"Google генерацијата" нема потреба од класично учење

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Се согласувам со горан74 еднаш читав и слично истражување...за да добиеш длабоко знаење е многу подобро да читаш да речеме од книга каде што информациите се организирани отколку од интернет каде што информациите не се во никој случај организирани и расфрлани се насекаде.

А иначе:

За сите кои мислат дека природноматематички предмети не се потребни еве мало предавање:

Ако била математиката доволна до 4 одделение :

1. Ќе седевте сега на свеќа бидејќи обична сијалица користи наизменична струја (треба синус и косинус да се знае)

2. Ќе бевте неиспрани бидејќи нема да има машини за перење алишта
(тие работат со помош на микропроцесори кои работат со помош на Ц програми базирани на математички операции 0010010001010А,01001А010)

3. Ќе ладевте пива во подрум ,немаше да има фрижидери ( работат со помош на сензори за температура и гасови за ладење за кои се потребни знаење од физиката и хемијата, а и без струја и така не работат.

4. Немаше да имате ни обични аналогни телефони , а па камоли дигитални па дури и мобилни за кои потребни се знаења од повеќе области пред се висока метематика, електротехника,електроника итд.

5. Тој што не го цени значето на матетатиката и сите природно математички науки треба да користи магаре за превозно средство,гулаби за мобилно комуницирање , и животинско крзно или волнени работи за облекување. (за производство на џинс фармерки е потребна математика)


Ако се прашувам јас , би ги дуплирал часовите по математика и останатите п.м.н а за тоа би ги направил музичко,ликовно,географија,историја како изборни незадолжителни предмети. Би ги укинал фабриките како економски,правни, филолошки,филозовски,педагошки кои продуцираат застој на македонската еконовија и фалц производи.

Светот гледа ЛЦД во боја телевизори а ние упорно произведуваме црно-бели телевизори.

1. Томас Едисон поминал помалку од еден месец во школо.

2. Александар Бел, како што знам, исто така не поминал многу време во школо.

Така што тоа што го кажа за тоа математика кој не учи до 4то одделение не штима меѓутоа она што го кажа под 5. според мене беше повеќе ок :) иако луѓево не поминале многу време во школо имале огромна почит и интерес за математиката и природните науки.

И доста со предрасудите :). ОК е математиката али да ја укинеш уметноста на сметка на математиката тоа е повеќе од смешно. И во математиката е инволвирана креативност знаеш...

Тоа што продуцира застој за земјава е менталитетот али тоа е веќе друга тема.
 
За сите кои мислат дека природноматематички предмети не се потребни еве мало предавање:

Ако била математиката доволна до 4 одделение :

1. Ќе седевте сега на свеќа бидејќи обична сијалица користи наизменична струја (треба синус и косинус да се знае)

2. Ќе бевте неиспрани бидејќи нема да има машини за перење алишта
(тие работат со помош на микропроцесори кои работат со помош на Ц програми базирани на математички операции 0010010001010А,01001А010)


3. Ќе ладевте пива во подрум ,немаше да има фрижидери ( работат со помош на сензори за температура и гасови за ладење за кои се потребни знаење од физиката и хемијата, а и без струја и така не работат.

4. Немаше да имате ни обични аналогни телефони , а па камоли дигитални па дури и мобилни за кои потребни се знаења од повеќе области пред се висока метематика, електротехника,електроника итд.

5. Тој што не го цени значето на матетатиката и сите природно математички науки треба да користи магаре за превозно средство,гулаби за мобилно комуницирање , и животинско крзно или волнени работи за облекување. (за производство на џинс фармерки е потребна математика)


Ако се прашувам јас , би ги дуплирал часовите по математика и останатите п.м.н а за тоа би ги направил музичко,ликовно,географија,историја како изборни незадолжителни предмети. Би ги укинал фабриките како економски,правни, филолошки,филозовски,педагошки кои продуцираат застој на македонската еконовија и фалц производи.

Светот гледа ЛЦД во боја телевизори а ние упорно произведуваме црно-бели телевизори.

Дали сијалицата ке работи на еднонасочна струја??

хммм неверувам дека нашата машина за перење што е постара од мене има микропроцесори

за ова нема замерка да ти најдам

за модулација(особено фреквентна модулација) има мааааалку посложена математика која што се користи за пренос на сигнали

од кај во џинс фармерки потребно математика???

е за ова се согласувам со тебе


Иначе во школо има мноооогу работи што се учат безвезе на пример што ке му е на електротехничар да знае од каде Кочо Рацин го добил презимето, па бизнис ни кажува таму нешто маркетинг, инвестирање бла бла бла што 99,103%(:)) не ги интересира децата. И ако сакаш нешто повеќе да научиш тогаш ќе си го прашаш гугле. Ама и од него не се учи се дека нема кој да ти објасни нешто што не го сваќаш....така да јас повеќе можам да разберам тоа што сакам во школо одколку на гугле да барам.
 
Дали сијалицата ке работи на еднонасочна струја??

хммм неверувам дека нашата машина за перење што е постара од мене има микропроцесори

за ова нема замерка да ти најдам

за модулација(особено фреквентна модулација) има мааааалку посложена математика која што се користи за пренос на сигнали

од кај во џинс фармерки потребно математика???

е за ова се согласувам со тебе


Иначе во школо има мноооогу работи што се учат безвезе на пример што ке му е на електротехничар да знае од каде Кочо Рацин го добил презимето, па бизнис ни кажува таму нешто маркетинг, инвестирање бла бла бла што 99,103%(:)) не ги интересира децата. И ако сакаш нешто повеќе да научиш тогаш ќе си го прашаш гугле. Ама и од него не се учи се дека нема кој да ти објасни нешто што не го сваќаш....така да јас повеќе можам да разберам тоа што сакам во школо одколку на гугле да барам.

1. Хехехе, нормално дека ке работи и на еднонасочна струја , ама пак ништо без математика, физика ,хемија . Треба да знаеш кој матријал ќе го земаш за да призведеш светлина (периоден систем на елементите), потоа треба да знаеш како да го заштитиш тој матријал од несакани реакции, и на крај пак ништо без генератор за кој треба физика бар од 8 одд.

2. Баш ме интересира кој и дава на твојата машина команди кога да ја грее водата, кога да ја испушта , кога да цетрифугира , и дали е заштитена од работа без вода. И дали некој со четврто може да развие бар модел машина за перење.

3. Значи за пренос на сигнали треба бар 14 години образование...
(како податоците летаат низ воздух а ние не ги гледаме (слики,пораки,гласови)).

4. Денеска на пазар на можеш да пласираш фармарки кое ги скорило дете од Талјалд за 80 центи дневница. Скапи се, непродуктивни. Производството на фармерки во голема мера е автоматизирано, кроењето на материјалот се врши со ЦНЦ-машини, кои работат со процесори и сензори за прецизно сечење. Секако за оваа е потребно математика, информатика итд.

Ако ние како Македонија образувавме по илјадници квалитетни инжинери годишно, инвеститорите би биле приморани да дојдат во Македонија. Она што македонското образование сега произведува се стотина годишно од кои 50% со сомнителен квалитет, рестото оди под биро(магацин) уште кога се запишале на факултет.....
На Македонија и се потребни кадри кои носат развој а не уметници, кои без развиено општество неможат да најдат заработувачка....

Не запишувајте факултети за кои знаете дека нема да најдете работа!

п.с. Дискусијава ја водам за да испровоцирам што повеќе млади да бидат луѓе , да не останат козари и кравари. Да си помогнат себе си, на своето семејство и на својот народ....
 
За сите кои мислат дека природноматематички предмети не се потребни еве мало предавање:

Ако била математиката доволна до 4 одделение :

................................................................
Потрошив 12 години од мојот живот учејќи/нервирајќи се со математика. Не ми оди, труп сум математика, и шо сега... И на факултет да имам математика пак нема да научам.

Не ти штима поентата, бидејќи сакаш да не убедиш дека ако имаме математика цело основно и средно ќе станеме научници и ќе направиме некој пронајдок.

А и тоа за исфрлање на предметите од уметности или пак тие другите.
Ај сите ќе станеме научници па ќе ја напрајме Македонија светска сила, јеа рајт...
 
Потрошив 12 години од мојот живот учејќи/нервирајќи се со математика. Не ми оди, труп сум математика, и шо сега... И на факултет да имам математика пак нема да научам.

Не ти штима поентата, бидејќи сакаш да не убедиш дека ако имаме математика цело основно и средно ќе станеме научници и ќе направиме некој пронајдок.

А и тоа за исфрлање на предметите од уметности или пак тие другите.
Ај сите ќе станеме научници па ќе ја напрајме Македонија светска сила, јеа рајт...

Право да ти кажам и мене не ми иде математиката, ама ја учам силом, со упорност, не ми иде ни програмирањето заради кое го напуштив електро факултетот.......

Без мака нема наука.............

Ја сватив поентата ,учење фукултет кој не се базира на природноматематичките науки е рамно на самоубиство.
 
Ја сватив поентата ,учење фукултет кој не се базира на природноматематичките науки е рамно на самоубиство.
Ај шо не ги бива сите за пм факултети, туку и... само такви луѓе и требаат на државава, се друго на голи оток или...?
 
Ај шо не ги бива сите за пм факултети, туку и... само такви луѓе и требаат на државава, се друго на голи оток или...?

ДА! Сурово ама вистинито , така е !
Не треба да те бива, треба да сакаш. Тој што го бива обично , не го бива. Т.е. интилигентните не завршуваат факултет туку упорните.

Ако запишеш факултет со знаење дека такви кадри има стотици под биро по мене треба да лежиш затвор! (и и тие што се одговорни за тоа да тој факултет продуцира ништо)
 
За тие што целосно се препуштаат на учењето преку гугл, топло им препорачувам да го ѕирнат филмот Idiocracy кој иако е филм има добра поука. Некој ќе рече Историјата ја пишуваат победниците и парите. Да точно е тоа но... Не треба ни обичниот човек да си ја кова како нему м одговара. Археолозите и историчарите на уметност се тука да ги побијат фактите. Damn, временска машина сеуште не постои.
Ок да се навратам на темата. Како што рече Горан67, човекот кој има прочитано неколку книги ќе се сомнева во она што некој го напишал. Ќе биде покреативен, ќе изгради свое мислење на работите. Додека оној кој читал исклучиво на гугл, Википедиа (места каде секој може да си пишува што си сака) ќеп отпадне само под чаршиската наука (оној типот со кибритчињата никако да ми излезе од памет:)).
 
Се согласувам со горан74 еднаш читав и слично истражување...за да добиеш длабоко знаење е многу подобро да читаш да речеме од книга каде што информациите се организирани отколку од интернет каде што информациите не се во никој случај организирани и расфрлани се насекаде.

А иначе:



1. Томас Едисон поминал помалку од еден месец во школо.

2. Александар Бел, како што знам, исто така не поминал многу време во школо.

И двајцата учеле дома, Home studying... што е појава особено на запад многу честа и денес, а не пак тогаш, во време кога школувањето било луксуз на некој начин. Првиот го учела мајка му, вториот тако му.

Томас Едисон има официјални 3 месеци школо (Фала гугл), а Александар Бел посетувал и средно училиште како Единбуршкиот универзитет (фала гугл). Што значи, муабетов ти е во празно.

Но сеедно, овие генијалци кои допринеле за развитокот на земјата се толку уникатни, ретки, и посебни, кои доколку би биле нормални ученици никогаш и не би имале толкаво влијание за придвижување на светот нанапред.
Од друга страна, ние (тоа значи ние, и јас и ти... и сите, вие, ние) сме само обични луѓе кои животот ќе го поминат како office rats во подобар случај, или ако навистина имаат среќа како газди на свои фирми кои ќе бркаат профит и ќе бидат стопени во статистиката на планетата.
Кога навистина би имале вие, ние моќ за менување, и толкава дарба како споменативе, верувај ми нема да дремеме пред монитор да се жалиме дека многу имаме за учење. Тоа нема да не интересира, туку ќе бидеме задлабочени во полето на интерес.

Така што, учете што ви е дадено, а ако сакате да сте попаметни, читајте книги и листајте податоци од гугл, ама памтете ги. :wink:
 
ДА! Сурово ама вистинито , така е !
Не треба да те бива, треба да сакаш. Тој што го бива обично , не го бива. Т.е. интилигентните не завршуваат факултет туку упорните.


Ако запишеш факултет со знаење дека такви кадри има стотици под биро по мене треба да лежиш затвор! (и и тие што се одговорни за тоа да тој факултет продуцира ништо)
Хмм... ако мене не ми оди и не ме бива математика, како би сакал да го учам тоа?:toe:

А тоа дека сите трчаат на правен, економски... точно е, ама пак ако мене ми е животна желба да станам правник, и имам некои предзнаења итн...

Сеа ако има премногу правници на пример ти неможеш на следните 3 генерации да им речеш не примаме повеќе, глупо би било така...
За тие што целосно се препуштаат на учењето преку гугл, топло им препорачувам да го ѕирнат филмот Idiocracy кој иако е филм има добра поука. Некој ќе рече Историјата ја пишуваат победниците и парите. Да точно е тоа но... Не треба ни обичниот човек да си ја кова како нему м одговара. Археолозите и историчарите на уметност се тука да ги побијат фактите. Damn, временска машина сеуште не постои.
Ок да се навратам на темата. Како што рече Горан67, човекот кој има прочитано неколку книги ќе се сомнева во она што некој го напишал. Ќе биде покреативен, ќе изгради свое мислење на работите. Додека оној кој читал исклучиво на гугл, Википедиа (места каде секој може да си пишува што си сака) ќеп отпадне само под чаршиската наука (оној типот со кибритчињата никако да ми излезе од памет:)).
Незнам зш ја земате само Википедија како пример...
Има многу места кај што можете да прочитате нешто официјално и од автор со име и презиме...

Плус сите нови книги ги има во дигитална форма, се дигитализираат и старите, ако почне да се применува муабетов од чичково, сигурно нема да останеме со Википедија само...
 
Хмм... ако мене не ми оди и не ме бива математика, како би сакал да го учам тоа?:toe:

А тоа дека сите трчаат на правен, економски... точно е, ама пак ако мене ми е животна желба да станам правник, и имам некои предзнаења итн...

Сеа ако има премногу правници на пример ти неможеш на следните 3 генерации да им речеш не примаме повеќе, глупо би било така...

Незнам зш ја земате само Википедија како пример...
Има многу места кај што можете да прочитате нешто официјално и од автор со име и презиме...

Плус сите нови книги ги има во дигитална форма, се дигитализираат и старите, ако почне да се применува муабетов од чичково, сигурно нема да останеме со Википедија само...

Хммм мааалку провери го насловот. Да, можеби требаше да набројам и други веб страни но... А за википедиа, гугл и сличните такви го имаат оној проблем што го напоменав во претходниот пост, а тоа е : Секој ,оже да напише што сака, без доволно поткрепливи докази, без доволно прочитани трудови но со способност за истакнување на виртуиелниот простор. И сега кому ќе му веруваш, на некој кој учел од факти, си ја тупел главата барајќи ја вистината и донекаде ја пронашол и ја изјаснил, или некој кој го прочитал најновиот наслов на некој весник но имал моќ тоа некако да го исвризира и да биде лесно упадливо за голема група читатели?
 
Хммм мааалку провери го насловот. Да, можеби требаше да набројам и други веб страни но... А за википедиа, гугл и сличните такви го имаат оној проблем што го напоменав во претходниот пост, а тоа е : Секој ,оже да напише што сака, без доволно поткрепливи докази, без доволно прочитани трудови но со способност за истакнување на виртуиелниот простор. И сега кому ќе му веруваш, на некој кој учел од факти, си ја тупел главата барајќи ја вистината и донекаде ја пронашол и ја изјаснил, или некој кој го прочитал најновиот наслов на некој весник но имал моќ тоа некако да го исвризира и да биде лесно упадливо за голема група читатели?
За болдираното му враќав на бубе... Нема баш врска со насловот и првиот пост...

А за ова другово... еве, со денешниов начин на учење, мислиш дека луѓето неможат да се манипулираат и да веруваат во се и сешто???

Не оди подалеку, еве го форумов, деновиве со тоа се замарав и го сублимирав во темава, несреќно заврши али поентата ми е дека нема врска дали некој ќе учи/се информира за втора светска војна од час по историја или од гугл срч, ако сака да научи ќе научи, ако нејќе и со временска машина да го однесат таму, пак нема да знае што се случувало, така да...
 
За болдираното му враќав на бубе... Нема баш врска со насловот и првиот пост...

А за ова другово... еве, со денешниов начин на учење, мислиш дека луѓето неможат да се манипулираат и да веруваат во се и сешто???

Не оди подалеку, еве го форумов, деновиве со тоа се замарав и го сублимирав во темава, несреќно заврши али поентата ми е дека нема врска дали некој ќе учи/се информира за втора светска војна од час по историја или од гугл срч, ако сака да научи ќе научи, ако нејќе и со временска машина да го однесат таму, пак нема да знае што се случувало, така да...

хмм пак ќе речам.... Едно е книга сосема друго е интернет. Тој што напишал книга која подоцна се публикува (зборам за научен труд, не од типот на ДаВинчиев код) свртел по други книги. А ако збориме за историја, ќе објаснам нешто. Природните науки се најверодостојни (математиката ти е бр.1) додека општествените можеш да ги вртиш како сакаш и да напишеш лажна вистина. Поентата сепак ми е прочитај 2,3 труда со различни точки на гледишта (од општествените науки) и прошарај по гугл. Ќе ја осетиш разликат уште веднаш. Тие што напишале во wikipedia -alike веб страни, веднаш ќе ги разоткриеш кој имал прочитано нешто а кој копирал од некаде и не имал изградено свое мислење. Damn се вратив на старата тема
 
Ама сепак зборуваме за научен труд... нешто што нема да го поминеш во твоето образование, и нешто кое ќе треба самостојно и самоиницијативно да го прочиташ...

Е сега кога сме дошле до таа самоиницијативност што ти менува дали ќе читаш од книга или од интернет. Зарем на интернет не можеш да најдеш научни трудови? Дури и поголеми ти се можностите преку интернет...
 
Ама сепак зборуваме за научен труд... нешто што нема да го поминеш во твоето образование, и нешто кое ќе треба самостојно и самоиницијативно да го прочиташ...

Е сега кога сме дошле до таа самоиницијативност што ти менува дали ќе читаш од книга или од интернет. Зарем на интернет не можеш да најдеш научни трудови? Дури и поголеми ти се можностите преку интернет...

Можеш, да. Во случај да бараш. Но мене ми беше идејата за сајтовите како Википедиа. Да не го вртам муабетот... Интернетот е добар но само како дополнително средство за информирање. И како што рече ти што и тука држи вода за книгите кои ги вадиш во дигитална форма.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom