И Македонецот ќе лета за Париз за 20 евра?

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.115
СО ВИЗНАТА ЛИБЕРАЛИЗАЦИЈА СЕ ОЧЕКУВААТ И НИСКОБУЏЕТСКИТЕ
И Македонецот ќе лета за Париз за 20 евра?



Скопје, 3 Декември 2009
Таквите авиокомпании веќе најавуваат влез во поширокиот балкански регион, пред се во Србија, а нашите воздухопловни власти најавуваат такво нешто веќе од почетокот на идната година. Македонските патници би можеле по Нова Година да очекуваат пониски авиобилети до европските дестинации, особено што се очекува поголема фреквентност по укинувањето на визите веќе од 19 декември и влез на таканаречените нискобуџетски авиокомпании кои превезуваат патници за само неколку десетини евра,

(без аеродромски такси), а кои инаку се хит во Европа. Визната либерализација, според некои најави од Министерството за транспорт и врски, но и од воздухопловните власти, треба да го зголеми интересирањето на таквите европски авиопревозници да летаат до и од Република Македонија.

Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека освен интерес, нешто поконкретно од нискобуџетски европски авиокомпании засега нема. Според Зоран Крстевски, директор на АЦВ, нереално е сега да се очекува намалување на цените на авиобилетите по паѓањето на шенгенската завеса. Прво, вели тој, авиокомпаниите не знаат дали и каков документ ќе им се издава на македонските патници на граничните премини, т.е. на аеродромите. А, ова, како што наведува тој, е значајно зашто пеналите се многу високи во авијацијата, ако некој патник биде вратен од граничните органи.

-Сепак, се очекува во јануари да има поголем интерес за Македонија од страна на нискобуџетски компании - вели Крстевски.

Тој вели дека има некакви најави за такво нешто, а посочува и дека претставници од Владата преговараат со неколку заинтересирани компании.

-Треба да се види колкав ни е пазарот и неговата атрактивност. Не треба со визната либерализација да мислиме да ги однесеме македонските граѓани на шопинг до европските метрополи, туку тука да донесеме туристи. На пример, властите на Задар цела година плаќаат за да го рекламираат Рајан Ер да им носи туристи. Никој нема да ги вози патниците по ниски цени, што не му се економски исплатливи, бидејќи има трошоци. Затоа не е едноставно да донесеш ниско буџетска авиокомпанија, тоа е еден цел проект - вели Крстевски.

Тој беше дел од владиниот експертски тим, што веќе контактирал со неколку авиокомпании, кои рекламираат евтини летови низ Европа, а од каде како еден од условите за доаѓање во Македонија беше посочувано токму паѓањето на визната бариера и за македонските граѓани.

Меѓутоа, нискобуџетските авиокомпании веќе најавуваат влез во поширокиот балкански регион. Деновиве бевме бомбардирани со информации за евтини авиоврски и летови од Србија до европските дестинации. Така, срски ЈАТ Ервејз нуди промотивни авиобилети од Белград до Париз за 19 евра. По таа цена ќе бидат и билетите во еден правец за Амстердам, Атина, Берлин, Брисел, Копенхаген, Дизелдорф, Франкфурт, Љубљана, Милано, Рим, Солун, Стокхолм, Штургарт, Трст, Виена и Цирих. Освен ЈАТ по повод визното ослободување, поевтини билети ќе продаваат и други авиокомпании кои сообраќаат со Србија, како Флај Ники, која започнува со директен лет Белград - Виена по цена на билетите од 29 евра.

Авиокомпанијата Луфтханза нуди уште поевтини цени од оние на ЈАТ, при што со неа за 16 евра може да се лета до Фиренца, Рим и Венеција, а авионски билет до Минхен чини 21 евро, до Цирих 28, до Лондон 51 и до Париз 60 евра.
 
Хех,убаво овоа ако е вака па ај чим така да напунеме еден авион со членови од кајгана и да се прошетаме некаде ..:pos2::pos2::pos2:
 
Авиокомпанијата Луфтханза нуди уште поевтини цени од оние на ЈАТ, при што со неа за 16 евра може да се лета до Фиренца, Рим и Венеција, а авионски билет до Минхен чини 21 евро, до Цирих 28, до Лондон 51 и до Париз 60 евра.

:vozbud: :vozbud: :vozbud: :vozbud:
 
Koga mozat kompaniite da letaat po ceni od 20 eu, i da ostanat profitabilni, togas sto pravele sive ovie godini nanazad, koga eden bilet cinel 200-400 evra? Cist

Rip off!

profit na usluga od 2000% POSTO!!! Ne e ni cudo sto pocnaa da propagjaat kako muvi bez krilja...od BritishAirways, pa se do Al Italija...:pos2:
 
Додека не ги симне нашиот аеродром реатрдираните такси од 180 и кусур евра - нема карта под 200 евра да видиме...
 
Тие се билети кога се „off peak“ или кога им се празни авионите. Тактика применувана насекаде во светот. Ова не значи оти секогаш ќе има вакви летови. Сигурно за време на празниците нема да е толку. :smir:

Али сепак ако е така, добро ќе е.
 
Овие цени се за "off peak", како и за билети купени неколку месеци однапред. Повеќето компании возат на високи цени две недели пред нова година и две недели по нова година. Инаку ова може да е некаква промоција за земјите кои излегуваат од "шенген".
 
Чекајте бе не летајте... има некој инфо колку се аеродромските такси во Скопје и Охрид? Да не испадне дека 150 евра се аеродромските такси, па картата да ти дојде 200 еврони.
 
Додека не ги симне нашиот аеродром реатрдираните такси од 180 и кусур евра - нема карта под 200 евра да видиме...

Има веќе. Сум летал од Скопје до Штутгарт преку Будимпешта за 70 Евра во еден правец и за 160Евра повратна со Малев.

Проблемот е што нема многу патници и така не им се исплаќа на големит компании да летаат за Скопје.
 
Има веќе. Сум летал од Скопје до Штутгарт преку Будимпешта за 70 Евра во еден правец и за 160Евра повратна со Малев.

Проблемот е што нема многу патници и така не им се исплаќа на големит компании да летаат за Скопје.


Јас најевтина сум купила 230 евра до Италија, со месеци унапред. Од овде повратна до Скопје ми е мин 300, исто купена унапред бајаги време.
 
Додека не ги симне нашиот аеродром реатрдираните такси од 180 и кусур евра - нема карта под 200 евра да видиме...

Точно, сум работел во туристичка агенција, аеродромските такси се поголеми од цената на билетот. Авио компанијата наплаќа 30 ЕУР на пример а двата аеродрома по 100 и етети ја цената.

Овие цени се за "off peak", како и за билети купени неколку месеци однапред. Повеќето компании возат на високи цени две недели пред нова година и две недели по нова година. Инаку ова може да е некаква промоција за земјите кои излегуваат од "шенген".

Во секој авион има 5-6 места кои се по мала цена. Е сега финтата е што треба да се резервираат и ПЛАТАТ 3-4 месеци однапред и ако ја откажеш картата по тоа не се враќаат парите или не сите. Може да се деси човекот до вас да седи на исто седиште и пие ист сок али платил 50 - 70 ЕУР помалку дека резервирал и платил 3 месеци порано.

До сега проблем беше што никој не сакаше да рискира да плати карта ако не знае дали ке добие виза.

Од сега ке биде проблем зошто ние се во 5минути до 12 правиме и кога ке се намолиме ке нема веке од евтините карти. Се сеќавам кога работев во агенцијата ми доваѓаа луѓе и ке кажат „сакаме да одиме во Шпанија“ задутре со групата. Е сега виза не се вади за 2 дена и пробуваш да го објасниш тоа, дека амбасадата ти бара 2 недели однапред да се извади виза и одма „каква агенција сте вие?“.
 
СО ВИЗНАТА ЛИБЕРАЛИЗАЦИЈА СЕ ОЧЕКУВААТ И НИСКОБУЏЕТСКИТЕ
И Македонецот ќе лета за Париз за 20 евра?



Скопје, 3 Декември 2009
Таквите авиокомпании веќе најавуваат влез во поширокиот балкански регион, пред се во Србија, а нашите воздухопловни власти најавуваат такво нешто веќе од почетокот на идната година. Македонските патници би можеле по Нова Година да очекуваат пониски авиобилети до европските дестинации, особено што се очекува поголема фреквентност по укинувањето на визите веќе од 19 декември и влез на таканаречените нискобуџетски авиокомпании кои превезуваат патници за само неколку десетини евра,

(без аеродромски такси), а кои инаку се хит во Европа. Визната либерализација, според некои најави од Министерството за транспорт и врски, но и од воздухопловните власти, треба да го зголеми интересирањето на таквите европски авиопревозници да летаат до и од Република Македонија.

Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека освен интерес, нешто поконкретно од нискобуџетски европски авиокомпании засега нема. Според Зоран Крстевски, директор на АЦВ, нереално е сега да се очекува намалување на цените на авиобилетите по паѓањето на шенгенската завеса. Прво, вели тој, авиокомпаниите не знаат дали и каков документ ќе им се издава на македонските патници на граничните премини, т.е. на аеродромите. А, ова, како што наведува тој, е значајно зашто пеналите се многу високи во авијацијата, ако некој патник биде вратен од граничните органи.

-Сепак, се очекува во јануари да има поголем интерес за Македонија од страна на нискобуџетски компании - вели Крстевски.

Тој вели дека има некакви најави за такво нешто, а посочува и дека претставници од Владата преговараат со неколку заинтересирани компании.

-Треба да се види колкав ни е пазарот и неговата атрактивност. Не треба со визната либерализација да мислиме да ги однесеме македонските граѓани на шопинг до европските метрополи, туку тука да донесеме туристи. На пример, властите на Задар цела година плаќаат за да го рекламираат Рајан Ер да им носи туристи. Никој нема да ги вози патниците по ниски цени, што не му се економски исплатливи, бидејќи има трошоци. Затоа не е едноставно да донесеш ниско буџетска авиокомпанија, тоа е еден цел проект - вели Крстевски.

Тој беше дел од владиниот експертски тим, што веќе контактирал со неколку авиокомпании, кои рекламираат евтини летови низ Европа, а од каде како еден од условите за доаѓање во Македонија беше посочувано токму паѓањето на визната бариера и за македонските граѓани.

Меѓутоа, нискобуџетските авиокомпании веќе најавуваат влез во поширокиот балкански регион. Деновиве бевме бомбардирани со информации за евтини авиоврски и летови од Србија до европските дестинации. Така, срски ЈАТ Ервејз нуди промотивни авиобилети од Белград до Париз за 19 евра. По таа цена ќе бидат и билетите во еден правец за Амстердам, Атина, Берлин, Брисел, Копенхаген, Дизелдорф, Франкфурт, Љубљана, Милано, Рим, Солун, Стокхолм, Штургарт, Трст, Виена и Цирих. Освен ЈАТ по повод визното ослободување, поевтини билети ќе продаваат и други авиокомпании кои сообраќаат со Србија, како Флај Ники, која започнува со директен лет Белград - Виена по цена на билетите од 29 евра.

Авиокомпанијата Луфтханза нуди уште поевтини цени од оние на ЈАТ, при што со неа за 16 евра може да се лета до Фиренца, Рим и Венеција, а авионски билет до Минхен чини 21 евро, до Цирих 28, до Лондон 51 и до Париз 60 евра.


Да бе и сок со цевка ќе ни дадат ....
 
Вакви карти без аеродромски такси се нудат насекаде, и со се такси не се прескапи, зборам за другите европски аеродроми де! Од Скопје никогашне сум летал, а некако и не сум сигурен дали сакам. На пример со ЈАТ од Лондон летав за само 100 евра уште пред скоро две години! Да видиме колку нашиве се способни да бидат на европско ниво. Белград сигурно ќе биде супер ефтина дестинација за полетување, што ќе бидне со Скопје ме интересира ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom