Исфрлување на масло од мерачот за масло

  • Креатор на темата Креатор на темата Anon
  • Време на започнување Време на започнување
Има татко ми камион Mercedes 1625. Неодамна му цркна моторот.
Сега, он почна да го дијагностицира, али неќе мајстор сака сам да види.
Е сега, ме праша ДА ВЕ ПРАШАМ што може да биде причината за тоа што исфрлува (дува) масло од мерачот за масло. Е сега, нема скршено ништо (кариката не е скршена, отворени се главите), само гумичките на вентилите се изедени, т.е. истрошени.
Дали може тоа да е причината што дува масло, односно дали се гумичките на вентилите или нешто друго?
--- надополнето: 6 јануари 2014 во 23:13 ---
и да додадам:
усисната гранка е многу валкана
 
Има татко ми камион Mercedes 1625. Неодамна му цркна моторот.
Сега, он почна да го дијагностицира, али неќе мајстор сака сам да види.
Е сега, ме праша ДА ВЕ ПРАШАМ што може да биде причината за тоа што исфрлува (дува) масло од мерачот за масло. Е сега, нема скршено ништо (кариката не е скршена, отворени се главите), само гумичките на вентилите се изедени, т.е. истрошени.
Дали може тоа да е причината што дува масло, односно дали се гумичките на вентилите или нешто друго?
--- надополнето: 6 јануари 2014 во 23:13 ---
и да додадам:
усисната гранка е многу валкана

Брат, камионот ти бара ремонт на моторот.
 
Освен кариките не знам друго што би можело. Претпоставувам дека они пропуштаат ваздух у картер и затоа го исфрла маслото низ цефчето.
 
Исфрлањето на маслото е знак дека притисокот од коморите за согоревање се префрла во картерот на моторот каде се наоѓа маслото.Причина можи да биди секој дел што претставува бариера помеѓу овие две комори-напрснат клип,скршена карика или премногу истрошени карики,недајбоже прснат блок од моторот,прегорен дихтунг,нерамна глава од моторот(декла),како и гумиците од вентилите но тие се најмал фактор иако и тие можат да го предизвикаат овој феномен
 
Frla ulje koga e sipkata stavena ili samo koga e izvadena. Ako prska po malku koga e izvadena toa e normalno (zavisi kolku e visoka sipkata) ,dobro si raboti pumpata za ulje. Ako mnogu *duva* bel dim niz sipkata togas e verovatno motorot slab,povtoruvam mnogu, poso ako duva pomalce i ne e strasno, ponovite common rail dizeli duvaat site niz sipkata. Ako frla mnogu ulje i koga e izvadena i koga e stavena sipkata sumljam deka ima nekoj problem so odusakot na motorot, ili e zatnat od gjubre ili e prekrseno crevoto i ne mu dava na motorot da dise i zatoa ke duva niz sipkata. Nekoi motori imaat nepovraten ventil kaj odusakot i znae toj da se poebe (zatne) i zatoa da ne pusta vazduh. cestopati moze i karika da se skrsi zaradi ova. Znaci jas sumljam na odusakot, nemoguce tolku da e slab motorot da frla ulje na zatvorena sipka.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom