KaiTekk
R&B boy
- Член од
- 17 март 2006
- Мислења
- 1.045
- Поени од реакции
- 22
Се согласувам со горан74 еднаш читав и слично истражување...за да добиеш длабоко знаење е многу подобро да читаш да речеме од книга каде што информациите се организирани отколку од интернет каде што информациите не се во никој случај организирани и расфрлани се насекаде.
А иначе:
1. Томас Едисон поминал помалку од еден месец во школо.
2. Александар Бел, како што знам, исто така не поминал многу време во школо.
Така што тоа што го кажа за тоа математика кој не учи до 4то одделение не штима меѓутоа она што го кажа под 5. според мене беше повеќе ок
иако луѓево не поминале многу време во школо имале огромна почит и интерес за математиката и природните науки.
И доста со предрасудите
. ОК е математиката али да ја укинеш уметноста на сметка на математиката тоа е повеќе од смешно. И во математиката е инволвирана креативност знаеш...
Тоа што продуцира застој за земјава е менталитетот али тоа е веќе друга тема.
А иначе:
За сите кои мислат дека природноматематички предмети не се потребни еве мало предавање:
Ако била математиката доволна до 4 одделение :
1. Ќе седевте сега на свеќа бидејќи обична сијалица користи наизменична струја (треба синус и косинус да се знае)
2. Ќе бевте неиспрани бидејќи нема да има машини за перење алишта
(тие работат со помош на микропроцесори кои работат со помош на Ц програми базирани на математички операции 0010010001010А,01001А010)
3. Ќе ладевте пива во подрум ,немаше да има фрижидери ( работат со помош на сензори за температура и гасови за ладење за кои се потребни знаење од физиката и хемијата, а и без струја и така не работат.
4. Немаше да имате ни обични аналогни телефони , а па камоли дигитални па дури и мобилни за кои потребни се знаења од повеќе области пред се висока метематика, електротехника,електроника итд.
5. Тој што не го цени значето на матетатиката и сите природно математички науки треба да користи магаре за превозно средство,гулаби за мобилно комуницирање , и животинско крзно или волнени работи за облекување. (за производство на џинс фармерки е потребна математика)
Ако се прашувам јас , би ги дуплирал часовите по математика и останатите п.м.н а за тоа би ги направил музичко,ликовно,географија,историја како изборни незадолжителни предмети. Би ги укинал фабриките како економски,правни, филолошки,филозовски,педагошки кои продуцираат застој на македонската еконовија и фалц производи.
Светот гледа ЛЦД во боја телевизори а ние упорно произведуваме црно-бели телевизори.
1. Томас Едисон поминал помалку од еден месец во школо.
2. Александар Бел, како што знам, исто така не поминал многу време во школо.
Така што тоа што го кажа за тоа математика кој не учи до 4то одделение не штима меѓутоа она што го кажа под 5. според мене беше повеќе ок

И доста со предрасудите

Тоа што продуцира застој за земјава е менталитетот али тоа е веќе друга тема.