште не?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Ne se bas site sranje. Tatko mi imse 101 od 1979 so kockasti farovi pa pomalku se kvarese otkolku Polo-to sto go imam sega
 
Prvite Z101 imaa Argentiski motori i bea cudo nevideno,pali vozi dokap nema! Tie Z101 sto imaat okrugli farovi se zakon,potoa se drugo e sranje...

Ги има паралелно со италијански и аргентински мотори, а од 1978 натаму е се со мотори Маде ин Раковица :)
 
Ги има паралелно со италијански и аргентински мотори, а од 1978 натаму е се со мотори Маде ин Раковица :)

P.S. Vo Rakovica se prozveduva traktorot IMT 533 ili negoviot brat IMT 539...
 
Другите имаја мотори од фиат 124 така пишеше на моторот на 101
 
IMT Industrija motora i traktora....go pravese ..go pravi ??? ona Ferguson traktorceto... locirana e na Nov Belgrad...
IMR Industrija Motora Rakovica...fabrika koja pocnala so licenca na avionski zvezdasti motori Gnome - Rhone .........zgradata na prvata fabrika e nevidena arhitektura, covek paga na teme kako nekogas znaele da GRADAT po merka na covekot i onoj na vrvot i posledniot rabotnik...... sega e fabrikata Katanga...gi pravi (neznam dali uste) onie nivnite traktori i nekogas bese najgolemata fabrika na perkins dizel motori na svet :)
DMB (Dvadeset Prvi Maj- Belgrad) ...po imeto se gleda deka pocnala kako fabrika na aero motori..trebalo da go pravat Viperot..mlazniot avion za Galeb..., no toa odi vo Saraevo , a ovie se proslavuvaat so FIAT motorite...vo eden moment i Italjanite kupuvaa masovno...
Jas sekogas sum bil zabezeknat od nivoto na tehnologija koe tamu bese, laboratoriite i slicno......majstorinkite.......ama jebi ga...bilo pa proslo.... :)
 
Seta taa indrustrija sega e vo moznost da napravi nekoj polu-proizvod od motor sto edvaj izdrzuva 100 000km i nekoj amaterski remont za 500-600 evra
 
Seta taa indrustrija sega e vo moznost da napravi nekoj polu-proizvod od motor sto edvaj izdrzuva 100 000km i nekoj amaterski remont za 500-600 evra
Sega nema JUS standard pa da ima kvalitet na proizvodot,vo toa vreme IMT izvezuvaa traktori i vo Afrika,motorite za Zastava bea kvalitetni ama se posraa nasite dileri na avto delovi koga pocnaa da uvezuvaat delovi od Turcija.Na Z101 od tatko mi imase akumulator TREPCA,izdrza 13 godini dodeka da crkne,imase nesto vo toj avtomobil,za svoeto vreme bese fraerska kola samo sto se smenija vreminjata i sega preminuvaat poleka vo zaborav...
 
добра машина нема зборови.позз
 
i jas bato mladosta ja ostaviv ama to e ko ke nemas pari.pozz
 
Zarem vakov kraj zasluzija:

photomg2.jpg


1996_fico_sa_konjem.jpg


027_older_car.jpg


Ovaa uste vaka ja vozat:

76890993_01d798d889.jpg
 
Готово Југото отиде во историја. За Македонија е пратена последна пратка од 60 возила така ако има некој колекционер со вишок пари нека си земе едно хехе. Последното Југо ке оди во музејот на Застава, а издадена е и специјална серија на Југовци со автоматски менувач и 70КС. :salut:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom