shutrak
opsenar
... според мое мислење ,,интуиција е комбинација од зрелост, пракса, искуство и логичко резонирање, таа личност што ги има овие услови има способност и висок сенс за интуиција.
...деца не можат да имаат интуиција, ниту особи без животно искуство.
...сега тука се вметнува и дел како од теолошки аспект, па и тоа според мене е како тригер од нереалниот свет или од паралелниот свет, или со друго име Виша сила или Господ, како покренувач на интуицијата.
...тоа значи, да личноста која ги има сите претходно напишани услови за интуиција, едноставно не ја применува или се наоѓа во некој ментален дефокус, тогаш тригерот ја покренува интуицијата, дали како надприроден знак, природна појава, сон, дежаву ситуација или необјасливо реагирање спротивно од физички закони или рефлексно несвесно делување што се објаснува само со Виша сила или креаторот Бог.
Spored opshtata razbirlivost, intuicijata najchesto se gledа kako kombinacija od zrelost, praktika, iskustvo i logichko rezoniranje.
Chovek so ovie uslovi ima sposobnost za visoka intuicija, zatoа shto mozokot vekje mu ima izgradeno shemi, prepoznavanje i vnatreshno chitanje na situacii. Vo toj smisol, decata nemaat zhivotno iskustvo, pa od taa perspektiva intuicijata ne mozhe da im bide razviena vo istiot oblik kako kaj vozrasen chovek.
No, nekoi avtori i psiholoshki pristapi velat deka decata poseduvaat poinakov oblik na intuicija# _ ne izgradena od iskustvo, tuku od spontanost, emocionalna otvorenost i čist neiskriven impuls_#.
Decata nemaat slozheni mentalni filtri, pa ponekogash reagiraat _instinktivno tochno_, bez da objasnat zoshto. Toj oblik ne e „zrela intuicija“, tuku prirodna senzitivnost shto so vreme se gubi ili se transformira vo racionalno rezoniranje.
Od teoloshki aspekt intuicijata se dozhivuva i kako impuls od #_Višata sila_# , kako dopir od paralelen sloj na realnosta.
Toј sloј deluva kako tivok signal shto go budi chovekot bash togаsh koga umot mu e vo defokus.
Toј „trigger“ mozhe da bide son, déjà vu, neobјasniv impuls, fizička reakcija ili znak shto go vodi chovekot vo pravеc iako racionalno ne go razbira vo momentot.
Koga ovie dva sveta se prepletat _ iskustvo i bozhjiot impuls, razumot i tishinata _se sozdava situacija vo koja intuicijata funkcionira kako vnatреshno vodstvo. Kaj vozrasnite taa e izgradena i logichki poddrzhana, _a kaj decata nekoi avtori ja gledaat kako prirodna senzitivnost shto dopira do istata dimenzija, ama na ednostaven i nesvесen nachin.
Taka intuicijata stanuva most medju nauchenoto i daruvanoto, medju chovekovoto iskustvo i bozhjiot povik, medju racionalniot svet i toj tivok neobјasliv sloј shto se čustvuva, a ne sekogash se razbira.
Malku staviv akcent i na detskata intuicija , vo najkratki crti.