Избор на половен автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата Shellshock nam67
  • Време на започнување Време на започнување
Ух, љуби га мајка духовитог. И сега, јас немам никаков проблем да тргнам со Пасатот од 1996-та на пат до било кое место на кое се оди до кола, колку и да е далеку. И притоа ќе уживам во поголем комфор отколку во троцилиндарска 1.2 Фабија бензин.

Бравос, е ова е веќе авантуристичко размислување :icon_lol:
 
Ќе треба да одбирам некоја релација тука во МК, надвор не пуштаат тенеќиња,
то само ти се присторува, не е баш така.

а и не ми се верва дека ќе го качи Плетвар.:icon_lol:
Плетвар... try to beat that :)

Мајтапот на страна, убав е Мерцедесот твој за ќеф, за шминкање. Ама не ми се верва дека би тргнал со фамилијата некаде подалеку, пример до Хрватска на море. ;)
Мајтапот со шминкањето не ти го сфаќам. Инаку, моментално стојам на лоши гуми, стари се баеги. Да ставам 4 нови, би тргнал и до Хрватска на море. Под услов да не се жалат на недостатокот на клима.

За споредбата на Фабија 2007 и Ауди А4 1997 - јас лично многу гледам до годината на прозводство. Никогаш не би го зел Аудито, па каков шо сака нека има мотор...
Фабиата е малишан, градски. А4-ката шо ја имам јас (потенцирам караван) пример еве шо се деси лани: тргнав на одмор со шатор (читај, шатор со 2 соби + ходник + балдахин, мини фрижидерче, боца плинска, 5 вреќи за спиење, алишта) + 5 души. Пробај само шаторот да го сместиш во Фабиата (ако ме цитираш со муабет дека ти си господин и дека се возиш в кола со торба 20х20 багаж ќе те бришам одма ти кажвам пред време :icon_lol:). Или еве ти друг пример: имам клаено држачи за скии на кола, в кола 5 души + чизми, штеки, секој по 1 ранец глупости за преслеквање + јадење. И тоа неможиш никако да го сместиш во Фабиа. Така да не е само 2007-ката пресудна во случајот, мада на таквите како тебе му значи многу. Познавам баеги луѓе шо ко ќе кажам дека Аудито не е над 2000-та прат фаци. Мене годината не ми игра апсолутно никаква улога се додека возилото ми е од некаква корист, Фабиа во мојот случај не ми брка работа (а такви случаи има уште миљарда, само фрлам в караван работите и не се мислам дали ги бери). Уште еден пример: немав возачка во то време и се возев назад, пред едно 12-15 години имавме комбе фичо. Грдо, бавно, брчеше како хеликоптер ама ја направивме цела куќа (колку тули и цименто пренеси и само незнај) и го продадовме 1800 марки. Чоеко шо го зеде и ден денес го вози (го познавам по регистрацијата).

Муабето ми е секој со идејата и потребата шо ја има, такво си купува и возило. Како што ти бараш понова година, јас барам практично решение :)

п.с. Мерцедесот ми е практично решение за намалување на манијачењето по коли на нет и потрошеното време пред п.ц. Пошо е 99% комплет, се думам да зеам уште еден :)
 
Џиш, а нели можеш и клима да му наместиш на мерџото ако сакаш накнадно? Мислам, колку е изводливо тоа и дали вреди да се монтира? Оти уште тоа да го имаш и комплет ти е возилото, ништо повеќе не му треба.
 
Џиш, а нели можеш и клима да му наместиш на мерџото ако сакаш накнадно? Мислам, колку е изводливо тоа и дали вреди да се монтира? Оти уште тоа да го имаш и комплет ти е возилото, ништо повеќе не му треба.
Можам, има и 115-ки и 123-ки со фабрички вграден клима уред. За изводливо, изводливо е без модификации. Дали вреди да се монтира? Незнам искрено, клима на таков мотор (прајме муабет за точни податоци од чоек шо имаше многу добра 115-ка 240 D со клима) значи најмалку 10% поголема потрошувачка на гориво кога уредот е исклучен, и можеби 30-40% повеќе кога е вклучен. Ако претпоставиме дека троши 8 литри градска/отворено, би ми се покачила до 9 литри без користење на клима, и 12-13 литри со користење на клима. Е сега исплатливо ти изгледа ова?
 
Можам, има и 115-ки и 123-ки со фабрички вграден клима уред. За изводливо, изводливо е без модификации. Дали вреди да се монтира? Незнам искрено, клима на таков мотор (прајме муабет за точни податоци од чоек шо имаше многу добра 115-ка 240 D со клима) значи најмалку 10% поголема потрошувачка на гориво кога уредот е исклучен, и можеби 30-40% повеќе кога е вклучен. Ако претпоставиме дека троши 8 литри градска/отворено, би ми се покачила до 9 литри без користење на клима, и 12-13 литри со користење на клима. Е сега исплатливо ти изгледа ова?
Зависи од која страна на работите гледаш... а и ти најдобро си знаеш колку ти се исплаќа. А доколку го возиш на подолги релации преку лето, итекако би ти се исплатило. Толкаво колиште, седиш ко на кауч во дневна соба, надвор 45 степени и климата буфта :D Да видиш како се исплаќа :icon_lol:
 
Зависи од која страна на работите гледаш... а и ти најдобро си знаеш колку ти се исплаќа. А доколку го возиш на подолги релации преку лето, итекако би ти се исплатило. Толкаво колиште, седиш ко на кауч во дневна соба, надвор 45 степени и климата буфта :D Да видиш како се исплаќа :icon_lol:
Засега немам потреба пошо мечката ја фати зимски сон на снегов :) иако поминав 500 км во нецел месец од ко го регистрирав. Па ќе видиме како ќе се покажи во лето, до сега возило со клима единствено ми е Аудито (го зедовме во април, ама не го возам многу) така да не сум имал којзнае каква потреба од клима. Ако стварно има потреба, ќе вградам пошто е прилично лесна за инсталација (во истата шасија на 123-ката бери и 5.0 литарски в8 мотор :) читај има простор за оро под хауба)
 
Познавам една девојка која помина пат од Холандија до овде, па до Грција, и пак назад до Холандија - без никаков дефект, со Рено Твинго од `94та година, купено за 400 евра.
taa devojka da ne imase decko po ime Ziln vern, pa togas izgleda ja pisuvaja pat okolu svetot za 80 dena so twingo :)
 
Аман бре луѓе, Македонска работа, кола да е од Германија да е, ебаго како Германските да се неуништливи.Јас одсекогаш сум возел Германска кола како сите вас, во тој филм бев и јас, и моментално возам Германска кола, и со едната се скапав од дефеци и со другата, затоа ја продадов демек Audi A4 1.9 TDI 115 коња е нерасиплива не знам 500.000 поминати без ремонт е како не, оствари како ке ти се погоди јас на 180.000 праев пола ремонт ме кошташе во тоа време 1.500 евра говорам за пред 5 години, сега имам VW Golf 1.4 16V и на овој сите 16 винитила му ги сменив плус обработка на главата и капак на се ми пукна и мењачот и тоа го мењав 700 евра и горе вентили и обработка на глава 1.200 евра и плус некој ситен дефект за 5 години сум дал 2.500 евра за поправка за неа и на Audi-то 2.000 за поправка и после тоа Германските не се расипувале демек, се е како ке ти се погоди.Освен тоа има и други марки на коли пример Француски, Јапонски, Шведски, Италијански и шо ти знам глупа работа ги гледаме гастербајтерите и по нивен прост памет одиме ...

И ке потенцирам не ги негирам Германските коли само потенцирам дека има и други добри марки кои се исто така добри а не Германски!
 
i za AUDI a6 2.5 tdi od 98-2001 ako mozi nekoj sovet ke ve MOLAM !!!!! negativni pozitivni strani odrzuvanjeto dali e skapo i drugo !!! FALA !
--- надополнето: 24 февруари 2012 во 14:20 ---
i za AUDI a6 2.5 tdi od 98-2001 ako mozi nekoj sovet ke ve MOLAM !!!!! negativni pozitivni strani odrzuvanjeto dali e skapo i drugo !!! FALA !
 
i za AUDI a6 2.5 tdi od 98-2001 ako mozi nekoj sovet ke ve MOLAM !!!!! negativni pozitivni strani odrzuvanjeto dali e skapo i drugo !!! FALA !
--- надополнето: 24 февруари 2012 во 14:20 ---
i za AUDI a6 2.5 tdi od 98-2001 ako mozi nekoj sovet ke ve MOLAM !!!!! negativni pozitivni strani odrzuvanjeto dali e skapo i drugo !!! FALA !
Одржувањето е поскапо за 2.5 тди отколку за 1.9 тди,инаку аудито е екстра,иако од 1998 до 2001 имаат многу поминато,сепак може да најдес доброс сочувано
 
Аман бре луѓе, Македонска работа, кола да е од Германија да е, ебаго како Германските да се неуништливи.Јас одсекогаш сум возел Германска кола како сите вас, во тој филм бев и јас, и моментално возам Германска кола, и со едната се скапав од дефеци и со другата, затоа ја продадов демек Audi A4 1.9 TDI 115 коња е нерасиплива не знам 500.000 поминати без ремонт е како не, оствари како ке ти се погоди јас на 180.000 праев пола ремонт ме кошташе во тоа време 1.500 евра говорам за пред 5 години, сега имам VW Golf 1.4 16V и на овој сите 16 винитила му ги сменив плус обработка на главата и капак на се ми пукна и мењачот и тоа го мењав 700 евра и горе вентили и обработка на глава 1.200 евра и плус некој ситен дефект за 5 години сум дал 2.500 евра за поправка за неа и на Audi-то 2.000 за поправка и после тоа Германските не се расипувале демек, се е како ке ти се погоди.Освен тоа има и други марки на коли пример Француски, Јапонски, Шведски, Италијански и шо ти знам глупа работа ги гледаме гастербајтерите и по нивен прост памет одиме ...

И ке потенцирам не ги негирам Германските коли само потенцирам дека има и други добри марки кои се исто така добри а не Германски!

Фала богу едно здраво размислување
 
Дечки деновиве сум загреан за пежо 205 ГТИ... може и да ми кажете некој совет околу овие модели од пежо? кои им се предности слабости како се имаат покажано и слични работи?
 
Дечки деновиве сум загреан за пежо 205 ГТИ... може и да ми кажете некој совет околу овие модели од пежо? кои им се предности слабости како се имаат покажано и слични работи?
Raketa na 4 trkala. Ama stari se druže,teško deka ke najdeš asalno. I baagi trošat,po 15 vo grad cica kako od šala. Obavezno da se gleda na zadniot trap,ako ima lufta minimum 300 evra e popravka,toa im e najgolema maana. Imase dva modeli 1.6gti i 1.9gti, 1.6 troši sigurno 3 litra pomalku na 100km.
 
Дечки деновиве сум загреан за пежо 205 ГТИ... може и да ми кажете некој совет околу овие модели од пежо? кои им се предности слабости како се имаат покажано и слични работи?
Убо ти објасна валволин, јас само ќе го надополнам:

Во Битола имаше едно 10-15 моделчиња вакви со GTI ознака. Непознавам ниту едно шо не е тумбано. Така да внимавај на таа работа, мала шасија, силен мотор + мангуп зад волан = 90% дека е слупано и поправано.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom